رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الخامس والعشرون - بقلم بدور عاطف
رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الخامس والعشرون
خرجت كارما من الشركه و ركبت السياره و بجوارها نور التي لم تهتم باي شئ
كارما،،و حيات امي ما هرحمك يا ياسين
نور،،علي فكره ياسين ميستهلش كدا
كارما،،نعم
نور،،ياسين شكل اخويا بالظبط و انا بحترمه جدا و بقدره و كمان هو رجل اعمال ناجح جدا فمش سهل انك توقعيه
كارما،،يبقا انتي لسه ما عرفتيش اختك يا نور
نور،،اتمني في وسط دا كله انك ما تقعيش لان دا لو حصل صدقيني هيبقا منظرك وحش اوي
كارما،،انا عارفه بعمل اي كويس اوي
نور،،ها هنروح فين تاني
كارما،، هطلع علي المصنع و بعدين نرجع الشركه عشان نكمل شغلنا
نور،،ماشي يلا
انطلقوا و ذهبوا الي المصنع و بعد مده عادوا الي الشركه و بدات كاما في مباشرة العمل و الصفقات فدخلت عليها السكرتيره
سمر،، دا الورق بخصوص عرض اسر دويدار
كارما،،تمام بلغه بالاجتماع و ياريت تبعتي لشركه نجم الدين بكدا
سمر،،تمام يا فندم و غرفة الاجتماعات جاهزه
نور،،اجتماع اي تاني
كارما،،دا بخصوص صفقة اسر دويدار و كمان هو ليه صفقه مع شركه نجم الدين فالاجتماع دا هحدد فيه الشروط و الي بنان عليها همضي الصفقه و بحكم الشراكه لازم يكونوا موجودين
نور،،كارما عشان خاطري بلاش تعاندي مع ياسين
كارما،، طب دي احلا حاجه و ام اشوف مين فينا الي هيقع
بعد مده اجتمعوا مره اخرا و كانت اعينهم كسهام حارقه يتبادلوا النظرات دون ان يتحدثوا ، دخل اسر دويدار و القي التحيه و تقدم من كارما الذي اعجب بجمالها و قال،،ماكنتش اعرف ان رفعت بيه له بنت بالجمال دا
كارما،،دا من ذوقك يا اسر باشا
اسر و هو يقبل يدها،، انا بقول الحقيقه مش بجامل و لا حاجه
كارما،، اتفضل
كان يسلط انظاره عليهم و يتوعد لتلك الكارما
بدا الاجتماع و اخذوا يتحدثون و اتفقوا علي وضع الشروط و الصفقه
كارما،، يبقا اتفقنا
اسر،، حيث كدا بقا تشرفوني بكره في حفله في الفيلا عندي
كارما،،اكيد طبعا
انصرف الجميع و ماذال هو جالس
نور،،انا هروح التوليت
ذهبت نور و خلفها خالد ام كارما ماذالت تنظر في الاوراق امامها و هو جالس ينظر اليها
عند نور سحبها خالد الي المكتب و قال،،اخبارك اي
نور،،الحمد لله
خالد،، نور انتي متأكده
نور،،زي ما انت شايف شغل و الشركه و انا ماليش في الجو دا
خالد،، دا لازم يا حببتي مش معقوله هتسيبي اختك لواحدها بطلي دلع شويا بقا
نور بتزمر،، يوووه يا خالد انت عارف اني ماليش في الجو دا و مش بحبه
خالد و هو يقترب منها،،بس انا بحبه و بحبه اوي كمان
نور،،خالد اتلم
خالد،، و لو ما اتلمتش هتعملي اي
نور و هي تبتعد،، كارما لو دخلت دلوقت هتبهدلك
تمكن منها خالد و حاوط خسرها و قال،، يعني كتب كتبنا كان المفروض اخر الاسبوع بس الظروف الي حصلت دي عطلت كل حاجه فانا هاجي بكره و اتفق علي كتب الكتاب و الدخله و يكونوا بعد شهر
نور،،شهر
خالد،،كتير صح خلاص خليها بعد اسبوعين قال ذاك و هو يميل علي وجنتها و يقبلها
نور،،ولا شهر و لا اسبوعين حتي
خالد ،،لي بقا
نور،،انا مش مستعده باي حاجه موت بابا اثر فيا جامد اوي و كمان ظهور امي و اختي و كل اللغبطه دي مخلياني مش قادره اركز انا محتاجه وقت افوق فيه و استوعب الي بيحصل
خالد،، و الوقت دا اد اي
نور،،معرفش
خالد،،طيب انا هاجي بكىه و هحدد شكل ما قولت و لو سمعت نفسك يا نور هقدم المعاد قال ذالك ثم تركها و ذهب
عند الثنائي الصامت وقف اخيرا و تحرك و اتجها اليها و حرك بها الكرسي و وضع يديه علي حافت الكرسي و جعلهوا مقابلا له و نظر لها و قال،، بتعانديني لي
كارما،، انت الي اخترت استحمل بقا
ياسين و هو يقترب منها ،، بس الي بتعمليه دا غلط و انا مش هصبر عليكي كتير
كانت انفاسه الساخنه تصتدم ببشرتها مما جعلها تغمض عيناها ، ابتسم لفعلتها و ناداها بصوته الرجولي الخشن ،،كارما
فتحت عيناها التي قابلت عيناه التي تشبهان لون البحر
ياسين،، عقابك هيكون الليله علي الي عملتيه النهارده قال ذالك ثم تركها و ذهب
فاقت كارما عندما احست ببروده جسدها عندما ابتعد عنها فنظرت حولها و لم تجده و تذكرت اخر شئ قاله و قالت،، و انا مش هستسلم يا ياسين
مر الوقت و عادت الفتاتان الي المنزل صعدت كارما دون اي حديث الي غرفتها و تسطحت علي الفراش و تذكرت كلمات ياسين
كارما،، ام اشوف هتعمل اي يا ياسين
في الاسفل كانت كريمه تجلس و تحتضن نور
كريمه،،مالك يا حببتي
نور،،مافيش يا ماما
كريمه،، مافيش ازاي و انتي بالمنظر دا احنا مش اتكلمنا امبارح و قولنا الحي ابقي من الميت و لازم نفوق لنفسنا
نور،،و انا مقولتش حاجه بس انا متلغبطه اوي و مش عارفه اعمل حاجه و الي زاد الموضوع هو خالد الي مصر علي كتب الكتاب و الدخله بعد شهر و انا مش مستعده
كريمه،، الولد شاريكي ماتتعبهوش و كمان انتي بتحبيه يبقا اي المانع و بعدين انتي محتجاه دلوقت اكتر من اي وقت تاني انا مهما كان لسه غريبه لكن هو حبيبك و جوزك و هيقدر يفهمك و يقدر يخرجك من الي انتي فيه
نور،،يعني انتي شايفه كدا
اومات لها كريمه فاحتضنتها نور
رن جرس المنزل فاتت احدي الخادمات و فتحت الباب وجدت مجموعه من العساكر
الخادمه،،خير
رجل،، امر بإحضار كارما رفعت السويفي
الخاده،،كارما هانم
اتت نور و قالت،،في اي ثم وجهت كلامها للرجل و قالت،،خير يا فندم
الرجل،،انتي كارما السويفي
نور،،لا انا اختها
الرجل،، معانا امر بإحضار كارما السويفي
نور،،امر من مين و هي عملت اي
الرجل،،من جوزها طالبها في بيت الطاعه
نور،،نعم جوزها مين دا
الرجل،،ياسين نجم
و حيات امه
يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل السادس والعشرون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية لصه سرقت لي قلبي " اضغط على اسم الرواية