Ads by Google X

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثامن عشر 18 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

الصفحة الرئيسية

  رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثامن عشر 18 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان- بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثامن عشر

جاسر بصدمه  : أي 
مريم  : هات بوسه 
جاسر  بذهول  : انتي شربتي اي 
مريم ببراءة  : عصير برتقال بس طعمه وحش اووووووى 
جاسر تحدث اللغه الإيطالية  : معذرة سيد فرانك 
فرانك باحترام  : تفضل سيدي 
جاسر  أحاط بذراعه  خصره مريم 
مريم لا تستطيع المشي وتتكعبل بسبب الخمر  حملها جاسر بعد أن ابتعد عن الحفله 
( الحفلة كانت في الجنينة ) 
وضعت يدها حول عنقه
مريم  : انت ليه اختني أنا كنت عايزة أغني 
جاسر  : انتي مش في  وعيك 
مريم بتزمر  : لا أنا في وعيي 
جاسر ببرود  : واضح أنك في وعيك 
مريم ببراءة  : جاسوري أنا...... أنا  ...
جاسر ببرود  : إنتي اي 
مريم ببراءة  : أنا جعانه 
( تبا خليتني اشوف الناس على الفاضي 😂😂 ) 
جاسر   : جعانه 
مريم  : أوي أوي 
جاسر ادخلها الغرفه ووضعها  علي السرير 
جاسر ببرود  : هبعت الاكل مع الخدم 
أمسكت مريم يده قبل أن يرحل 
مريم ببراءة  : جاثر انا عايزة سبسي وببس وشوكولاته 
جاسر بصدمه يقول لنفسه  : دي قالت جاثر وهي مش لدغة معقول تكون هي  لا لا لا ياجاسر  مش هي بس اكيد هلقيها   هانت هنتقم من كل اللي كان السبب في ازيتك 
              فلاش باك 🖤 
في فرنسا 
جاسر بحب وهو يحدث ادم  : ادم أنا هسافر بكره 
ادم بضحك  : لي مش ادر تبعد عنها 
جاسر ببتسامه وحب   :  أنا مش بس ادر ابعد عنها لا أنا مش عارفه اعمل أيه حاجة اللي لم اكلمها 
ادم بتسأل  : علي كده الحب حلوه 
جاسر بحب  : دا جميل لو مع الشخص الصادق في مشاعروا مش اللي يقول بحبك وهو مش حاسس بيها او بيقولها ليوصل لغرض معين  و لم تشوف ضحكتها تحس إنك مالك الأرض والسماء دي كلها وكأنك ماسك
نجمه وخايف لو سبتوا يرجع مكانه ومتعرفش تجيبوا تاني  عارف ي ادم وأنا مع نيرمين واشوف ضحكتها بحس اني في جنه علي الارض 
ادم  : طلم  انت بتحبها اوي كده  متقول لعمو أدهم 
جاسر  : لا هي لسه صغير  دي عندها 12 سنه 
ادم   : تمام 
اليوم التالي 
أمام المطار 
ادم بقلق ولا يعرف سببها  : جاسر خالي بالك من نفسك وأول متوصل كلمني 
جاسر بضحك  : يابني أنا أخوك الكبير مش انت بس حاضر ياسي ادم 
ركب جاسر الطيارة واغلق حذام الأمن 
جاسر بقلق  : في أيه ليه قلقان كده كله تمام ادم وملاك بخير و نيرمين لسه مكلمها وأكيد هتفرج اوي  لما تشوفك وهتكون احلي مفاجأة 
في هذا الوقت في أمريكا 
وخصوصا في فيلا أدهم الشافعي 
نيرمين  بتبكي وواحد وافع فيها مسدس
والبيت النار ماسكه فيه 
.........  : إنتي اخر واحده من عائلتك ههههههههههههه 
واخيرا هخلص منك زي مخلصت من أدهم ومروه هههههههههههههه 
نيرمين ببكاء  :  عمو بابا وماما النار هترحلهم 
.......... : هههههههههههههههههه  انتي عايزة تنقزيهم 
ههههههههههههههههه 
جاه من وراهه محمد وضربوا علي دماغه كذه مره لحد ماغمي عليه 
واخد البنت وعطاها لسهام والبنت بتعيط : بابي مامي وطلعت تجري علي مامتها وهي مرميه في الأرض 
محمد راح لادهم 
أدهم  : خلي بالك من نيرمين 
محمد  : أنا طلبت الاسعاف زمانها على وصول  
أدهم  : اوعدني ان انت تعتبرها بنتك 
محمد بحزن ودموع  : بوعدك ياصحبي مش هفرق بنها وبين بنتي 
أدهم  :  في صندوق جوه في المكتب خدوه  وسافر وأنت هتلقي كل حاجة في الصندوق وفي سلسله جنب الصندوق خلي نيرمين لبساها على طول خدوها وم شو ا ب س ر ع ه  
( أدهم ومروه  أهل نيرمين ) 
جاسر خرج من المطار وركب سيارة أجرة( تاكسي ) 
واعطاء العنوان للسائق وبعد قليل من الوقت وصل ونزل ولم يكن يحمل الا حقيبة ظهر  واخذا يتقدم ولكن توقف 
جاسر ببتسامه وفرح  : احلى حاجة اخش من الباب اللي وراه  
وذهب ودخل الحديقة ولكن توقف وهو يره المنزل يحترق كاد ان يتقدم ولكن رأي أربعه رجال فبتعد الي خلف الشجره وسمعهم 
الرجل 1 وهو يمسك راسها بسبب الضربات اللي محمد خبطهالا  : احنا هنعمل ايه البت اختفت 
الرجل 2  : هتقول للباشا الحصل 
الرجل 3  : انت مشفتش مين اللي خبطك 
الرجل1 : لا 
الرجل 4  : كنت عايز اتمتع بيها 
الرجل 3  : المهم أنا هتصل علي الباشا 
وبعد دقيقة 
الباشا  : هااا 
الرجل 3 : كلوا تمام  بس البنت في حدا هربها 
الباشا بغضب  :  انت حمار ازي تهرب منك 
الرجل 3 بخوف  : ي باشا  احنا كنا بنضور علي الوراق 
الباشا بغضب  : ولقتوا 
الرجل 3  بخوف : لا فرحت مولع في الفيلا 
الباشا  : تمام والبنت متعرفش حدا وملهاش حدا يعني ضاعت وهي مش مهمه المهم الاوراق وأنا متأكد أن هي في الفيلا 
امشي بسرعه قبل محد يشوفكم 
الرجل 3 : تمام  
جاسر كان مصدوم ولم يشعر بدموع التي سقطت من عيناه
رحل الرجال بسرعه جاسر أول ما مشو دخل الفيلا جري  وشاف أدهم ومروه استطاع أن يخرجهم في الجنينة وذهب يبحث عن معشوقتها ولكن لم يجدها وخرج بمعجزة  من  النار 
وذهب إليهم واخذهم الي المستشفى 
      نهاية الفلاش باك 🤍
مريم  بتزمر : جاسر أنا جعانه اوي اوي اوي 
جاسر  : حاضر 
وخرج جاسر 
في الداخل عند مريم 
مريم  : أنا عايزه أغني وارقص 
بس مافيش اغاني وأخذت تفكر وبعد قليل من الوقت وقفت وهي تقول  : لقيتها وامسكت الفون  و شغلت اغنية لحسن شاكوش  وحماده  مجدي 
واخذت ترقص 
(🎶🎶 انتي بسكوتايه مقرمشة 🎶
يابت ده إنتي قطة  مخربشة 🎶
اموت فيكي وانتي مفرفشة منعكشة 🎶
قاعد جوه قلبي مربعة 🎶
انتي لوحدك باربعة 🎶
كل حاجة فيكي ليها منفعة متدلعة 🎶
بنت الذوات يا تاج علي رأسي 🎶
بنت الذوات ياصاحبتي وناسي  🎶
مالك بديل أنا معاكي أساسي 🎶
أنا اساسي 🎶
بنت الذوات انتي اللي هتصوني🎶
ياحلي البنات يالوز يابونبوني 🎶
