رواية ليالي الرعد الفصل الرابع عشر 14 بقلم رودينا
رواية ليالي الرعد الفصل الرابع عشر 14
السكرتيره: ريهام هانم رعد بيه في المكتب و وشه لا يبشر بالخير ابدا
ريهام: طيب راقبيه والوعي يغيب عن عينك لحظه
السكرتيره: حاضر يا فندم
بعد شويه رعد روح لليالي
ليالي باستغراب: ايه اللي رجعك بدري انت مش قولت بترجع علي المغرب
رعد: عادي بس مفيش شغل قولت اجي اقعد معاكي
ليالي: اشطا تعالي هاخد رايك في حاجه
رعد: اشطا
دخل رعد وليالي الأوضه و ليالي خلت رعد يقعد علي السرير وبعدين جابت شنطه وقعدت جنبه
رعد: ها كنتي عايزه تخدي رايي في ايه
ليالي: بص وطلعت اسكتش من الشنطه وفتحت اول صفحه كانت رسمه فيها بنت جميله اوووي
رعد: حلوه اووي بس مين ديه
ليالي: معرفش
رعد: متعرفيش ايه
ليالي: معرفش البنت
رعد: اومال رسمتيها ليه
ليالي: كنت زهقانه فرسمتها
رعد: اهاا ممكن اشوف الأصل
ليالي طلعت فونها و جابت صوره البنت وورتها لرعد كانت الرسمه نفس الصوره بس الصوره الوان لكن الرسمه رصاص بس نفس الملامح بالملي
رعد بإنبهار: واو بجد انتي ابدعتي احييكي
ليالي بكسوف: شكرا
رعد: لا بجد احييكي
ليالي قلبت للصفحه اللي بعدها وقالت: طب وديه
رعد: واااو انتي فنانه انتي بترسمي من أمتي
ليالي بحزن: برسم من وانا عندي ١٠ سنين بس كنت بخير الرسومات من طنط ريهام بس احمد لقي الرسومات وقال لطنط ريهام فخدتها وقطعتها وحرقتها قدامي
رعد: معلش بصي انتي كملي رسم انتي بترسمي حلو اووي كملي وأنا هشجعك
ليالي: اوكي
رعد ابتسم بحب ( محضنش ياجماعه محضنش😂)
ليالي بادلته الابتسامه وقالت: تحب تتغدي ايه النهارده
رعد: لا بقي هنتغدي بره
ليالي: لا بقي هنتغدي هنا
رعد: لا بقي هنتغدي بره
ليالي: لا هنا
رعد: لا بره
ليالي: لا هنا
رعد: لا بره
ليالي: لا هنا
رعد: ليالي خلاص انا قولت هنتغدي بره
ليالي: طيب خلاص من غير ماتزعق
رعد: ماكان من الاول
ليالي: خلاص بقي
رعد: طيب يلا
ليالي: يلا ايه
رعد: تعالي هنخرج شويه
ليالي: اوكي
(بيخرج كتير اوي رعد ده😂😂)
بعد شويه ليالي لبست بنطلون اسود وبلوزه كشمير لحد فوق الركبه بشويه وعملت شعرها ديل حصان مرفوع ورعد لبس لبس كاجوال عباره عن بنطلون جينز اسود وتيشيرت كشمير ( لسه واخده بالي أن ده لبس الكابلز 😅)
رعد: يلا
ليالي: يلا
رعد خدها واتمشوا شويه وبعدها خدها وراحوا ريستورانت هارت اتاك ليالي اللي اختارتوا و طلبوا وجبه فرايد تشيكن وبعدين كلوا ومشيوا لحد العربيه علشان لفوا بيها شويه وده كان طلب ليالي
ليالي: رعد عايزه اشغل اغاني
رعد: اوكي عايزه اغنيه ايه
ليالي: عايزه اغنيه بتر
رعد: بتاعت مين ديه
ليالي: بتاعت بي تي اس
رعد: مين دول
ليالي: فرقه عادي
رعد: اوكي
رعد شغل بلاي ليست ليهم كانت اول اغنيه بتر والتانيه دايناميت والتالته بيرميشن تو دانس والرابعه كانت ميك دروب والخامسه كانت بوي ويز لوڤ والسادسه كانت ايدول والسابعه كانت دي أن أي ورعد عجبتوا الاغاني وليالي طول الطريق بأغنية مع الاغاني وفرحانه
ليالي: كان يوم حلو
رعد: فعلا ......... بقولك وريني كده الاسكتش بتاعك
ليالي بتوتر: ليه
رعد: عادي عايز اتفرج علي الرسومات
ليالي: بلاش.
رعد: ليه
ليالي: عادي
رعد: ليالي في ايه
ليالي: لا ابدا مفيش اتفضل
رعد خد الاسكتش وفضل يتفرج علي الرسومات والرسومات عجباه جدا وفي آخر صفحه ليالي خدت الاسكتش
ليالي: بس كفايه كده
رعد: ليه هاتي ديه اخر رسمه في الاسكتش
ليالي: لا لسه مخلصتش الرسمه ديه
رعد: اوك هاتي أشوفها برضو
ليالي: لا وحشه
رعد: طيب هاتي أشوفها واقولك حلوه ولا وحشه
ليالي: لا
رعد: يلا ايه اللي في الصفحه ديه مش عايزه توريهوني
ليالي: مفيش
رعد: شد الاسكتش من ليالي وبص علي الرسمه لقاها رسماه ببراعه والرسمه تحفه
رعد بانبهار: ديه وحشه ديه
ليالي: اه وحشه
رعد: ديه طبق من الأصل يا بنتي ديه تحفه
ليالي: اضحك عليا بقي
رعد: وربنا ما بضحك عليكي الرسمه تحفه
ليالي: بجد
رعد: اه وربنا وبعدها كمل بمشاكسه بس ايه اللي خلاكي ترسميني
ليالي بضحكه: صدقني لو اعرف هقولك
رعد ضحك وقال: والله
ليالي بضحك: اه والله
وقضوا بقيت اليوم ضحك هزار
تاني يوم الصبح رعد صحي بدري عن كل يوم ونزل الشركه وليالي نايمه
السكرتيره بعد ما رعد دخل مكتبه
السكرتيره: الو ايوا يا ريهام هانم رعد بيه جه النهارده بدري وشكلوا متعصب
ريهام: طيب كملي مراقبه لحد مانفهم في ايه وبيفكر في ايه
رعد: بتكلمي مين
السكرتيره اتفزعت وقامت ورمت الفون من ايديها وقالت بلجلجه:ب بك بكلم اااااااااا
رعد راح خد الفون من علي الارض وشاف اسم ريهام علي الفون
وقال بعصبيه: ........................ يتبع
ياتري رعد هيعمل ايه؟!!
وياتري ايه اللي هيحصل للسكرتيره؟؟!
وياتري ايه علاقه السكرتيره بريهام ؟؟!
وياتري ايه اللي هيحصل بعد كده ورعد هيعرف اللي ريهام عملته ولا لا؟؟!
وياتري الدنيا هتفضل تضحك في وش ليالي ورعد ولا القدر ليه رأي تاني؟!!
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ليالي الرعد" اضغط على اسم الرواية