رواية طفلة الأسد البارت الثالث عشر 13 بقلم حنين احمد
رواية طفلة الأسد الفصل الثالث عشر 13
-ملك بدموع من فوق السلم:انا اهو.......ولسه بتجري وفجأة
-سلمي بشهقه:اسد الحق ملك
-اسد باقصي سرعه طلع جري ومسك ملك ولف اة حوالين وسطهااا"الي هو المشهد الي في الافلام دة"
-ملك بدموع:ابيه
-اسد بحب وتوهان:يقل....وفجأة رجع من شرودة وسابهاا وقال ابعدي عني
-ملك بدموع سابته وراحت لسلمي:سلمي وحشتيني اووي اوووي
-سلمي بدموع:ملوكه وانتي كمان والله عامله اي
-ملك بدموع:مش بخير يسلمي مش بخير
-سلمي بدموع:حبيبتي اهدي بس وانشاء الله كل واحد هيرجع لمكانه....وبصت لمايا بشر
-مايا بدلع وقربت علي حضن اسد:اسد حبيبي عيزاك تبقاا تيجي الجناح بتاعي عشان تقيس البدله انا اخترتهالك من امريكاا وهتوصل بكرة
-اسد وقرر غيظ ملك:طبعاا يحبيبتي هاجيلك بكرة عشان كمان عايزك في موضوح يروح قلب اسد انتي
-ملك بدموع وغيظ همست لسلمي:بصي يسلمي بيعمل اي وهي بصي مقربه منه ازاي
-سلمي بهدوء:اهدي يحبيبتي انتي حامل
-ملك بدموع:مش حامل انا حامل ازاي بس
-سلمي بحزن:اهدي بس وهنشوف الموضوع دة
-سليمان:يلا يولاد العشا
-كلهم:يلا.....وراحوا علي السفرة
"عند امجد"
-طق طق طق
-امجد مسك مسدس:مين
-وفجأة الباب انفتح وظهروا بودي جردات كتفوا امجد وخدوة........
"في قصر المنشاوي"علي السفرة تحديداا
-سلمي بهمس:روحي اقعدي علي رجله
-ملك بدموع مكتومه:مينفعش مش هيوافق
-اسد ببتسامه:تعالي اقعدي علي رجلي يحبيبتي
-سلمي بفرحه:شوفتي قولتلك روحي بقاا
-ملك ببتسامه:ماشي.....وراحت ولكن وقفتهاا مايا
-ماياا وهي تقعد علي رجله:بيقول حبيبته
-ملك بدموع وهي تقعد جمب سلمي:احم احم
-اسد بحزن ممزوج بزعل:امممم ما تكلوا يلا
-حسام:اسد في مستسمرة صاحبت اكبر شركات في امريكاا وهتوصل بكرة وعايزة توقع معانا عقد ودي فرصه كويسه جداا انت عارف انهاا من اكبر سيدات الاعمال في الشرق الاوسط
-اسد بجديه:تمام حلو اووي بكرة انشاء الله
-ملك بدموع مكتومه:الحمدلله
-اسد بغيظ:استني استني رايحه فين
-ملك بدموع:بتكلمني انا
-اسد وحاول كتم حبه:احم اقعدي كملي اكل
-ملك بدموع منهمرة علي خدودهاا الحمراء:اكلت الحمدلله
-اسد بغضب:مايا قومي كدهه بعد اذنك......وفجأة اسد قام شال ملك وقعدهاا علي رجله
-ملك بدموع:مش عايزة اكل ولا عايزة اقعد علي رجلك ابعد
-اسد بغضب محاول الهدوء علي صغيرته:ملك افتحي بؤك
-ملك بدموع:لا اكلت خلاص ارجوك سبني.....وقاطعهاا اسد وهو يطبع قب*له علي شفايفهاا فهو لا يقدر علي تحمل جمالهااا وشوقه لصغيرته
-ماياا بشهقه:احم احم
-هبه بهمس:ينهار اسود
-اما حسام غمز لسلمي وقال:اخوكي مش قادر يستناا اما يطلعوا فوق
-مامت ملك من بعيد لنفسهاا:دي بنتي الي بتتباس دي
-سلمي بضحك وهمس:اتلم يحسام مهي مراته
-ملك مصدومه.......اما اسد وكانه راح في عالم تاني
-سليمان بضحكه بسيطه:احم احم احم
-اسد فاق من سيل قبلا*ته:افتحي بؤك يملوكتي "قالهاا بهمس"
-ملك بصدمه وشهقه:احم احم حاضر....وكملت بهمس الله يخربيتك اي دة مبتتكسفش
-سلمي بمشاكسه:مالك بؤك احمر كدهه لي يملوكه احم احم
-ملك فتحت عنيهاا بصدمه:امممم لا لا م....وسكتت او هنجت عادي😹
-حسام بغمزة:اسد حبيبي في شويه روج علي بؤك منين دة
