Ads by Google X

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل االواحد والعشرون 21 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

الصفحة الرئيسية

  رواية ملكه قلب الشيطان الفصل االواحد والعشرون 21 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان- بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الواحد والعشرون


جاسر  خرج بسرعه من الشركة وخلفه مراد 
اول ما ان خرج جاسر من الشركة انطلقت الرصاص وحصل اشتباك بين حراس جاسر والحراس اللي جاك بعتهم يموتوا جاسر واسناء  الاشتباك  هرب بعض الحارس 
وحارس جاسر قضوا علي حارس جاك 
حارس فوق المبني اللي هرب واستخبه فيه نشل علي جاسر  وكان هيضربه في قلبه بس هو اتحرك والرصاصه استقرت في كتفه 
جاسر مسكه ذراعه اللي كله دم 
مراد بص فوق وشاف الحارس وهو بيحاول يهرب جري وراه علشان يمسكه 
سليم  كشف ذراعها عشان يشوف الجرح
جاسر ببرود  : الجرح بسيط متخفش لسه ربنا كتب لي أعيش 
سليم   : هنروح المستشفى الأول 
جاسر    : مش قبل ما رجع مريم 
جاسر  هيتحرك بالعربيه بس قبل مايتحرك شاف مراد مقرب عليه وكتفه هو كمان بينزف وشايل واحد علي كتفه بينزف 
جاسر وسليم والحارس قرب منه 
جاسر  :   مالك يا مراد كتفك ماله ومين ده 
مراد سلم الحارس لسليم  : ده اللي ضرب النار علي جاسر 
سليم  : تمام كتفك كويس تعاله نطمن عليك بس ايه اللي حصل 
        فلاش باك 🖤
مراد شاف الحارس وهو بيضرب جاسر بالنار جي بسرعه كبير علشان يمسك الحارس ولحق الحارس وقعد بضرب فيه جامد  مراد بطل ضرب لما شافه استسلم بس لما جه يقوم علشان يوقفه الحارس بحركه سريعه طلع سكينه من الجزمه بتاعته وضرب مراد بيه مراد ساعتها مهتمش بالجرح بتاعه بس كان اهتمامه انه يمسك الحارس قعد يضرب فيه تاني لحد 
ما أتاكد أنه اغمي عليه وشاله 
      نهاية الفلاش باك 🤍
جاسر  : تمام أنا عايز اعرف مين اللي هجم على الفيلا  والبهايم اللي كانوا بيحموها لزمتهم ايه 
اخد العربيه وذهب إلى الفيلا 
&&&&&&&&&&&&&&
عند مريم 
جاك  بغضب وصوت عالي    : انتي حطيتي أد ايه منوم 
الخادمه  : حطيت قرصين 
جاك  : أنا مش قلتلك قرص وأحد ياغبيه 
الخادمه بخوف   :  ااانا قلت احسن تصحه قبل ما تيج
ولم تكمل كلمها لانه اقفل الخط في وجهها 
جاك بغضب  : اغبيه اغبيه اغبيه مشغل شويت اغبيه 
ثم ذهب إلى الغرفة الموجودة فيها مريم 
وقرب منها 
جاك  : حوريتي كلها ساعة وتصحي  وتكوني في حضني بس اكيد مش هتقولي حاجة لو اصورت معاكي  
أخرج هاتفه وأخذ يلتقط الصور   ثم خرج من الغرفة 
&&&&&&&&&&&&
جاسر بعد ما أخذ سيارة توجها الي الفيلا 
لم تمر عشر دقايق لانه ساق 
بتهور شديد وكاد أن يحدث حادثه أكثر من مره ثم ترجل من سيارة وذهب الي المكتب وأخذ يتفقد مقاطع فيديو من كاميرات المراقبة ثم تحدث بغموض  : موتك علي أيدي 
ثم خرج من المكتب و
جاسر بصوت عالي وحاد  : ليين 
خرجت لين بسرعه وهي تقول 
لين : تحت امرك يا باشا 
جاسر  : عايز كل اللي بيشتغلوافي الفيلا يكونوا هنا خلل دقيقة واحدة 
ذهبت لين مسرعه تنادي الجميع 
اجتمع جميع من يعملون في الفيلا في دقيقة والحارس أيضا 
جاسر وهو يرمق الجميع ببرود  : 
انتوا بهايم اذاي يعرفوا ياخدوا زوجتي لا وكمان عارفين عدد الحارس 
وانهال على رئيس الحارس يضربه حتي سقط أرضا  ثم اخرج مسدسه وتحدث ببرود  : انت عارف الخاين مصيره ايه 
رئيس الحارس بخوف  :ي  باشا آخر غلط
ولكن جاسر حول المسدس تجاها الخادمه التي تقف بجوار لين وصوب علي قدمها فأخذت الخادمه تصرخ من الألم 
جاسر ببرود  : انتي حطيتي أيه في العصير اللي مريم شربتوا 
الخادمة( تكون جاسوسه جاك ) : محطتش حاجة أنا  معطتش حاجة للهانم 
لين  : أنا  ي جاسر بيه اللي عطيت العصير للهانم بس والله محطيت حاجة فيه 
جاسر ببرود  : إنتي مش هتقولي حطيتي أيه تمام   ثم أشار إلى رئيس الحارس وتحدث : خدها علي اوضه التعذيب 
الخادمه بخوف  : لا لا اتركني أنا سوف أقول  كل ما حدث ولكن أول اتركني ولا تازيني
جاسر  بغضب وصوت حاد  : تكلمي ولكن إن كذبت عليه ساقتلك
الخادمه بخوف  : حسنا 
أنا وضعت  منوم للهانم  في العصير وعطيتها للين فقط ولا اعرف اي شيء آخر 
جاسر بصوت حاد  : من اللي قالك تعملي كده 
الخادمة  : زين باشا 
في هذاا الوقت دخل مراد وسليم 
جاسر بغضب  : خدها علي اوضه التعذيب ولوا مقالتش الحقيقة اقتلها 
ذهب رئيس الحارس واخذا الخادمة تحت صراخها وترجيها ان يتركها ولكن لا يقدر على فعل شىء لانها أخطأ 
مراد  : زين ممكن يكون هوا اللي خطفها 
جاسر بغموض  : لا مش زين  سليم جهز الحارس  
سليم  : انت عرفت مين 
جاسر  : جاك 
مراد  : تمام أنا هاجي معاكم 
جاسر : تمام 
&&&&&&&&&&&&&&&&&
  في مصر وتحديدا في فيلا السيوفي 
كان الجميع متواجدون 
محمد  : مريم عيد ميلادها بعد شهرين وأنا هسافر  ليها 
سهام بقلق وتوتر حاولت اخفاءه ولكن قد لحظها  رامز فهو لم يلقب بالعقرب من فارغ : أنا هسافر معاك 
محمد  : حاضر 
معتز  : احنا نروح كلنا ونعملها مفاجأة 
سهام بتوتر  : لا 
رامز  : لا ليه دا مريم هتفرح اوي 
محمد  : تمام 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
في مكان آخر 
الباشا   : عايز كل حاجة عن الشيطان 
الحارس  : تمام يا باشا 
ذهب الباشا الي غرفه لا يوجد بها الا أشخاص مقيدون بالسلاسل 
الباشا بغموض  : قريب اوي هخلص عليكم 

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثاني والعشرون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية ملكه قلب الشيطان " اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent