Ads by Google X

رواية حب خارج سيطرتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاطمة اشرف

الصفحة الرئيسية

 رواية حب خارج سيطرتي الفصل الرابع عشر بقلم فاطمة اشرف 

رواية حب خارج سيطرتي الفصل الرابع عشر 

"عادي اهي خلصت زي ما كل حكاية بتخلص💔 "


جيههه يوم كتب الكتاب وكان فات اسبوع وليان ماشفتش فيهه أدهم وكان واحشاها جدا


ليان كانت مع نيهال في الاوضة ونيهال لبست فستان سوارية لونه اوف وايت هادي جدا وعلى حجاب وحطت ميكب خفيف جدا وكانت زي القمر 


نيهال بتوتر :انا متوترة اووي 


ليان وهي بتحضنها :ياروحي توتوركك عادي جدا ياروحي انا مش مصدقة انككك هتتجوزي 


نيهال وهي بتحضنها :ههه ولا انا مصدقة وحياتكك


ام نيهال دخلت الأوضة :لولولولولوييييي الله اكبررر يا قلب امككك زي القمرررر والله 


نيهال حضنت امها :هههه ياروحي انا متحرمش منككك يا ست الكل 


ام نيهال :هههه حبيبتي ربنا يسعدككك يلا يا ليان شغلي اغنية نرقص 


ليان :هههه من عيني وليان شغلت وقعدوا يرقصوا على اغنية البت دي عاوزة بوسة هتشوفها تقول عروسة سانيورا من العين محروصة طب ليهه عملالي مقموصة وركبت الاكس سيكس بطلت اركب انا تاكس وعملت انا سيكس باكس بلاغيككي تنفضي هنزل شيشة ميكس ونقضي السهرة لوكس وجابلك أغلى بوكس ولسة بتتقلي 💃💃💃💃


ليان حضنت نيهال بفرحة :ههه ياروحي عاوزة اكلكك من حلاوتكك


نيهال :ههه انتي قلبي يا بنتي انا عاوزة اعيط يا جماعة 


ام نيهال :لاا مفيش عياط انهاردة خلاص يا قمري 


والباب خبط 


ليان :ادخل 


أدهم :يلا المأذون وصل 


ام نيهال زغرطت واخدت نيهال وخرجوا 


اما ليان كانت بتبص لادهم اووي كان وحشاها جدا وادهم كان بيبصلها كانت ليان جميلة جدا كانت لبسة بنطلون اسود على تيشيرت ابيض محطوط عليه صورتها هي و نيهال وعملة شعرها كحكة فيضوية 


أدهم قرب منها وابتسم : عاملة ايه 


ليان ابتسمت :الحمدلله وانت


أدهم :مش كويس 


ليان بخضة :انت تعبانة ولا حاجة


أدهم :ههه لا انا كويس وبعدين ايه القمر ده 


ليان بفرحة :بجد حلوة 


أدهم :ايوة هتخدي الجو من العروسة 


ليان :بكاش اووي انت احممم انا هروح بقا اشوف نيهال 

خرجت وادهم ابتسم وخرج وراها وبدأت مراسم كتب الكتاب كان مصطفى الفرحة مش سايعاهه 

حط ايده في ايد ابو نيهال وحطوا المنديل من فوق وكان عليه صورته هو ونيهال وادهم قاعد جمبه ونيهال قاعدة جمب باباها وليان جمبها من الناحية التانية هي وامها 


المأذون : باركك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فيه خير 


( هههه الجملة دي حرفيا بتاخد قلبي عبالكم يا بناتي يا قمرات 💃😂💙) 


ام نيهال : لولولولولوييييي 💃💃


ومصطفى شد نيهال في حضنه وشالها ولف بيها وهي بتضحك واشغلت اغنية كتبوا كتابكك يا نقاوة عيني أحلي كلام بينك يا حلوة وبيني😍 جيههه اليوم اللي تكوني فيه حلالييي منا اصلي طيب وامي دعيالييي وابتسمييي عايزك تترسمي كتبوكي على اسمي بقا رسمييي بقا رسمييي 💙💙💙💃💃💃


ليان كانت فرحانة اووي وبتسقف وكان أدهم حاطت ايده في جيبه وبصصلها بإبتسامة وليان لمحته بيبصلها بصتله هي كمان كأنها بتقوله كان نفسي نبقى زيي مصطفى ونيهال كدا اتنين حبوا وبيتكتب كتابهم وفرحانين بس للاسف محصلش فاقت على اخو نيهال بيكلمها :ليان سرحانة في ايهه


ليان:ها لا ابدا يا علي


على بإبتسامة :عبالك


ليان بصت على أدهم لقيته عيونه حمرا من الغضب حبت تلعب على اعصابه 


ليان بإبتسامة :وعبالك انت كمان يا علي 

( ملحوظة محدش يعرف ان أدهم وليان متجوزين غير اهله وبس) 