-سليمان وحاول كتم ضحكته:احم اتلموا يولاد....انا هطلع ارتاح
-مايا بغيظ:وانا هطلع ارتاح عندي تجهيزات فرحي
-سلمي بصوت عالي:الف مبروك يحبيبتي اطلعي بدل ما وشك يشقق من الغيظ
-حسام بضحك وغمزة:يلا بقاا يسوسو عشان ننام احنا كمان
-سلمي بخجل:احم احم يلا.....وطلعوا الجناح
-ملك واذدادت حمار وجمال:انا انا هطلع ارتاح
-اسد شالهااا:يلا بينا.....وطلعوا
"في جناح مايا"
-مايا بغيظ:شوفتي يمامي باسهاا ازاي قدامنااا
-هبه:شوفت يحبيبتي شوفت يخرابيي
-مايا بغل:انا خايفه يمامي ليعرف انهاا مش حامل هيعمل اي هيرجعلهاا ويسبني
-هبه:مش عارفه يماياا دة كمان هيقتلناا والله...وبعدين بطلي تقولي كدهه بقاا ال حد يسمعناا
-مايا بغيظ:شوفتيه كان زعلان ازاي انهاا ماكلتش دة قومني وقعدهاا
-هبه:متنسيش يحبيبتي انه بيعشقهاا
-ماياا بغيظ:يوووة بقا بس بردو هيتجوزني وهيحبني اكيد
-هبه:اشك في دة.....احم قصدي اكيد يحبيبتي
"في جناح ملك واسد"
-ملك برتباك وخجل:ابيه نزلني لو سمحت انا بعرف امشي
-اسد وحاول كتم ضحكته:يعني انتي طول ما احنا طالعين مكنتيش بتعرفي تمشي وسايباني شايلك واول ما وصلنا فوقتي انك بتعرفي تمشي.....وكمل بوقاحه ولا كان عاجبك الوضع
-ملك بخجل حتي احمرت من جديد:ابيه نزلني بقاا
-اسد نيمهاا علي السرير بهدوء:اهو نزلتك.....وقرب منهاا وطبع قب*له خفيفه علي شفايفهاا
-ملك قامت بخجل:احم احم حرام عليك كسفتني قدامهم كلهم عيب كدهه ي ابيه مينفعش تعمل كدهه
-اسد وهو مقرب:انا جوزك واعمل الي انا عايزة
-ملك بدموع:انا مش حامل والله
-اسد بعد عنهاا وكانه افتكر الموضوع:انتي خنتيني عملتي زي ما هي عملت في ابوياا كلكم زي بعض كلكم
-ملك بدموع:خليك مصدق اني حامل لحد ما فيوم هتعرف انك غلط....ولفت وشهاا ودفنته في المخدة
-اسد بوجع راح ينام جمبهاا.....احم احم
-تن تن تن
-اسد بجديه:الو
-البودي جارد:لقيناا امجد الاسيوطي يباشا واخدناه علي المخزن
-اسداتعدل واتكلم بحذر:اوعوا يهرب منكم عنيكم تبقاا مفتحه كويس وانا جاي حالا
-ملك قامت بفزع:رايح فين دلوقتي
-اسد وقام يلبس:ملكيش دعوة....وياريت متخرجيش من الجناح احسلك....ومسك مسدسه وخرج
-ملك بدموع:يوووة بقا انا مش حامل والله نفسي يصدقني اكيد الدكتورة بتكدب
"في جناح سلمي وحسام"
-طق طق طق
-حسام بجديه:البودي جارد كلمني وقالي علي امجد لبست وكنت لسه جايلك
-اسد:يلا بيناا
-سلمي وعلي وشك العياط:خدوا بالكم من نفسكم والنبي
-اسد مسك اديهاا بحنان:متخفيش يحبيبتي ادخلي نامي
-حسام بحب:متخفيش بقاا
-سلمي:ملك نامت
-اسد:لا لسه
-سلمي:خلاص هروح اقعد معاهاا
-اسد بغيرة:متقربيش اووي.....قصدي ماشي
-سلمي بمشاكسه:هاخد ملوكه في خضني وانام بقاا انا بحب انام في حضن اختي
-اسد بغيرة وغضب:لا
-حسام بضحك:معلش ي سوسو اصل اسد بيغير حتي منكك متقربيش منهاا اووي كلميهاا واتساب
-سلمي بضحك:خلاص يعم هروح اتكلم معاها شويه واجي انام في اوضتي متخفش
-اسد بغيرة:لا اصل اصل
-حسام:يعم انت لسه هترغي يلا بيناا
-اسد:يلا.....ونزلوا
"في جناح ملك"
-طق طق طق
-ملك بخوف:مي....مين
-سلمي:انا سلمي يملوكه افتحي
-ملك وقامت فتحت:حياتي لسه صاحيه اسد لسه خارج
-سلمي:اه وحسام راح معاه كمان.....كل دة بسبب الكلب امجد
