رواية حب في عمليات خاصه الفصل الرابع عشر بقلم ملك ايمن
رواية حب في عمليات خاصه الفصل الرابع عشر
فيروز: اشطا اعملو حسابكو حد منكم هيجي معايا الڤيلا بليل عشان اظبطها
يونس: الساعه كام
فيروز: مش انت
يونس: اشمعنا
فيروز: كده اسلام الساعه خمسه تجيلي
اسلام: خمسه😳
فيروز: اها
اسر: ممكن اجي
فيروز: اها طبعا تشرف وهي بتتكلم جري ادم هليها حضنها
ادم: شكرا ياخالتو نزلت لمستواه
فيروز: ع اي ياعيون خالتو
ادم: عشان بعدتي بابا عننا انا مش بحبه انا بكرهه
سكتت وبصت لاسر
فيروز: روحي ياحبيبي يلا اطلع عند كارما هه يلا طلع ادم وندي راحت حضنتها وهي بتعيط كلهم خرجو من الاوضه سيبين الاختين مع بعض
فيروز: هششش خلاص كان كبوس وراح ياروحي
ندي: مش عارفه من غيرك كان اي الي هيحصل ربنا يخليكي ليا يارب ويديمك سند ليا
فيروز: ويخليكي ليا ياروحي انتي وبعدين اجمدي كده
اميره دخلت فجأه: ندي
ندي: في اي ياماما
اميره: جمال
فيروز: ماله جمال
اميره: عاوز يتجوز ندي
ندي: ان انا
فيروز: ليكي وقت العده فكري ع مهلك محدش هيغصبك وخودي راي اولادك جمال كويس وراجل محترم
ندي: حاضر وطلعت
فيروز: ماما خليها تيجي تسهر عندي بليل عشان تفك شويه وخلي الاولاد هنا
اميره بتردد: طب و ومريم
فيروز: ومريم ياماما
دق دق دق
فيروز: ادخل
اسلام: اااي مش يلا ولا اي
فيروز: امي اطلعي خلي مريم تلبس وتنزل
اميره: طيب يابنتي وطلعت
👀👀👀👀👀👀
خرجت فيروز قعدت مع الشباب
فيروز: بقلكو اي متيجي نسهر بليل في الڤيلا
اسر: ده انهارده
فيروز: اها وقول ل جاسر وجمال خليهم يجو اي رايكم
اسلام: انا عن نفسي موافق
يونس: وانا كمان
اسر: تمام وانا هكلمهم ونيجي
فيروز: الا صحيح اخوك حاطت عينه ع ندي
اسر: اخويا مين
فيروز'جمال
اسر: لي قولتي كده
فيروز: امك
اسر: احترمي نفسك بقا
فيروز: يابني امك كلمت امي وقالتلها
اسر: احلفي كده
فيروز: طب وحيات ابو زحلف الي عمره مايحلف ده حصل اسلام يلا روح هاته راح اسلام واسر ويونس وفيروز طلعو في الصالون نزلت مريم كانت لابسه فستان ابيض رقيق في نقشه بسيطه بالون النبيتي واميره وندي دخل اسلام في ايديه واحد مش باين منه حاجه من كتر الدم الي في وشه
مريم بشهقه: عماد وكانت ريحاله وقفت قدامها فيروز
فيروز: وجلال الله ان مارجعتي مكانك لهني حياتك دلوقتي بزعيق مكانك راحت تاني مكانها
يونس: انطق عملت اي
عماد بتعب'ا انا ك كنت بلعب بيها ع عشان اوصل للي ع عاوزه ولما كتبنا العرفي م مريضيتش ت تسلمني نفسها و وقطعت الورقه بس م مقولتلهاش ع عشان لما تسلمني نفسها تفتكر ا اني ج جوزها
مريم بانهيار: لالالا ان انتو اكيد بتكدبو انتي انتي الي قولتيله يقول كده ندي واميره حضننها
فيروز راحت قعدت قدام عماد ع ركبه ونص
فيروز: عارف لو شوفت خلقتك دي حتي لو صدفه هندم امك ع اليوم الي******سامع
عماد: سامع سامع
فيروز: فسحه وبعد كده مشيه بعد ما مشي
فيروز: هو مغلطش لوحده احنا الي معرفناش نربي وادبا ليكي هكتب كتابك ع اول واحد يتقدم ليكي
اميره: فيروز لا
فيروز: انا قلت الي عندي ابن عمك مصطفى عاوزك هكلمه بكره
يونس بسرعه'لا فيروز انا هكتب عليها لحظات الكل مصدوم وفيروز ابتسمت بداخلها ابتسامه نصر
مريم: لا لا انا
فيروز: مسمعش نفس بكره كتب كتابكم خلصنا يلا
مريم'منك لله انتي فاكره كده انك بتحافظي علينا ع فكره انتي السبب ايواه انتي دايما شايفه نفسك حلوه وانتي حقوده دايما واخده مني الانوار ده ده حتي الناس كانو فكرين ان بابا معندوش غيرك انتي واحده انانيه كل تلك الاتهمات تلقي عليها وهي مثل صنم لا يفعل شئ الا ان يستمع ان لم تكن قطعه من قلبها لكانت فصلت راسها عن جسدها لفت وشها وخرجت من غير ولا كلمه جري وراها اسر ركبت المكنه وركب وراها اما جوه
اميره: لي لي كده حرام الي بتعملو فيا ده حرام
اسلام: تعالي يامي واخدها هي وندي وطلعها فوق
يونس: لي عملتي كده
مريم'انا قلت الحقيقة
يونس: تعرفي لولا اختك دي عمك كان حجز ع ثروتكم لولا اختك دي كان محمد داس ع ندي وعدي لولا اختك دي مكنش زمانك واقفه رافعه راسك كده كان زمانك مجرد بنت جريت ورا قلبها الاسود وفقدت اغلي ماتملك انتي غلطتي
مريم بضعف: غصب عني انا انا ولله بحبها بس دايما مش باينه دايما انا مش موجوده دايما فيروز راحت فيروز جت فين انا
يونس: وفين ندي معملتش كده لي مقلتش اشمعنا انا لي
مريم: معرفش معرفش
يونس: هنسهر بليل عندها هتيجي تعتذري منها وتجيبي ندي هعدي عليكم اخدكم سلام
مريم: لي وافقت تتجوزني
يونس بسخريه: عشان انا عاوزه كده سلام واه اياكي تلبسي حاجه مفتوحه وخرج
مريم لنفسها: عماد عمره ماكلمني ع اللبس وقامت طلعت اوضتها تجهز
👀👀👀👀👀👀
وقفت في مكان ضلمه اشعلت الانوار كان مكان للملاكمه وضرب نار بجميع الاسلحه
اسر؛ هتعملي اي
فيروز قلعت الچاكيت ربطته ع وسطها ولبست الكلابظات وابتدت تلعب جرحها اتفتح لكن مش حاسه بيه من سخنيه جسمها كلام مريم بيتردد في دمغها هوا فعلا انا انانيه لي انا اتخليت عن انوثتي عشانهم عشتلهم راجل البيت عشانهم دخلت شرطه وانا كان نفسي في طب عشانهم رفضت الضعف والحب والحياه الطبيعيه عشانهم
اسر بزعيق: فيروز كفااايه بقا واخدها قعدها كان في علبه اسعافات اوليه جابها ونزلت حمالت التيشيرت وشال الشاش
اسر: الجرح فتح اول يلا ع مستشفى
فيروز: مفيش داعي بس اعمل زي ما هقولك وفعلا خلته ينضف لها الجرح وخلص وقعد جنبها
اسر: متزعليش منها هي بردو اعصابها تعبانه
فيروز: عارف لما كنا صغيرين انا كنت بنت هاديه جدا وخوافه لكن كنت بتحلي بشجاعه هي هي كانت قويه حتي في حبها قويه بتجرح الي قدمها بدون قصد وانا عارفه انها عملت كده بدون وعي منها
اسر: انتي ازاي كده
ا
فيروز: كده ازاي
اسر: انثي قويه صامده واقفه قصاد الف باب انثي لو انهارت هتنهار وراها حجات كتيره
فيروز: تصدقني لوقلتلك اني انا كمان مش عارفه انا لي كده عارف انا معيطتش من امتي بقالي ست سنين منزلتش مني دمعه واحده بدون مقدمات حضنها اتصدمت ولكن ماذا تفعل فاقده الحب ارتخت في حضنه رفهت رجليها اصبحت نايمه في حضنه ابتسم فا مهما تحلت بالقوي فا هي في الاول والاخر انثي تحتاج لحضن وحب
اسر: تعرفي حضنك مريح
فيروز بضحك: اه كتير قالو كده
اسر: نعم ياروح امك مين قال كده قفشته من ياقت القميص
فيروز: روح مين ياض
اسر: اي التحول ده سيبي كده سابته
اسر: قوليلي بقا مين قالك كده عشان مسقفش ع وشك دلوقتى
فيروز: انت قد الكلام ده
اسر: طبعا لا
ضحكت فيروز
اسر: ضحكت يبقا قلبها مال
فيروز: يلا الشباب مستنينا يلا
اسر: يلا يابطل هكلم جاسر وجمال
(كلمهم.قالولو جايين))
👀👀👀👀👀👀👀
وصلت الڤيلا ودخل معاها واتصدم من
يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية حب في عمليات خاصه" اضغط على اسم الرواية