رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع عشر بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع عشر
ندى راحت الشركه وكانت جميله جدا وأول موصلت هي وشريف ورها المكتب بتاعها وكان جميل جدا وكانت مبسوطه بالمكان اوي
وفجاه الباب خبط
ندى ادخل
علي انا اسف لو ازعجت حضرتك ي ندى هانم
ندى انت مين
انا علي اكيد الوالد قالك عليا
ندى اه اهلا بيك بابا قالي انك هتعرفي الشغل
علي اكيد طبعا
ندى وعلي بداو يشتغلو وندى حست ان علي شخص محترم جدا فعلا زي مابوها حكه عنو
ندي انا عايزه اشوف الشركه
علي اتفضلي
بداو يشوفو الشركه وكانت جميله وندى اتعرفت علي الموظفين
ورجعت علي المكتب
علي ندى هانم
ندى بلاش الالقاب بنا ي علي
علي بيبتسم اكيد طبعا زي متحبي
علي المهم ي ندى في بكرة اجتماع مهم جدا ومع شركه كبيرة اوي
ندى بجد طيب تمام هكون جاهزه الاجتماع الساعه كام
علي الساعه 11
ندى تمام
وراحت ندى البيت وحكت فالبيت عن جمال اليوم وكلمت ادم فيديو
ندى نسيت نفسها خالص وكانت لبسه هوت شورت وتيشرت قط وقصير وبطنها باينه وكانت جميله جدا
كلمت ادم فيديو كول
ادم اتصدم اي ده واي الجمال ده
كانت مبسوطه وعمال تحكي عن تفاصيل يومها لآدم ونسيت هي لبسه اي
ادم سبها تكمل وبعدين قالها كل ده اليوم حلوة اوي أهو بس مين علي ده
ندى شخص محترم جدا وشغال فالشركه اطمن بجد
ادم ندى بلاش كلام مع رجاله
ندى بتضحك جامد بتغير
ادم اه ولمي نفسك بدل ماجي دلوقتي اتهور
ندى بتضحك جامد
وادم مبسوط اوي
ادم حب يكسفها هو اي الا انتي لبسه ده بس جامد لما اجاي بقى أشوفك بيه😉
ندى سكتت فجاه وبصت لنفسها يلهوي وقفلت اللاب توب في وشو
ادم فضل يضحك ومبسوط
وندى كذلك
تاني فالشركه ندى راحت ومتحمسه للاجتماع ده
دخلت بكل ثقه وكانت ترتدي فستان بنص كم يصل لبعد الربه وكان لونو اسود وترتدي كعب عالي وكانت جميله جدا جدا
بداو الاجتماع
ندى لعلي مين ده
علي يوسف بيه الا هيشتري الصفقه
ندى تمام
يوسف معجب جدا بندى وجمالها
ندى اهلا بحضرتك ي استاذ يوسف
يوسف سرحان
ندى استاذ يوسف
يوسف فاق اهلا بيك ي قمر
ندى اسمي ندى
يوسف اهلا بيكي ي ندى
بداو الاجتماع والشغل وتمت الصفقه بنجاح
يوسف راح لندى وسلم عليها الف مبروك ي ندى هانم
انا عامل حفله بمناسبة الصفقه دي يعني لازم تيجي لان الحفله مهمه جدا وانتي لازم تكوني موجوده
ندى اكيد ان شاء الله الحفله ايمته
يوسف بكرة بليل
ندى بثقه تمام
مشي يوسف والاجتماع خلص
ندى علي هو يوسف ده كويس
علي اه جدا وشخص محترم وشغلو كلو تمام احنا اتعاملنا معاه كتير اوي ندى اه تمام هتيجي بكرة الحفله معايا
علي اكيد طبعا
خلص اليوم وراحت ندى وفرحت بابها بالصفقه انها تمت وشريف فرح جدا ان ندى شاطرة جدا وعندها ثقه في نفسها
ندى بس ي بابا في حفله بكرة عند يوسف ده
محمد اكيد طبعا معروفه ان هيكون في حفله ولازم تروحي
ندى اوكي
راحت ندى كلمت ادم وحكتلو علي كل حاجه هو كان مبسوط بس رافض انها تروح الحفله
ادم لا يعني لا
ندى بليزززززز
ادم لا
ندى بصتلو بعيونها بطريقه جميله عشان خاطري ي دومي بليزززززز
ادم خلاص روحي بس متأخريش فاهمه ندى طبعا طبعا
راحت تاني يوم الشركه ندى وبدأت تشتغل وخلصت الشغل وهي ماشيه علي هتعدي عليا الساعه كام
علي الساعه 9
ندى تمام
مشيت ندى وراحت عند البيت ونامت من التعب وصحيت الساعه 7بدات تجهز واختارت فستان قط جميل جدا جدا لونو احمر وطويل وفردت شعرها الطويل وعملت ميكاب خفيف بس كانت شبه الاميرات بعيونها الخضرة الجميله
جهزت ندي وخلصت كانت الساعه 8ونص وده طبعا لان ندى اخدت شاور وعملت شعرها
بعدين علي وصل واخد ندى ومشيو الحفله علي كان معجب اوي بندى وجمالها
وصلو الحفله والكل اتصدمو من الملاك الجميل الا دخل الحفله ده
يوسف باعجاب شديد اي الجمال ده وباس ايد ندى
ندى اترجت جدا وقالت شكرا
وليد العمري وهو رجل اعمال ايضا ولكنه محترم جدا ومتزوج ويحب
زوجته كثيرا
وليد اهلا بيكي ي ندى هانم
ندى اهلا بحضرتك
اسمي وليد اهلا بيك
يوسف تسمحيلي بالرقصه دي
ندى لا معلش
يوسف ارجوكي
ندى اتكسفت جدا ووافقت وبدا يرقصو
يوسف حط ايدو في وسط ندى وقربها منو وخلاص هيبوسها
فجاه لقي بوكس في وشو .
يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشقت صعيدي" اضغط على اسم الرواية