-ملك بغضب:دة حيوان
-سلمي بمشاكسه:حاسه ان شفايفك لسه حمرة ولا اي يملوكه اوعي يكون طلع كمل هناا
-ملك بخجل:احم احم ها قوليلي بقاا اي الي مصحيكي لحد دلوقتي
-سلمي:بتغيري الموضوع ماشي.....انا يستي كنا صاحين انا وحسام وجاله تليفون انهم لقو امجد قام لبس وخرج
-ملك وقررت المشاكسه:صاحيه انتي وامجد اه
-سلمي بخجل:احم احم
-ملك بحزن:انا متاكدة اني مش حامل يسلمي
-سلمي:بصي يملك هروح انام دلوقتي لاني مش قادره والصبح انشاء الله نشوف حل وانتي كمان نامي
-ملك:حاضر يحبيبتي طب متنامي هنا
-سلمي بضحك:لا يحبيبتي هنا محظور انتي عايزة اسد يقتلني باي....وخرجت
-ملك بضحك:باي
"في مكان تاني"......في مخزن اسد تحديدا
-اسد بغضب:نورت بيت الاسد ي امجد ي اسيوطي
-امجد وهو ينزف:موتك علي ايدي ي اسد ي منشاوي
-اسد وهو يضربه بوكس:انت وقعت في ايدي خلاص وموتك هيكون انهاردة
-حسام يضربه قلم:انت نهايتك انهاردة ي امجد ي اسيوطي.....انا كلمت البوليس وشويه وهيوصل
-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه مراتك جامدة اووي ي اسد انا سمعت انهاا حامل بس مش منك يتري من مين
-اسد بغضب جنوني وهو يضربه:اخرس ي كلب اسم مراتي متقولهوش علي لسانك ال......دة و ال اقسم بالله موتك هيكون علي ايدي....ولسه بيرفع المسدس
-حسام:اهدا ي اسد دة واحد....ميستهلش
-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه ان....وقاطعه دخول البوليس بقوات كبيرة
-الظابط:احنا اسفين ي اسد باشا المرة دي محكوم عليه بالاعدام واكيد مش هيهرب وهيتشدد عليه الحراسه
-اسد بجديه:اتمني دة
-الظابط:خدوة....وبالفعل اخدو امجد واسد وحسام رجعوا البيت كل واحد دخل جناحه ينام.....
"طلع الصبح في قصر المنشاوي"في جناح ملك واسد تحديداا
-اسد:احم يلا يملو....يملك قومي
-ملك بنعاس:يماما عايزة انام بقاا
-اسد حاول كتم ضحكته:يلا هنتاخر علي الشركه
-ملك:احم انا هروح معاك
-اسد بجديه:اه واتفضلي البسي عشان عندي اجتماع مهم
-ملك:حاضر......وبالفعل لبست تيشرت ابيض افشولدر وبنطلون جينز كاتنج اما شعرهاا رفعته ديل حصان وسابت خصلتين علي وشهاا
-اسد بغيرة:اي دة
-ملك بطفوله:اي ي ابيه مهو عادي اهو
-اسد بغيرة:اكيد لا ازاي هتخرجي كدهه
-ملك وراحت عند الدولاب وشاورت علي فستان احمر:طب دة حلو البسه
-اسد بغيرة:يخربيتك اعمل فيكي اي دة هيبقاا احلي يلا قدامي واعتبري ان لبسك انا الي هجبهولك بعد كدهه
-ملك:احم حاضر....ونزلت
-سلمي:القمر رايح فين
-ملك:الشركه مع اسد
-سلمي:ماشي يقمر.....اسد حسام في الشركه من بدري
-اسد:اه ماشي يحبيبتي....يلا بينا
-ملك:يلا....وخرجوا
"بعد شويه وصلوا الشركه"
-حسام:اسد المستسمرة وصلت جوة ممكن يلا بقاا
-اسد:تمام....وبص لملك الي باين عليهاا الزعل...مالك يملك
-ملك بحزن:هدخل معاك اوضه الاجتماع وهقعد ساكته
-اسد وهو بيقرب:عيوني
-ملك بخجل:ابيه الموظفين بيبصوا عليناا
-اسد فاق من شرودة:احم احم يلا بيناا...ودخلوا
"في اوضه الاجتماع"
-حسام:مدام دعاء....استاذ اسد....ودي ملك هانم مراتوا
-دعاء وهي بتلف بالكرسي:اهلا اسد باشاا
-اسد بصدمه صعقت كل ارجاء الاوضه:م.....وفجأة
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلة الأسد" اضغط على أسم الرواية