رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل التاسع والعشرون - بقلم بدور عاطف
رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل التاسع والعشرون
تجهزوا للحفله و كان ياسين في انتظارها و ها قد اتت و كانت ترتدي فستان باللون الاحمر ذو فتحه كبيره من اسفل في الجانب الايمن و ترتظي حذاء أسود ذو كعب عالي و تركت العنان لشعرها و كانت فاتنه بشده
إبتلع ياسين ريقه و ظل ينظر إليها
كارما،،يلا
ياسين،، هتروحي كدا
كارما،،امال البس قميص و بنطلون يعني
ياسين،، مش شايفه انه مبين رجلك كلها و محدد جسمك
كارما،،مش انت الي جايبه
ياسين بهمس،،مكنتش اعرف انه هيكون كدا
كارما،،هنقف كتير
ياسين،،يلا
تحركوا و ذهبوا الي الحفله
عند نور كانت ترتدي فستان باللون الموف قصير يصل الي الركبه و لكنه ضيق من علي الصدر و و واسع من الاسفل فكانت كالفراشه الصغيره نظر لها خالد و هي قد توترت بشده و ازدادت حمرة وجهها
خالد،،اي الجمال دا
نزر بكسوف،،شكرا
خالد،، انا شكلي هكتب الكتاب الليله
نور،،خالد بس بقا و يلا عشان اتأخرنا
خالد،،اتفضلي يا روحي يا عسل يا قمر انت يا خراااااخي هو في كدا
نور،،بقيت بيئه اوي يا حبيبي
خالد،،من اختك دي بهدالت كل مخارج الحروف الي عندي
نور،،هههههه طب بس لتسمعك عشان هي بتيجي ع السيره
خالد،،لا و علي اي يلا
انطلق خالد بالسياره و ذهب
في الحفله كان أسر يجلس مع مجموعه من الرجال الاعمال و يتحدث معهم و ات اليه احد الاشخاصو همس له في اذنه
اسر طب انا جاي حالا عن ازنكوا
تحرك اسر و امسك هاتفه و تحدث مع احدهم و قال،، ها عملت اي تمام اول ما اديك الاشاره تنفذ علي طول سلام
الرجل،،اسر باشا هنعمل اي تاني
اسر،،اصبر عليا المهم كل حاجه جاهزه جوه
الرجل،،ايوه
اسر،،و الكاميرات تمام
الرجل،،ايو يا باشا
اسر،،تمام اوي او ما اديك الاشاره تنفذ يلا روح انت ثم قال في نفسه،،اللعبه الي لعبتوها عليا انا كاشفها من الاول و انا بقا هضرب عصفورين بحجر واحد و ام اشوف بقا هتعمل اي وقتها يا ياسين
وصل ياسين الي الحفله و معه كارما التي ما ان رات المكان حتي دب الخوف في نفسها و شعرت بالضيق
ياسين،،يلا وقفتي لي
كارما و هي تنظر له بقلق،، ها حاضر
ياسين،،مالك يا كارما في اي انتي تعبانه
كارما،،لا لا ابدا
دخلوا الي الحفل و كان يقف في استقبالهم
اسر،،حمد الله علي السلامه يا باشا ثم سلم علي كارما و طبع قبله علي يدها مما اثار الرعب في كل انحاء جسدها و سحبت يدها سريعا
لاحظ ياسين توترها و جسدها الذي انتفض و هي شعر به لانه يحيط خصرها فنظر لها و قال،، اهدي انا جنبك اهه و ما تحوليش تسيبيني و تبعدي
اومات له كارما و لم تتحدث
اسر،، انا النهارده محضرلك مفاجاه جميله اوي هتعجبك اكيد
ياسين،،مش احسن من مفاجاتي انا
اسر،، جالي فضول اعرفها
ياسين،، خلي كل حاجه لوقتها عن ازنك
تحرك ياسين و كارما ام هو فنظر لأثرهم و قال،، صدقني مفاجاتي انا احلا بكتير اوي يا باشا
وصل خالد و معه نور و تحركوا الي كارما و ياسين و ظلوا يتحدثون مع رجال الاعمال
أرسل احدهم رساله الي كارما عبر الهاتف فهي كانت بإنتظار تلك الرساله ففتحتها و قرات محتواها
(مستنيكي جوا متتاخريش )
ات اسر اليهم و قال،،ها يا جماعه هتفضلوا ترغوا في الشغل كدا كتير دي حفله و لازم نستمتع
خالد بهمس لم يسمعه سوي نور التي تقف بجواره،،ابو تقل دم امك
نور،،هههههه
خالد،، بس ابت الناس حواليكي ما تضحكيش
نور بتزمر،،حتي الضحكه
خالد،، طبعا دي ليا انا لواحدي ماحدش شوف الجمال دا غيري انا مش كفايا الفستان دا
نور،،ماله الفستان مش كان عاجبك و عمال تقو اي الجمال و الحلاوه دي
خالد،، كنت غلطان و الله غلطان
نور،،هههه هههههه
خالد،،كدا كتير اسكتي بقا
نور،،هههههه مش قادره هههه
خالد، طب يلا يلا نمشي
نور،،لا خلاص و الله
خالد،،لا يلا تعالي اخدك مكان كدا شاعري بيعد عن الجو دا يلا
نور،،طب استني نشوف كارما و ياسين
خالد،،كارما اي بس يلا امشي
ثم سحبها و ذهبوا
تحركت كارما بعد ان انشغل ياسين عنها في التحدث مع احد الاشخاص
تحركت كارما و ذهبت بعيدا عن الحفله و قامت بالاتصال عليه
كارما، عاوز اي
....،،قولتلك عاوزك
كارما،،موافقه بس اتأكد انك سبته الاول
....،،حاضر
بعد مده ارسل اليها فيديوا بكل ما يحدث حيث أخذوا سيد و وصلوا الي المقابر و ظلوا واقفين
رن هاتفها فتحدثت سريعا و قالت، هما واقفين لي
...،، هديهم الامر انهم يمشوا بس و انتي في حضني ها هستني كتير
كارما،، ماشي بس ما فيش حاجه هعملها غير لما يمشوا من عندوا
....،،تمام يلا هبعتلك حد يجيبك سلام يا قطه
عند اسر تحرك و وقف يتحدث في الهاتف ثم قال،،اجهز و لما اديك الاشاره تنفذ عاوزها تراب حتي المخزن نفسه عاوزه يبقا متساوي بالارض فاهم
اسر،، ام اشوف بقا هتعمل اي يا ياسين
عند كارما ات اليها شخص ما و اخذها و خرجوا من الفيلا و ركبوا سياره و انطلقوا
ام ياسين فكان مشغول بالتحدث مع بعض الاشخاص ثم ات اليها جاسر
جاسر،، ياسين باشا
ياسين،،اهلا يا باشا اي التأخير دا كله
جاسر،، انت عارف بقا الاجتماع بتاع النهارده اليوم كان مليان بصراحه
ياسين،،الله يكون في عونك يا باشا
جاسر بهمس،، كل حاجه تمام
ياسين،، انا اقنعتهم اني خلاص سبت صفقة المتحده
جاسر،،احنا لازم نخلص من الواطي دا في اسرع وقت
ياسين،،دا انا هدمره
اثناء حديثم رن هاتف جاسر
جاسر،، الرجاله اتصرفوا
ياسين،،خليه يشرب بقا
ات اليهم اسر و قال،،حيتان الاقتصاد مع بعض نورتونا يا باشوات
جاسر،، دا نورك يا باشا
ياسين،،اي يا اسر فاضل كتير علي مفاجأتك
اسر،،هههه اي يا باشا الفضول دا
ياسين،،اصل انا مفجاتي جاهزه
اسر،، قولتلي علي العموم شويا و هتشوفها و اتمني تعجبك استمتعوا بالحفله
جاسر،، غبي اوي
ياسين،، وقع تحت ايدي و مش هرحمه
عند كارما،،وصلت الي مكان خالي يعتبر تحت الانشاء فتحركت و اتجهت الي تلك العماره و دخلت و صعدت الي الدور الثاني
الرجل،، حمد الله علي السلامه اتفضلي
دخلت كارما و اغلق الرجل الباب بعد ان دخل هو الاخر
دخلت كارما و وجدت مجموعه من الرجال نظرت لهم بتوتر و اثناء ذالك،،رن هاتفها و كان هو
.....،، معلش يا قطه مع انك طالعه من عيني بس قولت ان دي هتبقا مفاجأه حلوه اوي لياسين نجم الدين فهخلي رجالتي هم الي يقوموا بالواجب لا ن بعد الي هيحصل الساحه هتفضالي و انا لازم اكون مثالي انتي عارفه بقا شغل رجال الاعمال لازم اسم اسر دويدار يلمع ذي الألماظ استمتعي يا قطه سلام
كارما،،اه يا بن الكلب
الرجل،،يلا يا حلوه قال ذالك و هو يلقيها علي الارض
شخص اخر قام بتمزيق فستانها و لكنها ضربته و وقفت و اخذت تقاومهم و لكنهم تمكنوا منها و امسكوها
ات شخص بكاميرا و قال،،جهزي نفسك يا حلوه عشان العرض هيبتدي
نظرت كارما بصدمه فهي لم تستطع الفرار منهم
يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثلاثون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية لصه سرقت لي قلبي " اضغط على اسم الرواية