رواية الملاك والشيطان والرومانسي البارت الرابع والعشرون 24 بقلم مريم حسن سليمان
رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الرابع والعشرون 24
سناء: استني هو هييجي اهو وهتشوفيه
هدي: ماشي يماا
سناء: عشان تصدقي اني وابوكي شفناه صح ي تامر
تامر: ايوه
وفجأه ظهر وهو بيضحك و...
فارس: هههه وحشتكوا صح هه؟
سناء: هدي اهو شيفاه
هدي: هو فين يماما
سناء: قدامنا اهو يهدي ركزي
هدي: محدش موجود غيرنا مفيش حاجه
سناء: ازاي مفيش اهو يبنتي
فارس: ههههههه
سناء: طب سامعه صوته
هدي: ولا في صوت برضو غيرنا مفيش حد انتو تلاقوا بيتهيالكوا
سناء: يعني اي يعني مفيش حد تامر انت شايفه زيي صح
تامر: ايوا شايفه
هدي: اني هروح انام عشان انتو لامؤخذاه يعني اتجننتوا يلا باي
سناء: بت ي هدي انتي هتسبيني هنا لا
هدي خرجت وهيا بتضحك وسناء هتموت من الخوف
فارس: ههههه باي باي هتوحشوني ههههه
وف ثانيه الدخان اتملي فالاوضه وفارس اختفي
سناء: يعني اي اتجننا تامر هيا ازاي مش شافته
تامر: مش عارف كل ده بسببك .. بسببك.
سناء: برضو هتقول بسببي وني ضربتك علي ايدك مثلا.
ملاك: اي اللي حصل
فارس بضحك: كان منظرهم مضحك اوي ي ملاك
ملاك: ههههه
النهار طلع وسناء طول الليل مش عارفه تنام من الخوف ...
رحمه كانت قاعده في الجنينه سرحانه جه من وراها
محمد: الجميل سرحان في ايه
رحمه: هاا .. ولا حاجه
محمد: احم رحمه انا اسف اني كنت بتدخل في حياتك دايما
رحمه: عادي ي ابيه ..
محمد بتوتر: مش عارف اجبهالك ازاي
رحمه: هيا اي ؟
محمد بتنهيده: رحمه انا .. انا بحبك
رحمه بابتسامه: ونا كمان ي ابيه مفيش واحده بتكره اخوها..😂😂
#الكاتبه_مريم_حسن
محمد بصدمه: نعم !! انتي بتردهالي
رحمه: برد اي ي ابيه مش فاهمه
محمد بضيق: انتي فهماني يرحمه واسف اني جرحتك وقولتلك اني بحبك زي اختي بس بس انا بحبك كحبيبتي مش كاختي بس غصب عني قولت كده اسف
رحمه بتردد: يعني بتحبني فعلا ؟
محمد بابتسامه: بحبك اكتر من نفسي.
رحمه ابتسمت
محمد: تقبلي تكوني ليا العمر كله ؟ تتجوزيني ي رحمه ؟
رحمه بتوتر: مش عارفه اسال ابيه فارس
محمد ابتسم: حاضر هساله
جريت رحمه وهيا فرحانه وقابلت هدي
هدي: مالك فرحانه كده ليهة
رحمه: ابيه قالي انه بيحبني قال بيحبنييي
هدي بابستامه: محمد ؟ قولي والله
رحمه: والله وقالي كمان تقبلي تكوني ليا العمر كله وتتجوزيني
هدي: قولتي ايهه
رحمه: قولتله اسال ابيه فارس
هدي بضحك: اسال ابيه فارس يخربيت هبلك المفروض تقوليله موافقه كده يعني مش اسال ابيه
رحمه: مش عارفه انا قولتله كده
هدي: فرحنالك جداااا جدااا والله
رحمه: حبيبتاااااااي
اسراء: ملاك .. يملاك
ملاك: نعم
اسراء بتمثيل: ينفع تيجي معايا اشتري العلاج ده لاني تعبانه خالص
ملاك بحسن نيه: حاضر هقول ل ماما كريمه بس الاول
اسراء: لا لا معلشي خلينا نروح بسرعه لاني م قادره خالص
ملاك بطيبه: طيب هقول لعم حسين يجي يوصلنا بسرعه
اسراء بسرعه: لا لا خلينا نتمشي احنا احسن الجو حلو
ملاك: اها طيب يلا
ومشيت ملاك مع اسراء بحسن نيه وفجأه..
رحمه: سلوي مشوفتيش ملاك ؟
سلوي: لا
رحمه: ولا انتي يهدي
هدي: لا اكيد في اوضتها هتكون فين يعني
رحمه: دورت عليها فالفيلا كلها وملقتهاش
هدي: ايدا ازاي يعني تعالي ندور تاني
فضلوا يدوروا في الفيلا ومش لاقيينها
هدي: معقوله تكون خرجت ؟
رحمه: ممكن ! هرن علي ابيه اساله يمكن تكون معرفاه لاني مش مطمنه
هدي: ماشي
رحمه: الو ي ابيه ..
فارس: ايوا يرحمه في حاجه ؟
رحمه: ملاك معاك ؟ او مثلا قالتلك هيا راحه فين
فارس بخضه: لا ملاك مش معايا ومقلتش حاجه هيا مش فالبيت يرحمه؟
رحمه: هاا لا لا خلاص
فارس بعصبيه: خلاص اي ملاك فالبيت ولا لا
رحمه: لا مش لقينها .. وتليفونها نسياه هنا
فارس: تممم
ساب فارس شغله وخرج يدور عليها
اسراء: رجلي مش قادره .. ملاك معلشي هقعد هنا استناكي وانتي ادخلي هاتي العلاج ده
ملاك: حاضر
دخلت ملاك وفجأه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الملاك والشيطان والرومانسي" اضغط على أسم الرواية