Ads by Google X

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم حنان أحمد

الصفحة الرئيسية

     رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والثلاثون بقلم حنان أحمد


رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والثلاثون

فرح بدموع بابا تمشي فين وتسبني لوحدي 
شاكر اي الحديت ده يسيبك وحدك كيف يعني أنتي مع جوزيك وعمك أهنئ 
فرح مش القصد والله بس انا مقدرش ابعد عنه وحضنته وفضلت تعيط 
محمد مش هينفع عشان الشركه ليزم انزل مصر وهجيلك قبل متولدي بيومين 
فرح طب ممكن تمشي بكره عشان خاطري
زين بص لي محمد بمعني وافق 
محمد حاضر يا فرح 
شاكر زين دخل الشنط ده جوه اوضت عمك 
زين حاضر ودخلهم 
شاكر ياله كله علي الفطار 
بدائو يفطروا ويخلصوا 
زين الحمدلله وقام عشان يمشي 
فرح رايح فين 
زين الشركه 
فرح هتاخر 
زين لا هخلص واجي 
فرح ماشي خااص باليك من نفسك 
زين حاضر ومشي 
محمد الحمدالله تعالي يا فرح في اوضتي عايزك 
فرح حاضر يا بابا وقامت وراه 
فرح نعم يا بابا 
محمد بصي يا بنتي خالي باليك من جوزك كويس اوي حطيه فعنيكي زين غلبان وانا عارف اني اختارت صح بعد عمر طويل ليا هيبقا هو كل حاجه هو دلوقتي كل حاجه بس بعدي هيشيل اكتر 
فرح انت بتقول كده لي يا بابا 
محمد اسمعي للاخر يا فرح 
فرح حاضر 
محمد انا عارف اخويا شاكر عصبي شويه بس هو بيحبك والله متزعليش من اي حاجه يقولها هو كده ديما بس هو طيب اوي ثانيا اي حد يقواليك
حاجه او يزعلك كلمي جوزك احكيله احتويه متخبيش عنه حاجه وهو عمره ميضيع حقك انا عارف وواثق وبعدين انتي خلاص شهرين وتولدي خالي بالك واسع شويه واستحملي وعادي عشان خاطري جوزك هيبقا عندك عيل ومحتاج طولت بال وسهر وقلت نوم وتخالي باليك منه طولي بالك شويه عشان خاطري وعادي اي حاجه ومتشليش جواكي اي حاجه 
فرح اي الكلام ده كله يا بابا 
محمد بنتي وبنصحها محدش هيخاف عليكي ادي ومحدش هينصحك غيري ومحدش عارف الصح غيري انا ابوكي وخايف عليكي وبنصحك اسمعي الكلام
فرح عارفه يا بابا ربنا يديمك في حياتي كلها وتفضل ديما معايا ومنور حياتي كلها بوجودك ربنا يباركلي فيك يا احلي بابا في الدنيا دي كلها 
معلومه محدش هيخاف عليك غير اهلك عارفين الصح فين والغلط فين وهما اكبر منك والمثل بيقول اللي اكبر منك بسنه يعرف عنك كتير اهلك عمرهم ميضروك بالعاكس عايزين مصلحتك يمكن كل واحد فين شايف أنه كبر وعارف الصح من الغلط بس لا هما يعرفوا اكتر ممكن تقول لي كل حاجه بحبها اهلي يبعدوني عنها ربنا عايز حد وشايلك الاحسن اصبر الصبر مفتاح الفرج وهتفرج والله وهو اللي بايده كل حاجه ونعم بالله ومحدش هيخاف عليك غير اهلك لا قريبك ولا صحابك محدش بيدوم لحد كله بيبعد دلوقتي ومفيش بعد الاب والام لي تقولوا خال ولا عم محدش بيحب حد وبس 
محمد ويديمك في حياتي يا حبيبتي 
فرح بزعل هتغيب عني كتير 
محمد لا هجيلك وبعدين عيب افضل هنا كتير ده بيت جوزك ودي سنه الحياه 
