Ads by Google X

رواية ابن عمي الفصل السادس والستون 66 - بقلم اميرة محمود

الصفحة الرئيسية

 رواية ابن عمي البارت السادس والستون 66 بقلم اميرة محمود

رواية ابن عمي كاملة

رواية ابن عمي الفصل السادس والستون 66

علي فكره احنا ابتدينا الروايه باحمد ونور ولاد العم وقصه حبهم وهتنتهي بقصه حب ولاد العم احمد وايان
احمد ،، ايسل الفستان ده مش هينفع ده عريان خالص
ايسل ، هو يوم يا حبيبي يوم بس ومش هيتلبس تاني
احمد ، يوم ايه ده قميص نوم
ايسل ،. في ايه يا احمد
احمد ، عارفه أنا اجيت معاكي ليه عشان عارف انك هتجيبي حاجه عريانه عشان كده صممت انقيه معاكي
ايسل ، احمد الفستان ده عجبني ومش هاخد غيره ومش عايش علي زوق حد
احمد سرح وافتكر ايان أما قالها الفستان مينفعش تنزليبه غيرت هدومها ونزلت خليته ينقي الفستان علي زوقه 
ايسل ، ايه يا بني روحت فين
احمد ، ها مفيش بس الفستان مش عجبني 
ايسل ، طب ايه رايك في ده اهو طويل للارض
احمد ، طب وبالنسبه لفتحه السقف دي 
ايسل ، بص أنا هقيسه وتقولي رايك
احمد ،. ماشي بس ياللا
ايسل خرجت بالفستان وصدرها تقريبا كله كان باين 
احمد ، يخربيتك ادخلي بسرعه غيريه
ايسل دبت في الارض ، يووه ماله ده 
احمد ، بقولك ادخلي غيريه 
ايسل ، بص انا مش هجيب حاجه ولو سمحت روحني أنا هجيب الفستان لوحدي لاني مبحبش زوق حد
احمد ، طب غيريه ياللا وفجأه موبايله رن خرج يرد بره عشان ايسل متسمعش
احمد ، نعم عايزه ايه
ايان ، موبايلي هيفصل ومامتك راحت لنور لأنها بتولد فعايزه الشاحن 
احمد ،. نور بتولد
ايان ، اه 
احمد ، الشاحن علي الكمودينو اللي جنب سريري
ايان ، شكرا باي
ايسل ، كنت بتكلم مين
احمد ، مش وقتك خالص ياللا عشان اختي بتولد ياللا عشان اوصلك واروحلها
ايسل ، اممم طيب ماشي مبروك
احمد وصلها بسرعه بيتها وراح لنور المستشفي
،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،
نور بدموع ، أنا خايفه اوي يا محمد أنا عايزه اعيش عشانك وعشان ولادي
محمد بدموع ، هتعيشي والله هتبقي كويسه أنا مش هعيش دقيقه واحده من غيرك
نور ، لو حصلي حاجه خلي بالك من الولاد وربيهم كويس ومتتجوزش والنبي 
محمد ،. بس بقي انت انتي اللي هتربيهم وهيكبروا قصادنا احنا الاتنين واحنا اللي هنجوزهم بس قولي يارب
نور ، يارب يا حبيبي يارب
زين ، ياللا يا حبيبتي وخدها ودخل العمليات
الباب اتقفل ونور وزين وكارما جوه مع نور وهي بتولد
ادهم ، نور ارجعي لبابي يا حبيبتي ارجعي لحضنه أنا محبتش حد قدك انتي وامك واخوكي نور عيني متروحيش مني 
جودي ، اهدي يا حبيبي أن شاء الله هتخرجلنا بالسلامه
احمد اجي جرى ، ماما هي نور دخلت
جودي ، اه يا حبيبي
احمد ،. مقولتليش ليه أن نور بتولد قبل مانزل 
جودي ، الميا اللي علي البيبي نزلت كلها ولازم ولاده حالا بقولك يا احمد معلش روح هات اكل لأيان لأنها في البيت بقالها كتير مكالتش وكمان متغدتش روح وديلها اكل
احمد ، ماشي مش عايزه حاجه من البيت
جودي ، لا يا حبيبي 
احمد سابهم وراح البيت
احمد خبط عالباب 
ايان ، مين
احمد ، افتحي يا اختي هيكون عفريت
ايان فتحت ، هو مش انت معاك مفتاح
احمد ، بس في حد غريب في البيت فلازم اخبط
ايان ، هو أنا غريب
احمد ، مقصدش بقولك أنا جبت العشا ده ليكي 
ايان ، هو اللي معاك ده ايه
احمد ، ده اندومي جايب ليه خمس اكياس
ايان ، يا مفجوع والله العظيم هاكل معاك
احمد ، طب بتعرفي تعمليه 
ايان ، أنا جايه من مسابقه طبخ ومعايا سياحه وفنادق مش هعرف اعرف اندومي
احمد ، طب ياللا يا حلوه ادخلي اعمليه 
ايان ، ماشي 
احمد ، ادخل اساعدك 
ايان ، تعالي 
احمد دخل المطبخ معاها 
ايان ، هي الحلل فين
احمد ، فوق 
ايان جابت الكرسي وطلعت عليه تجيب الحله 
احمد ، ههههه مش طايله الحله مانتي طالعه اوزعه لعمتك نور
ايان ، والله انت رخم وجايه تنزل 
احمد شالها من رجليها ، اتأسفي
ايان ، نزلني يا رخم بقي
احمد ، تؤتؤ 
ايان ، خلاص اسفه نزلنلي بقي
احمد نزلها براحه لحد ماعنيه اجت في عين ايان فضلوا واقفين يبصوا لبعض نظرات كلها اسئله لحد ما ايان عيطت احمد اخدها في حضنه جامد
احمد ، وحشتيني
ايان بدموع ، بأماره ايسل
احمد ، انتي السبب انتي اللي سيبتيني
ايان ، انت مكنتش قادر تصبر أما المسابقه تخلص
احمد ، لا كنت عايزك عالطول معايا مكنتش عايزك تبعدي عني كنت بحبك 
ايان بعدته عنها مره واحده ، كنت أممم نسيت انك دي الوقت بتحب خطيبتك انا اسفه
احمد ، اممم بحبها بتسمع كلامي ومبتغلطش فيا ومبتنمش وهي مزعلاني
ايان ، ربنا يهنيكوا وجايه تخرج
احمد ، الاندومي
ايان ، اعمله انت انا مليش نفس
احمد ، طيب ووقف يعمل الاندومي
ايان دخلت اوضتها وفضلت تعيط عشان مسمعتش كلام حد وأحمد راح منها
احمد خبط عالباب ، ايان 
ايان مسحت دموعها ، نعم
احمد ، ممكن تفتحي 
ايان قامت فتحت الباب ، نعم
احمد شدها واخدها المطبخ 
ايان ، في ايه بتشدني كده ليه
احمد ، اقعدي كلي معايا مش هاكل لوحدي أنا حططلك طبقك اهو ياللا وقعد هو علي الكرسي
احمد ، هو انتي كنتي بتعيطي
ايان ، أنا اااا لا دي حاجه دخلت عيني 
احمد ، اممم كلي عشان هنزل اروح لنور
ايان ، ممكن اجي معاك
احمد ، ماشي كلي وياللا ننزل ياقمر
ايان ، قمر 
احمد ، طبعا قمر احم ياللا كلي ايه رايك
ايان ، محسسني انك عامل اكل يعني
احمد ، اه طبعا ده انا تعبت عما خلصته
ايان ، ههه اه جميل تسلم ايدك
احمد ، اي اخبار حسين مكلمكش انهارده 
ايان ، ويكلمني ليه
احمد ، الكل كان عارف انكم بتحبوا بعض وكل اللي كان بيشوفكم مع بعض كانوا بيقولوا انكم لايقين علي بعض
ايان قامت وقفت ، اولا يا استاذ احمد أنا مفيش حاجه بيني وبين حسين ثانيا حسين متجوز وبيحب مراته ثالثا وده الاهم أنا رايحه مسابقه تضيفلي حاجه في مستقبلي مش رايحه اتعرف علي شباب أو احب
ااحمد قام وقف ، طب اهدي واقعدي نخلص اكل 
ايان ، لا شبعت أنا داخله اغير هدومي عشان انزل معاك
احمد دخل اوضته عما ايان تخلص لقي البرواز اللي عليه صورته عالسرير عرف أن ايان كانت ماسكه صورته
ايان ، ياللا يا احمد أنا خلصت 
احمد ، هو مين اللي شال البرواز اللي عليهصورتي من علي الكمودينو وحطاها علي السرير
ايان وشها احمر ، ااااانااااا أنا ايش عرفني
احمد ، أمم ماشي 
ايان ، أنا جهزت ياللا
احمد ، هتمشي معايا كده 
ايان ، اه ماله
ايان كانت لبسه بلوزه حمرا قط علي برتقول جينز ولبسه صندل احبال
احمد ، ادخلي غيري يا ايان الله يهديكي
ايان ، والله أنا شاريه اللبس ده من لبنان عشان البسه مش جيباه كده وخلاص وثم أن انت مالك انت ليك تتحكم في ست ايسل بس
احمد بزعيييق ، ايان 
ايان مقدرتش تمسك دموعها
احمد ، استني 
ايان ، نعم 
احمد ، أنا مش عايز حد يشوف منك حاجه 
ايان ، طب وانت مالك ومالي
احمد ، ابن عمك وزي اخوكي ومرضاش لأختي تمشي الكل يتفرج علي جسمها
ايان ، اخويا 
احمد ، اه اخوكي 
ايان دخلت الاوضه وغيرت هدومها لبست دريس طويل مقفول وفردت شعرها الطويل ورا ضهرها 
ايان ، خلصت ياللا
احمد ، تصدقي انك كده احلي الاول كأنك واحد شقطها من شارع جامعه الدول
ايان ، شكرا يا محترم 
احمد ، طب ياللا بينا
،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،،
زين خرج من العمليات هو وكارما شايله البيبي 
محمد ، ايه يا خالو
زين ،. الحمد لله البيبي كويسه جدا
محمد بزعيييق ، بيبي مين نور عملت ايه نور فين
زين ، للاسف هتدخل العنايه لحد ماالقلب يبقي كويس مقدرش اطمنكم دي الوقت المطلوب انكم تدعولها
محمد بزعييق ، ياااااربي 
كارما شايله البيبي وعنيها كلها دموع
احمد وصل هو وايان واول ماشاف كارما بتعيط ومحمد حاطط رأسه عالحيطه وجودي بتعيط و ادهم قاعد بيعيط علي الكرسي
احمد فكر أن اخته ماتت وخرج يجرى من المستشفي وايان بتجرى وراه
احمد خرج بره المستشفي وركب عربيته وايان ركبت بسرعه معاه
ايان بدموع ، اهدي اهدي يا احمد 
احمد ، اختي راحت مني يا ايان معدش ليه حد في الدنيا دي 
ايان ، أنا اهو يا حبيبي اختك وحبيبتك وكل حاجه بس اهدي
احمد فضل يخبط رأسه في دريكسيون العربيه 
احمد ، ليه ليه كده ولادها دول ذنبهم ايه ليه
ايان اخدته في حضنها وهي منهاره ، اهدي ياحبيبي والنبي بلاش كده عشان خاطرى والنبي اهدي
احمد فضل يعيط جامد في حضن ايان وفجأه موبايل ايان رن
ايان ، ايوه يا مامي
كارما ، انتي روحتي فين
ايان ، أنا واقفه بره مع احمد 
كارما ، طب تعالي خدي بنت نور معلش عشان هفضل اتابع حاله نور مع ابوكي أنا ونور عمتك
ايان ، هي نور كويسه
كارما ، الحمد لله ولدت بس في العنايه ربنا معاها
ايان زقت احمد من حضنها ، ماشي يا مامي جيالك حالا
ايان ، متبقاش تاخد علي كده انت نمت في حضني واللا ايه
احمد ، هي نور كويسه
ايان ، اه في العنايه وهتبقي كويسه 
احمد ، طب الحمد لله يارب
ايان ، ربنا يسامحك لازم تخبط دماغك تعور نفسك كده اهو الفستان اتعك دم 
احمد ، حد قالك تشديني في حضنك
ايان ، مانت اللي تبت 
احمد ، أصل حضنك حنين اوي 
ايان بتأليس ،. يا حنين
احمد ، طب ياللا انزلي 
ايان ، تؤتؤ مش هنزل قبل مالدم ده يروح 
احمد ، طب في مايه اهي حاسبي أما امسحهولك بالمنديل
ايان ، انت اهبل واللا بتستهبل
احمد ، أنا غلطان أما امك تقولك اي الدم اللي علي صدرك ده هتقوليلها ايه
ايان ، انت سافل هات المنديل والميا هنضفه أنا يا رخم
احمد ، رخم بردك
ايان ، واهبل ومجنون
احمد باصلها بكل غل وراح مزعق ، اياااان
ايان ، مش احنا اخوات عادي بقي يا دودو 
احمد ، دودو هههههه فكرتيني بسولا أما اتصل اطمن عليها
ايان ، اممم الفستان نضف أنا نازله واتكلم براحتك بس متنساش تروح تعمل حاجه للجرح ده سلام
احمد لنفسه ، يخربيتك ده وانا بعشق امك وبعدين افتكر اخته وقال طب اماوهي كويسه هما بيعيطوا ليه أما اروح اشوف في ايه
،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،
عز ، هي ماما جوه معاها لسه يا خالو 
ادهم ، اه بتابع حالتها مع خالك زين
عز ، أمم أن شاء الله خير
حور ، أنا خايفه اوي يا عز محمد صعبان عليه اوي
عز ، متخافييش يا حبيبتي ادعيلها بس 
حور ، يارب انت اللي قادر علي كل شئ 
كارما ، حور معلش خلي معاكي بنت نور عما ادخل العنايه اشوفها اصل قولت لأختك تيجيلها ومش عارفه مجتش ليه
حور ، ماشي يا مامي 
عز ، بسم الله ماشاء الله زي القمر
حور ، فعلا يا عز قموره اوي 
ايان ، طب هاتي عنك يا حبيبتي كفايه اللي في بطنك
حور ، ايان حبيبتي وحشتيني حمدالله على السلامه
ايان ، الله يسلمك ياقلبي
عز ، والله وحشتنا لماضتك
ايان ، رجعتلكم اهو بعد غياب
يوسف صاحب عز ، عزو اخبارك اي 
عز ، جو حبيبي ازيك انت اشتغلت هنا
يوسف ، اه الحمد لله طبعا خلصت وبتدرب هنا ازيك يا حور مبروك عالحمل
حور ، الله يبارك فيك يا يوسف تسلم
يوسف ، لا متقوليش انتي ايان من مصر اللي كانت في المسابقه بتاعه الطبخ
ايان ، هههههه اه هي ده أنا بقيت مشهور اوي 
يوسف ، هو انتي قريبه عز
عز ، بنت خالي واخت مراتي وبنت دكتور كارما ودكتور زين
يوسف ، تصدق فعلا شبه دكتور كارما خالص هي وحور
عز ، انت تخصص ايه احسن انت اكبر مني بسنتين ومأصليش سألتك
يوسف ، مخ واعصاب
حور ، صعب شويه تخصصك 
يوسف ، جدا
حور ، عز أنا هروح اقعد أنا وايان عشان تعبت وقوف
عز ، ماشي روحي ياقلبي
احمد ، ازيك يا عز
عز ، احمد باشا ليك وحشه يا باشا
احمد ، ههههه 
يوسف ، عز هي ايان مرتبطة
احمد الضحكه راحت من وشه ، انت مالك ومالها
يوسف ، مفيش لو مش مرتبطه اتقدملها
عز ، لا مش مرتبطه يا يوسف
يوسف ، طب تمام لو كده هكلم دكتور زين بقي عن اذنكم
عز ، اي اخبارك يا احمد 
احمد وقف سرحان أن ممكن ايان تروح منه وبعدين افتكر أنه خاطب
عز ، احمد احمد
احمد ، ها في ايه
عز ، ولا حاجه يا حبيبي تعالي ياللا نروح عشان قعدتنا زى عدمها
عز ، ياللا يا حور انتي وايان هنروح
ايان ، طب البيبي هعمل معاه ايه
عز ، هكلم مامتك تكتب لينا اسم لبن تعمليه للبيبي
ايان ، هو أنا اللي هاخدها
عز ، اه عشان أنا كفايه عليه يزن وحور حامل
ايان ، اوك ماشي اهو الواحد يلاقي حاجه تسليه
حور ،. دي هتسليكي أما تقولي يابس
كارما اجت عليهم
ايان ، أنا هروح يا مامي هاخد البيبي معايا
كارما ، خلاص ماشي روحي البيت وانا اول ما اطمن علي نور هروح عالطول أنا وبباكي
ايان ، ماشي بس اكتبيلي اعمل ايه وانا اعملهولها واسم اللبن واهم حاجه المفتاح
كارما ، ماشي وكتبت لحور كل حاجه وفهمتها تعطيها اللبن ازاي
احمد ، عز روح انت ومراتك وانا هاخد ايان اوصلها معايا
حور ، طب ماتيجي تباتي معانا
ايان ، لا هروح بيتنا الجميل ابات فيه انا والقمر ده لوحدنا البيبي ضحك
ايان ، شوفتي بتضحك ازاي بتحبني 
حور ، طب ياللا يا مجنونه سلام
ايان ، ماشي سلام ياللا يا احمد وصلني 
وقفوا قدام صيدليه
ايان ، تعالي ننزل سوا نجيب اللبن والببرونه والبامبرز
ايان وقفت طلبت حاجه البيبي وأحمد واقف منسجم جدا معاها
ايان بتفتح شنطتها تحاسب 
احمد ، انتي بتعملي ايه بس وبص للصيدلي الحساب كام
الصيدلي ، ربنا يخليهولكم ده اول خلفكم
ايان ، اه احمد أنا هخرج عشان مش قادره اقف اكتر من كده
احمد استغرب تصرفها وحاسب وخرج ركب العربيه
احمد ، هو انتي ليه عملتي كده ههههههه
ايان ، اه لو مش مامته أو بباه يبقي خطفينه ويطلب لينا البوليس 
احمد ، أنا البوليس متخافيش
ايان ، ماشي يا مغرور افندي 
google-playkhamsatmostaqltradent