Ads by Google X

رواية ترويض الزين الفصل الثامن 8 بقلم ولاء محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية ترويض الزين الفصل الثامن 8 بقلم ولاء محمد

رواية ترويض الزين الفصل الثامن 8

هيام لفت شافت واقفة واقفة 😲😲هيام بعصبيه / انتي بتعملي اي هنا يابتاعه انتي😡❕❕
الخدامةة بتتكلم بالانجليزي وهيام مش فاهمه راحت شوحتلها بيديها ومشيت ياشيخة غوري هو نقصاكي وخرجت الجنينة
في مكان اخر في باريس 
مجهول 1 / احنا لازم نكلم مستر زين قبل ما لإقامة حاجة تانية انت خليك هنا و انا هروح اكلمو
مجهول 2 / تمم متخفش
وراح يكلم زين 
عند زين لما شاف الرقم استاذن منهم وقام رد في الجنينة 
زين / هاا في جديد❕❕
مجهول / اه حضرتك لازم تيجي في اقرب وقت ده كان ممكن يموت لولا ان احنا لحقناه فى اخر لحظة
زين / طب انا هاجي بعد بكرة ** سلام
وقفل وقال نهايتك قربت اووي ودخل كمل قعدتو معاهم 
جوهرة في الصالون
 نور وسيلا كانو قاعدين بيتكلمو ويوسف وعمر كانو بيتكلمو
عمر / وانت عامل في الشغل يلا
يوسف / يلا❕❕ماشي هعدهالك انا الحمد لله تمام كله فل
عمر / الحمد لله ♥ بقولك اي بقا رسيني علي الحوار
يوسف/ حوار اي❕❕
عمر/ زين اخوك اتجوز ازاي وامتى وازاي ميقوليش اصلا وبعدين انا شاكك في علاقتهم بصتهم مش عجباني مش بصت اتنين بيحبو بعض
يوسف/ ومين قالك انهم بيحبوو بعض
عمر/ازاي يعني❕🤨
يوسف/اصل 
زين دخل في الوقت ده وقاطعهم الخادمه وقالت الغداء جاهز
راحو كلهم علي السفرة
ونور وسيلا  اخدو علي بعض جدا 
نور بضحك/ ماشي ياستي بس انتي لسة محكتليش الحكاية التانيه وراحو علي السفرو وسيلا قعدت جنب عمر وعمر مسك ايديها وابتسم 
عمر/ انتو اخدو علي بعض 
سيلا/ نور جميله وطيبه اوى وانا حبيتها كتير وبقينا صحاب كمان
نور بابتسامه / وانا كمان حبيتك اوى ي سيلا 🙂
كلهم قعدو يهزرو وبعد ما خلصوا اكل راحوا الليڤينح روم  ونور استاذنت وطلعت غيرت هدومها لبست بنطلون بوي فريد اسود وتيشرت اسود وكوتشي ابيض وسابت شعرها مفرود ونزلت قعدت مع سيلا
سيلا/ بس بنات مصر حلوة
نور بغرور مصتنع/ طبعا😌 ومعروفين كمان ب دمنا الخفيف وقالت بس انتى واخده كتير من طبع المصريين مع انك عايشه طول العمر ب ايطاليا
سيلا/ بابا كان مصرى وكان بيحكيلى كتير عن مصر واهلها واتعلمت منه حاجات كتير اوى، وعمر حبيبى دا الى عرفنى كل حاجه وكنت بقلده فى كل حاجه وسكتت وعلى وشها ابتسامه حب
نور بمرح/ هو بتغمزلها انتى بتحبيه اوى بقا 😉
سيلا/اه طبعا عمر ده بالنسبالي كل حاجة عمر وقف جنبي لما بابا مات محسسنيش ان انا ضهري اتكسر يعني وقف جنبي فعلا في الوقت الي كنت محتاجة حد حنبي وحنين جدا وبتمني نكون مع بعض علي طول تعرفي ان علي طول برسمو
