رواية عشق الرعد الفصل الخامس عشر 15 والأخير بقلم رحمه سكيكر
رواية عشق الرعد الفصل الخامس عشر 15 والأخير
ستيقظ رعد من النوم و يجد عشق في احضانو
يداعبها في انفها: اصحي بقا ه نتاخر علي الطياره
عشق بنوم: شويه ضغننه بس يا رعد و نبي
رعد بمداعبه: يله قومي بقا
عشق و هي بتقوم: نعم
يقبل*ها رعد: صباح الخير
عشق بحب صباح النور
رعد بتسرع: يله هنتاخر
عشق بضحك: هنروح فين
رعد و هو يشلها: لا دي بقا مفاجاءه
عشق: انتا رايح فين
رعد: هدخلك تخدي شاور
عشق بخجل: تب نزلني
رعد بغمزه: مكسوفه
عشق بخجل: نزلني يا رعد بقا
رعد بضحك: بحبك و انتا مكسوف
عشق اخدت شاور و لبست دريس ابيض و كوتشي اسود و رعد لبس تيشيرت ابيض و بنطلون اسود حضرو الشنط و ركبو العربيه و في طرقهم للمطار وصلو المطار و ركبو الطياره
في الطياره
عشق بطفوله: مش هتقولي احنا ريحين فين
رعد و هو يحضنها : ريحين تركيااا
عشق بصدمه: بتهزر لا لا بجد انا هروح تركيا
رعد بضحك: اهدي اهدي انتي جواكي بنوتي
عشق بغيره: بنوتك لا انا عيزه ولد
رعد بضحك: خلاص خلاص تعالي
اخدها في حضنو مثل الاطفال و صلو تركيا و ذهبو الي الفندق و قضو اجمل اسبوع حياتهم ما بين هزار و خفه دم عشق و حب رعد ليها بيزيد اكتر و طفوليتها و عندها الجميل اخر يوم
عشق بحب: انا بحبك بحبك اوي يا رعد
رعد بعشق: و انا بعشقك يا عشقي
خلصو الجازه و نزلو مصر
وصلو الفيلا
رعد: عندي ليكي مفاجاءه تانيه
عشق: كل دول مفاجاءت يا حبيبي
رعد فتح باب الفيلا و وجد سيده كبيره
رعد ببتسامه: دي مامتك يا عشق
عشق بصدمه : ماماواغمي عليها
رعد بفزع: عشق عشق حملها و اتصل بدكتوره اتت الدكتوره و بعد ما خرجت من عند عشق
الدكتوره: واضح انها صدمه او حاجه انصحكو تبعدو عمها اي حاجه ذي دي يا رعد بيه و علشان صحتها كمان
رعد: حاضر يا دكتوره
دخل رعد عند عشق لقها بتعيط
رعد و هو يحضنها: هش خلاص متبكيش يا عشق
عشق بدموع: هي بجد ماما يا رعد هي لي سابتي
جدتها دخلت: انا هقولك يا عشق يا بتي
امك كانت بتحب ابوكي اوي و اتجوزو و خلفوكي بس ماجد كان بيحبها برضو فا قتل ابوكي في حدثه عربيه و امك كانت مفكرها قداء و قدر و ماجد عرض عليها الجواز بعد و فاتو ب خمس سنين و وافقت و اخد كل فلوسها و حبسها عنده فاكان لزم اانا الي اربيكي اخدتك معايا و ربيتك كنت بشتغل في مزارع جوزك رعد و كان بيرعيني علطول
ماجد بقا اتجوز ست غنيه و خلف حازم و كان حابس امك علشان هي الشاهده عليه انو قتل ابو رعد
عشق بدموع: يعني ماجد قتل بابا
رعد بشر لماجد اتصل رتليفون: ايوه يا محمد
محمد بضحك: لسه فكرني يا ابو الصحاب
رعد: محمد تعاله بسرعه و معاك عساكر
محمد لي في اي
رعد: معايا الشاهد الي هيشهد علي ماجد السيوفي
محمد: جيلك فورا
محمد جه و رعد حكالو كل حاجه و قبضو علي ماجد و حازم
محمد: عارفنا ان ماجد بيتاجر هو و ابنو في الخدرا*ت و تهريب اثار
رعد: شكرو يا محمد علي المساعده دي
محمد: علي اي بس دا انتا الي سعتيني ان احنا نقبض عليا
رعد: ماشي يا صحبي
رعد دخل لعشق لقها خضه مامتها و بتعيط
رعد و هو يخضنها: مبسوطه
عشق بدموع و هي تحضنو: اوي
رعد: تب بتعيطي دلوقتي لي
عشق: بقا عندي عياله جميله اوي يا رعد
رعد بغمزه: لسه العيله هتكبر
عشق بخجل: بحبك ولله
رعد : و انا بعشقك
مامت عشق: احم
رعد: اه اهلن يا حماتي
مامت عشق: شكرا ليك يا ابني
رعد و هو ينظر الي عشق : وله شكرا ولا حاجه انتي قدمتيلي اجمل هديه في حياتي
مامت عشق: ربنا يسعدكو يا ابني
خرجت مامت عشق
رعد: حبيبتي
عشق: نعم
رعد: انا عايز عشر ولاد و يبقا عندي ولاد كتير
عشق بصدمه: عشره لي ارنبه
رعد و هو يقب"لها: احلي ارنبه في الدنيا
. بعد مرور ٦سنوات
عشق الصغيره: يا بابي تعايه سوف مامي
رعدبضحك:حاضر يا ام حروف ضيعه
عشق: ماسي يا بابي ولهي لتول لي مامي
رعد: لا ونبي تعالي هنا
ذهب رعد الي عشق و وكانت في يدها طفل صغير و طفل بيلعب في الارض
رعد بضحك: في اي
عشق و هي تمط شفتيها: ولله سيبني ورايح تلعب معاها ماشي يا رعد
رعد و هو يق"باها: انتي عشقي انا
عشق: بحبك
رعد: و انا بموت فيكي.
عشق الصغير بضحك: في اي في سناجل بتقري يا دماعه
تمت النهاية.. روايتي الجديدة عبر الرابط: "رواية احببت صغيرة" اضغط على أسم الرواية
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشق الرعد" اضغط على اسم الرواية