نصي التاني لونك شبه لوني 🎶
حبي في قلبي في قلبي أنا وبس 🎶
قلت انك ملكي خلاص مسمعش حس 🎶
مسمعش حس 🎶
ملكي وبتاعتي بتاعتي بتاعتي انا 🎶
ومش هحلك انا لو بعد 200 سنه 🎶 
انتي بسكوتاي مقرمشه 🎶
انتي بسكوتاي مقرمشه 🎶
يابت ده إنتي قطه مخربشة 🎶
اموت فيكي وانتي مفرفشة منعكشة 🎶
قاعد جوه قلبي مربعه 🎶
انتي لوحدك باربعة 🎶
كل حاجة فيكي ليها منفعة متدلعة 🎶
فيكي كل حاجة مسكره 🎶
انتي زي الليد منورة 🎶
شوفتك معرفش ايه جرا 🎶
شايفك قمر ومنورة  سمايا 🎶
ست البنات يا ساكنه جوايا 🎶
أنا بنسي الدنيا  دي وأنتي معايا 🎶
حلوه الدنيا وجميله و بيكي  🎶
ابيع حياتي من أجل معاليكي 🎶
انتي اللي ليا وانا هفضل ليكي  🎶
انتي بونبوناية ملبسة  🎶
انتي علي الجمال متاسسه 🎶
يابت انا عاوزك كويسة     كويسة  🎶
انتي بسكوتاي مقرمشه 🎶  🎶 🎶)
لم تنتبها للذي دخل للتو 
جاسر بصدمه يحدث نفسه  : يخربيت جمالك لا وبتعرفي تراقص وأخذ عقلها يصور له أفكار منحرفة سرعان ما انفضها من عقلها 
جاسر  : في أيه مش أول وحده اشوفها بترقص اهد يا جاسر واغزي الشيطان وابتسم عند هذي الجمله كيف يغزي الشيطان وهو الشيطان نفسه 
جاسر ببرود وصوت عالي نسبيا  : أي دا 
مريم  : اي 
جاسر ببرود  : أي القرف  دا 
مريم  : اي  
جاسر  ببرود  : اي القرف اللي بتسمعيه دا 
مريم بعصبية  : لا أنت تغلط فيا ماشي هعديها بس  عند شاكوش  لا معدهاش دا الحتة الشمال 
وبصت لقتوا جيبلها الشبسي و  الشوكولاتة
مريم بفرح   بتتنطت :  عاااااا دول ليا هاتهم 
حاولت أخذهم منها ولكن لم تستطع 
جاسر  ببتسامه هادئه  : أيوه ليكي بس في شرط  علشان تخديهم 
مريم أخذت تفكر  : موافقه 
جاسر ببتسامه خبيثة  : طيب مش تعرفي الشرط 
مريم  : ماشي 
جاسر ببتسامه خبيثة  : هاتي بوسة 
********************************
في  مصر ( أم الدنيا ) 
في المستشفى خرج الدكتور من عند نور 
الدكتور  : هي كويسه بس متعرضهاش ل اي ضغط  وتخد الدوه دا وأن شاء الله هتكون بخير ذهب ادم إليها وامسك يدها 
بينما ملاك انسحبت وذهبت الي الدكتوره وكان يتابعها رامز ولكن سقطت فاقد الوعي وقبل أن تصل إلى الأرض التقتها رامز 
رامز بخوف وصدمه  : ملاك  دكتورررررة 
خرجت الدكتوره  : بسرعه دخلها هنا 
رامز هيخش منعتوا الدكتوره 
رامز بيبص علي أيده  : ددددم  بس أنا متصبتش يبقي  دم مين  لا لا مستحيل ودخل الاوضه وشاف الدكتوره بتخيط الجرح 
رامز بصدمه  : ملاكي 
الدكتوره  : هي كويسه بس الرصاصة خدشتها 
عند نور  
ادم بخوف  : نوري قومي أنا مقدرش اعيش من غيرك 
نور بدأ تفوق 
نور  : اه 
ادم بفرح  : براحه 
نور  : أنا فين 
ادم  : في المستشفى 
أحضانها ادم  حمدلله على السلامة يا نوري  

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل التاسع عشر اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية ملكه قلب الشيطان " اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent