رواية ولي العهد البارت التاسع عشر 19 والأخير بقلم الاء فرج
رواية ولي العهد الفصل التاسع عشر 19 والأخير
بعد سنه
دعاء ومصطفى اتخطبوا 💙
أدهم وندى اتخطبوا 💙
معتز وساره اتخطبوا
شيماء & محمود اتخطبوا
وعد سامحت ساره بعد ما عرفت انها عملت كده غصب عنها لان فاروق ساعتها هددها بقتل أخواتها الصغيرين وهي خافت عشان كده ضربت وعد على دماغها بس ما كانتش هتقتلها
حسن & وعد حبوا بعض وقرروا يكملوا باقي حياتهم مع بعض
ووعد حامل في تؤام
____________بقلمي الاء فرج
يوم الفرح
حسن بصوت عالي : يلا يا بنات اخلصوا المعازيم تحت
مصطفى بزعيق : ما تخلصوا يا وليه منك ليها كل ده؟
أدهم بغضب :وطي صوتك يا حمار
ثم اتكلم بنبره هدوء : ندى يا حبيبتي انتِ خلصتي يلا يا روحي
حسن بغيظ : ما تلم نفسك يالا ده انا واقف
وانتَ بتكلم مين في التليفون؟
محمود بسعاده : بكلم البت اختك اصل وحشتني
حسن بغضب : يخربيت السفالة انا ممكن اخد اخواتي وبلاش جواز بقا
مصطفى بتوتر : اي يا ابو النسب اهدي كده يا معلم
معتز بضحك : الحمد لله أنا هتجوز ساره يعني ما فيش اخ يزعجني
حسن : يا بت انتِ وهي اخلصوا بقا
وعد بهدوء : اهدي يا حبيبي وبطل عصبيه دول عرايس انتوا اللي مستعجلين كده ليه اهدوا!
وعد كانت لابسه فستان ابيض زي العرايس وسايبه شعرها وكان شكلها جميل جداً
حسن بغمزه : شكلك حلو ولا كأنك عروسه زي القمر هاتي بوسه
وعد بكسوف : بس يا حسن
مصطفى بضحك : يا حسن اهدي احنا واقفين
لولولولولولولوي
زغرطت وعد اول لما شافت العرايس خرجوا من الاوضه
كان شكلهم جميل جداً كانوا شبه الاميرات
أدهم & ندى
أدهم بسعاده : شكلك حلو أوي
ندى بحب : وانتَ كمان شكلك حلو
شيماء & معتز
معتز : الطرحه شكلها جميل جداً فيكي
شيماء بكسوف : شكراً
مصطفى & دعاء
مصطفى بغمزه : جامده جمدان يا طنط ام إحسان
دعاء بضحك : تسلم يا سطا
نزلوا من على السلم وكل واحد ماسك عروسته وكان شكلهم جميل والحب باين في عين كل واحد فيهم
الحب نبات نرويه بيعيش 🎶
ننساه بيموت 🎶
الحب بنات وولاد وقلوب 🎶
عمرانه ودفاء في بيوت 🎶
الحب بجد مش كلمه 🎶
الحب حاجات كتير بينا 🎶
وعشره طمعها بيبان 🎶
بتدي للحياه معنى 🎶
وكل ما حبنا بيكبر 🎶
وكل ما عمرنا يطول 🎶
نخاف على بعض ونقرب 🎶
نحب اكتر من الاول ❤️🎶
كانوا بيرقصوا سلو كل واحد فرحان من قلبه عشان اتغير للأحسن وقلوبهم بقيت نضيفه
اشتغلت اغاني شعبيه
ودعاء ومصطفى كانوا بيرقصوا زي المجانين
وحسن ووعد واقفين جمب بعض بيضحكوا عليهم
استغلت اغنيه انتِ لسه زي ما انتِ لعمرو دياب
مسك حسن ايد وعد وبدأوا يرقصوا لوحدهم
انتِ لسه زي ما انتِ قمر في عيني 🎵💙
احلى عمر اللي عيشته كان بينك وبيني🎶💙
لما تيجي سيرتك في الكلام دايماً بقول🎵💙
دي حبيبتي الغاليه دي بنت الأصول🎵💙
وكل الموجدين بيصقفوا وفرحانين من كل قلبهم
حسن : يلا ناخد صوره
وقف دعاء ومصطفى وهما عاملين أشكال مضحكه بوشهم وعاملين يضحكوا
وشيماء واقفه هاديه وحاطه رأسها على كتف معتز
وندى واقفه ماسكه في كتف أدهم وبتضحك بسعاده مع ان أدهم اكبر منها بسنين بس هما حبوا بعض بقلوبهم
وساره واقفه ماسكه في ايد محمود وكأنه عوض ربنا من الدنيا بعد أيام كتير وحشه عاشتها في حياتها
وأخيراً حسن واقف بسعاده وحاضن وعد
حسن بهمس : بحبك ❤️
الصوره كانت جميله ومبهجه عشان كل واحد فيهم فرحان من قلبه وهو معاه شريك حياته
وحسن سعيد وكأن وعد أعظم انتصارته 💙
لما كل واحد قرب من ربنا حياتهم بقيت أجمل
اقترب من ربنا يقترب منك كل شيئاً جميل وبطريقه ما ربنا هيجعل حياتك جميله 💙
في وسط الضلمه اللي هتاقبلها في حياتك وكميه المشاكل اللي هتواجهك هيبقى في شعاع نور هيبشرك بفجر جديد اوعي تيأس من حياتك الحزينه ثقف بالله وفي يوم ما ستتغير حياتك للأحسن لا تيأس ولا تحزن الخزن غير لائق على وجهك الجميل....... فقط ابتسم..... صحيح هكذا ابتسامتك جميله لا توقفها ♥️♥️♥️
هستني رأي كل شخص بكل صراحه وحقيقي محتاجه رده فعلكم على الروايه في منها استفاده وفكره واتمنى من كل قلبي ان الروايه تعجبكم وياريت ما حدش يطنش والكل يقول رأيه في الجروب واستنوني في روايه جديده وشكرا بجد لدعمكم ليا 💙
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية الهاربة والشرطي كاملة للقراءة والتحميل pdf عبر دليل الروايات
- الفهرس يحتوي على جميع الفصول عبر الرابط: "رواية ولي العهد" اضغط على أسم الرواية