رواية انتقام العاشقين البارت الثاني 2 بقلم منة مصطفى
رواية انتقام العاشقين الفصل الثاني 2
حور بصدمه..يوسف
يوسف..ايوا طبعا مستغربه ازاي اسيب الفرح واجي وراكي
حور..عايز اي روح لست اميره الي مفيش زيها
يوسف..اخرسي اميره دي احسن منك مليون مره
حور ..باستهزاء والله بكره تعرف قيمه كلامك يا استاذ يوسف
يوسف..متعمليش فيها دور المتمسكنه يا حور انا عارف كل الي بيحصل طلما بتحبي اوي كده ماجوزتهوش ليه وماشيه معاه من ورانا ليه
حور..هو مين
يوسف.. انتِ عارفة أنا بتكلم عن مين بلاش لف ودوران كتير
حور..اه قول كده ما هي اميره اكيد قايلالك اي كدبه هي جديده عليها
يوسف..قولتلك متجبيش سيره اميره
حور..طلما محموق عليها اوي كده جيت ورايا ليه
يوسف..عشان اشوف نظره الكسره في عينك يا حور يا بنت عمي
لفت حور ةشها وكملت طريقها وملتفتتش لي تاني
يوسف بانفعال.. أنا يوسف يا حور يوسف المهدي بكره تعرفي هعمل فيكي اي
التفت حور للمره الاخيره وبصتله بتحدي وقالت بمنتهي ابرود
حور..وانا حور المهدي يا يوسف أنا مش عيزاك عشان فلوسك أنا ليا في الشركه زي ما ليك أنا حور المهدي متنساش دائما وقت الندم مبينفعش بحاجة وخلص الكلام ما بينهم
توضيح*
احنا داخلين علي حروب عائليه وبلاوي سوده وهنشوف من اميره ما لا يختر ع البال ومفيش حكاية الخطف بتاعت الافلام الهندي دي عشان قدمت خلاص😂😂ف اخواتي في الله مضيقوش نفسكم من اميره عشان لو حرقنا في دمنا ومش هنستفيد صحتنا بالدنيا😂😂
شركوني رايكم وقولولي لو محتاجة تعديل
__________
بعد شهر
حور..الو
هند..الو يا حور
حور..هند حبيبتي عامله اي وحشتني اوي
هند..انتِ اكتر يا قلبي بقولك
حور..نعم
هند..في صفقة في الساحل لازم تيجي عشان زي ما انتِ عارفة نص الشركه ليكي ونص ليوسف
حور..ايوا
هند..واميره الملزقه جاية ف
قطعتها حور..انا جاية يا هند مليش دعوه باميره او يوسف او غيرهم دا بيزنس
هند..ربنا يتمملك بعقلك عايزه حاجة
حور..سلامتك
*هند اخت يوسف بتكره اميره عشان عارفة انها حرباية بعتذر لاي حد اسمها اميره😂بتعشق حور جدا عشان تقريبا من نفس سنها *
بعد اسبوع نزلت حور المطار وركبت طياره ونزلت الساحل وحجزت الفندق وكلو تمام
المشكلة أن اميره ويوسف نزلوا في نفس الفندق
وصلت حور ونزلت من العربيه وداخلة الفندق وكانت لابسة دريس اسود وعليه جاكت جلد هما في الشتاء 👍وشعرها سايباه وحاطه ميكب سيمبل دخلت الفندق ولقت اميره ويوسف بيعملو Chek in لغرفتين في الفندق
وقفت حور عشان تاخد رقم الغرفه وكان جمبها يوسف ولا اديتو اي اهتمام وخدت مفتاح وطلعت علي الغرفة بتاعتها
الاسستنت..مين دي دا الفندق وكلو اتلخبط او لما دخلت
الاسستنت٢..انت متعرفهاش دي حور المهدي صاحبة اميره شركه للاستراد والتصدير رغم صغر سنها الا انها مديره للشركه بعد باباها وعمها هي وابن عمها يوسف
وطبعا اميره هتولع ..
عدي اليوم بدون اي احداث تذكر لحد تاني يوم الصبح
طق طق
فتحت حور الباب لقت اميره
حور..نعم
اميره..اي يا حور مش هتقولي اتفضلي
حور..عايزه اي يا اميره
اميره.. اخس عليكي وانا الي جاية اصالحك عشان متزعليش من الي حصل في الخطوبه
حور.. والله طب اتفضلي عشان مش فاضية
اميره..برحتك يا حور اه يوسف بيسلم عليكي
حور..شكرا يا اميره مش مستنية منو السلام
اميره..انت بتغيري مني لي يا حور
حور بضحك..اغير انتِ عارفة ليه انتِ جيالي دلوقتي عشان انتِ مش متشافة يا اميره انتِ دائما حاسة بنقص اصل الي بيحس بنقص بيبقي عامل زي عن ازنك وقفلت الباب في وشها
اميره.. والله لاوريكي يا حور
......................
يوسف..معلش يا اميره عندي Meeting مهم ولما ارجع نخرج
اميره..خلاص يا حبيبي ربنا معاك
يوسف.. باي
اميره..باي
_________________
في شركه مراد الألفي 😂
شويه حماس بقي
مراد..مازن دي صفقه مهمه جدا لازم مضيعاش خصوصا أن المهدي جروب صوتها مسمع وشركه محترمه جدا
مازن..حاضر يا فندم كل الاوراق المطلوبه موجوده وكل حاجة تمام
مراد..تمام
••••••••••♪•••••••••
في الاجتماع
مراد..دي كل البنود المطلوبة للعقد
حور..تمام المحامي يطلع عليها و هنتفق
يوسف..ايوا
بعد مناقشات في الاداره محبتش اطول عليكم قولت نعديها
مراد.. خلاص موقع
حور..تمام
يوسف..تمام
خلص الاجتماع علي كده وكلو خرج
مراد..انسه حور عاوزك
حور .اكيد
يوسف..
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية انتقام العاشقين" اضغط على أسم الرواية