رواية حوريه السليم البارت العشرون 20 بقلم زهرة
رواية حوريه السليم الفصل العشرون 20
عدا اسبوع كامل وسليم ومالك بيحاولم يعوضم حور وملاك عن اي حاجه حصلت خلتهم يزعلم
حور صحيت من النوم لقت سليم لسه نايم جتلها فكره تصحيه بيها
حور قامت براحه من علي السرير وخرجت من الاوضه براحه كانت ماشبه علي طرطيف صوابعها
حور دخلت الاوضه بعض عده دقائق
حور/ ياله بقا 1 2 3 هوبا
سليم / عاااااااااااااااااا بغرق بغرق
وفجاه لقا التلج الي بيطحط في قفاه
سليم / عاااااااااااااااااا اه يا حيوانه والله منا سيبك ياحور الكلب
حور / هههههههههه شكلك مسخره
سليم كان عمال بيحاول يشيل التلج من هدومه
حور مكنتشي مبطله ضحك
حور لما تيجي تضحك بتقفل عينيها
حور فتحت عينيها لقت سليم واقف قدامها ومتعضب ووشه احمر
حور / احم صباح الخير
ملقتشي رد من سليم غير وهوه شايلها ومتجه بيها للحمام
حور / والنبي نزلني انا اسفه واله مهعملها تاني
سليم /..................
حور/ والله مهعمل حاجه تاني بس والنبي سبني
سليم مكنشي بيبص عليها وكان متجه للحمام بس
سليم دخل بيها للحمام ونزلها بس مسكها من وسطها علشان متهربشي منه
سليم فتح المايه البارده خلا البانيوا يمتلي علي اخره وقام شايل حور تاني ومدخلها فيه
حور / عااااااااا اح اح اح المايه ساقعه طلعني يابن المجنونه
سليم / علشان تحرمي تعمليها تاني انا تكبي عليا مايه متلجه
سليم سابها في المايه وجاي يخرج اتزحلق في الميه الي كانت علي الارض ووقع علي حور
لانه كان راجع بضهره
سليم وقع علي حور سليم فضل باصص لحور في عينها وحور فضلت بصا لسليم في عينه وقضم وقت بالشكل ده
الاتنين هدومهم اتغرقت بالمايه البارده
( تخليوا معايه كده وانتي اعده في عز البرد حد يقوم راشش عليكي مايه بارده اوي هتعملوا فيه ايه 😂)
سليم /احم ياله لان انهردا هنروح الشركه
حور/ ماشي
سليم خرج وحور خدت شور
حور/ ينهار اسوح انا نسيت اخد هدومي انا هخرج ازاي دلوقتي وحتي الهدوم الي هنا مبلوله اوي
حور بتفتح الباب براحه ملقتشي سليم
حور / الحمد لله مش موجود
حور لفت الفوطه علي جسمها الفوطه كانت فوق ركبتها بكتير اوي فرجليها كانت باينه منها كلها حور خرجت من الحمام
مع خروج سليم من البلكونه
سليم شاف حور كده فضل متنحلها وحور مخدتشي بالها منه لانها كانت مدياه ضهرها فمشفتوشي
سليم قرب من حور وقام حاضنها من خصرها حور اتخضت اوي
سليم فضل باصص ليها في المرايه قام شايل شعرها من علي كتفها وفضل يبوس في رقبتها بحب شديد حور كانت مش في وعيها من قرب سليم ليها
فجاه حور خدت بالها قامت بعداه عنها وبصت في الارض
سليم / احم انا اسف
حور بكسوف/ محصلشي حاجه
سليم احرج منها وخد هدومه وراح خد شور
حور دخلت غرفه الملابس ولبسه بلوزه بدون اكتاف ولا زراع لونها ازرق فاتح ولبست بنطلون ابيض ديق وكوتشي ابيض وشنطه لبني وفردت شعرها وحطه روج احمر وكحل ومسكره
سليم خرج وشاف حوروهبه لبسه اللبس ده
سليم بصوت عالي / ايه الي انتي لبساه ده
حور / لبسه ايه
سليم / ايه المسخره الي لبساها دي وايه القرف الي حطاه علي وشك ده
حور/ لبس عادي ومش حطه غير الروج وكحل ومسكره فعادي
سليم / اللبس الي انتي لبساه ده يتغير والقرف الي علي وشك ده يتشال حالا
حور اتغاظت منه لان محدش علق علي لبسها قبل كده وقالتله
حور / علي فكره بقا انا لبسي كويس ومش هغيره ومش هشيل الي انا حطاه نمام
سليم اتدايق منها وقال ليها
سليم/ والله انتي لو ماغيرتي والله هغيرلك انا ياحور
حور خافت منه لان مكنشي بيهزر كان واضح من طريقته انه ممكن يعملها
سليم دخل غرفه الملابس ونقلها درس ابيض بتلاتربع كم وكان رقيقه جدا
سليم اداه لحور وطلب منها تلبسه وتشيل الي علي وشها وتنزله تحت
حور خدت الدرس من سليم ودخلت غيرته ولبست كوتشي اسمر مخطط ابيض وحطه حزام لونه اسود ولبست شنطه منقطه ابيض في اسمر وفردت شعرها
حور نزلت لسليم تحت سليم فضل باصصلها وهيه نازله
سليم قالها / شيلي القرف الي علي وشك ده
حور / بس هوه عاجبني هشيله ليه يعني
سليم / قولتلك شيليه ياحور 😡
حور / لا مش هشيله ياسليم
سليم اتعصب وقالها / والله ياحور لو ماشلتيه لهشلهولك انا بطرقتي
حور بعدت عنه وقالتله / بس هوه عاجبني ومش هشيله ياسليم
سليم قرب منها وحط ايده علي وسطها والايد التانيه ورا رقبتها علشان يعرف يتحكم فيها وبعدها قربها منه وباسها في شفايفها بكل عنف
حور كانت بتحاول تبعده عنها بكل قوتها بس مش عارفه جبل واقف قدامها مش انسان لغايت ما قوتها خلصت
سليم حس انها هتقطع النفس قام بعد عنها بسرعه وحط راسها علي راسها وقال ليها بصوت مبحوح لما اقولك علي حاجه تتنفز فاهمه واياكي تحطي حاجه علي وشك تاني انتي فاهمه
حور / ف فاهمه فاهمه
سليم / ياله علشان نروح الشركه
حور وسليم مشيم وراحم الشركه بدون ماحد يتكلم مع التاني
سليم مسك ايد حور ودخل بيها تحت نظرات الموظفين لحور واعجابهم الشديد بجمالها وطبعا كان فيه ناس بتنم عليهم طبعا
( نفس النم الي بيحصل للعريس والعروسه 😂)
سليم دخل حور مكتبها الي هوه اصلا في مكتبه وقالها
سليم / ده هيكون مكتبك ياحور
حور / ماشي
سليم / انا هبعت حنان تفهمك كل حاجه واياكي ياحور ثم اياكي تتعاملي مع اي شخص في الشركه تعاملك كله معايا انا انا وبس
حور في نفسها / والله لو مامشيت من قدامي لهديك بالبكس في قفاف الي عامل زي الحيطه ده 🙄🙄
سليم / فهماني
حور / اه تمام فهماك مش هتعامل مع حد في الشركه غيرك اي اوامر تانيه يا استاز سليم بيه
سليم / لا اتفضلي وانا هبعتلك حنان
حور/ تمام ياسليم بيه
وبالفعل قام سليم بالاتصال بحنان لتاتي له
حنان عدت من علي مكتب حور ومدتهاشي اي اهتمام
حور/ ايه ده هوه سليم من امته وهوه مشغل رقاصات عنده ايه قلت الادب دي بس استغفر الله العظيم
حنان كانت لالسه هدوم تكشف اكتر مما تستر كانت لابسه فستان احمر قصير اوي اعلي من منتصف فخدتها وبحمالات ومبين مفاتنها
حنان دخلت مكتب سليم واتكلمت بدلع
حنان / طلبتني ياسليم بيه
سليم مبصش ليها وفضل باصص في الملفات وده خلا حنان تدايق قامت مقربه منه وصلت لبعد المكتب يمت الكرسي الي قاعد عليه
حنان / طلبتني يا سوسو
سليم بصلها من فوق لتحت بقرف وقام ليها ومسكها من معصمها
سليم بعصبيه / حنان انا مبحبش الدلع ده واسمي سليم بيه ومتنسيشي نفسك مش علشان بفوتلك كتير يبقا هسيبك تتجاوزي حدودك فاهمه 😡😡
حنان بخوف / حاضر ياسليم بيه
سليم / دلوقتي تروحي وتفهمي لحور كل حاجه خاصه بالشغل ومش عايز الي عملتيه انهردا ده يتعمل تاني
سليم سابها وحنان خرجت وراحت عند حور
حنان بقرف لحور/ تعالي ياختي هفهمك الشغل ماشي ازاي
حور باستفزاز / تعالي انتي هنا انا مبرحشي لحد
حنان بعصبيه وتجز علي سنانه / ماشي
ابتدت حنان تعلم حور الشغل ماشي ازاي وطبعا غافلين عن العيون الي بتراقبهم
عدا وقت كتير وجه معاد Break حور قامت وراحت الكفتيريا وجابت عصير وسندوتشات
حور وهيه ماشيه خبطه في شخص
الاكل والعصير وقعم من حور وحور كانت هتقع بس الشخص ده مسكها من وسطها
حور بصت للشخص ده وقالت
حور / حسن 💙
حسن / حور مش تاخدي بالك وانتي ماشيه طول عمرك وانتي كده بتقعي وانتي ماشيه ومفيشي غيري بيلحقق 😂😂😂😂
حور في نفسها / لا بقا فيه ☺️
حسن / ايه يابنتي مش هترحبي بيا زي كل مره
حور اتعدلت وقامت حضنه حسن وحسن رفعها ولف بيها وهما الاتنين كانم باينين كئنهم في حاله عشق لا توصف ابدا
جه في الوقت ده سليم وادهم
سليم وادهم في صوت واحد / حووووووووووووور😳
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حوريه السليم" اضغط على أسم الرواية