رواية حورية العسكرية البارت الخامس 5 بقلم ايمان نصر
رواية حورية العسكرية الفصل الخامس 5
نور بعصبية:انتي ازاي بقيتي المديرة هنا
فهد:وطي صوتك انتي وبتتكلمي مع المديرة
نور بزعيق:مديرة عليكم انتو مش أنا
احمد بعصبية:مديرة على الكل واولهم انتي
حور ببرود:اعرفك ان أنا مديرة عليكي ولا لا ي امن خد دي في الانفراد لحد بكرة
الامن:اوامرك ي مديرة
نور بزعيق:هندمك على اليوم ال جيتي فيه هنا
حور ببرود:وانا مستنياكي بااااي
احمد:انتي قعدي مع فهد شوية بقيتي زيو
حور:ازاي يعني
فهد:بقيتي باردة زيي
حور بضحك:عارف نفسك بارد يعني ههههه
محمد:يخربيت ضحكتك
احمد:اتظبط ياض
محمد:معلش يسطا المدير عاوزكم برة
*طلعو*
المدير:المفروض دلوقتي تنامو وبكرة في مخيم لمدة 3ايام بقيادة حور
حور:بقيادتي أنا!!؟
المدير:اه ي حور يلا تصبحو على خير
حور:ازاي أنا
محمد:مالك ي قمر
فهد بضيق:دي مديرتك
حور بصدمة:تصبحو على خير طلعت على سريرها وقفلت نور العنبر
فهد:مش هتنامي في اوضتك ليه
حور:أنا ازاي
فهد:ي بنتي أنا بكلمك
حور بضيق:أنا واحدة مستهترة
فهد بقلق:حور انتي كويسة
حور بدموع:أنا مستحيل
فهد بصوت عالي:احمد تعالى بسرعة
احمد:مالك ي حورر
حور:أنا خايفة
احمد:حور
حور:أنا لا
احمد بزعيق:حوووور
حور بعياط:مستحيل يحصل تاني
فهد:شيلها على اوضتها
احمد شال حور على اوضتها
فهد:حور اي ال حصل
حور:مات بسببي
فهد:مين
حور:في المخيم
فهد:مين
حور:حبيبي وبدات تعيط
احمد:حبيبك مين ي حور
حور اغمى عليها
احمد:حوووووور
فهد:بعد هفوقها
احمد:بسرعة يا فهد
فهد:انتي كويسة
حور:اه كويسة
احمد:اي ال جابك مصر يا حور
حور:اي سبب السؤال
فهد:جات عشان تنسى حبيبها
حور:وانت عرفت منين
احمد:مات ازاي
حور بعياط:مات وهو بيدافع عني الرصاصة كانت هتاجي فيا وهو وقف قدامها أنا المفروض تموت مش هو وزادت في العياط
احمد حضنها:بس يا حبيبتي خلاص اهدي
حور:خايفة حد يموت بكرة بسببي أنا واحدة غبية
فهد:خايفة من مين
حور:نور وال اسمو مصطفى
احمد بزعيق:هو كلمك
حور:احم الصراحة هووو
احمد:هو اي انجزي
حور:هو عاكسني وقالي هتبقي ليا لوحدي
فهد:ليه مقولتيش لحد فينا
حور:احمد هيتخانق معاه وممكن الزفت يشتكيه وانت متصاب في رجلك
فهد:اي حاجة تحصل معاكي تقوليلنا فاهمة
حور:أنا مش صغيرة
فهد:لا صغيرة
احمد:متتكلميش معايا تاني
حور:ليه يا احمد
احمد:ما انتي مستصغراني لما تكبريني ابقا اكلمك سلام يا حضرة المديرة
حور:والله أنا كنت خايفة عليه
فهد:كنتي جيتي قولتيلي أنا
حور:انت رجلك متصابة
فهد:أنا مش بتعامل بالعنف أنا عندي عقل
حور:أنا اسفة
فهد:تمام بس احمد مش هيسامحك
حور:والعمل
فهد:بكرة هقولك تصبحي على خير
حور:انت رايح فين
فهد:هنام
حور:جاية معاك
فهد:نامي في اوضتك
حور:بخاف انام لوحدي
فهد:طب تعالي يا صغيرة
حور:متنام انت على السرير وانا على الشازلونج
فهد: لا أنا هنام على الكنبة وانتي نامي على السرير
حور: ورجلك
فهد:عادي
حور:تصبح على خير
فهد:وانتي من اهله
تاني يوم الصبح
محمد:حور فهد انتو يا ناس قومو
حور:صباح الخير
محمد:صباح الاشطا ي اشطا
فهد:متلم نفسك شوية
محمد بضحك:مبقاش محمد صباح الفل
فهد:هو اليوم باين من اوله
محمد:هو فيه احلى من كده اي ده ياعم هي امك جايباكي منين
فهد:محمد اطلع برة
حور:سيبو شكلو هيقعد في الانفراد
محمد:لا ﻻ انفراد مين سلام ياعم
حور بضحك:جبان
فهد:اتقلي شوية
حور:قصدك اي
فهد:متسمحيش لحد يهزر معاكي
حور:مش بهزر مع حد ده صاحب احمد وبتكلم معاه عادي
فهد:تمام
حور:طيب مش تقول صباح الخير الاول وبعدين نتخانق
فهد بضحك:صباح الخير ياعم
حور بابتسامة:صباح الفل
فهد:حلو للدرجة دي
حور:اوي قصدي اول مرة تضحك
فهد:قومي يلا جهزينا
حور:اجهزكم؟
فهد:اه انتي المسؤلة دلوقتي
حور:اعمل اي
فهد:اي حد ناقصو اي حاجة ساعديه
حور:اوك اخد شاور الاول وانت تعالى معايا
فهد:اوامرك يا حضرة المديرة
حور بضحك:مش حلوة هههههه
حور اخدت هدومها ودخلت الحمام (طلعت)
فهد:البسي حاجة غير دي احمد هيزعل اكتر
حور:مش معايا كل هدومي كت
فهد:البسي تشيرتي
حور:ميرسي
فهد:هستناكي في العنبر
حور لبست تشيرت فهد وراحت للعبر
حور:في حد ناقصه حاجة هنا
احمد:لا كلو تمام ي فهد
حور:بس أنا ناقصني محبة اخويا
احمد:كدة هنتأخر يا فهد
فهد:يلا ي حور نروح العنبر التاني
حور: ازاي احمد يسامحني
فهد:احمد صعب يسامح بس حاولي
حور:هيسامحني
راحو للعنبر التاني
حور:في حد ناقصه حاجة هنا
مصطفى:ناقصني كتير
حور:ونقصك اي
مصطفى:عاوز تشيرت زي ال انتي لبساه مش ده برضو تشيرت فهد
حور:اه تشيرت فهد بس ده رجالي مفيش منو حريمي للزيك
العنبر كلو بيضحك
فهد:حور متتكلميش عاوز اي ي مصطفى
مصطفى:بتكلم معاها مش معاك
حور:فهد متنزلش مستواك ليه يلا بينا
مصطفى:وانا هروح عند المدير
حور:مش بخاف من حريم بتشتكي لليحميها
مصطفى:لسانك طويل وعاوز القص
فهد:قصر الكلام يا مصطفى
حور:سيبك منو يا فهد هنتحرك بعد نص ساعة ال عاوز حاجة أنا في اوضتي
حور:متزعلش مني
فهد:مش بزعل من حد
حور:وانا مش حد يا فهد أنا حور
فهد:مديرتي عن اذنك
حور:والله م ارحمك يا مصطفى الزفت
مصطفى:وانا عملتلك اي ي قطة
حور:مزاجي بقا وهطلع عينك
مصطفى:طلعيهم يا قلب مصطفى
حور:بارد (مشيت)
مصطفى:هتسلى اوي
حور عند فهد واحمد:مصطفى بيحبني
ياترى رد احمد وفهد هيبقى اي ومصطفى هيأذي مين هنشوف البارت الجاي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حورية العسكرية" اضغط على أسم الرواية