أدهم قرب منهم بغيظ:خير يا علي 


على بإبتسامة :اهلا مستر أدهم عامل ايهه 


أدهم شدد على ايد على وهو بيسلم عليه :كويس يا علي انت تمام 


على ايده وجعته شدها بالعافية :الحمدلله عبالكك 


أدهم :وعبالك انت كمان 


على بحرج :عن اذنكم 


وده كله ليان كاتمة ضحكتها وبعد ما علي مشي بصت لادهم:لذيذ اووي على 


أدهم بغيظ: والله عجبكك اووي


ليان بإبتسامة مستفزة :مالك يا أدهم فيه ايهه 


أدهم بغضب :لا مفيش حاجة يا ليان ياترى هترجعي البيت امتى 


ليان :وارجع البيت ليهه كلها اسبوع وكل واحد يروح لحالهه ارجع ليهه


أدهم غمض عينه بغضب:ده بيتك بردك يا ليان وقت ما تكوني عاوزة ترجعيله ارجعي 


ليان عيونها دمعت كان نفسها يقولها انه ميقدرش يستغني عنها وانها هي أساس بيته غمضت عنيها ومشيت من قدامه 


أدهم في نفسه :غبي غبي يا أدهم مصمم تبوظ كل حاجة كل شوية


مصطفى كان باصص لينهال بحب :انا مش مصدق نفسي بجد انتي خلاص بقيتي مراتي بعد حب 3 سنين انا بحبككك اووي


نيهال بخجل :وانا كمان 


مصطفى :هههه لا متتكسفيش كدا غلط 


نيهال بخجل :مصطفى وبعدين 


مصطفي :ههههه اني اسف انا حاسس ان أدهم بوظ الدنيا تاني مع ليان 


نيهال :ليه بتقول كدا 


مصطفى كان باصص على ليان :ليان وشها مقلوب وادهم واقف على اخرههه 


نيهال : ربنا يهدي حالهم يارب ليان يعتبر نفسيتها زفت بس بتحاول تكابر بس انا عارفة اللي جواها 


مصطفى :ربنا يريح بالها وقلبها المهم بقا هو احنا هنقعد نجيب في سيرة ليان وادهم وبس ولا ايه 


نيهال :هههه قول لنفسككك 


مصطفى :يابنتي انتي قمر عاوز اكلكك والله انا حاسس اني بحلم 


نيهال ضربته بخفة على وشه :هههه لا مش بتحلم 


مصطفى مسككك ايدها :بعشقككك والله 


اغنية حبيبتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت (ومصطفى شد نيهال وبيرقص معاها والاتنين بيضحكوا) مش هعمل زيطة وسيط وحشتيني بتلفي ودوري عليا ليهههه مش عايزة تحني ليهه طب بصي يا بنت الايههه مش احلككك 💃💃


وليان دخلت ترقص مع نيهال بلاغيكي قولتلكك بهواياااا مهو مش جاية معايا هعمل الف جنايااا هقلب زومبي انا جايلككك وبقولك واحشاني انتي النص التاني وبقيتي بالنسبالي ام عيالييي 💙💃


وليان كانت بترقص حلو اووي وكله كان بيسقفلها أدهم مكنش واخد باله بيبص بالصدفة بص بصدمة لمح على بيقرب يرقص معاها : ينهار ابوكي اسود


 راح بغضب شدها لحضنه وبعد على عنها مع صدمة الكل لانه محدش يعرف موضعهم

 

وبقا بيرقص هو معاها ليان اتحرجت من حركته؛ روحييي افديكيي بروحي بس اوعييي تروحي انا كل طموحيي دبلة خطوبة قلبيييي انتي نبض قلبييي وحياتي انتييي يابطل منطقتي يا جميلة💃🖤أدهم طول ما بيرقص معها مشالش عينه من عليها وكان ضممها لحضنه بتملككك الأغنية خلصت وليان كانت عاوزة تخرج من حضنه تبت عليها اكتر وشدها ودخل اول أوضة قابلته وهمس في ودنها :ايهه اللي انتي عملتيه ده 


ليان بصتله وبنفس الهمس :احب افكرك ان كل واحد فينا ملوش دعوة بحياة التاني ولا انت ناسي اللي انت بتقوله 


أدهم بصالها بغيظ :ابقى اعملي كدا لما اطلقكك لاكن طول ما انتي على ذميتي ملمحكيش حتى تقولي لراجل ازيكك


ليان بصدمة من كلمة اطلقكك وجعتها جدا واتكلمت بغيظ:طب انا هعمل اللي انا عاوزاهه سواء بقا انت رضيت ولا مرديتش ذنبك على جمبكك واللي عندك اعمله مش عاجبككك طلقني 


أدهم قربها ليههه اكتر مبقاش يفصل ما بينهم حاجة وليان اتوجعت لانه مشدد على مسكتها جامد :متختبريش صبري معاكي يا لياااان 


ليان بقوة :اللي عندك اعمله 


أدهم اتغاظ منها وباسها بكل غضب 

يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حب خارج سيطرتي "اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent