رواية اغتصبني واعطيته قلبي البارت العاشر 10 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل العاشر 10
حور ، ابعدي عن مرررراد يا نور مش عايزه يحصلك زي اللي حصلي
نور ، بس والله مراد محترم جدا هو اه بيعاكس وكده بس ده ضحي بنفسه عشان محدش يلمسني
حور ، نوووور اسمعي الكلام احنا هنا في مهمه هنخلصها ونمشي انا اخترت اتنين مليون عشانا احنا الاتنين نبتدي حياه جديده علي نضافه
حسام جاي يدخل غرفته سمعهم بيتكلموا غصب عنه سمع
نور ، بس والله حسام ميستحقش كده هو وقع في الفخ زيه زيك
حور ، حتي لو وقع في فخ أنا مش قادره أنسا اللي عمله فيه كل أما بشوفه بفتكر يا نور مش قادره انسا عارفه اول ما هاخد الفلوس هعمل ايه
نور ، ايه
حور ، هاخدك ونسافر بعيد بره مصر عشان أنا مش قادره اتقبل البلد اللي اتهنت واتمرمط فيها لا خال ولا عم ولا حد خالص
نور ، حور حاولي الطبي تفكرى في أي حاجه تضايقك وراح موبايلها رانن كنسلت عالطول
حور ، هو بردك عشان خاطرى ابعدي عنه احنا مش قدهم ولا قد أبوه تفتكرى أبوه بهيبته دي هيوافق عليكي متكسريش قلبك بايدك عشان انتي اللي هتخسري اسمعي كلامي
نور اقتنعت بكلام حور ،. ماشي يا حبيبتي انا هروح أكمل نومي الساعه لسه تسعه
حور ، ماشي وانا كمان هنام فاكره كنا بنعشق يوم الجمعه ونفضل نيمين لحد الصلاه بتاعه الجمعه
نور ، فاكره ماما بت انتي وهي اوموا بقا يا كسلانين
حور بدموع الله يرحمها يلا روحي نامي بقا
نور ، ماشي يا حورتي
حسام مشي بسرعه استخبا قبل ما نور تشوفه واول مامشت دخل
حسام ، صباح الخير
حور ، صباح الخير يا حسام بيه
حسام ، عارفه حاسس كأني لسه في المكتب حسام بيه والرسميات دي بلاش بيه دي عشان بضايق
حور ، اومال اقول اي
حسام ، قوليلي حسام بس
حور ، ماشي يا حسام بيه
حسام ، انتي مجنونه هههههههه
حور ، نسيت بس انا اتعودت علي كده
حسام ، حاولي عشان متغلطيش قدام اللي في الفيلا
حور ، ماشي وراحت عشان تنام
حسام ، ايه ده انتي هتنامي
حور ، أمم حضرتك محتاج مني حاجه
حسام ، اه ممكن تساعديني شويه عاللاب في ترجمه شغل مهم
حور ، اوك ماشي بس الجو برد اوي
حسام ، تعالي ننام علي السرير ونتغطا واحنا بنترجم
حور ، اوك ماشي
حسام جاب اللاب وحور جرت تحت اللحاف اتغطت
حسام راح جنبها ، حور بصي أنا هقرأ الورق وانتي ركزي في اللاب ترجمي كل الشغل في الورق ده
حور ، اوك ماشي حضرتك وراحت رفعه شعرها عملاه كحكه راح مفكوك ونزل علي وشها وكل ماتعمله يفك
حسام قرب منها وراح ماسك شعرها وعملها ضفيره
حور بكسوف ، هو شعرى رخم عشانه ناعم مبعرفش ألمه خالص
حسام ، الضفيره هي الحل للشعر ده
حور ، اممم طب أنت عرفت بتتعمل ازاي منين أنا كنت مبعرفش ماما الله يرحمها هي اللي كانت بتعملهالي
حسام ، كنت بحب اتفرج على الشغاله وهي بتعملها لجنا اختي
حور ، حضرتك عندك اخوات
حسام ، اه مع ماما وبابا بره مش هنا أنا اللي ماسك فرع الشركه هنا في مصر
حور ، اممم قعدت تنفخ في ايديها
حسام ، انتي لسه سقعانه
حور ، متلجه
حسام طب أنا هشغل التكييف علي ساخن
حور اترعشت جامد
حسام اخد منها اللاب حطه علي الكودينو وراح شددها في حضنه
حور ، لا مينفعشي كده
حسام ، هو اي اللي مينفعش انتي هتموتي شفايفك ازرقت خالص
حور ، لا ابعد
حسام حاوطها بايده جامد معددتش عارفه تتحرك
حور بصت له وعنيها كلها دموه ، حسااام
حسام ، تعرفي أن أول مره اشوف عينيكي
حور فضلت بصاله وسرحت وهو مسح دموعها
فضلو سرحانين في عيون بعض وهما في حضن بعض
حور ، أنا خلاص اتدفيت ممكن حضرتك تبعد بقا
