رواية حوريه السليم البارت العاشر 10 بقلم زهرة
رواية حوريه السليم الفصل العاشر 10
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)
استيقظه حور من سرحانه علي هذه الجمله يا الاهي هل اصبحت زوجه هذا الشخص
حزر لنفسها / اكيد اتجوزني علشان ينتقم مني اكيد استغل حاجتي علشان الانتقام
(مهوه عيب برضق تضربيه بالقلم😂😂وفي الشارع كمان )
سليم / لا مش علشان انتقم منك ولا حاجه ده لشيئ معين ومش الي انتي بتفكري فيه ده
حور لنفسها/عرف ازاي انا بفكر في ايه ده
سليم /بصراحه صوتك عالي وانتي بتفكري هدي صوتك شويه وياله علي بيتنا
حور /بيتنا
سليم /اه بيتنا ياعروسه (قالها بوقاحه)
(مين متفق معايا نقتل سليم 🤗🤗)
حور/لا انتا وعدتني انك هتخليهم يعملوا العمليه يعني المفروض نروح علي المستشفي ارجوك ياسليم انته وعدتني
سليم ببرود / ورايا ياله
حور /استنه هنا انته ايه انا مش ريحه في حته انته اتجننت ولا ايه انته وعدتني ياله بينا علي المستشفي 😡😡😡😡😡
سليم /ياله علي بيتنا ياعروسه
حور /عروسه في عينك انا مش رايحه في حته انا مش هروح غير المستشفي بس انته فاهم وياله نروح لخالتوا ياله 😡😡😡
سليم هب شالها علي كتفه مره وحده بدون اي مقدمات
حور /عااااااااا اوعه ياحيوان يازباله نزلني والله لهبلغ عنك البوليس لو ما نزلتني ياحيوان
حور راحت عضاه مما ادي الي 😂😂😂
سليم /اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه يابنت العضاضه وربنا منا سيبك
حور /نزلني ياحيوان
سليم مخدشي في باله كلامها بس اتوعد ليها انه هينفخها 😂😂 وهب فتح العربيه وزقلها فيها مره وحده
حور /اه ياحمار يا متخلف حد يرمي حد كدا
سليك راح الجهه التانيه وركب العربيه
سليم / شوفي كده يابت انتي تعرفي والله لو سمعت صوتك والله هخرسك بطرقتي انا وهتتعاقبي انتي فهمه 😡😡😡😡
حور بعند /لا مش فاهمه. واعلي ما في خيالك اركبه ومش هسكت بقا وريني هتسكتني ازاي
هبه سليم راح باسها من ثغرها 🤮وحور كانت عماله تضربه في صدره لكن هوه متحركشي ابدا بل كبل ايديها ورا ضهرها وبعد عنها لما حث انها عيزه تتنفس
سليم بنهجان /ده هيكون عقابك لو اتكلمتي تاني او عملتي حاجه تخليني اتعصب فهمه
حور مسدقه تاخد نفسها /ح حاضر
سليم /انا هوديكي علي المستشفي تطمني علي خلتك ومسمعشي صوتك ابدا فهمه
حور / حاضر بس والنبي بسرعه
وبالفعل توجه سليم وحور الي المستشفي للاطمئنان علي خالتها
سليم / وصلنا
حور نزلت من العربيه بسرعه ودخلت للمستشفي
حور لموظفه الاستقبال / لو سمحتي في وحده اسمها رشا زيدان في غرقه رقم كام
الموظفه / هيه في العمليات دلوقتي
حور /شكرا
حور وصلت للغرفه ولقتهم لسه مخرجوشي اما سليم جالها ومسك ايديها بعصبيه وقالها
سليم / انتي اتجننتي ازاي تنزلي من العربيه بالطريقه دي
حور / لو سمحت احنا في مستشفى 🏥ومش وقت خناق خالص انا عيزه اطمن علي خلتي ارجوك 😢😢😢😢
حور شافت الدكتور وهوه خارج من اوضه العمليات وجريت عليه طبعا سليم اتعصب جدا وكور ايده 😡
حور /طمني يا دكتور اخبارها ايه كويسه صح قول والنبي ان هيه كويسه
الدكتور /للاسف هيه حالتها خطيره جدا وهتتحط في العنايا المركزه وادعي ربنا ان هيه تفوق قبل 72 ساعه لانها لو مفاقتشي للاسف لاقدر الله ممكن تموت
حور بعياط / لا لا مستحيل مستحيل تسبني لا هيه الي فضلالي في الدنيا دي مستحيل مش بعد ما تحسسني بالامان تخده مني لا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سليم شافها وهيه بالمنظر ده قلبه وجعه اوي وراح واخدها في حضنه وشاور للدكتور انه يمشي
سليم / بس بس اهدي انا معاكي اهه متخفيشي هيه هتكون كويسه بس انتي ادعيلها
حور بعياط / بجد بجد ياسليم هيه هتكون كويسه بجد
سليم بحنيه / ايون هتقوم وتعيش معانا وهخليها تعمل عمره وكمان هجيبها تعيش معانا في البيت متخافيشي
حور / هيه ممكن تسبني انا حسيت بالامان وانا معاها بعد كل السنين دي بقيت بحس بالامان ليه هتاخده مني كده انا حسيتها امي وابويا حسيتها عوض ربنا ليا ليه هتروح ليه 😭😭😭😭
سليم زود من حضنها وقالها / انا هكون معاكي انا هكون ابوكي وتمك انا هكون كل دنيتك هحسسك بالامان حور حور حور
سليم بص ليها بحنيه لقاها نامت ام شايلها وروحوا البيت بتاع سليم
سليم طلع بيته الب عباره عن بيت كبير اوي وحلو اوي اوي وفيه جنينه كبيره جدا والبيت شكله حديث اوي وكبير كمان وفيه حمام سباحه كبير اوي سليم دخل البيت وطلع الاوضه بتاعته وحط حور علي السرير وقلعها الطرحه والجكت الجنس وهوه قلع جزمته وراح اخد شور ونام جمب حور وراح في سابع نومه لا يعلم ماذا سيحدث له في الايام المقبله ( مش هخلي في احزان تاني غير حبه صغننننننننننييييييين اوي اوي مش هكون خزان احزان تاني 😂😂😂😂😂)
(البارت ده هيكون لحور وسليم 🙂🙂)
جاء يوم جديد علي ابطالنا
حور صحيت علي نور الشمس جه في عينيها وكانت هتتقلب بس مش عرفه فتحت عينيها وفجاه
حور / عاااااااااااااا
سليم صحي / ايه ايه في ايه مين مات مين ولع
حور / ايه الي انته عملته ده ياحيوان ياسافل
سليم / انا عملت ايه والله معملت حاجه
حور / والله معملتش حاجه ايه الي انته نايم بيه ده وكمان حاضني ونايم جمبي علي السرير 🛏يا زباله
سليم كان نايم ببنطلون قطني بس وكان عاري الصدر ( مدركزوشي اوي كده 😂😂😂😂)
سليم بص لنفسه / مالي يعني انا معملتش حاجه وبعدين انتي مراتي فهمه يعني ايه مراتي وانام زي منا عايز ده بيتي وفي الحته الي تعجبني فهمه وبعدين تعالي هنا مين ده الي حيوان وزباله ده انتي نهارك اسود وابتسم بخبث شكلك نسيتي العقاب ياحوريتي
حور / عقاب ايه ده وبعدين انا اغل
لم تستطيع تكملت حديثها لان سليم قد قبلها وبشده
حور / كانت بتبعده عنها بكل قوتها بس هوه مش بيتحرك ولكن لما كانت بتبعده كان بيتمادي اكتر لغايت ما حور استسلمت ليه
سليم بعد عنها لما احتاج للنفس حط راسه علي راسها وقال ليها
سليم / ده العقاب ياروحي لو غلطي تاني هفهم من كده انك عاجبك العقاب اوي
وفجاه بدون اي مقدمات هب حور زقته بعيد عنها و ضربته كف سباعي 😂😂😂😂😂😂( نهار اهلك اسود ياحبيبتي 😂😂😂😂شريره انا صح 😂😂😂)
سليم حط ايديه علي وشه وفجاه عيونه احمرت ورقبته ظهر بان فيها العروق وكور ايديه ( فاضل ليه ثنيه ويطلع نار من بقه 😂😂😂😂😂😂😂)
سليم / انتي اد الي عملتيه ده 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
حور في ثنيه كانت هربت ونزلت علي تحت تجري ومش عرفه هيه ريحه فين 😂😂😂😂😂😂😂
سليم جري وراها واتوعد ليها بالعقاب الشديد
سليم وهوه بيجري وراها / والله منا سيبك ياحور الكلب
حور وهيه بتجري منه/ انا حور الكلب ده انته مشفتش بربع جنيه تربيه ياقليل الادب
سليم ابتدا يتعصب اوي
وهب حور راحت جريت علي يمين السفره وهوه علي شمالها وعمالين يجروا ورا بعض
وهب حور مسكت كوبايه فيها ميه وهب حدفت الميه في وشه ( مش بقول ليكم ان انا شريره اوي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
سليم حط ايده علي وشه وزعق جامد وقال
سليم / وربنا ماهسيبك ياحور
حور كانت خرجت من غرفه السفره وفضلت تجري وتجري وسليم بيجري وراها 😂😂😂😂شريره انا صح 😂😂😂
سليم /والله ياحور عقابك هيتقل اوي
حور / وهيه بصه وراها وبتجري / اسكت ياحيوان ياقليل الادب
وهب اتخبطه في حرف كرسي و وقعت علي الارض وسليم وقع فوقها ( عرفين لما تكونوا ماشيين في عز الشتا وصباع رجلك الصغير يقوم مخبوط كده في حرف حاجه اصعب من ضرب النار 😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
حور/ تور تور تور وقع عليا
سليم رفع نفسه وبصلها
سليم / انا تور والله طب استلمي بقا
حور / استنه عندك عيب كده علي فكره ازاي تسمح لنفسك تغلط في وحده نسوان زيي
سليم برفع حاجب / هوه مين الي غلط الاول وبعدين فين النسوان دي.
