رواية اغتصبني واعطيته قلبي البارت السادس عشر 16 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل السادس عشر 16
مراد استنا استنا بس متمشيش كده
مراد ، ملكش دعوه بيا يا حسام اطلع لمراتك
حسام ، اهدا بالله وكل حاجه هتتصلح
مراد ، عارف بعد اللي عملته ده دى لو اخر بنت في الدنيا مش عايزها
حسام ، طب اهدا الأول و كل حاجه هتتحل
مراد سابه وراح ركب عربيته ومشا
حسام طلع تاني لحور
حسام ، هي لسه جوه
حور ، اه مش راضيه تفتحلي خالص
حسام ، طب هي عملت كده ليه ده الراجل نازل مش شايف قدامه
حور ، أنا شايفه أنها صح يا حسام ازاي تعيش مع واحد غصبا عن أهله نور صح يا حسام أنا اللي غلط
حسام ، حور متعليش صوتك في ايه
حور ، مفيش يا حسام مفيش عارف أنا بخاف افتح باب الاوضه وانت مش في البيت عشان مامتك متقوليش حاجه تحرق دمي أو بباك يبصلي باحتكار أنا شايفه نور صح يا حسام لو اهل جوزها مش متقبلنها ازاي هتبني اسره في وسطهم قولي ازاي
حسام ، لو بتحب جوزها وهو بيحبها هتحبب أبوه وأمه والشارع كله فيها
حور ، احنا مش رخاص يا حسام أنا اللي غلطانه اني وافقت اكمل في حاجه كانت بدايتها غلط
حسام ، انا تعبت من الكلام ده يا حور والله تعبت
حور ، أنت تعبت من ايه ها تعبت من ايه أنا اللي
حسام قاطعها ، أنا ماشي يا حوور وأما تهدي انتي عارفه مكاني وسابها ومشي
حور وقفت مصدومه من رده فعل حسام
حور وهي منهاره وعماله تعيط جامد خبطت علي باب نور
حور ، نور نور افتحي
نور قامت جرى فتحت الباب ، مالك في أي يا حبيبتي اومال فين حسام في أي مالك
حور بدموع ، أنا معدتش عايزه حسام أنا همشي وهسيب البلد
نور ، تمشي تمشي ازاي
حور ، أنا هصرف الشيك الصبح و مش هقعد في البلد دي دقيقه وانتي هتيجي معايا
نور ، حور في أي مالك طب مش انتي ربنا هداكي انتي وحسام واعترف بجوازه منك قدام أهله
حور ، مش عايزه اسمع حاجه عنه انتي نسيتي حسام ده السبب في كل حاجه وحشه في حياتي
نور ، انتي متاكده انك معدتيش عايزاه
حور ، اه انتي خلصتي امتحناتك خالص صح
نور ، اه
حور ، خلاص أجهزي عشان هنمشي الصبح هنصرف الشيك ونمشي
نور ، مش هينفع تروحي مكان بره مصر من غير موافقه جوزك
حور ، خلاص احنا نبعد خالص عن القاهره
نور ، خلاص ربنا يسهل اهدي كده وتعالي نامي والصباح رباح
ايمان ، اومال السنيوره فين مش شيفاها يعني
حسام ، ارتاحي يا ماما معدتش عايزه تيجي هنا بسببك أنتي وبابا كرهتوا البنت في كل حاجه كفايه الظلم اللي شافته من الدنيا متبقيش انتي والدنيا عليها
ايمان ، وانا مالي بيها اصلا
حسام ، مالك اممم فعلا أنا اللي غلطان أنا كان المفروض اخدها ونبعد بس طلعت اناني زيكم
ايمان ، حسااااام
حسام ، بلا حسام بلا زفت وسابها وطلع اوضته
حسام دخل غرفته قلع الشميز وراح نايم فارد جسمه عالسرير
حسام لنفسه ، هي فعلا عندها حق أنا حرمتها من كل حاجه حلوه اي بنت بتتمناها حتي فستان الفرح ملبستهوش واهلي مش طيقنها عشان اتجوزتها من وراهم حتي يوم جوازنا كان يوم الحكم عليها بلإعدام أنا هصلح كل ده الصبح هحاول مع امي وهحجز قاعه وهعملها فرح مصر كلها تتكلم عليه أنا هعوضها عن كل حاجه وحشه عاشتها في حياتها
حور طلعت الشيك من شنطتها
حور لنفسها ، كان نفسي تهون عليه بكلمه حلوه يا حسام كان نفسي تحضني وتقولي اي حاجه تصبر قلبي عن اللي شوفته للاسف ملمستش منك اي نظره حب ليه انا خلاص يا حسام انت اللي خليتني اختار ده وراحت بصه للشيك انت حقي وحق ابني وحق اختي وحق امي وحق شرفي اللي اتهان
تاني يوم الصبح حور صحت بدرى وراحت البنك هي ونور يصرفوا الشيك
الموظف ، المبلغ كبير لازم تروحي للمدير
حور طلعت للمدير
المدير ، يعني حضرتك عايزاهم انهارده ضرورى
حور ، ايوه ضرورى يا فندم
المدير ، نص ساعه والمبلغ هيكون جاهز تحبي تشربي اي
حور ، لا مليش نفس اشرب حاجه ياريت بس المبلغ يجهز بسرعه
المدير ، تمام
////////////
حسام قام من النوم نزل يفطر مع أمه وأبوه
حسام ، أنا عايز اقولكم علي حاجه بس ياريت تحكموا قلبكوا فيها ضرورى
ايمان ، حاجه ايه
احمد ، أنا مش عايز اسمع حاجه دماغي وجعاني
حسام ، معلش اسمعني يا بابا ارجوك
