رواية ابن عمي البارت الواحد والخمسون 51 بقلم اميرة محمود
رواية ابن عمي الفصل الواحد والخمسون 51
ممكن ادخل
انا تعبانه وعايزه انام
زين عنيه دمعت، طب ممكن تسمعيني😭😭
حور قامت مره واحده، طب انت بتعيط ليه
زين، عشان اكتر حاجه اتمنتها وفرحت بيها كانت عايزه تموت نفسها وتبعد عني
حور قامت حضنته، انا آسفه يابابي😔😔
زين، عملتي في نفسك كده ليه ياحور
حور، عشان كلكم كسرتوه والله يابابي اول ماقولتله مش أنا اللي تعمل كده في ابوها سابني واخدني رجعني والله يابابي هو عمل كده عشان بيحبني والله
زين، تموتي نفسك عشان اللي حصله طب ليه تبقي انانيه في حبك ونسيتيني أنا وامك اللي مش بتبطل عياط لا راضيه تاكل ولاتشرب تحرمينا منك عشان كنا بنفهمه أن اللي عمله ده غلط ليه ياحور أنا مش بعرف انام غير أما بطمن عليكي انتي واختك واتاكد انكم كويسين
حور،😭😭انا آسفه يابابي
زين، انا بجد زعلان منك يعني لو اتجوزتيه هتنسيني حرام عليكي بجد
حور، أنا عمرى مااقدر انساك عشان انت ابويا حبي الاول والاخير بس والله غصبا عني أنا انهرت اول ماشفت انكل احمد بيضربه بسببي كان نفسي اخلص من حياتي عشانه
زين، تخلصي من حياتك عشانه😧😧
حور، ايوه يابابي عشان أنا وعدته اني هقف جنبه لحد ماتوافقوا
زين بزعيييق، طب رنيلي كده عليه عشان مبيردش علي حد ومتقوليش مش معايا رقمه
حور، ليه يابابي 😣😣
زين، ملكيش فيه رني بس😡😡
حور ،حاضر ،،،،،،،،،الو😔😔
زين، هاتي ايوه ياعز
عز، نعم
زين، نعم الله عليك يا حبيبي انت فين
عز، مش فاضي شغال
زين، هو انت اشتغلت
عز، ايوه عايز ايه ياخالو عشان والله مافاضي
زين، عايزك تجيب ابوك وتاخدوا نور وتتصافوا وتعالي انزل انت وكارما وحور تجيبوا الشبكه
عز، يعني بعد ماهني وضربني قدامكم كلكم عايزني اروح اصالحه مش هينفع ياخالو لو عايزني ممكن اجي لوحدي والشبكه أما احوش فلوسها من شغلي
احمد اجا من ورا، أنا آسف ياعز
عز بيلتفت بلهفه شاف أبوه واقف وراه وشكله حزين
عز، طب اقفل دي الوقت يا خالو وهكلمك
زين، هو ابوك اللي بيتكلم ده
عز، اه سلام دي الوقت ياخالو
زين، ماشي ياحبيبي حاول تهدي الأمور سلام
عز، حضرتك جاي ليه
احمد ، جاي اخد ابني ويرجعلي أنا اتهورت عليه بس لازم يسامحني
عز، مش لازم يسامحك حضرتك مفيش ولاد هنا دور عليهم في مكان تاني
احمد وعنيه اتملت دموع راح يركب عربيته
عز صعب عليه منظر أبوه ، بابا
احمد أتلفت له
عز راحله جرى ورمي نفسه في حضنه ، أنا اللي آسف يا بابا😭😭
احمد، هتروح معايا
عز، أما اخلص شغلي
احمد، يعني ابوك صاحب مستشفي وانت كلها كام سنه وتبقي دكتور وفي الاخر بتشتغل في بنزينه
عز، أنا هسيب الكليه واشتغل
احمد، خلاص تعالي اشتغل في المستشفي ومتسبش الكليه
عز، هتشغلني دكتور🤣🤣
احمد، لا مريض ياللا ياخفيف
عز، طب هدخل اعرفهم واغير وهدومي واجي معاك
احمد ،ماشي هستناك
،،،،،،،،،
نور،. مش هرجع يامحمد
محمد، ياماما ساعه شيطان وراحت لحالها
نور، لا هو قال إنه مش عايزني
محمد، خلاص انا هخليه يجي ياخدك
نور، عشان خاطرى بلاش تقوله حاجه وياللا روح انت ومراتك عشان وراكوا جامعه بكره
ادهم، طب ماتروح يامحمد ياحبيبي وسيبلي بنتي😄😄
محمد، لا ده علي جستي ياللا ياروحي قبل ما ينشف دماغه☺️☺️
جودي، طب ما تباتوا معانا انهارده تعالو نتعشي وباتو وروحوا الجامعه بكره وبعدين روحوا
نور، ماشي يا محمد والنبي اصلي هموت وانام
محمد، لا أنا هروح عشان بابا شكله ماتغداش اصلا وغير كده ده كان نايم بهدوم الشغل بابا شكله تعبان مش هقدر اسيبه
نور احمد صعب عليها ، طب معلش يانور ياحبيبتي روحوا عشان خاطرى
نور، ماشي يا عمتو مامي موبايلك بيرن
جودي،ده خالك هاتي ،ايوه يااحمد
احمد، ازيك ياجودي
جودي، الحمد لله انت عامل ايه ياحبيبي
نور قامت جرى ترجع🤮🤮
احمد، ايه الصويت ده
جودي، دي نور بترجع انت عارف مراتك ووحمها
محمد بص لنور بصدمه، هي ماما حامل😧
احمد، هي كويسه
جودي، لا مش كويسه يااحمد لم نفسك و تعالي خد مراتك وصالحها
احمد، أما تنزل اللي في بطنها الاول
جودي، اقفل يااحمد سلام وقفلت السكه في وشه
نور، هي عمتو حامل
جودي، اه في اربع شهور
محمد، 🤣🤣يعني اخويا هيبقي سن ولادي
نور دخلت الاوضه وباين عليها التعب
جودي، ربنا يستر وميحصلكيش حاجه بدالك عارفه انك حامل بتتبرعي بالدم ليه
نور، يعني اسيب البنت تموت
جودي، كان ممكن حد تاني يبقي نفس الفصيله
نور، ربنا يستر
محمد، مبروك يا ماما والله فرحتلك
نور، مبروك ياعمتو ربنا يقومك بالسلامه
نور، لحقتي تقولي ياجودي
جودي، مانتي اللي فضحتي نفسك ورجعتي
مجمد، طب احنا هنروح بقي عشان تنامي وترتاحي
،،،،،،،،،،،
احمد، تعالي نتعشي في اي مطعم يا عز
عز، انت عايز ماما تنزل اللي في بطنها ليه انت مش خايف عليها
احمد،. خايف عليها طبعا بس مينفعش سننا كبر وغير كده هيبقي شكلنا وحش في المجتمع
عز، سنكم مكبرش عادي علي فكره ناس كتير بيخلفو في سن ماما والمجتمع اللي هو ايه كلنا عايزينه وماما عايزاه علي فكره
احمد، بس انا مش عايزه
عز، بابا هو لو انا مت هتزعل
احمد، بعد الشر عنك ياحبيبي ليه بتقول كده
عز، يعني خايف عليه ماهو علي فكره يبقي اخويا والمفروض ملناش دعوه بحد وتحبه زي ما بتحبني أنا وأخواتي
احمد، غير الموضوع أنا جعان تعالي وصلنا المطعم ياللا بينا
عز، بابا تليفونك بيرن
احمد، ده محمد الو ايوه يامحمد
محمد، بابا انت فين احنا حاطينا العشا وبنستناك
احمد، كلو انتو ياحبيبي أنا وعز في المطعم بنتعشي
محمد، ماشي يابابا سلام يا حبيبي
عز، هو محمد اجا
احمد، اه في الفيلا ياللا نتعشي شوف هتعزمني علي ايه انا شايفك اخد فلوس
عز، يعني جيبني مطعم زى ده وتقولي اعزمني اللي معايا يجيب بيضتين مدحرجين ومن غير عيش
احمد، 🤣🤣 خلاص ياعم أنا عازمك
عز، ايوه كده ياحج 😄😄
احمد، وحشني لماضتك عارف انت دونا عن اخواتك ليك مكان كبير في قلبي
عز، بأماره القلم اللي ادتهولي قدام الكل
احمد، عز انت شايف نفسك غلطان واللا لا
عز، غلطان بس والله عشان بحبها
احمد، ياللا كل قبل مالاكل يبرد
عز، احلي حاجه فيك يا بابا انك بتغير الموضوع في ثانيه
احمد،🤣🤣
،،،،،،،،
تاني يوم
محمد،ياللا يانور هنتأخر عالجامعه
نور، ثواني مش هنمشي غير أما نفطر
محمد، ماشي ياماما ياللا بينا
نور، ماما ماشي ياحبيبي ياريت تكون شايفني زيها
محمد، انتي بجد حنينه حنيه امي ربنا يهديها هي وبابا ويرجعوا
نور ،ياربةياةحبيبي
في الجامعه
محمد فتح باب العربيه، ياللا انزلي عشان المحاضره هتبتدي
نور، متقولش لحد أن احنا اتجوزنا عشان هيقولو مرات الدكتور راحت مرات الدكتور اجت
محمد، ماشي بس ياللا احنا واقفين قدام الجامعه اصلا
نور، ماشي سلام اشوفك جوه
في المحاضره
محمد، وحشتوني ياجماعه اخباركم
الطلبه ،وانت وحشتنا يادكتور
طالبه جنب نور، يخربيت جمالك والله لهعلقك
اللي جنبها، ده انت حتت مز يخربيت طعامه امك
نور دمها غلي ،. ماتلموا نفسكم انتم الاتنين
واحده منهم، طب وانتي مال امك مش ده اللي طردك قدامنا كلنا احنا لو منك منطقش نشوفه بس شكله عجبك
نور، انتو اصلا
محمد قاطعها، في ايه يانور
الله ده طالع عارف اسمها مش بقولك شكله عجبها
نور، ايوه عجبني عندك مانع
ده انتي بجحه اي ده🤭🤭
محمد، لو مسكتوش هطلعكم بره
نور،خلاص يا مودي قصدي يا دكتور
محمد بصدمه،نووووور
البت دي مش مظبوطه يادكتور
محمد، احترمي نفسك واتكلمي عن مراتي حلو
مراااااتك
نور، ايوه مراته
هو انت طردتها قدامنا وروحت تصالحها اتجوزتها 🤣
محمد، أنا هلغي المحاضره لو سمعت صوت تاني نور لو سمحتي تعالي اقعدي هنا
نور، لا انا مرتاحه هنا
من اولها مفيش سمعان كلام لا دي بتصغرك من اولها قدامنا
محمد، نور انتي والاتنين اللي جنبك بره
نور بصدمه،. ماشي
ياللا ياكتكوته ابقي عقبيه في البيت🤣🤣 واضربيه ديده
،،،،،،،،،،
بعد المحاضره
محمد، الو انتي فين
نور، روحت
محمد، روحتي لوحدك ليه
نور، أنا روحت بيت بابي ومش مروحه البيت سلام وقفلت في وشه
محمد اووووف أنا ايه اللي خلاني اتجوز مانا كنت كويس
،،،،،،،،،،
في بيت جودي
محمد، ازيك ياعمتو هي نور فين
جودي، امك واللا مراتك 🤣🤣
محمد، متهزريش ياعمتو
جودي، ادخل صالحها وخدها قبل ماادهم يجي وميصدق وميرضاش يخليها ترجع
محمد، طب عن اذنك أنا دخلها
جودي، ادخل ياحبيبي
محمد دخل فتح الباب لقاها قاعده علي الارض وضامه رجليها وحاطه رأسه علي رجليها وعماله تعيط
محمد، مش كفايه بقي
نور، أخرج بره يامحمد
محمد، لا مش خارج يعني بتغلطي وترجعي تشيليني غلطك
نور، أنا مغلطش علي فكره
محمد بزعييق، لا غلطتي ماسمعتيش كلامي ليه أما قولتلك اقعدي في مكان تاني
نور، عشان مش عايزه احسسسهم أنهم انتصروا المفروض كنت قومتهم هما
محمد، متقولش أن احنا متجوزين واول مادخلتي مودي عايزه تخليهم يقولو عليكي شمال
نور، اانا
محمد، أنا ماشي هتيجي معايا
نور، لا
محمد، طيب ماشي سلام وأما تهدي انتي عارفه الفيلا فين
نور، مش هروح
محمد سابها وخرج
نور، في ايه يابني
محمد، مفيش انتي كويسه ياماما
نور، الحمد لله
محمد، طب عن اذنك أنا مروح عشان تعبان
نور، استني خد مراتك
محمد، هي مش عايزه تروح براحتها أنا ماشي
وسابهم ومشي
جودي دخلت لنور
جودي ،انتي هتفضلي دماغك ناشفه لحد امتي
نور، مامي لو سمحتي سيبيني لوحدي
جودي، ماشي يا نور أما يجي ابوكي ليه صرفه تانيه معاكي
نور ،اصلا بابي هيفرح بيا
جودي، هيفرح انك هنتي جوزك قدام الطلبه
نور، أنا مهنتوش
جودي، طب أما متسمعيش كلامه ده يبقي اسمه ايه
نور، مامي سيبيني معلش
عدي شهر علي ابطالنا ونور مرات احمد زي ماهي عند اخوها ونور مرات محمد مش راضيه تروح
،،،،،،
في الجامعه محمد ونور داخل المحاضره مبيدلهاش اي اهتمام
نور في سرها ،اه هموت وارجع مش قادره امسك نفسي
محمد في سره، هي مالها شكلها تعبان
نور قامت تروح التيوليت ملحقتش نفسها وراحت رجعت في السله جنب الباب
محمد راح لها وفضل واقف جنبها ماسكها لحد ماخلصت
محمد، تعالي اوديكي تغسلي وشك
ساب الطلبه واخدها ووداها التيوليت غسلها وشها
ايه بقيتي احسن
نور ،اه بس معدتي وجعاني
محمد، طب أنا هستأذن واروحك
نور، لا أنا بقيت كويسه عن اذنك وسابته وخرجت دخلت السكشن
محمد، أنا آسف ياجماعه
طالبه ، اي يا دكتور جاي بيبي واللا ايه
محمد فضل واقف متصنم وراح باصص علي نور
نور حركت دماغها بلا
محمد،خلينا نكمل المحاضره ياللا
،،،،،،،،
بعد المحاضره في الشارع قدام الجامعه
محمد، ياللا تعالي اوصلك
نور، لا هاخد تاكسي
محمد،. اركبي وراح شددها مركبها
نور، محمد لو سمحت متمسكنيش كده
محمد، والله لو بطلتي تنشيف دماغ مش هعمل كده
نور، أنا هروح بيت بابي
محمد، ماشي براحتك أنا حبيت اوصلك عشان شكلك تعبان
نور، ماشي
محمد، هو انتي مالك
نور، تعبانه شويه معدتي وجعاني
محمد، اممممم سلامتك
نور ،شكرا
،،،،،،،
في بيت جودي
جودي، اي ده اتصالحتوا
نور، لا أنا دخله انام
جودي، طب تعالي هنتغدي سوا
نور ،مش قادره احط حاجه في معدتي
جودي، ليه مالك
نور، مفيش تعبانه أنا داخله انام
محمد، هي ماما فين
جودي، بتطبخ في المطبخ اقعد اتغدي معانا
محمد ، طب تمام هتغدي هنا انهارده
نور ، حبيبي حماتك بتحبك انا عامله الاكله اللي بتحبها فراخ مشويه ومكرونه بيشاميل
جودي، طبعا بحبه ده حبيبي ابن حبيبي
نور، طب هي نور فين
جودي، هدخل اخليها تخرج عشان نتغدي
نور ،ماشي ياللا أنا هحط الاكل اهو
جودي، معلش اومي متحرجيش عمتك اول مره تطبخ هنا هتقول انك قرفانه من طبيخها اومي
نور، ماشي يا مامي أنا جايه وراكي
قعدوا عالسفره يتغدوا
ادهم، ازيك يا محمد
محمد،الحمد لله ياخالو كويس انت عامل ايه
ادهم ،الحمد لله
نور، نور خدي طبقك اهو ياحبيبتي
نور،شكرا ياعمتو
محمد ،والله وحشني أكلك ياماما
نور بنت جودي بصت له أنه مجبش سيره اكلها أنه وحشه وفجأه
نور، اااه الحقيني يامامي وقامت تجرى ترجع في التيولت
،،،،،،،،
خرجت من التيوليت
محمد، غيري هدومك وتعالي اوديكي لدكتور
ادهم، مالك يانور
محمد، علي فكره حصلها كده بردك في الجامعه في قلب المحاضره
جودي، طب ثواني رايحه لزين وجايه
،،،،،،
جودي ، خبطت عالباب
ايان، ازيك يا طنط جودي
جودي، الله يسلمك ياحبيبتي هو بابا موجود
ايان، اه احنا بنتغدي تعالي ادخلي
جودي دخلت لزين، زين معلش اسفه اني جيت دي الوقت
كارما، اسفه مين يابنتي اقعدي اتغدي معانا
جودي، أنا كنت عايزاك يازين تكشف علي نور أصلها بترجع وتعبانه وانا شاكه في حاجه فتعالي معايا
زين، طب هغسل أيدي وجاي معاكي اهو
كارما، اقعدوا اتغدوا يابنات وانا هروح مع بابا
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ابن عمي" اضغط على أسم الرواية