رواية لماذا انا البارت التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير
رواية لماذا انا الفصل التاسع 9
امير بيفتح باب الشقه انصدم من يلي شافه ميرا في حضن عز 😳😳طلع مسدسه و ضرب طلقة في الهواء و..
ميرا بخوف: ا امير والهي ه هفهمك د د... طخخخ.
كف من امير علي وشها وقعها علي الارض.
عز بخبث وتمثيل: ايدك وحبيبتي.
امير بغضب وضربه بالبوكس: حبيبه مين يا زبالة دا مررررااااتيييييي.
ميرا بتقوم وبتحاول تبعده: عشان خاطري اسمعني.
عز بغل: مراتك يلي هتمضيك علي التنازل باملاكك مراتك يلي كانت لسه في حضني دلوقتي قدم عينك.
امير بغضب صوب المسدس علي دماغه: ورحمة امي مش هسيبك.
ميرا بخوف: لا والنبي يا امير هتروح في داهيه.
امير بحقد: خايفه علي حبيب القلب مش كده.. انا بقا هوريكي واوريه مش هموتكم الموت راحه ليكم لكن صدقوني هوريكوا العذا*ب الوان.
شد ميرا من شعرها وجرها وراه.
ميرا بدموع والم: سابني لااا.. وبصت علي عز غمز ليها بكل مكر وضحك...
امير اخد ميرا علي عربيته وساق بكل سرعة.
ميرا بخوف: هدئ السرعة يا امير هنموت.
امير بغضب بيزودها اكتر....
ميرا بصويت: حااااسببببب.
شخص خبط في العربيه امير فاق من غضبه ونزل يشوف مين انصدم: ر رانيا 😳.
/////////////////////////.
عند عز.
كان قاعد بيشرب وبيمسح جروحه: ماشي اما وريتك يا امير 🐕 و هاخد ميرا غصبن عنك ميرا دي بتاعتي انا وبس.
سعيد بخبث: ما تفكك من الحورات دي وانا ليك عندي عرض هيفرحك.
عز برفع حاجب: اي هو.
سعيد بخبث: **********.
عز بضحكه خبيثه: زي ما خالتها تيجي هنا دلوقتي موافق بس اخد يلي انا عايزه من ميرا الاول.
سعيد بمكر: والنهارده هتكون بتاعتك وبس.
عز بخبث: اخيرا ومحدش هياخدها مني تاني.
سعيد: هروح انفذ.
عز بخبث: روح.
عز طلب بنت علي الفون وجت ليه .
البنت بدلع: مالك يا زيزو.
عز: انا عايزك تدلعيني علي الاخر النهارده هحقق هدفي.
البنت بدلع وبتقلع الجاكت: طب يلا.
عز بخبث شالها و داخلوا الاوضه.
///////////////////////////.
في بيت امير.
امير مش عارف اذا فرحان او لا ازاي مراته يلي ماتت قدم منه وبين ايده دلوقتي ازاي.
رانيا بتفوق بتمثيل: ا امير اهيهيهي وبتشوف ميرا وقفه مش فاهمه حاجه بتعمل نفسها مخضوضه.. ابعدها ابعدها يا امير هياخدوني تاني ابعدهااا ابوس ايدك.
امير بخوف: بس بس هما مين يلي هياخدوكي.
رفعت ايديها وشاورت علي ميرا: هتخطفني تاني زي زمن هما يلي خاطفوني واتفقوا يجوزوك بيها يا امير همااا اهيهيهي.
مير بصدمه: هما مين هو انا اعرفك.
رانيا بخبث: كمان بتتبري من اختك الكبيرة اخص انتي ايه شيطانه.
امير بصدمه: اختها.
رانيا بتمثيل: ايوا اختي يا امير من ابويا هما يلي خططوا ياخدوني و تتجوزك وياخدوا املاكك.
ميرا بزعيق ودموع: محصلش دي كدابه انا اول مرة اشوفها.
رانيا ببكاء: انت مصدقني يا امير صح انا رانيا حبيبتك ومراتك.
ميرا بصدمه: م مراتك.
امير: مصدقك وباص علي ميرا وقام بكل غضب.
ميرا بخوف: والهي ابدا صدقني انا... طخخ.
كف علي وشها خبطها في المرايا: اااااه.
امير مسكها بكل غضب: حسابك جاه وانا هوريكي اسود ايام حياتك يا ميرا وهحسابك علي عز و علي انك عملتي كده مع مراتي.
امير شد ميرا و جرها وراه وهي بتمسك في اي حاجه مش عارفه وخرج واخدها.
رانيا مسحت دموعها: ولسه يلي جاي اتقل بكتير يا امير.
امير وهو خارج من الاوضه ابتسم ورجع تاني لجبروته.
/////////////////////////////////
الجد مراقب الكاميرات وبيضحك: كده اتلعبت صح.
///////////////////////////.
امير رمها في اوضه ضلمه و فيها كلبين ميرا برعشه وبخوف: ا ايه د دا.
امير بكل جبروت وبرود: دول جعانين من فترة ودلوقتي جاه وقت الحساب انا اخدت اول مرة يلي عايزه غصب صح وكسرتك اما دلوقتي هكسرك اكتر من الاول عارفه ازاي.
ميرا هزت راسها ب لا.
امير قام من مكان وقفل الاوضه وكلها تراب والكلبين بينبحو علي اخرهم.
امير جاب مقص و حبل
ميرا بخوف: ه هتعمل ايه.
امير بخبث وبرود: مش هخليكي تنفعي تاني عشان يلي عملتيه مسك المقص و قطع هدو*مها خالص و هو قالع القميص وبقا عاري الصدر و.....
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية لماذا انا" اضغط على أسم الرواية