Ads by Google X

رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل التاسع 9 بقلم نسمة مالك

الصفحة الرئيسية

   رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل التاسع بقلم نسمة مالك


رواية اصبح الأسر أسيرها الفصل التاسع 

بعد مرور عده ايام..
ادهم&دولت..
..هى..
عشقه..
جعلنى اعترف اننى..
مازلت انثى..
..هو..
خجلها..
جعلنى اعترف اننى..
لم ارى انثى غيرها..
هى وكفى..مكافأتى بعد عمرا مليئ بالقسوه..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..بحب..
بل بعشق..
تقف بمطبخها الاكثر من رائع..
..بيدها..
تطهو كل ما لذ وطاب..
اشهى الاكلات..
تستمع لصوت نجاه..وتردد معها ببتسامه حالمه..
..شفايفى لما اجيب سيرتك بيحلو الكلام بيهم..
..عنيا كل ما تشوفك بحب اسهر لياليهم..
..من يوم ما عرفتك والدنيا ليها طعم جديد..
..والجنه اللى بيحكو عنها مبقتش بعيد..
تتمايل برقه وهدوء على الحان الاغنيه..
يقف هو خلفها يتابعها بعيون تفيض عشقا..
هى حوريه بكل ما تحمل الكلمه من معنى..
جسدها الممشوق بمنحنيات رائعه..
بقميصها القطن بلونه الأحمر الذى يصل لكاحليها..
بحمالات رفيعه وفتحه صدر واسعه تظهر بياض بشرتها الحلبيه..
بطول شعرها الحريرى وملامحها الطفوليه..
من يراها يقسم انها لم تكمل عامها ال20..
جميله هى حد الفتنه..
شعرت هى به..شعرت بانفاسه ورائحته حولها..
همست بخجل دون ان تلتف..
دولت:سى ادهم..
اه والف اه من كلمتها العفويه التى تذيب قلبه..
بلحظه..
كان اقترب منها وانتشلها داخل حضنه ظهرها مقابل صدره ويده تلتف حول خصرها يلصقها به اكثر..
بعد شعرها بوجهه وقبل اذنها بعمق وهمس بأنفاس ساخنه على بشرتها..
ادهم:عيون سى ادهم..
انتفض جسدها بين يديه وتوردت وجنتيها بشده..
وكأنها فقدت النطق..
قبل هو وجناتيها قبل متتاليه اكثر من مره واكمل من بين قبلاته..
اممممم ريحه الاكل تهوس يا دولى..
مال قليلا وقبل كتفها العارى واكمل..
تسلميلى يا عيون وقلب ادهم..
صامته هى..
فقد تنتفض بين يديه من اثر لمساته..
مد يده ورفع وجهها جبرها على النظر له..
وتحدث بتسائل..خلصتى..
حركت رأسها بالايجاب..
قبل اسفل شفاتيها بعمق وجذبها معه للخارج واكمل..
طيب تعالى عندى ليكى مفاجأه..
همست هى بصوت مبحوح..
دولت:طيب احط الاكل تاكل الاول..
خفضت عينها بخجل واكملت..احححم وانا هدخل الحمام اخد دش بسرعه..
جلس بها على احدى الأرائك وجذبها على قدميه ضممها لحضنه بقوه مقبل ذراعها وهمس وهو يستنشق رائحتها..
ادهم:لا خليكى معايا كده..ريحتك تجنن..
نظر لها بخبث واكمل ببتسامه عابثه..
لو مصممه اوى تاخدى شاور انا معنديش مانع اشاركك..
نهى حديثه وغمز لها بشقاوه..
فوضعت هى وجهها بين كفيها بخجل..
ضحك هو بصوته كلو وتحدث من بين ضحكاته..
طيب اعمل ايه علشان تبطلى تتكسفى منى كده..
امسك يدها وبعدها عن وجهها ونظر لها بعمق واكمل..
دولت انتى مراتى..صمت قليلا واكمل بتأكيد..
وانا هتجنن عليكى انتى..
يعنى مستحيل اتخيل حد تانى وانا معاكى..
شهقت بصدمه وضغطت على شفاتيها بغيظ من زوجه ابنها التى حكت لوالدها كل شئ..
حرك راسه هو بالايجاب واكمل..
ايوه انا وقعت جيسى فى الكلام وعرفت عنك كل حاجه..
سار بأصبعه على موضع قلبها واكمل بعشق..
ومستحيل اكون سبب فى جرح قلبك مهما حصل..
مسك وجهها بين يديه..انتى طلبتى اديكى وقتك ومغصبش عليكى وانا مقدر دا وعمرى ما اغصبك على اى شئ..
صمت قليلا واكمل..بس لازم تعرفى انى بحبك يا دولت..والله بحبك من اول مره شوفتك فيها..
هبطت دموعها بغزاره..
هى قد عانت بما يكفى..ولن تتحمل اى معاناه اخرى..
لذ فضلت الصبر قليلا بعلاقتها معه..وهو احتوى خوفها وقدره جيدا..
ابتسمت له من بين دموعها بمتنان..
فقترب هو بوجهه وقبل دموعها ببطئ واحتضنها بقوه ويده تربط على ظهرها بحنان بالغ..
تمسكت هى به بكل قوتها تضمه لها اكثر..
طال حضنهم قليلا..
اعتدل بها واضعا رأسها على صدره ومد يده لتذكرتين واعطاهم لها..
فامسكتهم هى تنظر لهم بستغراب وعدم فهم وهمست بصوت مبحوح..
دولت:ايه دا يا سى ادهم..
تأوه هو بصوت مسموع..كم يعشق لقبه هذا من بين شفاتيها..
شدد من جذبها لداخل حضنه وقبل جبهتها بعمق وهمس..
ادهم:دا تذكرتين عمره يا قلب سى ادهم..
رفعت رأسها تنظر له بفرحه عارمه..
ابتسم هو لها ورفع كف يده يملس على وجنتيها وشعرها واكملت بتأكيد..
انا هلف بيكى العالم..بس نروح العمره الاول..
دولت:بلهفه..هتودينى عند اختى وبنت اختى كمان يا سى ادهم..
ادهم:هوديكى يا قلب وعيون سى ادهم..
بتلقائيه امسكت وجهه بين يدها وقبلت وجنتيه بعمق كأنه طفلها وليس زوجها..
عبست ملامحه وتحدث بعتاب..
هى دى كده بوسه!!؟؟..
احمرت وجناتيها بشده..
فجذبها هو لحضنه اكثر وهمس امام شفاتيها..
لما تبوسى جوزك تبوسيه كده..
نهى حديثه والتقط شفاتيها بقبله محمومه بطيئه متمكنه لاقصى درجه..
وبخبرته جعلها تستسلم له قلبا وقالبا..
فبتعد عنها انش واحد حين شعر برتجاف جسدها بشده وهمس بأنفاس ساخنه..
متخفيش يا دولت..
نظرت له هى بعيون عاشقه وابتسامه اكثر من رائعه وهمست بخجل..
دولت:عمرى ما اخاف منك يا سى ادهم..
نهت جملتها وشهقت بقوه حين حملها بين يديه سريعا واتجه بها نحو غرفتهم غالقين الباب خلفهم..
(هتموتو وتدخلو معاهم انا عارفه😂)..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..مصطفى&ليله..
اخيرا..
انتهت من حمامها بعدما جهزت طعام الغداء لزوجها..
وقفت امام المرأه تمشط شعرها الذهبى سريعا..
وارتدت بيجامه ستان سمراء باكمام شيفون وبنطلون شيفون ايضا لأول فخذها..
وضعت عطرها الهادئ ورفعت شعرها على هيئه ذيل حصان وجلست بصاله المنزل امام التلفاز بنتظار عودته..
انتبهت على رنين هاتفها فاسرعت الرد..
ليله:مصطفى انت فين..
مصطفى:عايزه حاجه من تحت..انا داخل على البيت..
ليله:عيزاك انت..اطلع بسرعه..
مصطفى:بعبث..هتدينى حاجه حلوه لما اطلع يعنى..
ليله:بخجل..اممم اطلع بس وانا هديك الحلو كلو..
مصطفى:طيب افتحى انا قدام الباب..
ركضت سريعا نحو الباب وفتحته وارتمت داخل حضنه بكل قوتها..
استقبلها هو بترحاب شديد بعدما دخل واغلق الباب خلفه مستند بظهره عليه..
طال حضنهم كثيرا..
حضن عاشق يحمل بقلبه شوقا جارفا..
يده تسير بلهفه شديده على منحنياتها..
تحول حضنهم سريعا لرغبه حارقه..
حملها هو داخل حضنه ولف قدمها حول خصره واضعا جبهته على جبهتها وهمس بأنفاس لاهثه..
مصطفى:يابنت الناس انا على اخرى..
قبل جانب شفاتيها بعمق واكمل..
ليلتك بينها مش هتعدى يا ليله ببجامتك اللى تهبل دى..
التصقت به اكثر وهمست بخجل..
ليله:بتحبنى يا مصطفى..ابتلعت ريقها بغصه واكملت..
ولا اتجوزتنى شفقه..
نظر لها طويلا..
لف يده حول خصرها بأحكام وسار بها عده خطوات لاقرب مقعد..
جلس بها واخذ نفس عميق وتحدث بجديه..
مصطفى:مش هكدب واقولك انا بحبك..
اتسعت عيونها بصدمه..بل انقطعت انفاسها وتلاشت ابتسامتها..فاكمل هو سريعا..
انا عمرى ما حبيبت قبل كده يا ليله..
بس هقولك على اللى حاسس بيه من نحيتك انتى بس..
رفع يده يتحسس وجهها وملامحها بأصابعه واكمل بهيام..
عايز اشوفك على طول..افضل باصص لعيونك دى طول الوقت..ضمها اكثر لحضنه لصقها به..عايزك جوه حضنه كده ديما..
امسك يدها قبلها بواهله ووضعها على موضع قلبه..
دا بينبض بجنون لما اقرب منك كده..
دفن وجهه بعنقها وقبله بنهم..هتجنن والمسك..
ابتعد عنها ونظر لها نظره شامله واكمل ببعض الغضب..
مش عايز حد يلمحك غيرى..
امسك وجهها بين يديه واكمل بأمر..
وعلشان كده هتتنقبى..
قبل شفاتيها قبل رقيقه متتاليه..عايز اخلف منك يا ليله..
ابتعد عنها قليلا..انتى بس اللى بحس معاها بكده..
انتى البنت الوحيده بعد امى اللى غيرت عليها يا ليلتى..
اغمض عينه بعنف وفتحها مره اخرى ينظر لها بعشق تبادله هى النظره بأخرى قمه العشق ودموعها تهبط بغزاره بفرحه عارمه واكمل بتحذير..
عندك اعتراض على النقاب..
ضحكت هى بقوه من بين شهقاتها وحركت راسها بالنفى سريعا..
رفع هو احدى حواجبه واكمل بفخر..
ايوه كده هى دى موزتى..
جذبها داخل حضنه مره اخرى بقوه وتحدث بعبث..
قوليلى بقى هتغدينا ايه..
مالت برأسها على كتفه وهمست بدلع..
ليله:عملتلك سجق يا صاصتى..
مصطفى:بفرحه..قلب صاصتك بقى..
سكعها بقوه محببه فضحكت هى بأغراء..
دا احنا ليلتنا لوز..نظر لها بوقاحه..وموزززززززز..
هب واقفا واتجه بها نحو الحمام واكمل بأمر..
يله بقى ليفينى وغدينى علشان ننزل نجيب النقاب ونجيب لامى عبايه..قبل وجناتيها..وهوديكى السينما يابت..
صرخت هى بفرحه واحتضنته بقوه وتحدثت بطفوله..
ليله:ونبى يا مصطفى ودينى البرج كمان نفسى اشوف مصر من فوق..
مصطفى:بوقاحه..تعالى يا عيون مصطفى هوريكى البرج حالا..
نهى حديثه وغمز بعينه ورقص لها حواجبه وضغط على شفاتيه السفليه بقوه..
قفزت هى من بين يديه وفرت سريعا نحو المطبخ..
ضحك هو بصوته كله وتحدث بعبث..
خد ياض بتجرى منى هتروح فين..تمامك عندى يا واد يا مز..
طالت براسها وتحدثت بتحذير..
ليله:خلص بسرعه للسجق يبرد يا صاصه..
مصطفى:بخبث..لا كله الا السجق انا بحبه موحوح..نهى حديثه وغمز لها والقى لها قبله بالهواء وخلع قميصه وخطى داخل الحمام غالق الباب خلفه..
استندت هى على الحائط واضعه يدها على قلبها وتحدث بنبهار..
ليله:قمر..بعشق قمر يا ناااااس..
صرخت بفزع حين طل هو برأسه وجذبها من معصم يدها وسحبها خلفه نحو الحمام..
مصطفى:بتجرى منى يا ليلتى..
حاولت هى الفرار منه ثانيا لكنه حملها بين يديه سريعا وخطى للداخل غالق الباب خلفه..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
اسر&مهره..
بمكتبه..
يجلس بهيبته ووقاره..
ينظر للحاسوب الذى امامه بتركيز شديد..
ولكن؟؟!!..
شبه ابتسامه ظهرت على وجهه حين تذكر هذه المهره الصغيره..
او الكارثه كما لقبها هو..
لم يصادف اى فتاه مثلها من قبل..
مختلفه..شقيه..جميله للغايه..ولسانها يفوقها طولا..
اتسعت ابتسامته حين تذكر صدمتها بعدما اكتشفت انه هو صاحب المول..
فلاش باااااااااااااك..
خطى بها حاملها لداخل المشفى..
بعدما ترك جدتها ترتاح قليلا وتلتقط انفاسها بالسياره..
تنظر له بفم مزموم وخجل مصتنع جعلها بغايه اللطافه..
يجاهد هو للتحكم بضحكاته على شكلها الطفولى..
اقتربت من وجهه بوجهها قليلا ونفخت بخصلات شعره تبعدها عن جبهته..
نظر لها بعيون متسعه من فعلتها فبتسمت هى ابتسامه مصتنعه تظهر بها جميع اسنانها وهمست بالامبالاه..
مهره:مش ناقصه القصه الحلوه اللى نازله على عينك دى تخليك تتهدر بيا..انا مدشدشه لوحدى..
نظر لها بقليل من القرف فحركت هى رموشها كعادتها ببراءه مصتنعه اكثر من مره..
دخل بها احدى الغرف وهم بوضعها على احدى المقاعد لكنها اوقفته سريعا..
استنى يا هولاكو..نظر لها بستغراب فأكملت هى ببتسامه بلهاء..
وحياه ابوك خليك شيلنى شويه انا مرتاحه كده..
اغمض عينه بعنف..هى حقا كارثه ومجنونه ايضا..
فتح عينه ونظر لها بخبث وتحدث بعبث..
اسر:طيب هفضل واقف بسيادتك يعنى..ابتسم بستفزاز..
هقعد واخدك على رجلى..
مهره:بتلقائيه..&*&تاخدنى فين يا دلعادى..
نظرت له بغضب واكملت بأمر..
نزلنى يا هولاكو..بعدت نظرها عنه واكملت بعتاب..
وانا اللى فكراك محترم طلعت نمس..
اقترب من وجهها وهمس من بين أسنانه..
اسر:انتى اخر حد يتكلم عن الأحترام بأم الفاظك اللى عماله تقوليها دى..
نهى حديثه والقاها بعنف على المقعد..
تاوهت هى بقوه وبكت بنحيب..
فأسرع هو ومال عليها يتفحصها بلهفه وتحدث بعتذار..
انا اسف مش قصدى..انتى اللى عصبتينى..
مهره:ببكاء..انا محترمه غصب عنك يا هولاكو انت..
بس لما بتعصب بشتم زى اى بشر فى الدنيا..
نهت حديثها وسبت بسرها..
ابتسم هو على حديثها ونظر لها طويلا وتحدث بمزاح...
اسر:طيب ايه ذنب البشر..
نظرت له بعبوس..
مهره:متشكره يا هولاكو تقدر تبعتلى تيته وتنصرف..
نهت حديثها وطلبت احدى الارقام..
ايوه يا عمو سليم انا فى المستشفى..
وقف هو امامها ينظر لها بتفحص..
وهى مبتعده عن وجهه بعبوس شديد..
ثوانى واستمع لصوت شقيقه..
قاسم:بستغراب..اسر؟؟..
اقترب منه سريعا يتفحصه برعب..
فيك حاجه يا حبيب اخوك..حصلك حاجه..
اسر:اهدى يا بص..انا كويس قدامك اهو اطمن..
قاسم:بوعيد..دا انا &**& كل اللى قصر فى شغله..
اقترب سليم والقى السلام على أسر ونظر لمهره الباكيه..
سليم:بلهفه..مهره يابنتى انتى كويسه..
نظر لقاسم وشقيقه بعتاب..ينفع كده يا قاسم..
مهره:ببكاء..عاااااااااا يا عمو السقف وقع على نفوخى والمكان ولع بي؟؟.. قطعت حديثها واتسعت عيونها بشده وردت بزهول وهى تشاور على قاسم..
حضرتك صاحب المول؟؟!!..
قاسم:بأسف..ايوه..انا واخويا..نهى حديثه ونظر لشقيقه..
ابتلعت هى ريقها بصعوبه ونظرت لأسر الناظر لها بسخريه وأشارت له بأصابعها يأتى اليها..
فقترب منها أسر ومال عليها قليلا فهمست بأذنه هى بعدم تصديق..
مهره:انت صاحب المول اللى عايز خازوق مغرى فى &**&..
جز على أسنانه بغيظ وحرك رأسه لها بالايجاب ببتسامه متشفيه..
فاكملت هى بدون وعى..
طيب واخباره ايه دلوقتى..
أسر:بهمس..هو ايه؟؟..
مهره:الخازوق..
نظر لها بغيظ شديد واعتدل واقفا وتحدث بأسف لسيلم..
اسر:انا بعتذرلك يا دكتور سليم..وطبعا شوف حضرتك عايز تاخد اى اجراء حكومى انا تحت امرك..
نهى حديثه ونظر للخافضه رأسها بخجل..واخيرا خجلت كأى فتاه..
فتحدث سليم:الحمد لله انها جت على اد كده..بس اتمنى تعاقب اللى قصر علشان متتكررش تانى..
قاسم:بتأكيد..اطمن يا دكتور اسر الاسيوطى مبيتهونش فى الغلط..
سليم:عارف يا قاسم..نظر لمهره..خلينا نطمن عليكى يا مهره..
وبلحظه..
وبدون اى مقدمات..
اقترب منها اسر وحملها مره اخرى..
لكن؟!..هذه المره دفنت وجهها بعنقه بخجل وهمست بصوت مبحوح هامس..
مهره:اسفه يا هولاكو..
دخل بها احدى الغرف خلفهم سليم وجدتها ايضا..
فهم اسر بالخروج من الغرفه لكن اوقفته مهره سريعا..
مش عايز سكرتيره تحت التدريب..
نظر لها سليم بتفاجئ فأكملت هى ببعض الاحراج وتوتر..
اصل يا عمو كليتى اداره اعمال وعايزه ادرب وافهم الاعمال عامله ازاى..
شبه ابتسامه ظهرت على وجهه واستدار لهم مره اخرى وتحدث بجديه وعمليه..
اسر:فعلا انا كنت هنزل اعلان نطلب فيه مواظفين تحت التدريب..
نظر لسليم واكمل..
يبقى قريبه حضرتك اولى طبعا..تشرفنى فى اى وقت..
نهايه الفلاش باااااااااك..
انتبه على صوت طرقات الباب فتحدث بصوته الصارم..
اسر:ادخل..
تقدم موظف وتحدث بعمليه واحترام..
اسر باشا فى واحده بره بتقول اسمها مهره عندها معاد مع حضرتك..
اسر:بقليل من التوتر..اححم خليها تدخل..
اخذ نفس عميق وانتظر دخولها..
فخبطت هى برقه وخطت للدخل..
لتتسع عيناه ويتسمر من هيئتها الاكثر من رائعه..
ترتدى جيب أسود تحت الركبه وشيميز ابيض وحزام أسود عريض حول خصرها..
لم تضع اى من مساحيق التجميل ورفعه شعرها من الجانبين بشكل يخطف الانفاس..
ابتسمت ابتسامه رقيقه وتحدثت بهدوء..
مهره:مساء الخير يا هولاكو..


يتبع الفصل العاشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent