Ads by Google X

رواية عاشقني مغرور الفصل الثاني عشر 12 بقلم آيات

الصفحة الرئيسية

   رواية عاشقني مغرور الفصل  الثاني عشر بقلم آيات


رواية عاشقني مغرور الفصل الثاني عشر

وقفنا لمه عمار ادا عنون الشقه لي ليليان وسبها ومشي
........ 
عاصم  يابنتي عمار ده اكتر شخص بيخاف عليكي 
وهنا محمد ابوها اتكلم
عمار مين ده الي يخد بنتي ياعاصم انت هتقسم بناتي عل مزجك وحده يخدها محمد وتانيه تديها للجدع ده انت اتجننت
وهنا سالم اخوهم اتكلم 
بس انت يامحمد نسيت حاجه كمان اني مريم هيخدها ادهم ابني
محمد انتو اتجننتو بناتي هيخترو الي هوما عيزنهم مش هجبر وحده عل حاجه 
عاصم.. ومين قال اني بناتك مجبورين يامحمد جودي منصغرها واحنا عرفين اني هيا ومحمد عيزين بعض وادهم بيحب مريم من زمان ولو مريم مش عيزه ادهم تقول واحنا معندنش مشاكل
كلهم بصو لمريم وادهم كمان بص لمريم مستنيها هتقول اي
مريم بصت ف الارض وبتسمت وقالت
الي تشوفو
ادهم ابتسم وقال
اهو يعمي محدش مجبر عل حاجه حته ليليان عمار هيحفظ عليها وبين عليه انو بيحبها
وهنا سيف اتكلم 
طب وانا مليش نصيب ف كميت الجوزات دي
سيف..  عامي سالم انا عيز اطلب ايد شروق بنتك
الكل فرح و اولهم  ليليان
عاصم خلاص ياولاد جهزو نفسكم يوم الخميس اجاي هعملكم فرح ان شاءلله يليق بي مقامكم 
بنزبالك انت ياكريم مراتك جنبك اهي
كريم  .. لا انا الحمدلله نفت واتجوزت خليكم ف عيلكم😹
 عاصم... مرضي يامحمد
محمد..  طلمه بناتي هيكونو مبسوطين انا موفق
بس ليليان نشوف الموضوع ده بعدين 
عاصم ماشي يا اخويا الي تشوفو
عده اسبوع
البنات كل واحد لبست فستنها
ليليان..  بقاا اخواتي الصغيرين يتجوزو وانا لا
قاول اي بس عل حظ
جودي بمرح... منتي متجوزه الظابط عمار ياليلي
ليليان بغيظ عمار مين يابت اخرسي ده واحد شيف نفسو وفاكر كل حاجه عل مزجو 
يلا اخلصو العرسان تحت مستنينكم
البنات جهزو  ونزلين كل وحده مسكه ايد ابوها
محمد قرب من جودي واخدها ونزل
محمد...  اي يابت الحلوه دي يخربيت امك
جودي...  مالك يامحمد مال لسنك ياحبيبي 
محمد...  جودي متيجي نطلع كفايه كده 
جودي.. كفايه اي انا لسه نزله
محمد .. لا بقاولك اي يلا
محمد قم وقف وقال.. 
طب ياجمعه جودي تعبانه شويه عن اذنكم
وشال جودي وطلع
ادهم ومريم بيرقصو سلو
وسيف وشروق اعدين بيتكلمو ويضحكه
ليليان.. كانت وقفا عل جنب لوحدها بتفكر ف الي حصلها
فجه حد بسها ف خدها
ليليان بخضه. 
هح مين.. 
بتلقي عمار.. 
عمار بجمود...  انا مش مديكي عنون الشقه مجتيش لي
ليليان
بتلف بتلقي عمار لبس قميص اسود وفتح اول زررين وبنطلون اسود ليقين اوي عل بشرتو الفتحه وعيونه الملوانه
  ليليان بجديه..  امشي اطلع برا مشفش وشك
عمار بعدم اهتمام..  ليليان انتي مراتي برضكي او غصب انتي مراتي واذ كنت بعملك كويس ده مش عشان انا ضعيف انا سيبك برحتك عشان مقدر الي انتي في بس خلاص كل واحد انهارده فرح وضحك
واهو محمد مستناش وطلع بمراتو
وكمل بغمزا لي ليليان
وانا نفسي اطلع ب مراتي
ليليان وشها احمر وكانت هتمشي من قدمه بس عمار مسكهه
ريحا فين اسبتي هنا ويلا عشان نروح بتنا عيزك
ليليان بصوت عالي انت اتجنت
عمار ولملمحو اتغيرت
اظهر اني سكت عليكي كتير
عمار مسك ايد ليليان و طلع بيها قدام الناس
 ياجمعه انا جوز ليليان هانم وملحقناش نعمل فرح عشان كده اول مره تشفوني 
طبعن انا بابرك للعرسان وبستاذنك ياعمي اني هاخد ليليان عشان نروح شقتنا
عاصم ومحمد ب ابستما اتفضل ياعمار دي مراتي
عمار شال ليليان قدم الناس وخرج
ليليان بصريخ اعععع نزلني يعم انت
عمار بعدم اهتمام حطه جو العربيه
بعد شويه وصلو قدام عماره كبيره
عمار..  نويه تنزلي لوحدك ولا اشيلك
ليليان..  انزل فين انت مش سامع بقولك مش عيزك انت بندم مغرور ومش شيف غير نفسك
عمار بيتنهد..  يعني مش هتنزلي لوحدك 
عمار فتح باب العربيه وشال ليليان تاني 
نزلها قصد باب الشقه
ليليان..  انت اي مبتفهمش
عمار بدا يقلع القميص 
ليليان حطيت اديها عل وشها
عمار ببتسما هديه..  شيلي ايدك اتعودي عل موضوع ده انا بحب اعد برحتي ف شقتي 
عمار بخبث وقرب من ليليان
ولو عيزه انتي كمان تبقي عل رحتك انا معنديش مانع 
ليليان بتحول تقوم بس عمار محوطها ب اديه
..  انا داخل اخد شور لو عيزه تيجي معيا معنديش مانع
ليليان حطيت وشها ف الارض من جراتو
عمار بعد عنها وضحك..  براحتك بكره تيجي ب مزجك
عمار دخل الحمام 
بعد شويه
ليليان..  اما قاوم اشوف الشقت الزفت ده مهيا شكلها هطول
ليليان ف المطبخ ياربي انا جعانه
اعمل اي
ليليان لمحت باب الحمام مورب وعمار كن تحت ادوش وكن لبس شورت ازرق
وعضلات صدوره بينا وشعرو نزل عل عينه وهو بيجيبو لورا
ليليان ف سرها اي الجمدين ده هو في ناس كده بس لا متسحيل
بعد شويه ليليان وقفا تيها ف المطبخ
عمار.. حضنها من ضهرها
وانا كمان جعان تكلي بيتزا ولا شورما
ليليان بجمود..  ابعد عني انت اتجننت
ليليان اخديت بالها اني عمار خارج من غير ميلبس حاجه  من فوق
ليليان بتحول تبعد بس عمار محوطها
عمار..  بطلي فرك بقاا 
عمار بخبث انتي شفتي الاوضا بتعتنا
ليليان..  ف سرها الواد حلو ياليليان يخرييت جمال امه بس لا مش هستسلم
عمار شدها من ادها بسرعه ودخلها الغرفة 
ها اي رايك  
ليليان انبهرت من الاوضه ولونها وصورها الي ف كل حته
عمار.. قرب من ليليان 
ليليان بجمود..  انت بتعمل اي ابعد عني
عمار بضحك...  انتي شيفا انك معيا والمفروض اني اسكت يعني دا انا ابويا يفضحني 
ليليان قصدك اي
عمار بتنهيد..  ليليان انا لو عيز حاجه هخدها يعني هخدها بس انا مش عيل صغير عشان اعمل كده غصب عنك
انما اي حاجه تاني اعملها برحتي
زاي مثلان تروحي تغيري هدومك وتلبسي حاجه حلو من الي ف دولاب لحد مطلب الاكل وتيجي تعدي ف الاوضه دي متخرجيش منها امم مفهوم وكلامي مش بيتقل مرتين واه لو كلامي متنفزش هنفزو بطريقتي ف خلينا حلوين مع بعض وروحي يلا عل حمام لحد مطلب الاكل
وسبها وخرج
ليليان بغيظ..  البنادم ده مجنون او متخلف ده مدنيش فرصه حته ارد عليه
ياربي اعمل اي ده شكله عبيط
بس انا اصلان لزم اشوف لبس بدل الفستان ده
ليليان فتحت الدولاب لقيت كله لبس قصير
ليليان بخضه..  يانهار اسود اي ده مفيش ولا حاجه طويله او بكم اممم خلص هلبس البتع ده وخلاص اهو الحاجه الوحيده الي مش مفتوحه من الضهر 
ليليان اخترات بجمه قطعه وحده بس طويله لحد الركبه لونها نبيتي
ليليان خلصت شور وخرجت من الاوضه
عشان تشرب مياه.. 
عمار بخيث...  نبيتي كمان عرفتي منين اني بحب اللون ده
ليليان بعصبيه..  عمار ياريت تفهم الي هقولهولك ده كويس انت شب ابن ناس وحلو وامور وظابط كمان يعني الف بنت تتمنك بس انا لا الطريقا الي جبتني بيها دي لو فاكر انها هتجيب معيا يبقاا تنسا 
لاني بختصر بحب واحد تاني
وعيزه اكمل معا بقيت حياتي ف ياريت بلاش شغل العيال بتعك ده وطلقني وخلاص كل واحد يوشف حياته
عمار و علمات الحزن بانت ف عنيه



يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent