رواية الطفلة والجبار البارت التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير
رواية الطفلة والجبار الفصل التاسع 9
سيف بصدمه: ح حامل من مين انا مبخلفش.
زياد ونهال: 😳😳.
سيف اخد عربيته و طلع علي بيت نهال ومعه زياد.
في بيت نهال.
منار بخبث: اي رايك اظبطلك شعرك.
تقي بخوف: لا سبيني اوعيي.
مراد: خاليكي ماسكها هنزل اجيب حاجه وارجع.
منار ابتسمت: اوكي وانا هبظها خالص... وبصت عليها بشر.
نزل مراد.
منار لسه بتمسك المقص ايد زقتها علي الارض كلها غضب وشر.
تقي بصدمه: س سيف.
سيف فك ايد تقي ومبصش في عينها: زيااااد.
زياد: اي.
سيف: خد البت دي علي المخزن.
منار بخوف وتمثيل: لا ابوس ايدك بلاش انا كانت ام ابنك.
سيف شدها من شعرها جامد: انا مش بخلف يا زبا*لة فاااهمهههه خدهااااا.
اخدها زياد ومراد شاف كده استخبى: وحياة امي مش هسيبك يا بوسي.
سيف شال تقي: ابعد عني مش كفايه يلي عملته.
سيف بص ليها بكره وغضب: انا هاخدك علي جحيمي لسه الحكاية هتبدا.
تقي بصدمة: قصدك ايه نزلنيي بقولك.
سيف ضربها في نص دماغها فقدت الواعي.
زياد بغضب: سيففففف دي اختي فاهم لو قربت منها هوريك.
سيف ببرود: ومراتي يلي عندك اعمله.
سابه ونزل واخدها في عربيته.
نهال بتوتر: ز زياد انت كويس.
زياد بص ليها بغيظ وقرب منها: اختي دايخ عليها من شهر وكانت بمو*ت قدمك وانتي مخبيها عندك.
نهال بخوف ودموع: مش...
زياد كتم غيظه و بسها بو*سه طلع فيها غضبه سابها ومشي.
نهال مصدومه: ق قليل الادب.
في فيلة قديمه وكلها تراب سيف نزل بوسي علي سرير في اوضه ضلمه و نزل.
سيف بيكسر كل حاجه حولين منه: اززززززاااااي حااااااامل من غيرررررري ازااااااااي وقعد يكسر كل حاجه وايده جابت د*م.. طلع تليفونه.
الحراس: اؤمرك يا باشا.
سيف بغضب: افتح الكاميرا.
فتح الكاميرا وشاف منار مربوطه: انطقي انتي يلي تعرفي مراتي حامل من مين.
منار بخبث: من من لا هيقتلني.
سيف بغضب: وانا مش هطلع عليكي شمس.
منار بخوف: م مراد هو كان خاطبها و الله واعلم بقا.
رزع التلفون كسره وقعد علي ركبته: ليهههه يا بسمةةةةة ليههه دا انا حبيتك ليه تعملي معايا كده ليهههه.
بوسي فاقت وصرخت: سيفففف.
سيف سمع صوتها وطلع بخوف جري: ا انتي كويسه. بقلم ميرا ابوالخير
بوسي حضنته: انت سيوفي صح.
سيف ابتسم تلقائي واخدها في حضنه: وانت بوسي صح.
فضلت في حضنه افتكر و بعد عنها وزقها علي الارض: اااه.
بوسي بالم: ليهه. بقلم ميرا ابوالخير.
سيف كور ايده: حامل من مين يا بوسي.
بوسي بصدمة: انت بتقول ايه.
سيف بغضب: ردددي من مراد مش كده.
بوسي ضربته كف: اخرس انا حامل منك انت وانت عارف كويس مين هي بسمة.
عينه بقا كلها شرار: يبقا اهلا بيكي في جبروت السيف يا مراتي العزيزة.
بوسي بخوف: ه هتعمل ايه.
ابتسم بخبث: بيقولوا انه مش ينفع الر*اجل يقرب من مراته وهي حامل في اول تلات شهور البيبي ينز*ل صح.
بوسي بترجع وراء بخوف: ق قصدك ايه.
سيف ابتسم: لا متخافيش كده بكرا اكون فوقت ليكي كويس.
بوسي بدموع: ه هتعمل فيا كده.
سيف صعبت عليه بس جبروته عامه: واكتر يا روحي اتخمدي.
طلعت بوسي تنام علي السرير وهو داخل الحمام حاولت تخرج وتهرب ندا من جوا الحمام.
سيف ببرود: مش هتعرفي تهربي انسي.
بوسي رجعت وضمت رجليها زي الاطفال علي السرير ونامت وهي مكسورة بعد كل ده وسيف يبقا كده ازاي .
سيف خرج وبص ليها وقلبه مليان وجع.
في مكان ما.
مراد لشخص: البت دي تاخد صاحبك وتصورها فديو وهي عا*ريه وتنزله علي النت.
الشخص بخبث: والتمن دا مش سهل انت عارف دي مرات مين.
مراد بمكر: المهم انها مش هتبقا لغيري و لازم انزل من سيف الارض.
الشخص ابتسم بمكر وبص لصاحبه: هنفذ بكرا بليل.
صحابه رفعوا الكاس: العببب.
تاني يوم.
صحي سيف و حضر الاكل بوسي صحيت جريت علي الحمام.
سيف اتخض راح عندها ومسك بطنها بحنان: ا احم انت كويسه.
بوسي بابتسامة: اه دا طبيعي.
سيف رجع لغضبه: تمممم قومي.
بوسي بتقوم راح شالها: عشان مش تتزحلقي وتجي لي مصيبه.
ابتسمت بالم.
عند نهال.
زياد كان واقف مع بنت.
نهال بغيرة: مين دي.
زياد ببرود: احب اقدم ليكي نور خطيبتي.
نهال بصدمه: ا ايه.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند سيف نزل راح الشغل وحبس بوسي وللاسف مفيش اي حراسه هناك.
جاه الليل وبوسي قاعدة سمعت صوت تكسير في المطبخ.
بوسي بخوف: م مين.
شاب حط ايده علي بوقها: دمر*ك ياروح ا*مك.
بوسي عضته: انتو مين وعايزين ايه.
شاب اخر: ولا حاجه يدوب ا*غتصاب صغير مع فديو للناس ت*ت*مت*ع معانا و هيكون بث مباشر.
بوسي بزعر: ايههه.....
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الطفلة والجبار" اضغط على أسم الرواية