رواية القدر والسند الفصل الحادي عشر بقلم رودي محمد
رواية القدر والسند الفصل الحادي عشر
دخل مالك...الاوضه ممكن ي خالتو تسبيني مع مليكه شويه
سعاد:.. طبعا ي بني دي مراتك وانت اكتر حد هتخرجها من اللي هي فيه
مليكه: 😒عارفين البصه دي
مالك:.. مليكه كل ده كدب اكيد انتي عمرك م هتصدقي كده صح انا فعلا مسكت السلاح مش عشان باباكي مليكه انا كنت عارف انه مات مقتول وكنت بدور مين بيعمل كده وكنت عايز اجبلك حقك انتي ساكته لي اتكلمي
مليكه: قامت فجأه
اتكلم عايزني اتكلم اتكلم اقول اي انت مسبتش ليا حاجه اقولها انا شوفت الفيديو بعيني
لية ي مالك لية بتعمل كده انا عملت ليك اي
ده انا حبيتك حبيتك حب مفيش انسان يقدر يحبه لحد
ده انت سندي بعد ابويا ي مالك ابويا اللي انت قتلته لية.. عملك اي ها ده كان بيعتبرك ابنه ده امنك عليا انت الوحيد اللي كان بيثق فيه انت الوحيد اللي سمحلك تقرب مني
انهارت وبقت بتتكل بقوه....
قدرت تشوفني سنه بتعالج بعد موت بابا قدرت تجي كل يوم تاخدني ف حضنك تطمني وانت اللي قتلته قدرت ي مالك
ده انت نصيبي وسندي وقدري القدر جمعنا ي مالك القدر فاكر
جمعنا عشان تقتل ابويا لما تكبر صح
لية ي مالك حرام عليك ياخي انا قلبي مات مع موت بابا انت بس اللي حيته قعدت سنه اتعالج بسببك وانت بكل بردو بتجي تقعد معايا وتواسيني
انا حبيتك واتمنيتك تكون كل حاجه ليا بس انا طلعت ولا حاجه ليك 🥺جوزي قتل ابويا 😭😭
فاكر كنت تقولي اي كنت دايما تقولي القدر جمعنا ي مليكه مش هسمحلك تبعدي عني ولا تضيعي من ايدي
انا كنت هموت ي مالك وانت انقذتني عرفت ساعتها انك جارنا ولسه جاي جديد من يومها وانا حبيتك سميتك قدري سميتك سندي بس كسرت كل حاجه حلوه فيا كسرت كل حاجه باقيه ليك
طلقني ي مالك وامشي مش عايزه اشوف وشك تاني اخرج من حياتي اللي دمرتها ده انا حتي الدموع مقدرش عليها حتي الدموع انا عاجزه عاجزه اوي 🥺فينك ايدك ي مالك فين ايدك اللي هتحضني لما اعيط وافقد الوعي ايدك دي هي اللي دمرتني بدل م تكون اماني وحمايتي
طلقني ي مالك.....
مالك: جري عليها وشدها ف حضنه عمري م هسيبك وهثبتلك انك ظالماني وان كل الكلام ده غلط انا معملتش كده انا ضحيت بحلم حياتي ودخلت علم نفس عشانك عشان اقدر اساعدك تعدي من كل ده انتي ليا ي مليكه
مليكه: ابعد عني بقي ذقته بكل قوتها وبعدت عنه
ابعد عني كفايه كدب بقي انت محبتنيش
وانا هطلق ي مالك هطلق غصب عنك انا بكرهك بكرهك..
...... ........ .........
عمر:.. ي بابا افهمني هي دلوقتي اتجوزت انا اعمل ليها اي وبعدين انا بحب ميرنا ي بابا
عمار... ميرنا مين بقولك اي انت هتتجوزها يعني هتتجوزها
عمر... طب ازاي وهي متجوزه
عمار:.. هتطلق لازم تتطلق ي عمر وانت لازم تنزل عشان تكون جمبها يمكن تحبك ي جحش وتفكر فيك
عمر: .. يابا انا مليش ف الحوارات دي انا عايز ميرنا وبحبها وهتجوزها
عمار: بقولك اي ي واد انت اسمع الكلام بدل وربنا اتبري منك انت فاهم
قفل الخط...
عمر: استغفر الله العظيم ي امي م تشوفي جوزك اللي عايز يجوزني غصب عني
مياده ام عمر:.. يابني ابوك ده محدش قادرله وانا تعبت معاه مش عارفه اعمل معاه اي اكتر من كده واهو نزل مصر عشان يجيب البت ويجوزها ليك
عمر: ي ماما انا عايز ميرنا بحبها
مياده: اهدي ي عمر يابني وان شاء الله تتجوزها بس ابوك لما بيحطب حاجه ف دماغه بينفذها
ف المستشفي.........
حسام: تجي تروحي ي ست الكل ترتاحي شويه واحنا هنا انا ومالك معاها وهي بقت كويسه اهو
سعاد: لا ي ابني خليني معاها هنا يمكن تحتاجني
ف اوضه مليكه.........
مالك: مش هطلقك ي مليكه انتي ليا انا وبس
..... لسه مليكه بتتكلم قطع كلامها خبط ع الباب
السلام عليكم حضرتك مالك حسن المرشيدي
مالك: بصدمه ايو ف حاجه 😳
انا المقدم خالد محمود.....
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية القدر والسند" اضغط على اسم الرواية