Ads by Google X

رواية أحببت غروره الفصل الرابع 4 بقلم نور عبد القادر

الصفحة الرئيسية

     رواية أحببت غروره الفصل الرابع بقلم نور عبد القادر


رواية أحببت غروره الفصل الرابع 

سيلين بطفوله:بابي انا فرحانه اوي
جاسر بإبتسامه:وانا فرحان لفرحك يسيلي..
نظرت له بحزن:بابي عايزه اقولك على حاجه
نظر لها بتساؤل واستغراب:ايه يروحي
سيلين:ف الحضانه ثحابي بيقولو لي انتي معندكيش مامي زينا .تابعت بتساؤل:هو فين مامي !
نظر لها بضيق ولكن ردّ عليها بإبتسامه مصطنعه:سافرت..سافرت يروحي
سيلين بطفوله:طب هترجع امتى
نظر لها بخنقه:معرفش يروحي معرفش
صمتت بتذمر وكتّفت ايديها..
نظر لها بضحكه غلب:مبحبش تكشيرتك دي هه!
سيلين بصّاله بتكشيره
جاسر بضحك زغزغها براحه وهو بيضحك
سيلين ضحكت جامد
سيلين بضحك:يبااابيييي بس
جاسر بضحك:يخلاثي على الضحكه القمر دي

بقلم Nour Abdelkader ..
روايه احببت غروره..💛

في الصباح..وتحديداً في الحضانه..
جاءت طفله إلى عشق
البنوته بطفوله:ميس ميس
عشق بإبتسامه:ايه يسيلي
سيلي بطفوله:ممكن اقولك ماما !
نظرت لها بصدمه
عشق بتساؤل وذهول:اشمعنا يقمري
سيلي:عشان انا مامي مش بشوفها وبابي قالي انها مثافره وكمان عشان انا بحبك
عشق بحنان:يروحي..تابعت بإبتسامه:يعني انا دلوقتي مامتك!
سيلي بطفوله:اه
بصتلها وباستها ف خدها
عِشق:طيب يروحي يلا بقى عشان عندنا مذاكره دلوقتي!
سيلي هزت راسها بطفوله ومشت معاها..

بقلم Nour Abdelkader..💛
روايه احببت غروره..💛

سيلي دخلت الفيلا وهيا مبسوطه
رزان بإبتسامه مصطنعه:ازيك يسيلي
سيلي بخوف:كويثه
رزان قربت منها :مالك خايفه كده ليه
سيلي بعدت :مش خايفه
رزان مسكتها:متخافيش طول م انتي حلوه كده ومش بتقولي حاجه لابوكي مش هعملك حاجه هه
سيلي دمعت وجرت على فوق
ساميه قربت من رزان بتساؤل:مالها الهبله دي بتجري كده ليه
رزان بضحكه:مفيش اصلي خوفتها عشان متقولش لجاسر حاجه
ساميه بزهق:رزان انتي بتضربيها ليه نفسي اعرف !
رزان بحقد:عشان هيا العقبه !
لو حصل اني اتجوزت جاسر هتبقى هيا الشوكه ف الزور !
ساميه بسخريه:يختي مش يحصل الاول وتتجوزيه وبعدين نشوف حكاية الست هانم!
تابعت بغضب:وانتي يختي اتلحلحي كده على جاسر بدل م انتي قاعده تفكري ف حتة عيله صغيره
رزان بزهق:طيب طيب .

بقلم Nour Abdelkader ..
روايه احببت غروره 💛🌻

حبيبه ماشيه ف الشارع تغني بصوت واطي وفجأه شافت نور عربيه من بعيد جاي بسرعه ..
بعدت بخوف عن العربيه وهيا خايفه
صاحب العربيه نزل بغضب:انتي هبله انتي مش شايفه قدامك!!
حبيبه بغضب مماثل:وانت اعمى مش شايف وانت ماشي بالعربيه بفشخره وعامل زي الطور!
بصّلها بصدمه وغضب:عارفه لو مكنتيش بنت كنت مخلّتش فيكي حتة سليمه
حبيبه ببرود:لا شهم!
بصّلها بغيظ ومشى بعربيته
حبيبه بتمتمه وغيظ:قال عارفه لو مكنتيش بنت قال ..نفخ ع الفاضي نينينيني
خالد بغيظ:بقى انا يتقالي طور!
تابع بإبتسامه:قمر بس لسانها مبرد!
قبل م ابدأ بجد التفاعل وحش جدا وانا بتعب فيها لو مش عجباكو قولو ومكملهاش !!
البارت الرابع من روايه احببت غروره..

سيلين بطفوله:بابي انا فرحانه اوي
جاسر بإبتسامه:وانا فرحان لفرحك يسيلي..
نظرت له بحزن:بابي عايزه اقولك على حاجه
نظر لها بتساؤل واستغراب:ايه يروحي
سيلين:ف الحضانه ثحابي بيقولو لي انتي معندكيش مامي زينا .تابعت بتساؤل:هو فين مامي !
نظر لها بضيق ولكن ردّ عليها بإبتسامه مصطنعه:سافرت..سافرت يروحي
سيلين بطفوله:طب هترجع امتى
نظر لها بخنقه:معرفش يروحي معرفش
صمتت بتذمر وكتّفت ايديها..
نظر لها بضحكه غلب:مبحبش تكشيرتك دي هه!
سيلين بصّاله بتكشيره
جاسر بضحك زغزغها براحه وهو بيضحك
سيلين ضحكت جامد
سيلين بضحك:يبااابيييي بس
جاسر بضحك:يخلاثي على الضحكه القمر دي

بقلم Nour Abdelkader ..
روايه احببت غروره..💛

في الصباح..وتحديداً في الحضانه..
جاءت طفله إلى عشق
البنوته بطفوله:ميس ميس
عشق بإبتسامه:ايه يسيلي
سيلي بطفوله:ممكن اقولك ماما !
نظرت لها بصدمه
عشق بتساؤل وذهول:اشمعنا يقمري
سيلي:عشان انا مامي مش بشوفها وبابي قالي انها مثافره وكمان عشان انا بحبك
عشق بحنان:يروحي..تابعت بإبتسامه:يعني انا دلوقتي مامتك!
سيلي بطفوله:اه
بصتلها وباستها ف خدها
عِشق:طيب يروحي يلا بقى عشان عندنا مذاكره دلوقتي!
سيلي هزت راسها بطفوله ومشت معاها..

بقلم Nour Abdelkader..💛
روايه احببت غروره..💛

سيلي دخلت الفيلا وهيا مبسوطه
رزان بإبتسامه مصطنعه:ازيك يسيلي
سيلي بخوف:كويثه
رزان قربت منها :مالك خايفه كده ليه
سيلي بعدت :مش خايفه
رزان مسكتها:متخافيش طول م انتي حلوه كده ومش بتقولي حاجه لابوكي مش هعملك حاجه هه
سيلي دمعت وجرت على فوق
ساميه قربت من رزان بتساؤل:مالها الهبله دي بتجري كده ليه
رزان بضحكه:مفيش اصلي خوفتها عشان متقولش لجاسر حاجه
ساميه بزهق:رزان انتي بتضربيها ليه نفسي اعرف !
رزان بحقد:عشان هيا العقبه !
لو حصل اني اتجوزت جاسر هتبقى هيا الشوكه ف الزور !
ساميه بسخريه:يختي مش يحصل الاول وتتجوزيه وبعدين نشوف حكاية الست هانم!
تابعت بغضب:وانتي يختي اتلحلحي كده على جاسر بدل م انتي قاعده تفكري ف حتة عيله صغيره
رزان بزهق:طيب طيب .

بقلم Nour Abdelkader ..
روايه احببت غروره 💛🌻

حبيبه ماشيه ف الشارع تغني بصوت واطي وفجأه شافت نور عربيه من بعيد جاي بسرعه ..
بعدت بخوف عن العربيه وهيا خايفه
صاحب العربيه نزل بغضب:انتي هبله انتي مش شايفه قدامك!!
حبيبه بغضب مماثل:وانت اعمى مش شايف وانت ماشي بالعربيه بفشخره وعامل زي الطور!
بصّلها بصدمه وغضب:عارفه لو مكنتيش بنت كنت مخلّتش فيكي حتة سليمه
حبيبه ببرود:لا شهم!
بصّلها بغيظ ومشى بعربيته
حبيبه بتمتمه وغيظ:قال عارفه لو مكنتيش بنت قال ..نفخ ع الفاضي نينينيني
خالد بغيظ:بقى انا يتقالي طور!
تابع بإبتسامه:قمر بس لسانها مبرد!

يتبع الفصل الخامس  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent