رواية اين عمري البارت الرابع 4 بقلم حبيبة احمد
رواية اين عمري الفصل الرابع 4
@بببببببخ
تمارا بفرحه : سلمي.. جريت عليها حضنتها
سلمي بفرحه : وحشتينييييييييييي
تمارا : وانتي كمان وحشتينننني
شريف : تعالي يا بنتي حماتك بتحبك
سلمي : حماتي ايه هو انا اتجوزت عشان يبقا ليا
تمارا : سلمممممي
سلمه : ايه انا قولت حاجه
شريف بضحك : سبيها يا تمارا تقول الي هي عيزا
سلمي : ولله انت طيب يا عمو
الكل : هههههههههه
سلمي : ممممممممم اني واحد فيهم جوزك يا بنتي انت صح...... راحت شورت علي تامر
تامر بابتسامة : لا بس انا هتجوز قريب ان شاء لله...... راح غامز لي سلمي ولكل لاحظ راح ادهم ضربو علي رجلو و جامد
تامر : اااااااه
الكل : ههههههههههه
سلمي : احسن هههههه
تامر : احسن في معميعك
ادهم بضحك : خلاص يا جماعه انا يا ستي جوزها
سلمي : ممممممممم تمارا احلي
ادهم بابتسامة و هو باصص علي تمارا : طبعا مش مرات ادهم شريف ابن العمده لازم تبقا حلوه
تامر : وانا مش حلو
سلمي ببرود : لا مفيش ظارت حلوه
تامر بعناد : لا حلو
سلمي بعناد : لا مش حلو
تامر : لا حلو
سلمي : لا مش حلو
تامر : لا مش حلو
سلمي : لا حلو
تامر : اده
سلمي و تامر : هههههههههههه
شريف : خلاص خلصتو اقعدو كلو ياله بقا
سلمي : لا انا همشي بقا كنت جايه اشوف تمارا بس ومشي علطول
ادهم : مينفعش انتي ضيفه عندنا ولزم نقوم بالواجب وله ايه يا تمارا
تمارا : اه طبعا اقعدي بقا
سلمي : ماشي....... وكان تامر باصص لي سلمي بكل اعجاب ومنزلش عينو من عليها هحوت فديو تامر و سلمي في المقطع دا
( اعرفكم بي سلمي بنت جميل بتحب الحياه عنده 16 سنه صحبت تمارا جداااااا قولو كده البست فرند بتاعتها بس مجتش في الفرح عايشه مع باباها وامه ميتا بقالها سنتين زو بشره بيضه وعيون بوني وشعر بوني قصير )
خلصو اكل و ادهم و تمارا و تامر و سلمي قعدو في الجنينه و بيشربو الشاي
تامر : عارفينا علي نفسك يا سلمي
سلمي : انا عندي 16 سنه عايشه مع بابا وماما ماتت من سنتين
الكل : الله يرحمها
سلمي بابتسامة : هي دي حياتي وانت بقا
تامر : انا تامر صاحب ادهم جداااااا من واحنا صغيرين مع بعض عندي 22 سنه
تمارا : اتفضلو عملت كيكه هتكلو صوابع ايديكو وراهم
تامر : مرات اخويه يا جدعان بتعمل الحلوه دي
سلمي بتريق : دي تعمل كل حاجه تتوقعها
تمارا : ماشي يا سلمي ....... راحت جابت شوكلاته من الكيكه وفضلت تجري ورا سلمي في الجنينه و يضحكو
تامر بابتسامة و هو باصص لي سلمي وشيفها فرحانة : شكلي احبك وله ايه سرحتين
ادهم بضحك : وقعت يا صحبي
تامر : وقعت بس دا انا وقت علي وشي من غير تفكير 😂
ادهم : طب خود..... راح عمل وشو شوكلاته و ادهم و تامر بيجرو ورا بعض و تمارا و سلمي بيجرو ورا بعض وكل واحد فرحان وراحت تمارا خبطيت في ادهم
تمارا : اسفه ..... راح ادهم حطلها الشكولاته علي منخيرها
ادهم بضحك : كده حلو هههههه
تمارا : بتضحك عليا يا ادهم
ادهم قرب منها : هتعملي ايه ياعني
تمارا : هعمل كده..... راحت حطيت في وشو كلو شوكلاته وجريت وهي بتضحك علي شكلو راح جري وراها
تامر : سلمي ..... سلمي بتلف راحت لقت الكيكه كلها في وشها و تامر عمال يضحك
سلمي : عاااااااااااااا اده يا حيوان
تامر بضحك : همووووووووت شكلك بيضحك هههههههههههه
سلمي بضيق : ماشي يا تامر....... راحت ماسحت وشها راحت خاديت الكيكه الي علي وشها ضربتها في وش تامر
سلمي بضحك : هههههههههه اتعدلنا عدل ربنا شكلك حلو اووووي استنا لما نخود صوره . ...... لسه هتصور راح جري وراها
تامر : همسكيك يا سلمي ماشي
سلمي طلعت لسانها لي : ههههه مش هتعرف ..... راح وهما بيجرو تامر وقع و سلمي وقعت فقي والاتنين بصو في عيون بعض
سلمي بوهم : انت ازاي حلو كده
تامر : هههههههه قولتيها اخيرا...... راحت سلمي فاقت وامت من علي تامر علطول
سلمي بصوت واطي : ايه الي انا قولتو دا
تامر بضحك : بتقولي الحقيقه يا قطه ههههه
سلمي بعصبيه : امشي من وشي يا تامر احسن
تامر بضحك : شكلك حلو وانتي متعصبه اوووووي هههههههه
سلمي : تاااااامر
تامر : تعالي تعالي نغسل وش الكيكه دا
سلمي : هههههههه يالأ
ادهم : تعالي يا بت
تمارا : تؤتؤ
ادهم : مسكتك يا قطيتي
تمارا بضحك : يا ادهم....انت بارد
ادهم : ليه بس دا انا عسل اوووووي..... ويقرب منها
تمارا بتوتر : سبني بقا
ادهم : تؤتؤ كده حلو عجبني كده عندك مانع
تامر : ادهم بقولك.... اده انا جيت في وقت مش مناسب
ادهم راح ساب تمارا : ده انت عيل بارد يا اخي هقول ايه رخامه بقا
سلمي : كثفت البت يا عم
تامر : طب احنا نمشي بقا..... راح خد سلمي و مشي
ادهم : تعالي نغسل الي عملنا في وشنا دا
تمارا : يالأ
تامر : سلمي ممكن رقمك
سلمي : اه طبعا مش بقينا صحاب
تامر : اه طبعا وقريب هنبقا مش صحاب بس ..... راح غمزلها
سلمي : خلاص مفيش رقم امشي بقا
تامر : خلاص انتي قفوشا اووي كده ليه قول بقا يا سطا
سلمي : اكتب عندك يا برو ***********010
تامر : تمام وده رقمي
سلمي : ماشي يا برو تعالي بقا اسلم علي تمارا عشان امشي
سلمي : تمااااااااارا انتي فين
ادهم : في ايه يا بنتي اهي معزه بتنادي
سلمي : مرسي يا جوز اختي
تمارا : في ايه يا سلمي
سلمي : انا ماشيه هاتي حضن بقا
تمارا وهي بتحضنها : طب خليكي معايه انهارده
سلمي : لا عشان بابا لوحدو في البيت
تمارا : طب هتيجي امته تاني هتوحشيني
سلمي : هجيلك كل يوم اقعد معاكي شويه وهمشي
تمارا : بجد وله هزار
سلمي : تعرفي عني كده
تمارا : اكتر من كده هههههههه
سلمي : ولله بجد بكره ابقا اجيلك يا ستي
ادهم : طب خلي السواق يوصلك
تامر : لا انا هوصلها كده كده نفس الطريق
ادهم : خلاص ماشي
سلمي : يالأ باي
تمارا : باي ...... ومشيت سلمي مع تامر ووصلها لغيت البيت
سلمي : شكرا
تامر بابتسامة : مفيش شكرا بين الصحاب صح وله ايه
سلمي بابتسامة : صح ..... تامر
تامر : نعم
سلمي بتوتر : علي فكره شكلك حلو و عيونك تجنين....... راحت خرجت من العربيه علطول و هي بتضحك وشاورت باديها باي ياعني ✋✋هي دي 😂😂
تامر بابتسامة : هبله بس شكلي هحبك .... راح وشو اتغير من ابتسامه لي مفيش ابتسامه وقال: بس صغيره عليك يا تامر صغيره عليك ليه كده ليييييييه..... راح مشي
ادهم : يالأ تعالي نطلع ننام
تمارا : يالأ . . ...... ومره وحد وهما طلعين علي السلم ادهم زقها
تمارا بصريخ : ااااااااااااااااااااااه
يتبع
يا ترا ادهم وقع تمارا ليه من علي السلم ويا ترا تامر هيحب سلمي وسلمي هتحبو وله صحاب بس كل ده هنعرفو في البارت الجديد بااااااااااااااااااااي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اين عمري" اضغط على أسم الرواية