رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن والعشرون بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن والعشرون
ادم انا بحبك اوي ي اجمل ملاك فالكون بجد عارفه ي ندى انتي صعب وصفك جدا لان انتي تختلفي عن الكل انت هديه من عند ربنا انتي اكبر فرحه ليا انا ربنا عوضني بيكي عن كل حاجه حصلت ليا ي حبيبتي عن غياب امي وعن اي حاجه شفتها انتي حته مني ي ندى أوعى تبعدي عني ها اوعي انا بحبك بجد وراح باسها وخدها في حضنو
ندى وهي في حضنو بتعيط عارف ي ادم انا الا المفروض اشكرك على كل حاجه عملتها عشاني اشكرك على حبك ليا وحنانك الا انا اتحرمت منو انت عوضتني عن غياب بابا في حياتي انا بحبك بجد ي ادم بحبك اكتر من حياتي وأكتر من اي حد تاني انت بقيت كل حاجه ليا ازاي ابعد عنك وانت بقيت سندي ي ادم بعد ربنا ازاي بجد انا في حضنك بحس بأمان عمري محسيتو انا الا لازم اشكرك على وجودك جمبي ي حبيبي♥️
ادم بحبك ي روحي♥️
الممرضه جت بعد اذن حضرتك عايزين نطمن علي الانسه ندى
ادم انسه اي ي ماما دي مراتي
الممرضه بضحكه علي منظر ادم انا اسفه مكنتش اعرف عايزين نطمن علي المدام ندى كده كويس
ادم اه كده كويس
جه الدكتور عشان يكشف علي ندى
ادم مسك ايدو انت هتعمل اي
الدكتور هكشف عليها
ادم لا
الدكتور نعم
ادم اي مسمعتش بقولك لا ابعتلي دكتورة
الدكتور وانا منفعش
ادم لا
الدكتور بغيظ ماشي خرج ومشي
ندى بضحك متسيبو ي ادم يكشف هو مش دكتور ولا اي 😂
ادم بغيظ اسكتي خالص فاهمه
ندى بكسوف حاضر
جت الدكتور وكشفت علي ندى
الدكتور الحمدلله الحاله مستقرة وممكن تخرج بكرة
ادم بفرحه بجد
الدكتورة اه بس لازم يكون في اهتمام شويه عشان الجرح
ادم اكيد طبعا
الدكتوره عن اذنكم
ادم اتفضلي
ادم قاعد علي السرير خلاص ي قمري هانت بكرة ان شاء الله ونخرج من هنا
ندى ميلت راسها فالارض بحزن
ادم مالك
ندي ادم انت لسه عايزني
ادم نعم بعد كل ده
ندى طيب مش زعلان او كرهتني من الا عملو بابا
ادم قرب منها وقالها لا ي ستي انا ماليش دعوه باي حد من أهلك انا ليا دعوه بيكي انتي وبس فاهمه
ندى بس بابا
ادم مبسش ولا حاجه انا مش زعلان ي ستي بجد
ندى بعياط انا خايفه تكرهني بعد كده بسببو
ادم لا طبعا انتي بتقولي اي بس
ندى مش عارفه بس انا خايفه
ادم حضنها خايفه وانتي معايا ي ندى
ندى بعياط خايفه تبعد عني
ادم لا ي حبيبتي متخفيش انتي عارفه احنا هنروح فين بكرة
ندى هزت راسها بمعنى لا
ادم قالها هتكون مفاجاه
ندى بجد فين
ادم اي الغباء ده بقولك مفاجاه
ندى بضحك ماشي
الباب خبط دخلت عائشه ماما ندى
عائشه بفرحه حببتي وحشاني🥺💔الف سلامه عليك ي قلبي
ندى ماما حببتي انتي عامله اي دلوقتي طمنيني عليكي🥺🥺
عائشه بخير ي قمري اطمني انا خفيت لما شفتك
ادم قالي انك تعبتي بسببي بس مرديش يخليني اجاي ي ماما ولله 🥺
عائشه انتي تعبانه ي قلبي الف سلامه عليك ي روحي ربنا يقومك لينا بالسلامه ي روحي ومتقلقيش احنا هنبعد عن كل الناس الوحشه دي هبعدك عن كل الا اذوكي
ادم اطمني ب طنط كلهم بياخدو حسابهم جامد اوي.
عائشه السجن مش كفايه
ادم مين قال كده دنا موصي عليهم جامد
ندى ازاي
ادم بالنسبه ليارا كل يوم بتغسل الحمامات وتغسل الغسيل وتاخد علقه موت بتصحى علي علقه وتنام علي علقه
ندى بزعل لي كده ي ادم حرام
عائشه وادم بصو 🤨انتي عبيطه ي بت ولا هبله
ندى لي ي ماما بس 🥺
عائشه بلاش تكوني طيبه اوي كده
ادم مامتك معاها حق ي ندى بلاش تكوني طيبه اوي كده فاهمه
ندى طيب بس خف عليها
ادم بغيط اخف علي مين هاا علي واحده اتفقت علي قتلك وسرقتك وانها توقع شركتك وتاخد فلوسك وممكن تسجنك انتي مجنونة
ندى بعياط يمكن عندها ظروف
ادم ولله ندى متخلينيش اتعصب عليكي
ندى خلاص متتعصبش ممكن
ادم ماشي
عائشه بضحك كمل والباقي
ادم بالنبسه لعلى ويوسف بقى دول بيتعلم عليهم جامد اوي اوي كل يوم وبردو بينضفو الحمامات والغسيل والشغل عليهم وكل حاجه طالع عينهم وبيضربو ضرب
عائشه بضحك احسن احسن
ندى طيب وبابا
ادم دخل المستشفى
ندى لي
ادم جالو شلل من الاحصل
عائشه يمكن بيمثل
ادم لا ي طنط عمي محمد فعلا تعبان
عائشه ربنا يسامحو
ندى يارب وفضلت حزينه
ادم صحى ي طنط احنا ان شاء الله هنخرج من هنا بكرة
عائشه بفرحه طيب الحمدلله
عائشه مشيت وفضل ادم وندى كلت وغيرت هدومها وعايزه تنام
ادم يلا عشان ننام خدها في حضنو
ندى ادم
ادم نعم
ندى احكيلي حدوده
ادم ماشي ي ستي حاضر
كان ي مكان ي سعد ي اكرام كان في زمان بنوته جميله اوي وعيونها خضرة وبيضه
ندى زيي كده
ادم بضحك اه اسكتي بقى
ندى حاضر اهو
ادم كانت شعرها طويل وجميل وكانت طيبه اوي وكل الناس بتحبها كانت زي الملايكه وكان في ناس عايزه تأذيها
ندى لي
ادم عشان الشياطين بيكرهو الملايكه ي قلبي عشان لازم نشوف ناس وحشه وناس حلوة لازم نعرف مين بيحبنا ومين لا مش لازم نثق في اي حد بسهوله
ندى حاسه القصه دي عليا انا😂
ادم اه ي ختى شاطرة يلا نامي بقى
نامت ندى في حضن ادم
يتبع الفصل التاسع والعشرون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشقت صعيدي" اضغط على اسم الرواية