احمد ، ها قول وخلصني
حسام ، لو عرفتوا أن جنا واحد اتعدي عليها وفقدها عذ،ريتها من غير ما يقصد
احمد ، ازاي يعني من غير ما يقصد
حسام ، حور كانت سكرتيره عندي في الشركه كانت بتشتغل وبتطفح الدم عشان تلبي احتياجات امها واختها وفي يوم جالي صفقه حديد من استراليا عافرت لحد ما ريست عليه واحد من المنافسين التقال كان قصادي بس انا اخدتها دخل جواسيس عندي في الشركه حطولي مخدر اتسبب في اني اغتصبتها زى ما شفتوا الفيديو اللي انتشر امها من الصدمه طبت في الارض ميته اتفضحت في الحاره بتاعتها هي واختها ومع ذلك طلبت منها تيجي تقعد معايا عشان مراد قالي أن في جواسيس في البيت عن طريق حور هنعرفهم اجت وقعدت معايه عشان تعرف السبب في اللي حصلها بس غصب عني وعنها حبينا بعض وافقت تعيش معايا بعد اللي عملته فيها ده كله فكرت تنزل اللي في بطنها اقنعتها اني عايزه لحد ما حسستها أن ده قدر ربنا عمله عشان نحب بعض ونعطي لبعض فرصه تانيه بس للاسف أنا معرفتش أقنعها انكم بتحبوها عشان فعلا عنيكوا كلها كره ليها مع انها اتظلمت جامد منكم
ايمان ، طب انت مقولتليش ليه كل ده جايز كنت حسنت علاقتي بيها دي ضحت بكل حاجه عشانك دي فعلا بتحبك
احمد. ، هي فين
حسام ، مع اختها في بيت مامتهم
احمد ، روح هات مراتك يا حسام
حسام بفرحه ، بجد يعني انتو هتصلحوا اللي عملتوه
ايمان ، أمم روح ياللا ياحبيبي
حسام قام من علي السفره جرى راح جاب موبايله من علي التسريحه
حسام ، اي ده مدير البنك متصل بيا اربع مرات من ساعه أما اتصل أشوفه عايز ايه
حسام ، الو
مدير البنك ، اهلا يا حسام بيه الفلوس وصلتلك
حسام ، فلوس ايه
مدير البنك ، في واحده اسمها حور جيبه شيك بتنين مليون واحنا قعدناها نص ساعه عشان نسأل حضرتك بس حضرتك مكنتش بترد
حسام ملامح الفرحه اختفت من علي وجهه ، يعني هي صرفتهم
مدير البنك ، ايوه يافندم
حسام ، تمام وراح قافل السكه
حسام ، ليه ليه كده يا حور ده انا حبيتك ليه تعملي فيا كده ليه كل اللي عيشتيني فيه ده كله وهم انتي قولتي انك بتحبيني ليه طلعتي بتضحكي عليه
موبايله رن
حسام ، ايوه يا مراد
مراد ، في ايه عالصبح مالك
حسام ، حور راحت صرفت الفلوس من البنك
مراد ، طب وانت زعلان ليه ماده حقها قصاد اللي حصلها منك
حسام ، مرااااد أنا بحبها ومش هسيبها يا مراد
مراد ، طب اهدي بس نفكر بالعقل وروحلها شوفها عملت كده ليه
حسام ، ماشي اقفل أنا هروح لها واتكلم معاها
///////////////
حسام قعد يخبط جامد عالباب ويتصل بحور ونور الموبايلات مقفوله
ام شريف ، مالك يا بني في ايه اهدا
حسام ، هما فين
ام شريف ، هما مشوا و حور سابتلك الرساله دي
حسام ، اخد منها الورقه وقلبه بيترعش وفتحها
حور ، حسام بيه أنا اسفه انا دخلت حياتك غلط وطلعت منها بهدوء عشان أنا مشوفتش من تحت راسك خير وانت كمان احنا الاتنين كنا بندمر بعض من غير مانحس انساني أنا سبت البلد خالص كمل حياتك واتجوز اللي تسعدك وانت تسعدها بس يكون برضا اهلك أنا هفضل مراتك لحد ما اموت بس من بعيد أنا مش هنزل اللي في بطني عايزاه ذكرى منك انا بعشقك بس لازم أدوس علي قلبي وابعد امبارح اتأكدت انك مبتحبنيش كان نفسي تضمني في حضنك وتقولي اي كلمه حلوه تنسيني اللي انا فيه انا اسف يا حسام بس لازم ابعد سلام يا حبيبي
حسام ، ليه كده ليه يا حور ليييييه
ام شريف ، اهدي يابني اهدي هو في ايه
حسام نزل جرى من علي السلم واتصل بمراد
حسام ، حور مشت يا مراد سابتني ومشت سايبالي رساله أنها مشت ومش هترجع
مراد ، طب اهدا بس احنا هنحاول نوصلها اهدا
حسام ، اهدا ازاي يا مراد بقولك مراتي سابتني ومشت بتقولي هخلي اللي في بطني ذكرى منك
مراد بصدمه ، هي حامل
حسام ، ايوه انا عايزها من تحت طقاطيق الارض يا مراد
مراد ، أن شاء الله خير وهنعرف نوصلها متقلقش هي نور معاها
حسام ، ايوه
حسام قفل في وشه وراح الشقه اللي كان جيبهالهم بردك ملقهاش قلب الدنيا هو ومراد مش لاقين لها أثر
ياترى حور ونور راحوا فين بكره هنعرف
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اغتصبني واعطيته قلبي" اضغط على أسم الرواية