رواية حب في عمليات خاصه الفصل التاسع عشر بقلم ملك ايمن
رواية حب في عمليات خاصه الفصل التاسع عشر
جمال: اكيد
سائر بقلق: ربنا معاهم
((تعريف سائر شهاب الدين ٢٨ سنه صاحب اكبر شركات استيراد وتصدير في الشرق الاوسط صديق قديم لعائله فيروز مرح بعض الشئ طوله ١٨٠ سم عريض شعره اسود عيون بني))
👀👀👀👀👀👀👀
عند فيروز في المكتب
اسلام: في اي
فيروز: احنا هنعرف الي بره ان المهمه اتلغت
اسر: لي يعني
فيروز: مش طبعي اطلع مهمه وكلهم ع اعصابهم يكون احسن لو محدش عارف
يونس: تمام انتي متاكده انك هتيجي انا مش مرتاح
اسر: خليكي بلاش تيجي
فيروز: شباااب خلصنا بقا واه صح كتب الكتاب بعد المهمه
اسر: وده لي بقا انشاء الله
فيروز: هو كده الله يونس بليل تروح ندي ومريم لانكم هتباتو هنا هنطلع الساعه ٤ الفجر
يونس: تمام
فيروز: اسلام القوه جاهزه
اسلام: كله جاهز متقلقيش
اسر: طيب وعم سائر
فيروز: لا سائر هيعرف عادي
الفهد مش هيقف لحد هنا احنا نازلين نق*ب*ض ع اكبر ت*اج*ر س*ل*ا*ح في الشرق الاوسط يعني لازم ننتبه كويس اوي
يونس واسلام انشاء الله نظرت لاسر كان سرحان
فيروز: سيبونا لوحدنا شويه خرج اسلام ويونس
فيروز: اسر انت يابني
اسر: هه في اي هما راحو فين
فيروز: مالك سرحان في اي
اسر اتنهد: الفهد لما يشوفني هيثور اكتر خايف عليكي وخصوصا انه عارفك وعارف انط حبيبتي خايف من المواجه
فيروز: سيبها ع ربنا متقلقش وبعدين يابني انت انا فيروز انت اهبل ولا اي ولا فهد ولا نمر يهزوني
اسر: قلبي الي واثق من نفسه ده متجيبي بوسه
فيروز: هاجي اسقف ع وشك
اسر: انا ابن ستين جزمه عشان عاوز بوسه اي القلم ده ورهوني كده وقرب من المكتب بسرعه باسها من خدها وخرج يجري
ضحكت عليه
👀👀👀👀👀👀👀
عند الشباب بره
سائر: في حاجه ولا ايه
يونس: لا ابدا بس المهمه اتلغت
ندي: لي
اسلام: القوات لسه مش جاهزه
مريم: انشاء الله خير
جمال: انشاء الله
سائر مش مقتنع بالي بيقولوه وقلقان ع فيروز شويه وخرج اسر بيجري وفيروز وراه بتضحك
جمال بضحك: اي يابني في اي
اسر: ابدا بس بوست عقربه وختيف تلدعني
فيروز: وحيات امك
قعدو مع بعض قعده لطيفه تحت هدوء سائر الغير معتاد
فيروز: سائر مالك انت كويس
سائر: ها اه اه تمام
اسلام: تعالو نلعب صراحه تحدي
الكل ماشي وقعدو يلعبو وجه الدور اسر يسال سائر
اسر بغيظ: اي الي خلاك ترجع
سائر: عشان اصالح فوز
اسر: وهو زعلانه منك لي
سائر بخبث: هوا سوال واحد
اسر بصله بغيط ولفو الدور كان جمال يسال فيروز وطبعا مين يشهد للعروسه
جمال: زغلانه من سائر لي
اسر ضحك وشكر اخوه بنظراته
فيروز: امممم حكايه طاويله
جمال: سمعينك
فيروز اخدت نفس: كنت عندي مهمه كبيره واستعديدت المهم المهمه كانت في نفس اليوم الي بخرج مريم وندي وسائر فيه فا اعتذرت وطلبت من سائر يخرجهم ومحدش عارف اني عندي مهمه حتي هو المهم خلاص استعديت وجهزت سلام وبنقول الشهاده انا والرجاله الي معايا بس انا متعوده اني قبل ما اطلع بكلم امي واخواتي بسلم عليهم المهم فتحت الفون لقيت عشر مكالامات من سائر قلقت البنات معاه فا رنيت عليه قالي الحقيني انا اتقفشت مع واحده في شقه واهلها شرط ياخدو البنات مني طبعا انا اتجننت وبقيت بشتم فيه سيبت المهم ورحوتله اتاريه مقلب منهم طلعت بقا الي فيا فيه ده كان اخر موقف زعلتي منه
سائر: وانا مقدرش علي زعلك وقام باس راسها ورجع مكانه
اسر: كيس جوافه انا هه ياجدع قوم بوسها عدل ياجدع
فيروز: اااسر
اسر: اتنيلت اتخرست
مريم: ومن وقتها وهي مش بتخرجنا مع سائر ابدا
ندي: يعيني جت كانت بلبس المهمه وطبعا اتجازت ع كده
جمال: اتضربت
سائر: الا اتضربت دنا اتنفخت
اسلام: يعيني قعد في السرير عشر ايام
يونس: جبس ايديه لانها كانت مكتفاه
سائر: شايف ان التحفيله عليا بقا
كدي اليوم وبعد كده يونس وصل جمال ومريم وندي ورجع عند فيروز واسر ويونس وسائر
سائر بشك: هوا صحيح المهمه اتلغت
فيروز بهدوء: لا هنمشي الساعه ٤
سائر: كبيره
اسر'جدا
سائر قام طلع اوضته وباين عليه الحزن
اسر'هو ماله
فيروز: له زميل مات في مهمه عشان كده قلقان
👀👀👀👀👀👀👀👀
في تمام الساعه ٣:٣٠ بليل كانت في المطبخ بتشرب قهوه والشباب في اوضهم اسر صاحي لكن في الاوضه اسلام ويونس نايمين
سائر كان واقف وراها بيبصلها بهدوء
فيروز من غير ما تلف: لسه
سائر: لسه اي
فيروز: لسه مش هموت دلوقتي
سائر دخل وقف قدامها وبيبصلها
فيروز: بتملي عينك
سائر: مش عاوز اخسرك هتكسر
فيروز بهدوء: كل ما تتكسر هتقوي اكتر
سائر: مش عاوز اقوي
فيروز
يتبع الفصل العشرون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية حب في عمليات خاصه" اضغط على اسم الرواية