Ads by Google X

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن 8 بقلم حنان أحمد

الصفحة الرئيسية

   رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن بقلم حنان أحمد


رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن

تاني يوم ..
صحي زين من النوم اخد دوش والبس وجهز نفسه عشان فرحه بكره بقا 
نزل ملقيش فرح 
زين بهدوء صباح الخير 
كلهم صباح النور 
زين فين فرح 
محمد في اوضتها يا حبيبي 
زين تمام وطلع علي الاوضه 
دق دق دق 
مفيش رد 
دق دق دق 
مفيش رد 
راح فتح الباب 
بيبص لقي فرح نايمه وحضنه المخده ومبتسمه 
زين في سره بتبقي زي القمر وانتي نايمه ضحكتك دي بتحيني بتديني امل كبير اوي يارب متحرمش منك ضحكتك دي 
قرب عليها وقعد علي طرف السرير 
ومسك ايديها اي اي هي رقيه وهي نايمه لكن لما تصحا كأنها طفله تقعد تتشائه 
زين بحنيه 
حبيبي اصحي ياله حبيبي قومي ياله وحشتيني 
فرح شويه بس وهقوم علي طول 
قرمي بقا 
شويه بس 
راح قرب منها وطبع بوسه علي خدها 
فرح قام مخضوضه اي ده😳
زين عشان مترديش عليا تاني 
ودي عشان تقومي ولسه رايح يقرب 
فرح لو قربت مني هصوت 
زين بس بس دي هتتفتح وضحك 
فرح بس ياه 
زين قلب الياه قومي بقا 
فرح قومت اهو وبتدعك في عينيها بايدها الصغيره زي الملاك 
زين فضل باصثلها اوي ومركز معاها 
فرح مره وحده عينك 😂
بتبص علي اي ياه 
زين ها لا والله بس بس 
فرح هنقعد نبسبس بقا 
زين قومي يا بت ياله 
فرح حاضر بس هنروح فين 
زين انهارده حنتك يا عروسه 
فرح اه صح 
زين بزعل طفوالي انتي نسياني اصلا ولا كاني في بالك 
فرح لا لا والله ازاي بس وبعدين حد ينسا برضو أن فرحه بكره 
زين بزعل طفوالي انتي 
فرح بدموع تماسيح 😂لا والله يا بابا انا بهزر معاك 
زين خوديني بكلمتين ياله يا بت خلصي 
فرح بضحك علي منظره حاضر وراحت خدت دوش ولبست ياله بينا 
زين ياله 
نزلوا فطروا وخلصوا 
زين احنا ماشين 
محمد علي فين 
زين انهارده حنت بنتك يا عمي 
محمد اه 
زين طب كلكوا اجهزوا نزلين نجيب لبس 
زينب اه والله استنوني انا وكريمه وطلعوا يلبسوا 
ومحمد كان جاهز 
محمد ياله يا شاكر 
شاكر لا لا ماليش في الحديت ده انا بلبس جلبيتي 
محمد جلبيه اي بس هجبلك بدله 
شاكر وه وه لا مش هيوحصل 
محمد لي بس 
وكلهم وقفين يضحكوا 
زين انا عامل حسابي خد يا با عملتلك جلبيه جديده 
شاكر تسلم يا ولدي 
ومشيوا .
وصلوا المول ونزلوا 
زين خلصوا ورنوا عليا 
زينب احنا ريحين مكان الفساتين معاكوا 
زين طيب ياله 
وصلوا زينب وكريمه جابوا وفرح وقفه تتفرج مش عاجبها حاجه عشان كلهم مقفولين 
عايزه حاجه عريانه😂
زين ها اختارتي اي 
فرح مش عارفه استنا البس ده كده 
دخلت تقيس ها اي رايك 
زين قام وقف نعم 
كان فستان لحد الركبه 
فرح خلاص اجيب غيره 
جابت واحد مفتوح من الضهر 
زين لا مبدهاش بقا اوعي كده 
جاب فستان ابيض مقفول بأكمام  من اللي هو الموضه بتاعت الايام دي شكله توحفه بجد احلي فستان في الاتيليه 
فرح بس ده مقفول خالص و لسه ريحه تكمل كلام 
زين بصلها جامد 
فرح بس حلو اوي 
زين ضحك عليها 
محمد جاب بدله كوحلي ابو العروسه بقا شبرق نفسه 😉😂
زين جاب بدله سوده اعلي موديل 
واشتروا كل حاجه 
فرح طب عايزه احجز كوافير هنا 
زين انتي مش محتاجه قمر لوحدك 
فرح بزعل ده مره في العمر 
زين حاضر وخدها حجزلها في المكان اللي هي عايزاه 
خلصوا وروحوا علي الساعه 4 العصر 
ملحوظه هما مشيوا الساعه 11 علي الضهر كده 👌😂
اتغدوا والقصر اتزين عشان الحنه بتاعيتهم 
والبنات زينب وكريمه وصحاب زينب 
وقعدوا يرقصوا 
ونزلت فرح كانت لبسه ساري احمر توحفه 
ورسمت حنه كانت زي القمر 
محمد خدها فحضنه ربنا يتمملك علي خير يا حبيبتي مبروك 
فرح الله يبارك فيك يا حبيبي بلاش دموع بقا تعاله وخدتوا ترقص معاه 
وزين عملها مفاجاه وهي 
النور اتقفل 
فرح يا ماما بخاف من الضلمه 
محمد اهدي انا معاكي 
والنور اشتغل كان صحاب فرح كلهم وريم البيست فريند بقا وش النصايب 😂
راحوا سلموا علي فرح 
ريم وحشتيني يا كلب البحر وحشتيني خالص خدوكي مني 
زين انتي بقا بتاعت الرساله 
ريم ايوه 
زين اياكي تبعتي حاجه زي كده فهما 
ريم استخبت وره فرح بخوف ياما هيكولني 😂
فرح لا لا بيفهمك اهدي كده 
زين انا بغير ها عشان متزعلوش 
وريم بتطلعله لسانها 
قعدوا يضحكوا ويرقصوا 
وطبعا صحاب فرح هيبيتوا معاها 
خلصوا رقص وقعدوا ياكلوا كلهم مع بعض احساس حلو اوي لما تبقا مع الناس اللي بتحبها واللمه الحلوه 
خلصوا وقعدوا يتكلموا 
البنات ياله يا عروسه ليزم تنامي وراكي يوم طويل بكره 
زين تمام ماشي انا رايح انام 
وكلهم قاموا يناموا 
تاني يوم ...


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent