Ads by Google X

رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السادس والعشرون 26 - بقلم بدور عاطف

الصفحة الرئيسية

 رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السادس والعشرون - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي - بقلم بدور عاطف

رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل السادس والعشرون


نور،،نعم جوزها مين
الرجل،،ياسين نجم الدين
وحيات امه
كان ذالك صوت كارما التي تهبط السلم
كارما،، جواز اي الجنان دا
الرجل،،دا امر المحكمه و دي صوره من عقد الجواز
كارما،،العقد دا مزور انا ما ماضتش علي حاجه
الرجل،،العقد سليم و ياريت تتفضلي معاما بهدوء
كارما،،اتفضل معاك فين دا مستحيل
الرجل،،يبقا مضطر اخد حضرتك بالعافيه ثم اشار علي العساكر و تحركوا الي كارما و اخذوها
كريمه،،بنتي مين ياسين دا و ازاي يعمل كدا
نور و هي تمسك الفون ما تقلقيش يا ماما انا هتصرف
قامت بالاتصال علي خالد
نور،،خالد الحقني
خالد،،في اي يا نور
نور،،ياسين ياسين بعت البوليس ياخد كارما بيقولوا انها مراته
خالد،،اااايه مراته ازاي
نور،،اسأل ابن عمك بقا انا هروح علي الفيلا و الله لو عمل حاجه في اختي ما هرحمه ثم اغلقت الهاتف
كريمه،، خديني معاكي
نور،،لا يا ماما خليكي و انا هروح اشوفه و هبقا اطمنك ثم تحركت و استقلت سياتها و ذهبت
كان خالد هو الاخر في الطريق الي منزل ياسين
وصلت كارما الي منزل ياسين و قد هدأت مقاومتها فقد توعدت له في نفسها
ياسين،،يا اهلا وسهلا نورتي بيتك يا عروسه
لم ترد عليه كارما
قام ياسين من مكانه و اتجه اليها و قال،،اي رايك في العقاب بقا اظن مافيش احسن من كدا عقاب
كارما،،لا عجبتني
ياسين،،ههههه طبعا دا انا ياسين نجم الدين
كارما،، بس انا مامضتش علي ورقة جواز عملتها ازاي دي
ياسين،، انا اقدر اعمل كل حاجه انتي ما تتوقعهاش قال ذالك و هو يحاوط خصرها ويقربها منه
كارما باعتراض،،ما تلمينيش اوعي كدا
ياسين،، هشششش صوتك ما اسمعهوش و لا اسمعلك نفس حتي انتي هنا مراتي و انا جوزك بلاش تخليني اندمك علي اليوم الي اتولدتي فيه
كارما،، جوزي جوزي بالزور بالغصب
ياسين،،ابوكي كان عارف و معارضنيش
كارما،،ابويا الله يرحمه بقا
ياسين،،ميبقاش قلبك اسود يا كوكي
كارما،،ابعد عني و إلا قسما بالله ما هرحمك
ياسين،، انتي شوفي اخر الي عملتيه اي و انا لحد دلوقت بتعامل بالادب و الاحترام لكن لو ما اتعدلتيش انا هعيد تربيتك من تاني
في الخارج وصلت نور و نزلت من السياره و كان خالد هو الاخر ينزل من السباره
نور،، شوفت البيه عمل اي
خالد،،نور عيب كدا
نور،، و مش عيب الي هو عمله
خالد،،اهدي و انا هتصرف تعالي يلا
دخل كلاهما علي صوت كارما
خالد،،ياسين
نظر له ياسين و قال،،يا اهلا بالحبايب
نور و هي تتجه لكارما
نور،،انتي كويسه
اومات لها كارما
نور،،اقدر اعرف اي الي حصل دا
ياسين،، زي ما سمعتي مراتي
نور،،مراتك ازاي
ياسين،، العقد موجود و متسجل اظن مافيش دليل اكتر من دا
نور،،ياسين كارما ما مضتش علي حاجه و انت عارف دا كويس
ياسين،،ما تشوف مراتك يا خالد
خالد،،نور خلاص انا هتصرف
نور،، تتصرف في اي اي الي بيحصل دا ياسين انت من امتي و انت كدا في اي
خالد،، ياسين انت بتكلم ناس عقلين مش شوية عيال و العقد الي بتقول عليه دا مزور
ياسين،،العقد مع عزت المحامي روح شوفه بنفسك
كانوا يتحدثون و هي صامته تفكر فيما يحدث حولها
خالد،،ازاي دا حصل انت هتجنني يا ياسين من امتي و انت كدا هو في اي بالظبط
ياسين،،في اي يا خالد هو انا اجرمت
خالد،،كا تنساش انها بنت خالي ياسين و انا الي مسؤول عنها و انا الي هقفلك و انسي انك اخويا و ابن عمي
مافيش داعي لكل دا
نظروا اليها فأكملت
كارما،، خالد ياريت تاخد نور و توصلها البيت و انتي يا نور روحي و طمني ماما انا كويسه و انا مش مع حد غريب دا انا مع جوزي مش كدا قالت ذالك و هو تنظر لياسين الذي كان متعجبا من كلامها و هدوءها
نور،،كارما انتي بتقولي اي
كارما،،زي ما سمعتي و يلا عشان تطمني ماما زمانها قلقانه قالت ذالك و صعدت الي الاعلي
كان يتتبعها بنظراته و علم ان خلف ذالك الهدوء عاصفه قويه
خالد،، انت قولتلها اي
ياسين،،ماقولتلهاش حاجه
خالد،،قسما بالله يا ياسين لو عملتلها اي حاجه ساعتها لا هتكون ابن عمي و لا اعرفك ثم اخذ نور و ذهبوا
ظل ياسين يقف شاردا فيما حدث فهو لم يتوقع منها ذالك التصرف ثم نظر الي الاعلي و تحرك
كانت في الحمام تقف تحت الماء لتهدء من نفسها
دخل الغرفه و بحث عنها فاستمع الي صوت الماء في الحمام
ياسين،،لا دي اكيد في مصيبه هتحصل
بعد فتره خرجت كارما و كانت ترتدي احدي قمصانه مما كشف عن ساقيها و تحركت الي التسريحه لتمشط شعرها و هو كان يجلس ينظر إليها و يتعجب من تصرفاتها ثم نظر إليها و لمنظرها الذي سلب روحه فتحرك دون إراده منه و ذهب اليها و حاوط خسرها و مال علي رقبتها و استنشق عبيرها
كانت تقف تنظر لإنعكاسهما في المرأه و للحظه اغمضته عيناها عندما لامست انفاسه الساخنه بشرتها
كارما،،احم ممكن اكمل
فتح عيناه و نظر لانعكاسها و لفها اليها و قال بصوت متحشرج،، تكملي اي
كارما و هي تنظر لعينيه،، انت عملت كدا لي يا ياسين
نظر لها مطولا ثم تركها و كاد يذهب إلا انها امسكت بيده و منعته
وقفت امامه مره اخري و نظرت في عينه و قالت،، لي عملت كدا و لي انا بالذات
كان ينظر في نقطه في الفراغ ثم نظر لها و قال،،عشان عاوزك و لا نسيتي اول لقاء بينا لما طلبت منك انك تقضي معايا ليله و انتي رفضتي فقولت اتصرف انا بقا و اجيبك لحد عندي
كانت كارما تنظر في عينيه لترا ما بهما ثم قالت،، تمام و انا تحت امرك قالت ذالك و هي تبتعد عنه و تفك اذرار القميص و خلعته و القته علي الارض و قالت،، انا جهزه اتفضل
كان ينظر لها بشده و يستعجب هدوءها و تصرفاتها ثم القي عليها نظره اخري و اتجه اليها و هو ياتقطت القميص و يلفه حول جسدها
عارضته كارما و القته مره اخري و قالت،، مش دا الي انت عاوزه و انا قدامك اهه يلا اخلص
رد عليها بصفعه قويه و من شدتها سقطت علي الارض فمال عليها و سحبها من شعرها رفعها اليها و قال،، الزباله مكانها الزباله و انت هنا هتكوني خدامه مش اكتر ثم القاها بعنف و ذهب
كارما بصريخ،،الزباله دي الي انت اتخليت عن مبادئك عشان توصلها لحد ما جبتها جو بيتك و في قلب أوضة نومك يا ياسين
تحرك ياسين و نزل الي الاسفل و اتجه الي غرفة التدريب و ظل يضرب في ذالك الكيس الرملي بقوه و ظل هكذا حتي تعب و جلس علي الارض و هو يقول،، لي يا كارما لي كدا
في الاعلي ارتدت ملابسها و تسطحت علي الفراش و ظلت تنظر للسقف و تتساقطت دموعها دون توقف
كارما،، عينك بتقول كلام تاني و انا مش هستسلم يا ياسين
بعد عدت ساعات حيث منتصف الليل دخل الغرفه فوجدها متسطحه علي الفراش فاتجه اليها و اخذ ينظر لها و قد رأي اثار الدموع علي وجنتيها فتحرك للحمام و وقف تحت الماء حتي يفيق من تلك الافكار اللعينه التي تطارده ثم خرج و تسطح بجوارها و نظر لها مره اخري و قال،، انتي لي عملتي كدا انتي عملتي فيا اي جيتي عشان تسرقي قلبي ثم اقنرب منها و ضمها بقوه و دفن وجهه في رقبتها
كانت كارما مستيقظه و لكنها غير قادره علي فتح عينيها من كثرة البكاء فسمعته و ابتسمت ربع ابتسامه فهي رات في عينيه الحب و لم تري شئ اخر

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل السابع والعشرون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية لصه سرقت لي قلبي " اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent