Ads by Google X

رواية حب في عمليات خاصه الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

       رواية حب في عمليات خاصه الفصل الخامس عشر بقلم ملك ايمن


رواية حب في عمليات خاصه الفصل الخامس عشر

وصلو الڤيلا واتصدمو ان الشله كلها موجوده 
اسر: اي ده كله مين دول
فيروز: ددي الشله تعالا ودخلو
فيروز بصوت عالي كانها ڤيلت ابوكو انتو هه
ولد: لا ڤيلا فيروز هعهعهع
فيروز: ظرافه ام الي جابت جارتكو يلا طيب كويس انكم هنا عشان ننضف الڤيلا
الكل اااي
فيروز: يلا ياشباب يلا انت يابغل
اسلام: نعم
فيروز: روح هات حاجتي من الڤيلا الفون ترن ترن ترن
فيروز الو طب تمام هاتلي هدومي معاك بقا اشطا سلام استني يابغل خلاص يونس هيجبهم
ودخلو كلهم الڤيلا واتقسمت الحجات عليهم اسلام وتلات شباب وبنتين المطبخ  وهكذا وطبعا اسر استغل الفرصه عشان يكون مع فيروز بقا معاها في ترويق اوضتها((في اوضت فيروز)) 
اسر: اوضتك حلوه اوي
فيروز: شكرا 
اسر: انتي علاقتك باسلام
فيروز: اسلام ده مقدرش اقول عليه اخويا لانه ده لقب صغير اوي عليه اسلام ويونس زي ظلي حاجه ليهم فيها ملهمش فيها معايا لاتنين دول مستعده اخسر حياتي كلها عشانهم
اسر: عقبالي
بصتله نظره متفحصه بيه
فيروز: عقبالك اي
اسر: عقبال متحبيني زيهم كده
فيروز بارتباك: احم يلا بقا نخلص جه يونس ومعاه ندي ومريم وطبعا جاسر وجمال جهم بردو وخلصو الڤيلا كلها والكل خرج قعد في الجنينه تعبانين 
محمد ((في اسامي هنا هتظهر لاصحابها)) 
محمد: يخربيت كدا اااه دنا ماقص ارضع
غرام: ونبي شوفتو احنا بنعمل اي احنا بنتعب
محمود: ع يدي ((بصوت فؤاد المهندس) 
الكل ضحك عليه 
اسلام: يلا نلعب
جاسر: نلعب الصراحه
الكل اشطا وجابت فيروز ازازاه وابتدو يلعبو
جمال: دوري هسال فيروز
فيروز: اشجيني يابا
جمال: اي اكتر وقت خوفتي فيه مع اني اشك انه في بس يلا هاا
فيروز: اقدر مجاوبش
الكل لالا يلا قولي يلا
جمال: خلاص خلاص حكم
فيروز: ماشي
جمال: امممم هنحط حاجه فوق دماغ واحده من اخواتك واضربي نار فوقيها
ندي: لالالالا مش انا لا عندي عيال محتاجه اربيهم
جمال: منا كمان هربيهم
ندي اتكسفت
اسر: احم احم احم خف هه خف
فيروز: مريم قومي جابو ازازه وحطوها فوق دماغ مريم وفيروز جهزت المسدس وشدت الاجزاء ومريم مرعوبه وهوب ضرب الرصاصه وجت في الازازه
مريم: ااااه كنت هموت
يونس يلا ولف الازازه اسر هيسالني
اسر: امممم اي اخر موقف حصلكم في الڤيلا دي
يونس ابتدي يضحك هو واسلام
وفيروز
جمال: ضحكونا معاكم 
يونس: شوف ياسيدي قبل ما تمشي من هنا بيومين كانت قاطعه كلام معانا كنا قلقانين عليها بس قلنا نسيبها شويه وفي يوم قفلت الفون بتاعها من الصبح لحد الساعه ٤ الفجر فتحته وكلمتنا وقالت انها كويسه وقفلت روحنا ع القسم ماخلاص بقا اتطمنا عليا اللواء قابلنا بيسال عليها لو كويسه واي اخبار الاصابه طبعا ركبنا خبطت في بعضها سالنا قال كان عندها مهمه انهارت واتصابت طلعت انا واسلام جري ع الڤيلا هنا طبعا اسلام لازم يحط الطتش بتاعه قالي تعالا هندخل لها من بابا المطبخ
اسلام كمل: وست فيروز كانت في المطبخ بتعمل صلطه ومفيش احمي من سكاكين فيروز 😂 المهم داخل من وراها واتاري القروبه حاسه ان في حد وراها وفجأه لقيت نفسي تحت ع الارض ايديها ع رقبتي بالسكينه ورجل مكتفه رجولي ورجل في بطني 
وانا اقول جااااي انا البغل وربنا 
الكل فضل يضحك عليه  
محمد: لف اللعبه يلا سائر لفها
سائر: هسال ندي ممكن تتجوزي تاني
ندي بصت لجمال: ع حسب 
سائر: يعني
ندي: لو حبيته اه 
جاسر: اللعب ياظهر 
فيروز بخبث: قومي يانودا معلش هاتيلنا عاصير من المطبخ 
ندي: حاضر وقامت دخلت جوه
فيروز بمكر: سائر معلش ساعدها عشام الكبيات كتيره
كان هيقوم 
جمال: لا خليك انا كده كده داخل البيت هجبهم معاها وقام دخل
بعد ما اختفي
فيروز: سائر الاخ والاخت عاوزني نهزهم شويه
سائر: عنيه 
فيروز اشطا يازميل وخبطت ايديها في ايديه 
اي ده في دخان هنا لالا متخافوش ده اسر بيشيط
مسك دراعها شدها 
اسر: ممكن تهدي شويه 
فيروز: وانا عملت اي
اسر: فيروز هدي نفسك تمام بطلي هزار
فيروز بخبث: اوكي  وطبعا ابتدت تذيد في الهزار معاهم ويونس اخد مريم وراحو عند البول لحد ما اسر خلاص قام مسكها من ايديها وشدها وراهة ه جوه الڤيلا وطلع بيها ع اوضتها
👀👀👀👀👀👀👀
عند جمال وندي
جمال: ندي ممكن اعرف مش موافقه لي
ندي بتوتر: اسمعني ان انا لسه خارجه من علاقه فاشله وخايفه ادخلها تاني
جمال: مش هيحصل ولله العظيم  هشيلك فوق راسي وبناتك ولادي زي ما عدي ابنك 
ندي: خايفه 
جمال: ثقي فيا وانا هكون عند ثقتك فيا
ندي: مش هتزعقلي 
جمال: عمري 
ندي: ولا هتضربني 
جمال: تتقطع ايدي قبل ما اعملها هااا 
ندي: هفكر
جمال: هاتي العصير ده هاتي وسابها وخرج
👀👀👀👀👀👀👀
عند اسر وفيروز دخل

يتبع الفصل السادس عشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent