Ads by Google X

رواية احببت ابن عمي الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم ملك احمد

الصفحة الرئيسية

رواية احببت ابن عمي البارت الثامن والعشرون 28 بقلم ملك احمد

رواية احببت ابن عمي كاملة

رواية احببت ابن عمي الفصل الثامن والعشرون 28

سيف:ايه حامل بجد
اميرة بعياط:اه بجد
سيف:بتعيطى ليه
اميرة:مش...مش مصدقه نفسي انا حامل بجد انا ك..ك..كنت فاكرة أن مش هخلف تانى...... انا دلوقتي خايفة لحسن ده كمان ي.....قاطعنى وقال
سيف:شششش متعيطيش.....واه انتى حامل بجد عشان ربنا مش بينسى حد أبداً....... وكمان مش عايزك تفكرى في اللى حصل قبل كدة كأنه حلم محصلش ومتخافيش انا مش هاسمح لى حد يفكر يأذيكى ابداً
حضنته بقوة وقولت: حاضر حاضر يا حبيبي

 
اليوم التالي
اتجمعنا برضوا  كنا قاعدين بنلعب
أميرة:يا جماعه لو سمحتوا انا عايزة اقولكم على حاجه
محمد:قولى يا بنتى 
سيف: أميرة حامل
الكل كان فى حالة صدمة
منى:ازاى
اميرة بفرحة:يعنى ايه ازاى انا حامل
سلوى:الف مبروك يا حبيبتي الف مبروك
أميرة: الله يبارك فيكى
نهى:لا ده بالمناسبة الحلوة دي اروح اجيب حلة المحشي
اميرة بصدمة:نعم محشى فى شرم
منى: وماله هو فى احسن من المحشي واللمة الحلوة
نهى:لاااا ده مش اى محشي ده محشى كرنب
اميرة: لأ طبعاً روحى يا نونا هاتى المحشي بلا برستيچ بلا بتاع يالا
على: احم بمناسبة اللمة الحلوة احم كنت عايز اقولكم على حاجه
احمد:اتفضل قول يابنى
على بص لنعمة وكأنه بيقولها انا هاحكى

على:احم انا احم انا
محمد:ايه يابنى عايز تقول ايه
على: انا عايز اطلب ايد بنتك ياعمى
محمد بستعباط:انهيه واحدة فيهم
اتوتر على وقال:ايد نعمة بنت حضرتك
محمد بمرح:هو ده وقته يعنى قبل المحشي ده كللم
احمد:بطل هزارك ده يا محمد ورد على على
محمد: انا عن نفسي موافق بس الرأي مش رأى رأي العروسه
أميرة:قولى يا نونو رأيك ... وبعدين غمزتلها
نعمة بهمس:اه يا حيوانة
نعمة: موافقة.... وطلعت تجرى على اوضتها
محمد:يابت المجنون*ة
نهى: لولولولولوللولى 🌸❤️ مبروك يا بنى
على :الله يبارك فيكى يا طنط
على:طب مش نقرأ الفاتحة بقى
محمد:يالا يا خويا
__________________________________
بعد شهر
اميرة:الو يا ميادة....ها اللى حصل
ميادة بفرحة:قرينا الفاتحه
اميرة: بجد مبروك مبروك يا حبيبتي
ميادة: الله يبارك فيكى يا حبيبتي كان نفسي تكونى معايا النهاردة
أميرة:وانا والله بس انتى عارفة أن النهاردة المفروض اروح عند الدكتورة عشان اطمن
ميادة:ماشى ربنا معاكى وطمنينى
عند الدكتورة
الدكتورة: الحمدلله الصحة تمام
سيف:بجد يا دكتوره
الدكتورة:اه بجد بس محتاجين راحة تامة ومش عايزين حركة كتير
أميرة:أيوة يا دكتور بس فرح اختى قرب ولازم اكون معاها
الدكتورة:ماشى بس برضوا خلى بالك من نفسك ومن البيبى
سيف: حاضر.... شكراً يادكتور
__________________________________
نجرى الاحداث شوية
بعد ٦شهور
اميرة: لولولولولوللولى 🌸❤️ مبروك يا عرايس
ميادة ونعمة: الله يبارك فيكى
نعمة بتوتر:انا خايفه اوى ومتوترة جداً
ميادة:وانا كمان متوترة وخايفة اوى وحاسة انى فى حاجة هاتحصل
اميرة: الله على التشاؤم.....انا برضوا كنت كدة زيكوا فى يوم فرحى كنت حاسة بمشاعر ملغبطة جداً فرحانة وقلقانة وخايفة مشاعر غريبة جداً
نعمة:انا مش مصدقه نفسي أن النهاردة يوم فرحى 
منى:يالا يابنات العرسان وصلوا
أميرة: حاضر يا ماما خلاص خلصنا....يالا انجزوا
ميادة: حاضر يالا
مروان: بحبك
ميادة:وانا بحبك اوى
على:ايه القمر ده
نعمة بكسوف:بس بقى....
دخلوا القاعة كانت كبيرة وواسعة اوى وجميله جدا فضلنا نرقص ونهيص
سيف: ايه القمر ده
أميرة:بجد شكلى حلو
سيف:انتى احلى من العروسة
اميرة:ايه الoverده
سيف:مش تبطلى رقص بقى غلط عليكى
أميرة:سيبني شوية عايزة ارقص
سيف:طب خدى كلى حاجة
أميرة: لأ مش عايزة.....اااااااااااه.........اااااااااه مش قادرة
سيف بقلق:فى ايه مالك
أميرة بوجع:اااااااااه مش قادرة .......الحقنى ااااااه
وقف الفرح وسيف اخدنى واخدتى على المستشفى
أميرة بعياط:ااااااه.....يماما مش قادرة هاموت مش قادره...ااااااه
منى:متخافيش يا حبيبتي أهدى اهدى
دخلونى العمليات
سيف:انا هادخل لى أميرة
الدكتور: لأ مش هينفع يا استاذ
سيف بعصبية:انا هادخل معاك
الدكتور:اتفضل
عقموه ودخلوه اوضة العمليات
اميرة:سيييييف اااااه خليك جنبي متسبنيش
سيف: ماتخفيش انا معاكى أهدى اهدى يا حبيبتي
اميرة:اااااااااه خلاص مش قادره
وبعد كدة سمعنا صوت البيبى
أميرة بتعب:ه...سيف...وأغمى عليها
سيف بقلق:هى مالها يادكتور
الدكتور: لأ متخفش هى اغمى عليها من التعب والأرهاق
بعد نص ساعة
أميرة:اه اه سيف
سيف:انا هنا ياحبيبتي
أميرة:فين البيبى...ياسيف
سيف بأبتسامة:سمى الله
أميرة:ايه ده تؤام
سيف:اه يا حبيبتي تؤام
منى:الف سلامه عليكي يا ضنايا
اميرة: الله يسلمك يا ماما
آسر وآدم:هاتى يا عمتو عايزين نشوف البنتين
سيف:خد يالمض انت وهو
آدم واسر بصوا لى البنتين بحب وقالوا
آسر:ليل
آدم:عشق
سيف وأميرة بصوا لبعض وعنيهم بتقول مليون حاجة

تكملة الفصل 

بعد سنين
سيف كان بيشتغل على اللاب وجت ليل وعشق يرخموا شوية
ليل شاورت له:قرب كدة
سيف:اهو يا ستى عايزة ايه
فضلت بصاله وساكتة
سيف:بتبصيلى كدة ليه
ليل:انت قمور كدة ليه
سيف باستغراب:افندم
عشق بحدة:جاوب على سؤال حضرة الضابط.....انت قمور ليه ياولا
سيف:ولا......هو انا بلعب معاكى فى الشارع
ليل:جاوب
سيف قفل اللاب
سيف: حاضر ياختى منك ليها....انا قمور ليه..... الجواب هو دى خلقة ربنا... شكراً
ليل وعشق بصوا لبعض
عشق:امممم إجابة مقنعة برضوا
سيف: قولولي بقى سئلته السؤال ده ليه
ليل:كنا قاعدين زهقانين قولنا نيجى نرخم
سيف:اممم ترخموا اه
عشق:بس فى سؤال محيرنى
سيف:ايه هو السؤال يا بت أميرة
عشق:هى ماما ليه مش قمورة شبهك
أميرة بصويت:ناااااعم...
سيف بهمس: أهلاً
أميرة:مين دى اللى مش قمورة يابت منك ليها...ده انا احلى من ابوكى....ده انتوا شبهى...ياولاد الكل*ب
سيف كان على آخره وكاتم الضحك بالعافية
أميرة: بتضحك على ايه ياسيف
سيف:ها ولا حاجة ياروحى......انتى عندك حق كدة ياولاد تقارنوا أمكم بيا ده كلام هى امكم فى حد شبهها فى جمالها ولا حلاوتها لأ أخص عليكوا
سيف نزل راسه: أجروا على اوضتكم بسرعة
عشق:تشكر نردهالك في الافراح
أميرة: خلاص انا تعبت مش قادرة
سيف:خليكى حنينة على البنات شوية يا أميرة
أميرة:انا ده انا حنينة عليهم اوى....عمرك شوفت حنية ودلع زى اللى انا بعملهم
سيف:هى صينية بطاطس
أميرة:بلاش دى عمرك شوفت ام بتحن على عيالها زى
سيف: بصراحه لأ
أميرة: ياشيخ ده انا من فرط الحنية أكاد أن اذوب.
سيف:ياولا ياولا ياشاعر انت ياجميل...ونبى لتجيبى بوسة
أميرة:سيف اتلم
سيف:يووووه حاضر
__________________________________
فى المساء
عشق:بابا بابا بابا بابا
سيف بنعاس:اممم عايزة ايه يا عشق
عشق: تعالى احكيلي حدوتة
سيف:نامى يا حبيبتي انا تعبان
عشق:مليش دعوه انا عاوزاك تحكيلى حدوتة
سيف: حاضر
قام وشلها وراح اوضتها
سيف:بصى ياستى احكيلك ام أربعة وأربعين
عشق: لأ دى حدوتة وحشة
سيف:طب ابو رجل مسلوخة
عشق: لأ دى حدوتة تخوف
سيف:طب الشاطر حسن
عشق:اى حاجة
سيف: ماشى.....بصى كان يا مكان فى......وبص لقاها نامت 
سيف:اه منكوا يا ولاد أميرة
ولسة هايقوم
ليل:بابا
سيف:ايه تانى
ليل:تعالى نام جنبنا.....احنا خايفين
سيف:يعنى انتوا عاملين حوار عشان انام جنبكوا طب ما تقولوا من الأول
عشق:يالا يا حاج تعالى
سيف: ماشى ياختشى
ليل وعشق باسوه وقالوا:احنا بنحبك اوى يا بابا
حضنهم:وانا كمان ياقلب بابا انتوا....ربنا يخليكوا ليا

google-playkhamsatmostaqltradent