رواية للقدر رأي آخر البارت الثالث 3 بقلم بسملة بدوي
رواية للقدر راي اخر الفصل الثالث 3
فجاه سيف قلبها وهو بقا فوق منها وقال بهمس لاهث.......انا شرير .
قلب بخضه.........انا انا .
قاطعهم صراخ جامد تحت .
سيف قام ببرود ......وقال لسا مكملناش هنزل اشوف في اي .
قلب برعب.....حاضر عععايزه لينا .
سيف نزل ومردش عليها وقال بصوت عالي جدا...... في اي هنا .
المربيه واسمها نعمات بخوف بخوف شديد....... لينا حرارتها عاليه خالص ي بيه .
سيف بهدوء عكس الي جواه وطلع فونه واتصل على الدكتور ......ثواني والاقيك قدامي وقفل السكه.
قلب بدموع وشهقات.......لينا فين ،انا قولتلك امبارح عايزه بنتي حرااام عليييك .
سيف بهدوء مسكها من أيدها جامد وقال بصوت عالي......امشي ينعمات دلوك شوفي مصالحك.
وقرب من قلب جامد عند ودانها وقال بصوت علي قد ما هو حنين على قد ما هو مخيف ........ صوتك ميعلاش عليا المره الجايه مفيش تحذير في فعل انتي فاهمه ويالا اطلعي فوق.
قلب برعب.....بس بس لينا قاطعها صوت سيف البارد.....اطلعي فوق وقولتلك قبل كده مبكررش كلامي مرتين اخلصيييي.
قلب طلعت تجري على الجناح .
ثواني والدكتور جه .
سيف ببرود......ها يدكتور مالها .
الدكتور بخوف ......متخفش حضرتك هي كويسه جدا بس اخدت برد هي اخدت شاور وكان التكييف شغال وده غلط على طفله عندها لسه سنه ، بس هي كانت بتاخد علاج للكحه ممكن اشوفه وده العلاج لازم تاخده بليل ضروري
سيف بهدوء.....نعمات روحي چيبي العلاج
ثواني وقلب نزلت جري وبتقول بخوف......يدكتور مالها بنتي فيها اي وده العلاج اهو .
الدكتور واقف زي الصنم شارد بجمالها الفاتن .
سيف اول ما شافه بيبصلها بإعجاب شديد......ضربه بالبوكس وقال بصوت زي الرعد ........دي عشان بتبص لحاجه ملك سيف مهران يكلب وقعد يضرب فيه لحد ما سمع صوت شهقات قلب واغمي عليها ،سيف راح لها بسرعه ،والدكتور طلع يجري على بره .
سيف بخوف......قلب قلب .
اشتالها وراح الجناح .....ومسك برفانه وقربه من قلب لحد ما فاقت .
سيف وعيونه اسودت جامد وشعره مبعثر وفي خصلات واقعه على جبينه وقال بغيره شديده........ انتي مبتسمعيش الكلام ليييييه ليييييييييي قولي رددددييي .
قلب بدموع.........ااانا عملت اي بس انا عايزه بنتي بس حرام عليكوا بقااا والله لو الانتحار حلال لكنت موت نفسي حراااااام .
سيف بهدوء حضنها جامد وبيملس على شعرها ودافن وشه فيه .
قلب قعدت تقاومه وبعدين استسلمت وبعد شويه وشهقاتها اختفت .
سيف مسك وشها بين أيده برقه وقال بصوت حنون ....... هديتي
BASMALA BADWY.
قلب بصتله بزهول أنه هو ازاي طيب وحنين وبارد وقاسي في نفس الوقت
سيف قرب منها ، قلب قامت بعده مرت واحده ،سيف ضحك وقال متخافيش انتي مش نوعي المفضل قالها و راح قفل لها حلقها عشان كان مفتوح وضحك ببرود وراح مكتبه .
قلب بحزن........ مجتش عليك انت ،يارب أجبر بخاطري وقربني ليك والخير قدمهولي والشر أبعده عني
وراحت اتوضت وصلت .
في الوقت ده سيف خرج من المكتب الي في الجناح وشافها وهي بتصلي واستغربها جدا ، وبعدين قعد يراقبها لحد ما خلصت وقال .....تقبل الله .
قلب بهدوء.......منا ومنكم وبعدين قالت بخوف.......هو ااانت مش هتصلي .
سيف قام فجاه وقرب منها ،قلب افتكرته هيضربها وحطت أيدها على وشها وقال بصوت باكي ......انا اسفه والله خلاص معتش هتكلم .
سيف استغرب من تصرفها جامد وقال بحنان ......قلب مفيش حاجه في اي مهضربكيش متخافيش .
قلب بصتله وعيونها بتترقرق فيها الدموع وقالت .....بجد .
سيف بحب .....بجد وبعدين قال بتوتر ......بس انا مبصليش .
قلب بصدمه ......نعم ازاي حرام كده هتروح النار .
سيف لاول مره يحس بالخوف من نظرتها عشان علي طول متعود على نظرات الاحترام والانبهار بيه وبعدين قال بهدوء......مممكن تعلميني.
قلب أما حست بكسوفه........حاضر يالا وبقت تعلمه ازاي يصلي وبعدين صلت معاه .
خلصوا .
سيف بحب......تعرفي اول مره احسن بالراحه والأمان كده .
قلب بهدوء ورقه........ ايوه جدا أجمل شعور اما تكون بتصلي وبين ايدين ربنا
سيف قعد يبصلها كتير وقعد يعمل مقارنات بينها وبعدين عبير مراته
وقال فرق شاسع بينكم انا عمره ما شفت عبير بتصلي علطول خروجات وفسح لاما 24ساعه قاعده على فون .
سيف بهدوء .......قومي البسي عشان اجبلك هدوم انتي ولينا .
قلب بفرحه......بجد هنخرج وراحت بسرعه تلبس
سيف قعد يضحك عليها .
وبعدين خرجت بفستان موڤ قصير وبحملات رفيعه وقال اي رايك انا لقيته في الدولاب جوه .
سيف بشرار وعروقه برزت وقرب منها بغضب وو
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية للقدر راي اخر" اضغط على أسم الرواية