فرح عارفه بس مش هقدر اقعد من غيرك 
محمد عارف بس افرد موت 
فرح بابا في اي متقولش كده 
محمد اهدي دي كولينا اموات ولاد اموات محدش هيقعد اد اللي قعده كل واحد ليه يومه وساعته وهيمشي هيمشي 
فرح ممكن تقفل الموضع ده وحضنته 
محمد بضحك لسه عيله صغيره مش هتكبري 
فرح لا 
محمد بضحك عارف يا صغنن 
عمر زينب زينب 
زينب بنوم امممم 
عمر اصحي طيب 
زينب اي صحيت اهو 
عمر انا جعان 
مصحيني عشان جعان 
عمر اه قومي ياله 
زينب ماشي وقامت 
بعد شويه الفطار اهو 
عمر ياله نفطر اقعدي 
زينب لما اصحي هاكل 
عمر هاكل لوحدي 
زينب مش هقدر اكل كل انت عشان شغلك ولما اصحا انا هاكل 
عمر ماشي وكل ومشي 
زينب كان مالي ومال وجع الدماغ ده كنت عايشه في بيت اهلي هنومه 😂😂😂🤦🏻‍♀️
عمر سمعتك وهوريكي لما اجي 
زينب يخربيت كده انت لسه ممشتش 
عمر اممم 
زينب ربنا يرحمني وكلمت نوم 
عمر 😂😂مجنونه ومشي 
....................................
زين انا جيت اخرت عليكي معلش 
فرح كل ده 
زين حقك عليا 
فرح طب ياله ناكل 
زين تأكلي اي 
فرح اي حاجه المره دي علي زوقك 
زين ماشي هاخد شاور واجي 
فرح ماشي وقعدت تكمل الكارتون 
زين بطالي تتفرجي علي كارتون الواد هيطلع شبهم 
فرح احسن شبهم شبهم 
زين نعم ياختي 🤔
فرح اه 😂
زين لما اطلعلك 
فرح يا ماما 
بعد شويه زين سمعيني صوتك الجميل بتقوالي اي 
فرح انا قولت حاجه دنا غلبانه وساكته اهو ومستكنه فنفس😂😂
زين اممم خديني بكلمتين كده 
فرح انا اقدر يا بابا 
زين قلب بابا 
ياله ناكل خلصوا اكل 
فرح انا زهقانه 
زين محنا خرجنا امبارح 
فرح وانهارده 
زين خليها بكره طيب 
فرح لا انهارده 
زين وفيها اي بكره 
فرح ماليش دعوه 
زين فرح قولت بكره 
فرح بعصبيه واي يعني انهارده انا زهقانه 
زين انتي بتعالي صوتك وتتعصبي عليا 
فرح اعملك اي يعني وبدأت تتعصب اكتر 
معلومه الست لما بتبقا حامل مش بتستحمل حاجه وبيبقا خلقها ديق وديما عصبيه ومتقلبه المذاج فا استحملوها احسن حل 🤦🏻‍♀️😂
زين زعقي برحتك وخانقي انا سيبهالك ومشي 
هو انا مش بكلمك اقف كلمني مش بكلم نفسي تعاله هنا 
شاكر اي صوت الزعيق ده جاي منين 
محمد شكلهم زين وفرح مش عارف 
زين قولتلك اخرسي وكان هيضربها 
فرح بخوف جريت علي جوه وقفلت علي نفسها 
نزل زين 
شاكر في اي يا ولدي هو ومحمد 
زين بصلهم ومشي من غير ولي كلمه 
ركب عربيته وساق ووصل مكانه المفضل وقفل تليفونه 
مكان مفهوش حد خالص والبحر قدامه ومكان هادي 
زين لي تعملي كده كل ده عشان قولتلك بكره احمدي ربنا اني مضربتكيش ومسك نفسي انا تكلميني كده يا فرح وتتعصبي عليا وتعالي صوتك بس انا استاهلي اني دلعتك وخليتك تاخدي عليا المره دي عقابك كبير واتنهد وقعد سرح 
الساعه بقيت 3 ولسه قاعد مكانه 
فتح تليفونه لقي محمد وشاكر رنين عليه كتير 
قام ومشي وساق باقصي سرعه ومره وحده

يتبع الفصل الرابع والثلاثون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent