رواية اين عمري البارت العاشر 10 بقلم حبيبة احمد
رواية اين عمري الفصل العاشر 10
تمارا بصدمه : عمر
عمر بستغراب : حضرتك مين و تعرفيني منين
تمارا : عمر انت عايش ازاي
عمر بستغراب : حضرتك في حاجه في دماغك تعالي معايه اوديكي المستشفي
تمارا : انا مفينيش حاجه انا بس عايزه افهم
عمر بعصبيه : بقولك تعالي معايه وانتي سكته ايدك مجروحه
تمارا بخوف : ح.. حاضر ..... ركبت العربيه مع عمر وصلو المستشفي كبير في تركيه
عمر : مارينا تعالي معايه
مارينا : في ايه يا عمر..... خدها معا عند تمارا في اوضه من المستشفي
مارينا بعصبيه : مين دي يا عمر
عمر : اهدي بس البنت دي كنت هدوسها و ايديها اتجرحت بسببي عشان كده قولتلك تعالي عالجيها بس كده
مارينا : امممممم فهمت
مارينا بابتسامة : l'm sorre that Omar Would have disappointed you
( اسفه ان عمر كان هيخبتك)
مارينا بابتسامة وهي بتسلم علي تمارا : Hi marina ( انا مارينا)
تمارا وهي بتسلم عليها وبتبوص علي عمر : بتقول ايه دي اتكلمي عربي ياما
مارينا : اده هو انتي مش اجنبيه
تمارا بارف : لا يا عنيا مش اجنبيه وانتي مين اصلا
مارينا : ممممممم بس شكلك كانك اجنبيه هو انتي من مصر
تمارا : اقولك بقا الصدم اني انا من الصعيد يا سنيوره
مارينا بصدمه : مش معقول انتي من الصعيد لالالالا
عمر بجديا : وايه الي جابك هنا
تمارا بحزن : انا هعرفكو علي كل حاجه بس عالجي دراعي واجعني اوووي
مارينا : حاضر حاضر
تمارا بحزن ودموع : انا تمارا سيد بنت كانت عندها 15 سنه اتجوزت واحد اعندو انفصام في الشخصيه من كل يوم ضرب واهانه ويوم حنيه وحب لغيت لما تعبت بس حبيتو عشان كده فضلت معا لغيت اما خف وخف وعشت حياتي كلها حب حب حب وهو كان بيعشقني وانا كنت بموت في ولغيت دلوقتي بحبو مهما اشوف بي عيني مش هصدق حد بس عايزه ابعد ابعد عن العالم بتاعي شويه .... وكملت بعيط وحتيت اديها علي بطنها : وانا دلوقتي حامل منو وابنو في بطني انا الي هاربي اهئ اهئ
جريت عليها مارينا وحضنتها
مارينا بحزن علي حلتها : اهدي اهدي متخفيش احنا معاكي ومش هنسيبك ابدا صح يا عمر
عمر : اكيد
تمارا : انا حكيت احكولي انتو بقا انت عمر اخو ادهم جوزي التوام صح
عمر بتفكير وماسك دماغو : ادهم ادهم مين ااااااه
مارينا بخوف : عمر عمر انت كويس عمر رود عليا
عمر بوجع : دماغي دماغي يا مارينا وجعاني
مارينا بخوف : ط ... طب اقعود هنا...... قعديتو علي السرير واديتو حقنه مهدا راح نام
تمارا : هو مالو
مارينا : انا حكيلك بصي عمر عندو فقدان ذاكره من يوم الحدثه الي حصلت لي ومن ساعت اليوم ده وهو معايه مسبتهوش عشان حبيتو وانا الي انقصتو انا دكتوره مخ و اعصاب وانا الي بعالجو عمر رافض ان يفتكر اي حاجه انا مش عارف هو ابن مين واله اخو مين وعالتو فين مفيش اي حاجه عنو انا مارينا خطيبت عمر انا بحب وهو بيحبني جداااااا انا حولت معا ان يفتكر بس مش عايز مش عايز خالص رافض تماما ودلوقتي لما قولتي اسم اخو افتكر شويه او كده بدق يفتكر انا عايزه يفتكر يا تمارا انا مش وحشه علي فكره ❤
تمارا حضنتها : انتي طيبه جداااااا يا اده انا سيت اسمك
مارينا بضحك : هههههههههه اسمي مارينا مارينا
تمارا بضحك : اصل اسمك صعب يا اختي
عمر بوجع : ادهم ادهم مين انا انا فاكر حاجه
مارينا بفرحه : فاكر ايه يا عمر حاول معايه
عمر غمض عينو وقال : انا فاكر يوم اهو شابهي اووووي نسخه مني بس كان بيقول هتروح فين اااااه
مارينا : كمل يا عمر
عمر بوجع : قولت هروح اقتلها هي مش منحقها تعيش دي واحد زباله ساعتها هو مسك فيا جامد وانا اسريت امشي ومشيت بس كده هو ده الي فاكرو
مارينا : مش فاكر مين دي الي كنت عايز تقتلها او اي حاجه وتاني
عمر : لا
مارينا : تعرفي البنت دي يا تمارا
تمارا بتوتر : اه لا
عمر : اي اه لا اتكلمي انا عايز افتكر عايز اعرف في علتي
تمارا بتوتر : الي كنت هتقتلها دي تبقا
مارينا : اتكلمي يا تمارا سعدينا
تمارا بخوف : تبقا مراتك
عمر بصدمه : مراتي مرات مين انا اتجوزت قبل كده لالا مارينا مارينا صدقيني انا مش متجوز انا مش فاكر حاجه انا محبتش حد غيرك يا مارينا مارينا
( نسيت اعرفكو بي مارينا زو بشره بيضه وعيون رومادي وجسم فورتيكه وخطيبت عمر وابوها وامها ميتين ومعندهاش حد غير عمر وعندها شركت ابوها كان كتبهالها باسمها بس كتبتها باسم عمر وهي شغاله دكتوره مخ و اعصاب)
مارينا بصدمه : انتي بتقولي ايه متجوز متجوز يا عمر
عمر : والله ما فاكر حاجه واكيد طلقتها صح يا تمارا
تمارا بحزن : بصراحه كده لا بس يا مارينا هو مش فاكر وعمر الي كان زمان كان بيكرها اصلا عشان خنيتو
عمر : حته لو مطلقتهاش هتطلقها بس اما افتكر صدقيني .... مارينا جريت علي حضن عمر
مارينا بعيط : متسبنيش انا بحبك
عمر بحب و يضمها لي اكتر : وانا بموت فيكي يا روحي وعمري ما هسيبك ابدااااا
تمارا : انا كده بعمل مشاكل بنكو انا همشي
مارينا : تمارا عيب كده انتي بقيتي اختي ومرات اخو جوزي....... راحت حتيت اديها علي بطنها : ونونو الجميل ده مش هيبعد عن خالتو صح يا تيمو
تمارا بضحك : مين تيمو ده
مارينا : بصو بقا لو ولد هنسمي تميم ولو بنت هنسميها روز اتفقنا
تمارا بضحك : ايه الاسامي الغريبه دي بس اشطا ياعني
مارينا : هيييييي
عمر بضحك : يلا تعالو نروح
مارينا : يلا ...... وصلو قدام ڤلا كبيره
الخدمه : حمدلله علي السلامه يا بيه
عمر بجديا : الله يسلمك
تمارا بصدمه : واوووووووووو انا كنت معرفش بيوت تركيه حلوه اووي كده
مارينا : ده بيتك من دلوقتي يا ستي
عمر : انا طالع اغير هدومي عقبال اما يحضرو الغدا
مارينا : ماشي
تمارا بصوت واطي لي مارينا : بقولك ايه هو انتو الاتنين عايشين هنا لوحدكو
مارينا : اه
تمارا بصدمه : احيه ازاي
مارينا بضحك : اولا ايه احيه دي
تمارا : ماتعرفيش ياعني ايه احيه اتنيلي اتنيلي ما انتي تركيه هتعرفي ازاي احيه صح😂
مارينا بضحك : نبقا نفهمها بعدين بصي دا بيت بابا اصلا بس انا كتبت كل حاجه باسم عمر عشان هيبقا جوزي
تمارا : مممممم بس لي عايشه معا مينفعش
مارينا : متخفيش عمر محترم وانا محترم وعايشين هو في اوضه وانا في اوضه
تمارا : مممممم بس انتي بتكلمي عربي ياعني
مارينا : انا اه تركيه بس عمر علمني العربي عشان كده بتكلم عربي
الخدامه : يا هانم الاكل جاهز علي السفره
مارينا : تعالي يا تمارا
( بعد مرور 4 سنين تمارا عايشه مع عمر و مارينا واتجوزو وعمر افتكر كل حاجه بس مرجعش عند اهلو عشان تمارا...عند ادهم كان بيدور علي تمارا في كل حته ومش لقيها وتعب وحالتو بقت وحشه ولا بيكل وله بيشرب لغيت لما نزل الشغل تاني و رزان اتسجنت بقضيت تزوير اوراق و ادهم شاف الفديو وهي بتضيلو المنوم والكميرات بتاعت الشركه وهي الي جبتو من الشركه الي البيت وخلت تمارا تشوف كده عشان تسيب ادهم اه صح نسيت اقولكو تمارا و عمر و مارينا نزلو مصر اما ادهم في الصعيد )
تلات عربيات كانت ماشيه وراء بعض لغيت لما وقفت في حته مليانه ناس وصحافين نزلت منها بنت زو بشره بيضه وعيون مثل السما ولبسه فستان قصير عند الركبه وميكب خفيف ونزل البودي جارد وراها
الصحافين : حضرتك عايزين نعرف انتي مين وجوزك مين وحضرتك منين ممكن ترودي علينا ..... دخلت البنت الي المسرح وغنت ايوه هي هي ام عيون مثل السما هي تمارا
بعت وقولت مش فارق نكمل وله نتفارق هتمشي الدنيا من غيرك وعااادي هعيش 💔
وديني بموت من اللهفه يارتني ما قولتلك ننسي وبحلم لو تكون فاكر ومنستنيش 💔
عذابي عذاب لنا بشوفك وله احنا صحاب وله عمري عملت حساب الي انا في ااااه حولت انساك ومش قادر كمان انساك ولو ايامنا مش وحشاك هقولك ايه 💔
وحشني ونفسي نتقابل ومن جوايه مش قبل احس بحد غيرك انت واقارب لييييي حبيبي ترجعلي من تاني فبعدك حاجه نقصاني ياريتك لومتني سعيدتها طوعتيني لييييي 💔
( كملت الاغنيه والكل صقفلها ونزلت من علي المسرح وهي بتعيط وجريت علي حضن مارينا )
مارينا : اهدي يا تمارا انتي دلوقتي مشهوره
تمارا بعيط : مش قادره مش قادره يا مارينا مش قادره انسا وذكرياتو الحلو بفتكره علي طول مش قادره اهئ اهئ 😔
مارينا بحزن : اهدي يا تمارا عشان خطري
تميم : مامي مامي
تمارا مسحت دموعها وهي بتنزل لي مستوا : نعم يا قلب مامي
تميم بفرحه : صوتك كان حلو اووي يا مامي
تمارا وهي بتحضنو : قلب مامي
تميم بحزن : مش هتقوليلي بابي فين بقا
تمارا بصت علي مارينا بحزن ورجعت بصت لي تميم : مش احنا قولنا يا تيمو ان بابي مسافر وهيرجع قرايب ان شاء الله
تميم : ماشي يا مامي
تمارا بابتسامة : طب فين البوسه بتاعت مامي
تميم بسها من خدها : انا بحبك يا مامي 💖
تمارا : وانا بحبك يا روح وعقل مامي ❤
( تميم عندو 4 سنين شبه ادهم جدااااا بس واخد عيون تمارا نفس اللون الزرق وعصبي زاي ادهم وبيحب تمارا جدااااا و تمارا معارفه ان ادهم مسافر)
جي صوت من ورا تمارا
@ تمارا
تمارا : 😳
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اين عمري" اضغط على أسم الرواية