حسام مشا أيده علي وشها شال خصلات شعرها من عليه حور غمضت عينها مع حركه حسام علي وجهها
حسام قرب منها لا إراديا وطبع قبله علي شفتيها
أفاقت حور من الشعور اللي كانت فيه وافتكرت اغتص*ابه لها وبعدته عنها بكل قوه
حور قامت من علي السرير وقفت ، أنا رجعت في كلامي مش هكمل اللعبه دي وراحت جابت الشيك من شنتطها ورميته في وجهه
حور ،. اتفضل شيك بتاعك اهو أنا مش هكمل
حسام ، والله اسف بس غصب عني اللي حصل
حور ، اي كنت متخدر دي الوقت كمان
حسام ، حور خلاص والله أنا هنام عالكنبه دي وانتي نامي عالسرير هبعد عنك والله خالص
حور ، ولو حصل تاني
حسام ، ابقي امشي
حور ، تمام
حسام ، خدي الشيك اهو
حور اخدته وراحت عنيته في شنطتها
حسام اخد اللاب والورق وراح قعد عالكنبه يترجم هو الشغل لوحده
حور فضلت بصاله صعب عليها أنه يشتغل كل ده لوحده
حور ، احسن يستاهل
حسام ، ههههه ابقي فكرى مع نفسك بصوت واطي هههههه
حور اتحرجت وراحت نايمه ومتغطيه
///////////
مراد ، هي مبتردش عليه ليه ممكن تكون نامت أما ابعتلها رساله
نور مبترديش ليه كلميني ضرورى بدل ماتلاقيني عندك في الأوضه حالا
نور خافت ليجي لانه مجنون ويعملها
نور ، أنا نمت
مراد ، يعني صاحيه اهو ردى عليه فون
نور ، اتصلت بيه
مراد ، مبترديش ليه وبتكنسلي عليه
نور ، مفيش عايزه انام
مراد ، بس في كلام في قلبي عايز اقولهولك
نور ، وانا مش بتاعه الكلام ده لو سمحت متتصلش تاني احترم نفسك بقا
مراد ، في ايه يا نور
نور ، مفيش بقولك ابعد عني بقا يا اخي
مراد ، ماشي سلام
نور قفلت السكه وقعدت تعيط
نور ، أنا خلاص يا حور عملت اللي انتي عايزاه خلاص يا حور
مراد ، هي مالها هي مش متقبله حبي ليها ممكن تكون بتحب حد تاني او يمكن أنا اللي قليت من نفسي معاها أنا همشي ومش هوريها وشي تاني
///////////
بعد ساعتين
حور قامت من النوم لقت حسام لسه شغال
حور ، هو احنا بقينا امتا
حسام ، الساعه حداشر ونص
حور ، انت لسه شغال متعبتش
حسام ، تعبت بس مستعجل ومش لاقي حد يساعدني
حور ، طب انت مش هتصلي في المسجد
حسام ، هقوم اهو اخد شاور وانزل واجي بسرعه عشان اخلص الشغل ده لازم الورق ده كله يكون مترجم وطبعا السكرتيره اختك مش هتعرف روسي عشان هي في حقوق يعني آخرها انجليزي مكسر
حور ، ههههه ماتزعليش يا بيضه هاتي الورق والحاجه وانا اعملهولك
حسام ، بيضه دي ليه انا صح
حور ، ههههه اه
حسام طب وربنا مانا سيبك
حور قعدت تجري وحسام وراها لحد ما مسكها
حور ، خلاص والله اسفه انا البيضه لا واللا اقولك أنا الفرخه نفسها بس سيبني
حسام شالها وقعدها علي التسريحه عشان تعب من كتر ماهو موطي
حسام ، بصي يا اوزعه انتي هتخلصيلي الورق ده كله والايملات اللي على اللاب وكل الشغل بتاعي ده يخلص عما اروح اصلي في المسجد اللي جنبنا واجي ماشي
حور ، أوامرك يا باشا بس بشرط
حسام ، ايه
حور ، توديني اجيب هدومي من البيت عشان بيجامتك دي كبيره اوي
حسام ، خلاص اتفقنا هصلي الجمعه وانتي تخلصي نتغدا ونروح مع بعض اوك
حور ، اوك وراحت مبتسمه
حسام فضل سرحان في ابتسامتها
حور ، يا بس مالك
حسام ، هااا
حور ، ممكن تنزلني بقا
حسام حط أيده علي وسطها وجاي ينزلها راح حضنها
حسام ، حور أنا آسف بس بجد أنا محتاج لحضنك ده
حور ،. حسام بيه مينفعش
حسام ، هشش وراح ضممها اكتر
حور ، احنا اتفقنا على ايه
حسام بعد عنها بالراحه ، أنا مش عارف في حاجه بتخليني اقرب منك
حور ، مينفعش يا بيه العين عمرها ماتعلي عن الحاجب واللي بينا دي الوقت صورى لحد ما تخلص شغلك احنا اللي بينا مصلحه بس
حسام ،. انتي شايفه كده
حور ، مفيش حاجه غير كده
حسام سابها ودخل الحمام ياخد شاور ولبس ونزل من غير ما يعبرها وهي قاعده عالكنبه بترجم الشغل عملت نفسها مش شيفاه
///////////
بعد مرور تلت ساعات حور لسه بترجم وحسام وصل
حسام ، اي ده انتي لسه مخلصتيش
حور ، قربت خلاص بس واللا اقولك مفيش
حسام ، في ايه
حور ، قولت مفيش
حسام ، في مشكله في الشغل أو السيستم
حور ، لا في واحده بعتالك مسدج بس غصب عني فتحتها
حسام ، طب هاتي كده
حور ، اتفضل
حسام ، اااه كريستينا دي صحبه الصفقه اللي هتيجي مصر بكره عشان نمضي الورق
حور ، أمم صاحبه شغل وبتقول وحشتني يا بيبي
حسام ، عادي فيها حاجه دى
حور ، اطلاقا يا بيبي
حسام ، هههه طب اعملي حسابك هتيجي معايا
حور ، فين
حسام ، واحنا بنمضي الصفقه دي
حور ، طب ماتاخد نور
حسام ، نور مبتعرفش لغات قولت
حور ، ماشي يا حسام بيه كانت ساعه سودا يوم مداخلت اللسن وعرفت لغات
حسام ، طب ياللا اومي انزلي نتغدا وبعدين عشان نروح نشترى لبس لبكره
حور ، هو حضرتك هتمضي العقد فين
حسام ، هنمضيه في الغردقه
حور ، أمم تمام ماشي
حسام ، ياللا اومي
حور حاضر وجايه تقوم داخت
حسام ، مالك
حور ، مش عارفه دوخت مره واحده
حسام ، طب اقعدي وانا هكلمهم يجيبوا لينا الاكل هنا
حور ، لا هنزل تحت عشان نور ناكل سوا
حسام ، نور راحت الشقه قالت إنها عايزه تمشي مش مرتاحه وخليتني اوصلها وجبتلك الهدوم بتاعتك تحت في العربيه نسيت اطلعها
حور ، طب مشت ليه
حسام ، معرفش و مراد بردك مشا تعب ورجع المستشفي يعني مفيش غيرنا هنا أما هكلم ام محمد عشان تجيب لينا الاكل هنا عشان ننزل أنا وانتي نجيب لبس لسفريه بكره بس هنقول أن احنا هنقضي شهر عسل مش رايحين في شغل
حور ،. تمام ماشي
///////////////
بليل في المول
حور وقفت بصت علي جاكت وبوط وجيب جلد قصيره كروهات والجاكت طويل
حسام ، عجبك
حور ، اممم وحركت راسها زى الاطفال
حسام ، طب تعالي قيسيه
حور ، بس مش هينفع الجيب قصيره جدا
حسام ، ممكن تجيبلنا الطقم ده لو سمحتي
حور ، طب مفيش جيب اطول من كده
صاحبه البوتيك ،. ممكن تلبسي تحتها شراب كولون اجبلك تقسيه بالشراب
حور ، لو كده اوك تمام واخدته ودخلت تقيسه
حسام بيلعب بالموبايل وبيرفع رأسه
حور ، اي رايك
حسام ، تحفه بجد والله
حور ، خلاص تمام هاخده ممكن اعرف سعره
حسام ، هو أنا مش مالي عينك
حور ، بس انا اللي هلبسه
صاحبه البوتيك ، الطقم كامل بالبوت ، 7000ج
حور بصدمه ، كام
حسام ، ادفعي ياللا
حور ، ماهو مش عايزاه أنا داخله اغيره مش عايزاه
دخلت غيرت وخرجت تعطيه لصاحبه البوتيك
حسام ، اي رايك في ده
حور ،. ده روعه بس الاسعار هنا نار ياللا نمشي
صاحبه البوتيك ، اتفضلي يا هانم
حور ، مانا مش عايزاه
حسام ، أنا عايز ده كمان
صاحبه البوتيك ، تمام يافندم
حور ، مش هلبسهم
حسام ، اخرسي خالص متحرجنيش اكتر من كده
حور ، سكتت وفضلت واقفه تتفرج
حسام ، شكرا لحضرتك واخد الحاجه وخرج لحور
حسام ، لسه عايزه حاجه تانيه
حور ، ايس كريم
حسام ،. ايس كريم في التلج ده
حور ، اممم أنا هجيب اجبلك معايا
حسام ، انتي عايزه تلغيني خالص علي فكره انا الراجل وعيب كده
حور ، تمام بس ياللا عايزه ايس كريم
حسام ، ماشي يا مجنونه ياللا
دخلو وقعدوا اكلو الايس كريم
حور ، تعرف اول مره يبقا نفسي في حاجه كده بجد كنت هموت عليه اوي
حسام ، خدي بتاعي مش عايزه
حور ، بجد وراحت اخداه اكلاه بسرعه
حسام ، هو انتي بتحبيه اوى كده
حور ،. جدا أنا بعشقه
حسام ، طب ياللا عشان نروح ننام عشان هنمشي بعد الفجر
حور ،. اوك ماشي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اغتصبني واعطيته قلبي" اضغط على أسم الرواية