Ads by Google X

رواية انا من احببته الفصل الثامن 8 بقلم آيات

الصفحة الرئيسية

   رواية انا من احببته الفصل الثامن بقلم آيات


رواية انا من احببته الفصل الثامن 

هايدي بفزع انت. مجنون ابعد عني انت ناسي انك طلقتني بتلاته ابد عني انت مش جوزي
صلاح وبدا اعصبه تفلت يعني اي
مش مراتي لا ياهايدي متقوليش كده انا غلط بس مستحيل
هايدي بدموع.... خلاص ياصلاح لزم كل واحد يتحمل نتيجت غلطته
وانت غلط ودي نتجتي
صلاح وهو بيحط ايده عل كتف هايدي
هايدي انا عندي الموت ومشفكيش مع واحد تاني اكيد في حال تاني صح
هايدي... معرفش والله معرف.. 
صلاح بغضب...  انا هروح لشيخ هروح لكل شيوخ مصر اكيد في حال
هايدي وهيا بتظبط لبسها لو سمحت رجعني البيت تاني 
صلاح بخيبت امل وكسره.... 
لا ياهايدي خليكي انا الي همشي عل قاال ابقاا مطمن عليكي انا عمل كل حاجه ف البيت عشانك كل ركن في معمول عشانك حته لما كنت فاكر يعني اني بعد الشر عليكي ميته كنت بعمل في كل حاجه زاي منتي بتحبي
.. صلاح ساب البيت ومشي بيفكر هيعمل اي
ف مكان تانيه
عمر بغضب...  ماشي ياصلاح الكلب هرجع وهعرفك مين عمر
عمر وهو بيتكلم مع خمس شباب
انتو هتروحو العنون ده وهتجبولي الشب ده
عمر طلع صوره وورها لشباب الي وقفين
واحد منهم اتكلم...  ماشي يا عمر الي انت عوزو بس اهد كده وفهمني اي الحصل.. 
عمر بتنهيد. محدش لي دعوه هتولي اشخص ده وبس
فهمين
ماشي يعمر الي تشوفو
يلا يارجاله
............ 
عند هايدي كانت بتبكي ب حصره عل نفسها
ولي هيا في بس رجعت وبطلت بكه
وكلمت نفسها.. 
بتبكي لي مش هو ده الي كسرك مش هو الي بعك مش هو الي موتك كن عل ايده
وهو الي بعدك عنو بايده انسي انسي ياهايدي هو مبقش ليكي
................. 
عند ادهم كن وقف بيشرب سجره ف الاوضا 
مراتو دخلت...  مالك يا ادهم فيك اي
ادهم بحزن... مفيش بس حاسس اني هايدي فيها حاجه 
منى.. وهيا هايدي فيها اي
ادهم..  مش عرف بس انا حاسس بيها
مني وحست انها فعلان ملهاش مكن ف قلب ادهم
ماشي يا ادهم متخفش هيا اكيد كويسه
وسبته ونزلت
...... 
ادهم هو كمان نزل يتمشا 
بس فجه وقفت قدمه عربيه سودا كبيره
ادهم بيحول يهرب بس مسكو
وحطه جو العربيه 
..................... 
عند عمر كن مستني لمه يجيبو ادهم
دخلو الشباب ومعهم ادهم وشو كن غرقان دم
عمر بضحكه... منور يادهم انت بقاا وصحبك الي بعتوني عن هايدي 
ادهم وهو بيحول يقوم...  ايو هايدي مش ليك ومبتحبكش
عمر بيدله لكمه ف وشوا
عمر بغل... ولا ليك ولا لصحبك
ادهم وهو بيحول يخد نفسه... 
لو بتحبها فعلان سبها سبها تختر هايدي تعبت اوي ف حيتها سبها مرا وحده تختر انا وقفت جنب صلاح عشان هيا بتحبه وهو بيحبها لو كانت بتحبك كنت وقفت معك انت بس حرم اعزبهه معك انت كمان.. 
عمر وهو بيفتكر هايدي وانها طول الوقت كانت حزينه 
ماشي يا ادهم انا هكلمها واوعدك لو اخترت حد غيري همشي وسبها
عمر بيتصل عل تلفون هايدي 
هايدي تلفونها بيرن جنبها بتشوف رقم عمر بتفتح بتعب
الو
عمر الو ياهايدي
هايدي انت فين ياعمر... 
عمر بحزن هسالك سوال وتردي عليه 
انتي عيزني انا ولا صلاح
هايدي بضعف... سبني انت وصلاح سبوني والله العظيم معيزك ولا عيزه
عمر... وادهم
هايدي بتسمع اسم ادهم بترد بلهفا
ادهم مالو ادهم ياعمر بالله عليك ادهم لا.. 
عمر بيقفل الخط بحزن
وبيكلم ادهم
هيا اخترتك انت  وانا مش هكون سباب ف اذيت هايدي خلي بالك منها يا ادهم
عمر وهو بيدي ضهرو لادهم
بيكلمه رجالته رجعو بيته
........ 
هايدي بتنزل وبتخد اول تكس وتروح عل بيت الكبير عشان تطمن عل ادهم
بعد شويت وقت هايدي بتوصل البيت 
هايدي اول مبتدخل بتلقي مني ف وشها
هايدي بلهفا... ادهم فين يامنى
منى بدق..  معرفش جوزي بيتمشا
هايدي مبتركزش ف طريقت منى وبتحوا ترن عل ادهم 
لكن بيدخل ادهم ووشو كله علمات ضرب
هايدي بتجري علي ادهم مالك.. 
ادهم كن هيقع بس هايدي سندته وطلعته الاوضا 
مني بخوف... مالك يادهم مين عمل فيك كده 
ادهم بيحول يتكلم مفيش حاجه متخفيش
... 
هايدي وهيا اعد عل اسرير جنب ادهم
بتنام عل صدره وبتعيط جو حضنه.. 
ادهم وهو بيمشي ادي عل رسها
اهدي انا كويس
هايدي وهيا بتمسح دموعه 
متسبنيش يا ادهم 
ادهم بتعب... عمري مهسيبك 
بتدخل منى وبتفلت اعصبهه وبتوجهه كلمها لهايدي... 
انتي اي مبتحسيش كل شويه مع واحد مالك بجوزي ابعدي  عنه
ادهم بعصبيه... منى اطلعي برا وملكيش بي هايدي انتي فهما
هايدي ودموعها ذادت... انا انا مش قصدي حاجه يامني
مني بتخرج ومبتردش عليها 
ادهم بيشد هايدي لحضنه تاني 
حقك عليه متزعليش قوليلي مالك صلاح زعلك. 
هايدي بتعب انا وصلاح منجزش لبعض صلاح مطلقني بتلاته وانا مش هتجوز واحد علشان يبقاا محلال انا خلاص كرهت صلاح
يا ادهم
ادهم بحزن متزعليش ياحبيبتي انا جنبك
هايدي وهيا بتخرج من حضن ادهم
انت بتعمل معيا كل ده لي
ادهم وهو بيحول يخبي نظرات حبه لهايدي
عشان من زمان واحنا كده
هايدي.. لا. ياادهم قول الحقيقه  متكدبش عليا كفايه تمثيل 
ادهم بغضب... يعني دلوقتي عرفتي انه تمثيل بقالي سنين وانا جنبك بحميكي من اي حد حوليكي بحميكي حته من نفسك
بنام وبصحه عل اسمك سميت بنتي عل اسمك سبت كل حاجه عشانك وفقت انك تبقي مع راجل تاني وجويا نار بتغلي بس مشفكيش زعلانه 
كل ده ومش عرفه مش عرفه اني معنديش اغلا منك
هايدي بحزن... بتحبني يا ادهم
ادهم وهو عينه كله دموع... اكتر ياهايدي اكتر من حب انا بعشقك 
هايدي وهيا بتمسح دموعها... وانا مفيش راجل يقدر يحميني غيرك
ادهم وهو بيبصلها وبيهز راسا بعدم فهم
 قصدك اي
هايدي ببتسماا... تقبل تتجوزني يا ادهم وتحميني من نفسي 
ادهم وهو مش مصدق نفسه ولي سمع.. 
ادهم اخد هايدي ف حضنه ولف بيها الاوضه كله
هايدي بضحك... ادهم خلاص بس مني يا ادهم
ادهم بيسرح ف عيون هايدي.... 
هششش متخفيش انا مش هسيبك ومني متخفيش انا هعرف اقنعها انا هعرف ادير كل حاجه 
ادهم نزل وهو مسك ايد هايدي
الكل متسغرب من وجود هايدي
ادهم بفرحه... طبعن كلكم شهدين اني صلاح طلق هايدي بتلاته يعني هايدي وصلاح مينفعش لبعض
وانا عندي ليكم خبر حلو 
انا هتجوز هايدي 
الكل ف صدمه واولهم منى.



يتبع الفصل التاسع  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent