رواية اغتصبني واعطيته قلبي البارت العشرون 20 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل العشرون 20
الانسه نور للاسف القلب وقف
مراد ، يعني ايه يعني خلاص راحت مني يعني أنا ضيعتها خلاص راحت من غير ما اقولها اني فعلا بحبها لاااا ياررررررررب
الدكتور ، هاتي الجهاز بسرعه هنعملها انعاش للقلب
الدكتور فضل يحاول لحد ما أخيرا القلب رجع ينبض من تاني
الدكتور ، اوووف الحمد لله البنت دي بتعافر مع الدنيا ومش عايزه تسيبها الحمد لله
الممرضه ،. ده جوزها بره عمال منهار أما أخرج اطمنه
الدكتور ، لا خليكي معاها وانا هروح له
الممرضه ، تمام يا دكتور
مراد منهار بره ومش قادر يقف علي رجليه خالص
الدكتور خرج بره الغرفه
الدكتور ، مالك عامل كده ليه في ايه الحمد لله بقت كويسه
مراد رفع رأسه وعنيه كلها دموع ، بجد بجد يا دكتور
الدكتور ، اه بجد القلب رجع طبيعي الحمد لله
مراد ، طب أنا عايز اشوفها والنبي اشوفها من بعيد أن شاله
الدكتور ، بتحبها اوي كده
مراد ، واكتر كمان يا دكتور ارجوك خليني اشوفها ارجوك
الدكتور ، طب بص هو مينفعش بس ماشي يا سيدي عشان بس حالتك دي اتفضل ادخل للمرضه وهي تجهزك تدخلها
مراد ، شكرا يا دكتور
مراد دخل ولبس لبس التعقيم ودخل وقف قصاد نور اللي تقريبا مش باينه من كتر الاجهزه اللي عليها
مراد ، أنا آسف يا نور آسف انا بحبك وهفضل احبك لاخر لحظه في حياتي أنا همشي خالص من حياتك سامحيني
الممرضه ، كفايه كده معلش
مراد بصلها وراح خارج
عدي اسبوع بالضبط علي أبطالنا
حسام ، هي الانسه نور فين
الممرضه ، نقلناها مع اختها فوق هي طلبت كده
حسام ، تمام وراح طالع ليهم
حسام وصل غرفه نور وحور خبط ودخل
حور ، مراد حبيبي وحشتني اوي
حسام ، اي رايك في المفجأه دي
حور ، أمم حلوه
حسام ، حمدالله على السلامه يا نور
نور ، الله يسلمك يا حسام بيه
حور ، هو احنا هنخرج امتا
حسام ، لازم عالاقل اسبوع كمان عشان ميحصلش مضاعفات
حور ،، أنا زهقت بجد
حسام ، معلش استحملي اهي نور اجتلك اهي تسليكي
نور ، اااه في الم جامد في بطني اااه
حسام خرج جرى ينده للدكتور
حور ، حاسه بأيه
نور ، حاسه أنه هيموت عليكي ارجعيله بقا
حور ، انتي وقفتيلي قلبي يا شيخه
نور ، ههههه احنا ملناش غير بعض احنا الاتنين حلو أما يبقا لينا سند تالت شوفتي خرج يجبلي الدكتور بسرعه ازاي
حور ، اسكتي بقا حتي وانتي تعبانه وفيكي بلاوي الدنيا مبتبطليش رغي
حسام دخل هو والدكتور
الدكتور ، خير يا انسه نور
نور ، مفيش يا دكتور في الم بيجي ويروح في بطني
الدكتور ، اكيد لازم يبقا في الم انتي قويه ولازم تستحملي عشان اختك اللي سابت ابنها ودخلت غامرت بحياتها عشانك وعشان خطيبك اللي كان مموت نفسه عياط بره هو فين صحيح يا استاذ حسام بقالي كام يوم مشفتهوش
حسام ، رجع القاهره وراه حاجه ضروريه بيعملها
الدكتور ، لا بس شكله بيحبك اوى يا انسه نور
نور عنيها اتملت دموع وراحت مغمضه عينيها
نور ، أنا عايزه انام
الدكتور ، طب تمام استاذ حسام كفايه كده ياللا معلش لازم يرتاحوا
حسام ، ماشي وراح خارج مع الدكتور
بعد اسبوع تاني
حسام ، الو ايوه يا مراد انت فين
مراد ، أنا سافرت بره مصر
حسام ، طب ليه كده خليك قد المواجهه
مراد ، أنا اذيتها كتير اوي يا حسام أنا مش قادر استحمل اشوفها بتتعذب قدامي بسببي
حسام ، هي محتاجالك علي فكره زى مانت محتاجلها حاول تقف معاها الواحد بيحس بحب اللي قدامه ليه بالاهتمام لازم ترجع وتقف معاها
مراد ، مش هينفع صدقني هتتعب اكتر
حسام ، هي تعبانه دي الوقت عشان انت مش معاها واهي حور هتخرج من المستشفى انهارده وهي هتبقي لوحدها لأن حور هتتمنع تخرج من البيت أقل حاجه شهرين كمان تعالي اسندها واقف جنبها مش تهرب
مراد ، أنا مهربتش أنا قولت كده اريح ليها
حسام ، لا مش اريح ليها ياللا اركب اول طياره وتعالي ياللا
مراد ، انت شايف كده
حسام ، مفيش غير كده اصلا
مراد ، تمام خلاص انا هحجز تذكره وأجهز نفسي وفي أول طياره هكون عندك
حسام ، تمام مستنيك يا مراد سلام
حور ، هو مينفعش اقعد هنا لحد ما نور تقوم بالسلامه ونروح سوا
الدكتور ، براحتك اللي انتي عايزاه
نور ، لا لو بتحبيني روحي لجوزك وابنك أنا هنا معايا الممرضات والدكاتره متقلقيش عليه
حور ، بس انا قلبي هيبقي وجعني اوي عليكي
نور ، سلامه قلبك متقلقيش ياروحي عليه ياللا اومي عشان تجهزى وتروحي لابنك القمر ده ومعلش هطلب منك طلب يا حسام بليز
حسام ، ايه خير
نور ،عشان خاطرى غير اسمه عشان اسمه كل مابسمعه بتخنق عشان خاطرى غيروا اسمه
حور ، تمام ماشي دى اول حاجه تعملها باذن الله اول ماقوم بالسلامه
نور ، تمام ياللا باي بقا وخلي بالك منها يا حسام
حسام ، ماشي يا نور متقلقيش عليها سلام
بليل الساعه ١١
نور قعده عالسرير بتلعب بالموبايل
الباب خبط
نور ،. اتفضل
مراد داخل وحاطط أيده علي قلبه
نور بصت له بصدمه ، عايز ايه جاي تشمت صح
مراد دخل ساكت متكلمش
نور ، اتفضل ارجع زي ما جيت يا مراد
مراد لا رد
نور ، انت في ايه اتخرست واللا اطرشت اطلع بره مش عايزه اشوفك
مراد ، لا رد
نور ، شكله اتجنن ده واللا ايه طب والله ماعت متكلمه وكملت لعب في الموبايل
مراد ، وحشتيني
نور بصت له بصدمه
مراد ،. والله بحبك
نور ، لارد
مراد ، أنا غلط في حقك كتير بس والله انتي بعنادك ده اللي وصلتيني لكده
نور ، مراد ا
مراد قاطعها ، أنا سمعتك اسمعيني
نور ، مش عايزه اسمع حاجه كفايه كدب بقا كفايه
مراد ، أنا الحاجه الوحيده اللي مكدبتش عليكي فيها اني بحبك وانا فعلا والله بحبك
نور ، أمم بتحبني بأماره أما أخدتني توريلي صورتي اللي عملها والشقه اللي فارشها ليا ووو. وفي الاخر يطلع فخ بتوهمني انك بتحبني عشان توصلو لحور
مراد ، بس
نور ، مبسش انت عارف أما اختي اللي المفروض مأمناني علي حاجه وفي الاخر بغبائي أنا اوصلكم ليها زى مانت قولت وسكتت الموبايل رن
نور ، الو ايوه يا ايمن
ايمن ، أخبارك ايه
نور ، الحمد لله بقيت احسن
ايمن ، الحمد لله علي فكره انتي وحشتيني اوي
مراد سمع لأن الموبايل صوته عالي
نور ، شكرا
ايمن ، أنا عايز اجي اتقدملك رسمي يا نور يوم الاتنين الجاي باذن الله هاجي ازورك في المستشفي أنا وولدتي ونروح نخطبك من اختك لو معندكيش مانع
نور بصت لمراد اللي كان مستني يشوف هتقول ايه
نور ، لا معنديش مانع يا ايمن
ايمن ، علي بركه الله أنا هقفل دي الوقت أما اخلص شغل هكلمك سلام يا حبيبتي
نور ، سلام
مراد ، هو ايمن ده بتاع البنزينه
نور ، اللي ضربك
مراد ، ضربني اه ماشي
نور ، ممكن تمشي بقا أنا دي الوقت بقيت مسؤوله من واحد بيحبني
مراد ، طب وانتي بتحبيه
نور ، وانت مالك اصلا
مراد ، اصلا
نور ، بتخيل عليه
مراد ، لا وهخيل عليكي ليه يابتاعه اصلا كل أما اجي اكلمك تقولي اصلا ردي عليه بتحبيه
نور ، طبعا
مراد ، قوليها وانتي باصه في عيني وراح مقرب منها بتحبيه
نور بصت في عينيه ، ايوه بحبه يا مراد بحبه
مراد ، مانا عارف انك بتحبي مراد
نور ، لا معدتش بحبك يا مراد كان فيه وخلص كفايه اللي حصلي بسببك ده انا حاسه ان بطني فضوها جوه
مراد ، طب بصي هتفق معاكي علي اتفاق ولو عجبك كملي معجبكش متكمليش
نور ، ايه هو
مراد ، أنا هقعد معاكي هنا لحد ما تخرجي من المستشفي لو ضايقتك قوليلي امشي وانا همشي عالطول لو حسيتي اني بجد بحبك وعايزك قوليلي خليك اتفقنا
نور. تمام أو امشي بقا عشان انت مضايقني
مراد ، من اولها هنغنش أنا رايح اقعد عالكنبه اللي هناك دي لو عزوتي حاجه اندهي عليه
نور ، انت لازقه
مراد ، ورخم وبتاع رقاصات تصدقي وحشوني اوي
نور مقدرتش تمسك نفسها من الضحك
مراد ، ايوه كده خلي الشمس تدخل
نور كشرت
مراد ، احنا اسفين يا ريس وراح سيبها وراح قعد عالكنبه يتفرج عالتلفزيون
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اغتصبني واعطيته قلبي" اضغط على أسم الرواية