نور/هو انتي ترسمي
سيلا/اه مامي كانت رسامه شاطره اوى وانا طلعت زيها بحب الرسم  اوى وكنت برسم وانا صغيرة  في المدرسة وكنت باخد شهادات وبقيت محترفة في الرسم 
نور/علي كدة بقا انتي ترسميني
سيلا/اكيد طبعا
سيلا/ قوليلي بقا انتي بتحبي زين 
نور بحزن حولت تداريه/ هاا اهه طبعا بحبو لو مكنتش بحبو مكنتش اتجوزتو ** 
نروح للشباب  عمر ويوسف كانو بيلعبو بلاي ستيشن وزين قاعد بيتفرج عليهم وهما بيناقروا فى بعض بتحدى لحد ما ما يوسف كسب عمر 
يوسف/ يابنى لما تحب تلعب ابقا اختار حد على قد امكانياتك مش المحترفين اللى زايي
عمر/ اييييييه ياعم انت مصدقت بقا وهتهيص دا فرق بينى وبينك جول واحد يوحد ربنا و لولا الزفت الدراع دا علق منى مرتين كنت كسبتك وكان زمانك بتخدم عليا ياكلب 
يوسف بمشاغبه/ برضه كسبت😈
عمر بغيظ/ متقول حاجه ياعم زين ولا انت هتقضيها ضحك وبس  
زين/ ولله ياكلب البحر  انتوا الاتنين فاشلين ولا ليكوا فيها اصلا 
عمر / هو دا اللى ربنا قدرك عليه، وقال بصوت انثوي طب ماتيجى تورينى  العلب بيبقا ازاى يابيضه😉
زين/ للاسف مبلعبش الا مع ناس على قد مستوايا الحرفي مش فشله زيكم 
عمر/  ماشي ياحرفي .
يوسف / ها ياعم جاي كمان ماتش ولا هتقعد تندب كدا كتير
عمر/ ظبط كدا  وهاتلنا كيك وحاجه نشربها  لحد ما اتكلم انا وزين كلمتين وجايلك 
يوسف/ ماشي
عمر/ زين عايزك وقاموا وخرجو على الجنينة 
عمر/ احكيلي بقا
زين/ احكيلك اي❕❕
عمر/ زين انت اتجوزت نور لي وازاى انا معرفش حاجه زى كدا؟؟
زين/ عادي يعني مفيش حاجة
عمر/هو انا مش عارفك يازين فى حاجه غريبه فى الموضوع وانا عاوز اطمن عليك بس بما انى سالتلك وانت بتلف وتدور عليا تمام لما تكون عايز تتكلم تعال وانا هسمعك ياصحبي وهبقى جامبك  طالما بالحق  وسابو ودخل 
زين في نفسه/ هتعرف قريب ياعمر كلكو هيتعرف قريب 
ودخل قاعد معاهم 
وعدي الوقت وهما بيتكلمو ويهزرو جه وقت النوم ونور طلعت اخدت دش ولبست بيجامة بيضة ونامت
 وسيلا وعمر طلع لاوضتهم كل واحد دخل اخد دش 
وغيروا هدومهم  وقعدوا يتكلموا  شويه
سيلا/ انا حبيت المكان هنا اوى مكنتش فاكره انى هكون مرتاحه كدا
عمر/ مش قولتلك مصر فيها دفئ مش موجود فى مكان تانى انتى كنتى قلقانه ومتردده  من خطوه سافرنها لمصر بس انا كنت عارف انك هتحبيه وهتغيرى رايك 
سيلا/ انت دايما ياحبيبي معاك حق فى كل حاجه بتقولها بعد كدا همشي وراك وانا مغمضه،  ونور كمان حبيتها اوى بجد طيبه وحنونه جدا كانى اعرفها من زمان
عمر / مبسوط انك لقيتى صديقه كويسه عشان متكونيش لوحدك وفرحت لما لقيتكوا اندمجتوا مع بعض اوى ، فعلا واضحة انها بنت حلال .. وفجأه قال بس اي دا !! 😳
سيلا باندهاش / ايه فى ايه ؟؟؟ !!
عمر / مالك احلويتى كدا بزياده واحنا بنتكلم 
سيلا / ضحكت جامد ورقي ورقي في موحد.
عمر بحب / بصحبة وقالها وانتى كل حياتى الى احلوت بوجودك فيها وضع قبله على جبينها واخدها تانى فى حضنه وناموا
نروح ليوسف
يوسف / دخل اخد دش وغير هدومه وفتح اللاب بتاعته وابتدى يشتغل عليه شويه لحد ما غلبه النوم قفله ونام 
 دخل المكتب 
كان وراه شغل قعد خلصه وطلع اخد دش ونام 
تاني يوم الصبح
صحيو كلهم ​​ماعدا نور ونزلو طلب يحضروا الفطار بس سيلا محبتش تفطر الا لما نور تنزل تفكر معاهم زين طلب من هيام تطلع تصحي طلب طلب وطلعت لاوضه نور ودخلت
هيام / مدام نور
نور بنوم / في ايه سبيني انام شوية
هيام / كلهم ​​صحيو تحت ومدام سيلا مستنيه حضرتك علشان تفطري معاها
نور / تمام .. روحي انتى وانا جايه
هيام خرجت من الاوضة ونور قيدت اخدت دش وخرجت لبست ترينج رمادي مودن ابيض وعملت شعرها علي هيئه ديل وسابت خصلات من للايجار ونزلت لقيت سيلا بتشدها من ايديها وبتقولها
سيلا / اي كل ده نوم انا هموت من الجوع
 نور / معلش معرفتش نمت كتير ليه! 
سيلا / عادي ياروحي يلا نفطر بقا 
فطرو بعد ما فطرو زين قالهم انا مسافر باريس في شغل مهم هناك هعملو
عمر / شغل اي ده؟
يوسف / ومقلتليش ليه اصلا
زين / لما اجي هتعرف كل حاجة
نور مهتمتش ومحطتش في بالها اصلا طلعت الجنينة وسيلا طلعت وراها 
سيلا / انتي زعلتي ولا اي 
نور / لا مفيش
سيلا / هو انتي وزين متخنقين
نور / ليه بتقولي كدة
سيلا / اصل من ساعت ماجيت وانا شيفاكو مش بتتكلمو اصلا 
نور بتوتر / لا عادي بنتكلم 
سيلا بشك / اوك ** ممكن اتقل عليكى واطلب منك طلب انا كنت عايزة اخرج اشتري شويه حاجات محتاجاها فممكن تساعدينى 
نور / اكيد طبعا ، ممكن ننزل المول نشتري كل حاجه من هناك 
سيلا / اوك .. ميرسي بجد 
في جانب اخر في مستشفي
دكتور / المريض ده ممكن يفوق في اي وقت لازم نكلم حد من عيلتو 
المساعد / بس هو لما جه مكنش في حد معاه يادكتور
دكتور / مش كان في حد بيجي يطمن عليه من وقت لتاني كان اسمو اي
المساعد / اهه ده اسمو زين الجرحي
الدكتور / طب متعرفش اي معلومات عنه
المساعد / لا بس هو اندي واحد صحبي شغال في الشركة بتاعته هكلمه واخد رقمه واكلمه
الدكتور / طب يلا يامحمود كلمو
وفعلا محمود كلمو واخد رقم زين والدكتور كلم زين
الدكتور / الو زين بيه معاه حضرتك دكتور نبيل
زين/ اهلا بحضرتك افندم ❕❕
دكتور نبيل/حضرتك كان في مريض حضرتك كنت بتيجي تزورو  الي كان في غيبوبه اصل هو ممكن يفوق من الغيبوبة في اي لحظة وكنت عايز حضرتك تيجي
زين بصدمة/**
stop
google-playkhamsatmostaqltradent