رواية للقدر رأي آخر البارت التاسع 9 بقلم بسملة بدوي
رواية للقدر راي اخر الفصل التاسع 9
قاااااااالب
قلب بخضه من صوته العالي.......نعم
راح عندها وضغط على أيدها جامد وقال .......واقفه معاه لي
زياد بخبث ...... عادي بنتعرف
سيف بغضب وغيره .......لا مراتي لا مابتتعرفش
زياد بخبث .....اي ده انت اتجوزت على عبير دي بتموت فيك حرام عليك زمانها مبهدله نفسها عياط بقا القمر ده خطافه رجاله
قاطعه سيف بلكمه في وشه ........ دي عشان تعرف ازاي تتكلم مع مرات سيف الخولي يحيوااااااااان ونزل ضرب فيه
قلب بدموع ......سيبه ي سيييف سيييييييف
سيف أما سمع صوت عياطها زقه ووقع على الأرض وراح اخدها في حضنه
عبير جت بسرعه وقومت ذياد من على الأرض وقالت بغضب ...... اي ده ي سيييف انتي بتعمل في اخويا كده لي كل ده عشان خطافه رجاله دي انت نسيت أن هي السبب في موت اخوك ولا اي
سيف بصوت عالي جدا.......... مسمعش صوووووت وانت وبيشاور على ذياد لو قربت منها أو حتي جبت سيرتها تاني هزعلك لتقعد في قصري بأدبك لا ماشوفش وشك تاني انت سااااامع
قاطعهم صوت الحج سليم القوي........ اي الي بيحصل هنا ده
سيف باحترام وبرود ......مافيش حاجه ي حاج كنت برحب ب زياد صح ي زياد
زياد بسرعه ......صح ايوه صح
(رغم أن زياد قوته الجسمانية حلوه بس ماتجيش 1%من قوه سييف )
سيف ببرود........يالا الاكل جهز
كله اتوجهوا ناحيه الاكل وبدءوا ياكلوا ماعدا قلب الي كانت سرحانه في كلام عبير
سيف بحنان .......مالك ي قلبي ما بتاكليش لي
قلب بخجل....... لا ما انا بأكل اهو
سيف بحب ......افتحي بقك يالا وبدء يأكلها وسط خجلها ،كل الأنظار كانت متوجهة عليهم
عبير بشر .......هي مشلوله وانا معرفش ما تسيبها تاكل
سيف بغضب .......عبير انتبهي لكلامك وبعدين فيها اي أما ااكلها
عبير في سرها ......بالسم الهاري
خلصوا اكل وراحوا الجنينه يشربوا الشاي
قلب كانت قاعده جنب سيف وبتلاعب لينا
عبير بحب مصطنع ........ اعطيني البيبي كده ي قلب ي حبيبتي
قلب بطيبه ......اتفضلي
عبير بتفاجأ......بسم الله ما شاء الله جميله اوي
انتي اجمل .
عبير رجعت لغرورها .......ايوه عارفه بس اسمها اي
لينا
لينا اسم جميل اوي وقعدت تلعب مع لينا وفجأه قلعت الخاتم بتاعها
وحطته في جيب الفستان بتاع لينا بسرعه وابتسمت بخبث
وبعد شويه رجعتها لقلب وقالت ....... هعمل حاجه وجايه
قلب هزت راسها مع ابتسامه وقالت ..... طيب
سيف كان قاعد بيشتغل على اللابتوب بتاعه ومندمج اوي قاطعه صوت قلب ........هروح المطبخ وجايه امسك لينا كده
سيف بحب ......حاضر يحبيتي واعمليلي فنجان قهوه من ايديكي الحلوه دي
قلب بخجل.......حاضر من عيوني ومشت
بعد شويه رجعت قلب ومعاها فنجان القهوه
تسلم ايدكي يروحي طعمها حلو
قلب ابتسمت قاطعها صوت صراخ عبير.
الحقوني خاتم الالماظ بتااااعي اتسرق مش لاقياه
سيف بغضب .......في أي بتصرخي لي هتلاقيه هنا ولا هنا هيكون راح فين يعني
عبير ببكاء مصطنع .......اهي اهي مش عارفه مش عارفه والله راح فين بس ده خاتمي المفضل انت عارف ده بكام لوحده اهي اهي مليش فيه انا عايزه خاتمي
سيف بغضب...... هيكون راح فين يعني ي عبير الله دوري كويس
دوت اكتر من مره وبرده مش لاقيااه انا حاسه ان في حد سرقه ايوه في حد سرقه
عبييييرر انتي اتهبلتي في دماغك شكلك هيكون مين سرقه يعني
معرفش بس مليش دعوه انا عايزه خاتمي ، انا عايزه تفتشهم كلهم
سيف بغضب جحيمي............انتي بتقولي اييييي
قلب بطيبه .....خلاص ي سيييف سيبها تفتش ده حقها
سيف مسح على وشه بعصبيه وقال ......اخلصي ي عبير
عبير قعدت تفتشهم كلهم وجت عند قلب ملقتش حاجه ولسا راحه عند لينا
سيف بصوت عالي.......اي راحه تفتشي لينا البيبي
عبير بخبث ......اصبر بس
وبعدين قالت بفرحه ......شوفت
سيف ووو
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية للقدر راي اخر" اضغط على أسم الرواية