رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثاني عشر- بقلم بدور عاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثاني عشر
استيقظ أمير من نومه و نظر لتلك المتسطحه بجواره فأزاح خصل شعرها من علي وجهها و اخذ ينظر اليها ثم طبع قبله علي رأسها و كاد ان يلامس وجنتيها بيده و لكنه تراجع و التفت و اخذ هاتفه فوقف و اتجه الي الشرفه و قام بالاتصال علي كمال
كمال اهلا يا عريس صباحية مباركه
أمير اي الي بتقوله دا يا كمال انت هتهزر و لا اي
كمال اي مش كانت دخلتك امبارح و لا انا غلطان ههههه
أمير خلينا في الشغل احسن
كمال ماشي اعم ها هتجيب العروسه امتي
أمير نسبتي لازم تزيد
كمال تاني يا امير بتفتح ف الموضوع دا تاني
امير ايو تاني و تالت كمان مش يبقا هما بياخدوا ملاين و يدوني انا الفتافيت و انا الي بيطلع عيني
كمال انت ليه مصر تلعب بعداد عمرك قسم بالله يا امير لو فتحت الموضوع دا تاني يبقا تستحمل الي يجرالك فاهم
امير ماشي يا كمال بس بم ان الموضوع كدا يبقا تصبروا عليا شويا شهر كدا اتمتع بعروستي
كمال انت اتجننت شهر اي دا من امتي و احنا بنعمل كدا
أمير اهو يبقا نالني من الحب جانب بقا و لا فلوس و لا متعه دا الي عاندي استنوا عليا شهر و بعدين خدوها اشبعوا بيها سلام
انهي امير الاتصال و نظر الي ندي المتسطحه علي الفراش و قال شهر اتمتع فيه بالجمال دا قبل ما يتكل بدري و الله اتي خسارة في الي هتعمل فيكي بس اكل العيش بقا
في فيلا الانصاري كانت ملك جالسه امام زين و كان زين ينتظر قرارها
ملك انا موفقه بس بشرط
زين اي هو
ملك لو ماقدرتش اتعامل مع جمبله فهاسيب الشغل و همشي
زين ماشي مع اني واثق انكوا هتتفهموا
ملك و بالنسبه للمرتب فانا هاخد نفس مرتب الي كنت هاخده ف الشركه مش عاوزه زياده
زين مع انه قليل اوي بس ماشي موافق
ملك ماشي اتفقنا
زين تقدري بقا تستلمي شغلك من دلوقت
وقفت ملك و استأذنت منه و خرجت
رجع زين بجسده للخلف و قال أهلا بعودتك من جديد يا جميله
خرجت ملك و توجهت الي غرفة جميله
دخلت ملك و قالت الجميل بيعمل اي
جميله ميك انا مستنياكي من بدري تعايي
جلست ملك بجوارها و قالت بتعملي اي
جميله برسم بس اوعي تقولي لزين عشان مش يزعقلي
ملك ما دا غلط عشان ايدك وريني كدا الرسم دا
جميله هاتي اكمي
ملك لا انا هرسم انا رسمي حلو و هيعجبك
جميله بجد
ملك اه صحيح زين باباكي ليه مش بتقوليله بابا
جميله انا بحب اقوله زين
ملك بس كدا عيب لازم تقوليله بابا
جميله لا هو زين زين و بس
ملك ماشي ياميلا براحتك بس اي العسل دا و الكلام الحلو دا تعالي
جميله ههههه ههههه
اخذوا يلعبوا و يلهوا كل هذا امام ذالك الجالس يتابعهم من خلف الشاشه
زين شكل ما انتي مع جميله دلوقت قريب اوي هتكوني معايا و حضني و تنوري حياتي من جديد يا جميله
ملاك تحرق شيطان
بقلمي بدور عاطف
استيقظت ندي من نومها و قد تذكرت ما حدث فابتسمت و قامت و اتجهت الي الحمام و بعد فترة خرجت وجدت أمير يقف يرتدي ملابسه
أمير حمام الهنا يا عروسه
ندي هههه بس بقا متكسفنيش
أمير يلا عدغيري هدومك بسرعه عشان ننزل نتغدي و نتفسح شويا
ندي حاضر بس الاول اكلم ماما
أمير ماشي بس متتأخريش قال ذالك و خرج
قامت ندي بمحادثة والدتها و بعد ذالك قامت بمحادثة ملك
كانت ملك تلعب مع جميله فوجدت هاتفها يعلن عن مكالمه فيديو
ندي ملك لوكه وحشاني
ملك ندي حببتي وحشتيني اوي
ندي انتي اكتر عامل اي و باباكي عامل اي
ملك بحزن بابا بابا تعيشي انتي
ندي انتي بتقولي اي
حكت لها ملك عن ما حدث و ما فعلته زوجت ابيها
ندي سميحه الكلب ازاي تعمل كدا و انتي ازاي تسيبي البيت
ملك اعمل اي انا كنت مرعوبه من الراجل الي معاها دا دا غير كان هيجيب واحد صاحبه ليا كنتي عاوزاني استني يا ندي
ندي طب انتي فين دلوقت
ملك انا عند زين الانصاري ف الفيلا الراجل كتر خيره وقف جنبي و ساعدني و مقعدني عنده و قالي اعتبري نفسك دادا لبنتي و قبضك هيوصلك كل اخر شهر دا امان ليكي فانا وفقت و ادين قاعده عنده
ندي لولا وجود احمد اخويا كنت خليتك تروحي عندنا البيت
ملك انا مش هتنيني كدا انا هشوف صرفه مع الزفته سميحه دي و ارجع بيت ابويا
ندي خلي بالك من نفسك هبفي اكلمك تاني عشان امير مستنيني
ملك ماشي يا حببتي سلام
كانت جميله تقف تستمع اليها و خي تحدث ندي و قد رات دموعها فذهبت اليها و قالت
ميك انت بتعيطي عشان باباكي مات
ملك بدموع اه
جميله و هي تمسح دموعها و تقول معيش انا كمان ماما ماتت من زمان و كان نفسي اشوفها انا حتي معرفش اسمها اي و لما بسأل زين بيزعقلي
ملك و هي تحتضنها يا حببتي انا كمان ماما ماتت من زمان و سبتني مع بابا ثم اخرجتها من حضنها و قالت احنا ملنا قلبنها درامه كدا ليه تعالي نلعب
جميله ماشي
في احد قصور إيطاليا كان يجلس ينتظر ذالك القادم و ها قد اتي
جاك لقد تأخرت كثيرا كنت انتظرك
نوح يحق لك الانتظار جاك الا تعلم من انا
جاك لماذا تتواقح عليا هكذا فانا لن اتحمل وقاحتك طويلا
نوح هههههه و اذا لم تتحملها ماذا ستفعل هل يوجد غيري ف الشرق لكي يتمم لكم عملكم
جاك علاقتي معك علاقة عمل و لكن الان اصبحت علاقه عداوه شخصيه فانا اكرهك نوح و سوف اتخلص منك قريبا
نوح و انا انتظرك جاك
جاك انا اعلم جيدا ماذا تخطط و لكن لا تفكر كثير فذالك مستحيل
نوح المستحيل كلمه ليست موجوده بقاموسي قبل ذالك اردت انا اكون مندوبكم ف الشرق و قد تحقق ذالك فقد تخلصت من زين و اوقعت به ف الفخ و حان الوقت لأترقي ف منصبي و سوف افعل ذالك
جاك صدقني لقد اقتربت نهايتك نوح و انا من سأرسم خطت موتك بيدي
نوح بل نهايتك انت هي التي اقتربت فماذا سيحدث اذا علم زين انك انت من قمت بالتخلص من زوجته و قمت ببيعها بدلا من البضاعه التي سرقت
جاك ماذا تقول يا هذا
نوح كما سمعت جاك انتظرك للعب عزيزي
يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثالث عشر اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ملاك تحرق شيطان" اضغط على اسم الرواية