حور / نعم ياخوياااااااااااااااااا
سليم / ا ايه اخوكي انا اخوكي طب هوه فيه اخ بيبوس اخته وقام غمز لها
حور / علي فكره
ومستطيعتشي الكلام لان سليم انقض علي ثغرها يقبلها بلهفه وحب وقسوه ( مشكل يعني 😂😂) ( اه جماعه الحته الرومانسبه المفرطه دي مش من تقليفي دي بنت هيه الي اقترحت عليا اكتبها لاني مبعرفشي اكتب رومانسي اوي بحس اني مررتي هتتفقع بصراحه يعني 😂😂😂😂فاعزروني بقا)
نرجع بقا للروايه ( عرفه اني مفسدت اللحظات السعيده 😂😂😂😂ربنا يخليني ليكم وافسد اللحظات دي كمان وكمان نييييييهههههههههههههاااااااااااااا😂😂😂😂😂😂)
اخذ سليم يقبل حور بلهفه وحب ورومانسيا الي ان استسلمت له حور هي لا تريد انا تبقيه لكنها لا تريد ابعاده حتي اخذت تتجاوب معه واستمر الوضع اكثر من ثلاث دقائق حتي قتع لحظتهم هذه (لحظه مقرفه 🙄) رنين هاتف سليم يعلن عن اتصال مالك ( انا والله بقول ان مالك دهه عسل اصلا بيجي في الوقت المناسب 💙😂💙😂💙😂💙😂💙😂)
لم يبتعد سليم عن حور حتي حث بحاجته للهواء
سليم بعد عنها وفضل يتنفس بصعوبه ويقول
سليم بنهجان / د ده هي هيكون عقابك لو غلطي تاني وغمز لها 🙄🙄
لعنت حور نفسها للاستجابه معه واحمرت وجنتيها من فرط الخجل
سليم / هتلاقي في هدوم جوه علي ظقاسك لسه جديده حضري نفسك بسرعه علشان رايجين الشركه
حور مسدقت انها تروح بسرعه لانها كانت خجانه اوي
سليم انتبه للمكالمه الي علي الشاشه وان مالك بيرن عليه بقاله وقت كتير
اجاب سليم علي مالك ولن يخلوا الحوار طبعا من هزار مالك وشتيمتهم في بعض
( والله والواحد قاعد مع حد بيحبه زي بستي كده والله بينسا الدنيا بما فيها والشيطان بيروح يصلي علشان كميه الزنوب الي بتتاخد 😂😂😂😂😂😂😂منوره يا بستييييييييييييي)
دخلت حور غرفه الملابس ونقت بنطلوب ابيض علي تيشرت ابيض عليه اسبنشي بب ( علشان انا بحب اسبنشي بب) علي كتشي ابيض علي شنطه بيضه
ودخلت خدت شور وطبعا بنتنا بتفضل 2000000 ساعه في الحمام 😂😂😂
سليم دهل الاوضه وهوه بيحسب ملاك خلصت في اللحظه االي دخل فيها حور خرجت وهيه لفه المنشفه عليها وحطه الفوطه علي وشها وبتنسف شعرها ومش شيفه سليم
سليم فضل متنح فبها وفضل مقرب منها وحور خدت بالها قامت اتخضه ولسه هتصوت سليم لحقها وقفل بوقها بئيده
سليم وهوه باصص في عيون حور
سليم / قمر اوي يا حور تجنني باحوريتي
سليم كان سرحان في عينين حور اوي وحور كانت سرحانه في كلامه المعسول وفجاه سليم قرب من حور وقبلها قبله تعبر عن حبه وشغفه ورغبته فيها وحور استسلمت تاني ومخدتشي بالها من الي هيه بتعمله امت حطط ايديها حولين رقبت سليم وسليم حط ايد حول وسطها والتانيه ورا رقبتها وفضلم بالوضع ده لغايت ما حور عقلها اشتغل وزقت سليم بعيد عنها ودخلت غرفه الملابس وفضلت تلعن نفسحتي
لاستسلامها ليه للمره التالته علي التوالي حور لبست وخرجت لقته خارج من الحمام لافف المنشفه حولين ويطه
حور / ايه ده متلبس حاجه تستر نفسك بيها يا جدع انته كده عيب
سليم / جدع.واستر انتي اتجننتي ياحوريتي ولا ايه ده انا زي جوزك حتي
حور / انا هستناك تحت
مستنتشي رده ونزلت علي تحت تيتكشف البيت
اما سليم فلبس بنطلوب جنس اسود عليه قميص ابيض عليه بليزر ورفع شعره لفوق وخط برفانه المميز ولبس ساعته. ولبس كتشي ابيض ونزل
حور اول لما شافته كده وسىيم شافها كده الاتنين فضلم بصين لبعض (مسبهلين يعني 😂😂😂😂😂)
قطع نظراتهم دي تليفون من مالك ( مش قلت ان مالك ده بيجي في الوقت المناسب 😂😂😂😂😂😂)
خلص سليم مع مالك واتجه بحور الي الشركه ووصلم الشركه لكن
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حوريه السليم" اضغط على أسم الرواية