رواية صعيدي احتل قلبي الفصل التاسع والعشرون بقلم حنان أحمد
رواية صعيدي احتل قلبي الفصل التاسع والعشرون
زين كلتي حاجه من ساعت الفطار
فرح لا
زين ....نعم
فرح اي مكلتش
زين فضل يقرب منها وهي تبعد ويقرب وهي تبعد ومره وحده
بقيت عند الحيطه
فرح في اي يا زين
زين خبط أيده جامد في الحيطه من كتر العصبيه لدرجه انها جابت دم كتير
فرح بخوف عليه انت كويس
زين ملكيش دعوه كويس متزفت مكالتيش لي عايز افهم دلوقتي في بيبي في بطنك وبيكبر وعايز اكل انتي مثره تديقني وتحرقي دمي وخلاص
فرح انا يا زين بديقك واحرق دمك
زين اه يا فرح
فرح طيب وسابته وراحت تنام
زين بعصبيه قام شدها من علي السرير قعدها علي الكرسي بعصبيه
خليكي هنا ونزل جاب اكل وطلع كوالي
فرح مش عايزه
زين قولتلك قوالي
فرح بدموع وبدأت تاكل
زين تخلصي الاكل ده كله
وفعلا كلت كل الاكل لأنها مكلتش حاجه من الصبح
فرح الحمدلله
زين شال الاكل وراح غسل أيده وبدأ يعقمها ويلفها
فرح اوعا اعملهالك
زين مرديش
فرح بزعل اعملهالك طيب
زين فيا ايدين شكرا
فرح خلاص يا زين في اي
زين مخلصش وحسابك جايا وتقبل اوي واتعصب اكتر
فرح عياطها زاد اكتر لحد لما تعبت ونامت وزين قاعد باصصلها
زين قام نام لقاها وهي نايمه بتعيط شدها لحضنه ونام
تاني يوم ....
صحيت فرح بتبص لقيت نفسها فحضن زين
فرح فسرها
اد اي هادي اوي وانت نايم وحنين وكل حاجه بس لي بتتعصب عليا لي بتخوفني منك لي تعمل كده انا انا بحبك وعيطت وافتكرت اللي عمله امبارح
فتح عينه زين عشان مش بتسمعي الكلام
فرح بصدمه انت صاحي
زين اه صاحي يا فرح وقام خد شاور ولبس ونزل جاب اكل طلعوه لي فرح
زين الاكل ده يخلص سمعا
فرح مرديتش ....
زين بعصبيه سمعااااا
فرح بدموع حاضر
وخلصت الاكل كله وفضلت قاعده
دق دق دق
فرح مين
زينب اي يا فرح فينك
فرح زوزه تعالي
زينب في اي مالك زين نازل ماله علي الصبح
فرح حكتلها
زينب انتي اللي غلطانه هو خايف عليكي عشان بيحبك
فرح بدموع بيعمل كده عشان اللي فبطني مش انا وبتعيط
ومره وحده زين سمعا وكان واقف مصدوم
زينب زين انت رجعت لي
زين ابدا نسيت الملف بتاع الشغل
دخل خد الملف وهو خارج
زين اه يا فرح خايف علي اللي فبطنك حلو كده وخليكي زي منتي كده هتجوز عليكي واجيب اللي تسمع كلامي ومشي
فرح زادت في العياط اكتر
زينب اهدي طيب
فرح سبيني لوحدي لو سمحت
زينب لا مش هسيبك وانتي كده
فرح معلش
زينب ماشي ونزلت وهي زعلانه علي فرح
فرح فضلت تعيط لحد لما نامت رجع زين من الشركه لقاها نايمه وكانت خلصت كل الاكل
زين ليزم اتعصب يعني عشان تسمعي الكلام دلعتك انا بس هوريكي يا فرح ماشي
فرح بقيت عصبيه اوي من الحمل ومبقتش تستحمل اي حاجه وبطنها بتكبر عن الاول
صحيت فرح من النوم بتبص لقيت زين بيغير
اتعدلت وقعدت
زين غير هدومه وقعد يلعب بالتليفون
وفرح قاعده هتتجنن بقا كده تغظني انا يا زين ماشي
قامت خدت شاور ولبست شورط وقط وعملت فشار وقعدت تتفرج علي كارتون وزين قاعد متابعها ومتابع ضحكتها
فا ابتسم غصب عنه
فرح بتبص لقيته مبتسم
فرح في حاجه
زين حد كلمك يا بت انتي
فرح بس ياه
زين انا اسمي زين مش ياه سمعا
فرح ولو مسمعتش
زين قام شالها راحت وقعت فوقه
قعدوا يبصوا لبعض والعيون اتقبلت
فرح بزعل طفوالي عجبك اللي عملته ده
زين انا معملتش حاجه وبعدين ششش اسكتي خالص وفضل باصصلها جامد اوي
فرح حضنته جامد
زين اوعي مش بكلمك
فرح بس ياه
زين ايوه مش بكلمك اوعي
فرح لا وبتحضنه اكتر
زين بتاخديني بكلمتين صح عيل انا
فرح لا راجل
زين امال ده اسمه اي
فرح اسمه بحبك .
زين ياراجل
فرح اه
زين اممممم
فرح زعلان
زين ما انا مش زعلان بس ممكن ازعلك انا لحد دلوقتي معملتش حاجه ممكن اموتك علي فكره
فرح تك تك مهونش عليك
زين لا تهوني لما متسمعيش كلامي
فرح خلاص بقا يا بابا
زين اتحايلي شويه
فرح
زين بهزر خلاص وقبلها
فرح مره وحده اااه
زين في اي مالك
فرح مش عارفه بطني بتتحرك
زين قرب منها وبدأ يسمع صوت البيبي وكان مبسوط اوي
فرح عجبك كده بص شكلي
زين مالو شكلك
فرح امشي كده ازاي يعني بص بطني كبيره
زين بس قمر برضو
فرح والله
زين اممم
فرح قول كده يا خويا عشان البيبي بس
زين ضحك وغمزاته بانت لا عشان البيبي وام البيبي
فرح سرحت في ضحكته
زين فرح فرح
فرح هاااا اي معاك
زين انتي مش معايا خالص
فرح لا لا معاك
زين بيمسكها من ودنها براحه معايا فين وانتي سرحتي سرحتي فاي يا جميل
فرح فيك
زين والله
فرح اممم
زين عارف اني موز والله
فرح متخدش فنفسك مقلب كده مش عشان مز تشوف نفسك
زين ههههه
زين اهم حاجه انتي وفالفرح بكره تخالي باليك من نفسك كويس سمعا
فرح حاضر
زين ولو عرفت انك مكلتيش يومك مش هيعادي
فرح حاضر والله
زين ماشي وخدها فحضنه وقعدوا يتكلموا
عمر مش برن عليكي مش بتردي لي
زينب رديت اهو
عمر لسه زعلانه برضو
زينب ملكش دعوه هيفرق معاك
عمر اه يفرق
زينب طيب
عمر اتعدلي طيب
زينب معدوله غصب عنك عايز اي دلوقتي
عمر اصلك وحشتيني
زينب ماشي
عمر يخربيت نكدك بدل متقوالي وانت كمان وحشتني وياحبيبي
زينب وه وه اي الحديت الماسخ ده عاد
عمر اقلبي صعيدي وقفلي مخك
زينب مالهم الصعايده احسن ناس ومتربين ومحترمين مش اللي بيلبسوا لبس مش كويس ومحلتهمش ريحه الربايه
عمر بس بس شششش
زينب طيب سكت اهو
عمر وبعدين عروسه فرحها بكره تزعل كده
زينب قول لنفسك
عمر طب انا اسفه
زينب اصرفها فين دي مفيش سوبر ماركت فاتح دلوقتي
عمر اي ده اي ده بقيتي تقلشي لوحدك من غير ما فرح تقواليك
زينب امال
عمر صافيا لبن
زينب حليب يا قشطه
عمر ونبي مفيش قشطه غيرك
زينب بكسوف.....
عمر حد يتكسف من جوزه فرحنا بكره والله
زينب عارفه
وقعدوا يتكلموا مع بعض
فرح زين
زين
زين امممم
فرح نمت
زين لا بتشمس
فرح بتتريق
زين اكيد نمت فحضن حبيبي يعني
فرح ونبي انت اللي حبيبي وحضنته اكتر ونامت
تاني يوم ...
يتبع الفصل الثلاثون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية صعيدي احتل قلبي" اضغط على اسم الرواية