Ads by Google X

رواية القدر والسند الفصل العشرون 20 بقلم رودي محمد

الصفحة الرئيسية

           رواية القدر والسند الفصل العشرون  بقلم رودي محمد


رواية القدر والسند الفصل العشرون 

قامت من ع السرير وبحركه سريعه نطت ع مالك حضنته....
مالك........ ي بت المجنونه
مليكه...... سابته سوري ي بيه مكنش قصدي اخرج يلاااا برا
مالك...... ي بنت المجنونه ومشي
مليكه:... سمعتك ع فكره
رهف....... ي بت اهدي بقي ورانا حاجات كتير
مليكه انهارده فرحي ااااااعاااااااعاااا
لا انا رجعت ف كلامي...
رهف..... مليكه اعقلي شويه انهارده ابوس ايدك
مليكه...... طب عقلت اهو عايزه مني اي
رهف..... قومي نروح البيوتي سنتر
مليكه.... ليه
رهف.... عشان انهارده فرحك
مليكه...... فرح مين انا مش هتجوز
رهف.... وربنا اطلع اقول لمالك شوفلك واحده غيرها دي هبله


مليكه........ وهي بترفع راسها لفوق كده م هو عارف بس بيموت ف هبلي وطلعت لسانها 😜
مالك...... دخل فجأه وبعشق هبلك وجنانك بس ابوس ايدك مش وقته قومي...
مليكه...... اتكسفت اخرج يلاااااا برا وجودك بيوترني😂
رهف..... دا انتي عيله رخمه بجد قومي ي بت البسي بسرعه....
...... خرجت رهف وقفت ف البلكونه.
حسام دخل البلكونه براحه وخضها بخ....
رهف:... عااااااااعااااعااا انت مجنون
حسام:... اي ي عم مكنتش اعرف انك خفيف كده
رهف....... معلش ي مستر حسام اديك عرفت
حسام..... فهم اهااا انتي زعلانه بقي
رهف...... وازعل منك لي ي بشمهندس
حسام...... بقولك اي الكلام ده ف المكتب تمام واحنا هنا مش ف المكتب...
رهف:... يعني مش هتزعل
حسام...... لا
رهف..... داست ع رجله جامد اوي وسع ياااااااا من وشي
حسام...... اااااه ي بنت المجانين
رهف....... دول اهلك
وجريت.....


حسام... هبله بس عسل 😂
ااااااه ي رجلي 😢مكنش يومك ي حسام....
..........
ف الكوافير
مليكه...... شكلي حلو ي رهف
رهف..... شكلك قمر اوي
مليكه....... تفتكري مالك هيخوني بعد كام يوم من جوازنا
رهف..... استغفر الله العظيم ي بت انتي ف اي ولا بتفكري ف اي
مليكه..... طب هيحبني
رهف..... م هو متنيل بيحبك ..... يلا مالك جه يلا
مالك..... واقف مستني...
... جت مليكه واول م شافها سرح ف جمالها كانت قمر مش ليها حل...
مالك...... اخدها ف حضنه وباسها قمري مليكتي
مليكه..... ب ابتسامه انا حلوه صح
مالك..... انتي قمر
مليكه.... 😜م انا عارفه هاااهااا
مالك....... ي رب صبرني
مشيو......
حسام..... شاف رهف فضل عينيه عليها رهف قربت منه مالك متنح ليه
حسام...... ابو فصلانك ي شيخه بس طالعه قمر
رهف..... بضحكه اه طبعا انا طول عمري قمر وانت كمان حلو اوي
حسام...... مغروره اوي صح وانا كمان طول عمري قمر
رهف خرجت لسانها 😜بارد وسابته ومشيت
.......
حسام..... اوووووووووف.........
ف القاعه داخلين مع بعض مليكه عايزه البتاعه دي اللي بطلع نار مليش دعوه
مالك.... بت بطلي شغل عيال اكبري
مليكه..... وربنا م داخله من غيرها
حسام جه ف اي واقفين ليه....
مالك....... شوف الهانم عايزه اي
مليكه...... عايزه البتاعه اللي بطلع نار دي مليش دعوه 🥺
حسام.... من عنيا ثانيه واحده
جابها ليها فعلا....
مالك...... انت جبتها منين بسرعه كده
حسام..... هااهاا اختي وانا عارفها
دخلو القاعه ع اغنيه متغاظ
متغاظ عارفك يلا مننا متغاظ مخك فاضي مخي انا الماظ طلق كتير ديناميت رشاش.... جامدين جامدين صوتي مليان بنزين تسعين........ عيشوا بقي...... 😂😂😂
دخلت هي ومالك وهما بيرقصو مهرجانات
طلعو ع الاستيدج......
واشتغلت اغنيه.......
بيت كبير تااااااامر عاااااااشور بقي......
انت ياللي خت قلبي من الزمان واللي فيه خت قلبي لدنيا تانيه احلي من اللي حلمت بيه احلي عمر انا عشته جمبك والحنان عندك كتير هو فيه كده زي قلبك لسه فيه ف الدنيا خير..........
عمري م انسي انا قبلك كنت ف ايه ومعاك بقيت انا اي انا باقي ليك ولحد م عمري ينتهي هفضل ي حبيبي معاك وهعيش واموت بهواك انا ليا مين غيرك حبيب عمري........
ياما عشت اتمني قبلك ياللي زيك مش كتير مش مجامله عشان بحبك ده انت ليا حاجات كتير هي كام مره هقابل حد بيحب بضمير حد عاش عمره عشاني وقلبه ليا بيت كبير.......
عمري م انسي انا قبلك كنت ف ايه ومعاك بقيت انا ايه انا باقي ليك ولحد م عمري ينتهي...........
رقصو عليها سلووو.....
حسام....... قرب من رهف تسمحيلي بالرقصه دي
رهف..... اتكسفت بس حبت تغير الموضوع
اي يلااااا النضافه دي وانت بتعرف ترقص اصلا...
حسام...... ي بت خليكي انثي شويه ابوس ايدك انا تعبت.....
رهف... تعالي نرقص يلا
ورقصوا هما كمان....
بعدها اشتغلت اغنيه....
هوباااااا ارجعنا ليكم هنعلم تاني فيكم
ورقصو مهرجان كلهم مع بعض
وكان عمر وهاني ف الفرح
وكان الفرح حاجه قمر اوي......
خلص الفرح ومالك مشي هو مليكه ع عشهم بقي 😂
حسام..... تعالي اوصلك ي رهف
رهف...... شكرا هاخد تاكسي
حسام...... اللهم طولك ي روح بت اركبي اخلصي
رهف....... ماشي متزقش 😂
مالك..... اخير بقينا لوحدنا
مليكه..... بقولك اي ي مالك سبني ف حالي انا طول الفرح تعبانه وعايزه انام...
مالك..... بت انسي مش هسيبك انهارده
مليكه..... ولاااااا اطلع من نافوخي
مالك.... البت رهف دي اثرت عليكي جامد وحيات امك م هسيبك.....
خدها ف حضنه وفضلو يتكلموا مع بعض
فجاهء ملكيه سالته.....؟؟
مالك.... هو انت هتخوني امتي واطلب منك الطلاق وتقولي هخليكي زي البيت الواقف كده......
....
مالك...... وربنا انتي عيله عايزه الحرق اصلا مش لما اتجوزك ابقي اخونك
مليكه.... م انت متجوزني اهو
مالك.... لا لسه وتعالي بقي عشان عايزك ف موضوع

يتبع الفصل الواحد والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent