رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الخامس عشر 15 بقلم ملك ايمن
رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الخامس عشر 15
في لحظه اسر اعتلاها
بسمه: ا ا ابيه
اسر: نعم ياقلب ابيه
بسمه: ا اب ابعد شويه كده عيب
اسر متجاهل كلامها وقرب منها
اسر: مش قادر
بسمه بدموع: ي ياابيه اتصدم من دموعها للدرجه دي مش حابه قربي بعد عنها بهدوء
اسر: ان انا اسف مكنش مكلملش كلامه ونامت ع صدره
بسمه: وقت اديلي شويه وقت بس ياابيه وعد
ضمها بقوه ونامو
في صباح يوم جديد عليهم اسر قام لبس وهي لسه نايمه استغرب دايما بتصحا بدري
اسر: بسمه فوفي يلا عندك مدرسه
بسمه: مش قادره اقوم
اسر: بلاش كسل يابسمه قومي يلا
بسمه بتعب: حاضر ياابيه
تسريع الاحداث جهزت ونزلو اتجمعو ع الاكل قبل ما يمشو
بسنت: الو
احمد: احم انسه بسنت
بسنت: ايواه مين
احمد: انا احمد زميل عمران
بسنت: اه اه اهلا خير في حاجه
احمد: ااه بصراحه كنت عاوز حضرتك تيجي تعايني الڤيلا انهارده
بسنت: لكن انا متفقه بكره
احمد: لا مهو انا مش فاضي بكره
بسنت: تمام هجيلك الساعة خامسه
احمد: تمام
ع الاكل تحت
غيث: بسمه وشك اصغر لي
بسمه بتعب: انا كويسه
عمر: حبيبتي لو تعبانه تعالي نكشف
اسر: تعبانه يابسمه
بسمه: لا مين هيوصلني انهارده
اسر: انا يلا
بسنت: انا هتاخر انهارده شويه
اسر: ولي انشاء الله
بسنت: عندي معاينه الساعه خمسه المغرب
غيث: نعم خم اي
يونس: وطي صوتك ياغيث
غيث: انت سامع وهتروح فين
بسنت بتوتر: رايحه****
غيث بعصبيه: وحيات امك
اسر: غيث اقعد مكانك
يونس: هي اول مره تروح تعاين
غيث: لا بس الوقت متاخر والمكان فاضي
عمر: خلاص ياعم حد مننا يخص ويروح معاها
غيث: انا الي رايح معاها تخلصي
بسنت بضيق: طيب
عائشه: اه طيب في موضوع
اسر: في اي ياعائشه
عائشه: مسيو فؤاد
عمر: بتاع الفرنساوي
عائشه: اها عاوز معاد من ابيه اسر
عمر: نااااعم ياعمر
يونس: بس بقا ادو للبنات فرصه تتكلم كملي يا عائشه
عائشه: ه هو طلب ميعاد وجاي بكره
عمر: وهو كلمك فين بقا يامحترمه
عائشه: في السكشن
اسر: نتكلم بعدين يلا يابسمه قومي
👀👀👀👀👀👀👀
في عربيه عمر و عائشه
عائشه: ممكن تهدي السرعه
عمر: مسمعش صوتك
عائشه: طب انا عملت ايه
عمر وقف العربيه: عملتي اي ازاي يقف معاكي هه ملكيش رجاله
عائشه: ممكن توطي صوتك
عمر: موافقه
عائشه: ع اي
عمر: ع الزفت ده
عائشه: مش عارفه
عمر: كان بيبصلك كان بيدقق في عينك وهو بيشرح وضرب الدركسيون الحيوان ده
عائشه: عمر لو سمحت اهده انت عارف اني مش بركز في عين حد لانه حرام ودي اول مره يتكلم معايا ولله
عمر:خلاص وساق ومشي من سكات
هو انا لي بعمل كده ما هي ليها حق تحب وتتحب انا لي خايف وقلبي بيدق كده
هي ياربي ياتري هو كمان بيبادلني الشعور نفسه ياتري ياعمر بتحبني لكن لازم تتكلم عشان مضعش منك يارب
👀👀👀👀👀👀
في عربيه غيث وبسنت
غيث:االي رايحه تعايني عنده راجل ولا ست
بسنت:ر راجل
غيث:اللغي
بسنت:لا طبعا ده شغلي
غيث وقف ع جنب وحاول يتكلم بهدوء:بسنت انا مش عاوز اجبرك الغي القرف ده
بسنت:انت محموق كده لي اي الي يخصك في كده
غيث مسك دراعها جامد:لا لو ع الي يخصني فا يخصني كتير
بسنت:ااه غيث ايدي
غيث:بلاش تطلعي اسواء ما فيا يابسنت مفهوم
بسنت:طيب ساب ايديها ومشي ع مكان مكتبها
👀👀👀👀👀👀موكا
في عربيه اسر وبسمه كانت نايمه ع ازاز العربيه
اسر بقلق:بسمه خليني اوديكي لدكتور
بسمه:لا يا ابيه شويه وهبقي كويسه متقلقش
اسر:تعالي قربي ياروحي اتعدلت نامت في حضنه
اسر:بسمه
بسمه:نعم
اسر:زي ما اتفقنا مفيش كلام معاه
بسمه:حاضر
اسر:حبيبتي جسمك بارد
بسمه:تؤتؤ بس العربيه سقعه
اسر بخبث:امممم ادفيكي بجسمي
بسمه بعد ما فهمت قصده:ابيه
اسر:ههههه خلاص خلاص يلا وصلنا اتعدلت جابلها الشنطه اخدت مسك ايديها باسها وباس خدها
اسر:خلي بالك من نفسك لو في حاجه اتصلي بيا
بسمه:حاضر ونزلت وهو راح ع شغله
👀👀👀👀👀👀موكا
عائشه وصلت ودخلت ع السكشن وعمر راح ع السكشن بعد ما اتطمن ان دكتور فؤاد مش عندها انهارده
👀👀👀👀👀مموكاا
غيث دخل الجامعه ودخل ع السكشن ع طول
غيث:انهارده هناخد قانون جزئي
وابتدي يشرح وغرام مستغربه انه مبصلهاش خلص شرح ودخل مكتبه
دق دق دق
غيث: ادخل
غرام: حضرتك بخير
غيث: جايه عشان تقوليلي كده
غرام: مقصدش بس
غيث: انا كويس شكرا
غرام: اسفه لو ازعجتك
غيث: مفيش ازعاج اتفضلي خرجت غرام وهو حط ايديه ع راسه
غيث: لي عملت كده مش هي دي غرام الي اعجبت بيها اي حكايتك ياغيث مغقول اكون لالالا مش ممكن ابدا وحاول يشتغل عشان يشغل نفسه
👀👀👀👀👀موكااا
عند اسر
اسلام: مالك يابني عمال تبص ع الفون لي
اسر'ها لا ابدا في اي
اسلام: اللوا رفعت عايزك
اسر: تمام جاي ثانيه بس ورن ع يونس
اسر: يونس معلش روح هات بسمه انت تمام يلا سلام وقفل وراح يكمل شغله وقلبه مع صغيرته فا كان يظهر الارهاق ع وجهه نظرتها باهته لا يعلم ما سبب تقلباتها تلك
👀👀👀👀👀مموكااا
عند يونس
بسمله:دكتور في اي تطورات في حالت الطفل ده
يونس: زي ما قولتلك يابسمله العمليه خطر عليه ده جسمه ميستحملش لسه
بسمله بحزن: خساره
يونس: هيمشي ع علاج ع الاقل لحد ما الحديد في جسمه يتظبط
بسمله'تمام
يونس: انا عملت الي عليا
بسمله: عارفه يادكتور ولله هو بس صعبان عليا
يونس: ربنا يحلها من عنده
بسمله: انشاء الله هاا هنلف ع المرضي وعندنا عمليتين انهارده
يونس: اتنين انا كده هتاخر ع بسمه
بسمله: للاسف ميتفعش تاخير فيهم
يونس: تمام هكلم غيث يرحمها كان هيرن لكن جاتله حاله طارئه ونسي امر بسمه تماما
👀👀👀👀👀👀موكاا
عند بسنت الوقت عدي بسرعه وقامت اخدت حجاتها وراحت للموقع بتاع اللڤيلا راحت ودخلت كانت ڤيلا مفروشه ومعمول فيها جو رومانتيك
بسنت بتلف لقا احمد وراها
بسنت: ا ال الڤيلا دي جاهزه
احمد: منا عارف
بسنت: وانا اي الي جايبني هنا
احمد: بصراحه دخلتي دماغي وعاوزك قال كدن وهو بيقرب وهي بتبعد عنه
بسنت: انت اتجننت وسع كده مسكها كتفها كاد ان يعلن اغتصاب ع*ز*ر*ي*ت*ه*ا ولكن يد ذالك المتوهج كانت اسرع فضل غيث يضرب فيه لحد ما فقد الوعي وبصلها كانت بتحاول تمسك هدومها المتقطعه وبتداري نفسها راح عندها لبسها چاكيد البدله وشالها وهي بتعيط
حطها في العربيه وراح ركب
بسنت: ك كا كان وبين كل كلمة شهقه طلع غيث بالعربيه اشتري ليها هدوم وبعد كده راح ع مكان
بسنت: احنا جينا هنا لي
غيث: هتعرفي كل حاجه واخدها وطلع كانت شقت ماذون
بسنت: اي ده
غيث: هكتب كتابك عليا اكتب ياشيخنا وتكتب الكتاب وانتهي ب الجمله الشهيره:(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)) واخدها ونزل ركبو
بسنت: هوا الي حصل ده بجد
غيث: ايواه يعني انتي دلوقتي مراتي ع سنه الله ورسوله
بسنت بدموع: لي ه هو ملحقش ولله ملحقش وانفجرت في البكاء وهي بتخترف بالكلام مهلا لن يصدم اكثر من ذالك فا القلب الحجر ليس من طبعنا شالها وقعدها ع رجله كانت بين ايديه طفله ارهقت رجولته تشبثت بيه كا طوق نجاه
غيث: هشششش عارف انه ملحقش ولله خلاص اهدي بطلي عياط بقا
بسنت: ان انت م مجبور عليا
غيث بضحك: وياتري بابي ولا مامي الي جبروني متبقيش عبيطه
بسنت: امال لي عملت كده
غيث: هتعرفي بعدين
سكتت ونامت ع صدره
هو ولله مانا عارف لي عملت كده اكيد عمر هيشلوحني
👀👀👀👀👀مموكاا
خلص اليوم والكل روح الا بسمه
اسر: امال فين بسمه
يونس: اوبس انا نسيت اجيبها
اسر'نعم رن ع المديره
المديره: هي خرجت ركبت مع زميلتها وادتله رقم زميلتها
اسر: بسمه انتي فين
بسمه: ملك هتوصلنب لحد البيت ياابيه
اسر: حبيبتي ولله انا قلت ليونس يجيبك انتي كويسه
بسمه: كويسه ياابيه شويه وهوصل
اسر: ماشي وقفل
يونس: اي
اسر: ملك صحبتها هتجيبها صوتها مش طبيعي
عائشه: كانت كويسه امبارح
اسر: لما تيجي نشوف امال فين بسنت و غيث
عمر: الطار ولا العار ياولدي
عائشه: كل واحد في اوضته يا ابيه
اسر: تمام انا داخل المكتب ودخل بعد شويه وصلت بسمه دخلت وهي بتجر في رجليه
بسمه: فين ابيه اسر
يونس: في المكتب انتي كويسه
بسمه: اه وراحت ناحيت المكتب
دق دق دق
اسر: ادخل دخلت كان قاعد ع الكنبه في المكتب قفلت الباب وسابت شنطتها في الارض وراحتله فتحت ايديه ورفعت نفسها قعدت ع رجله ده كله من غير كلمه
بسمه: ابيه احضني
اسر حضنها: مالك ياروحي
بسمه: محتاجه ارتاح
اسر: تعالي ارتاحي فوق
بسمه: تؤتؤ عاوزه ارتاح هنا ع رجلك وفي حضنك
اسر: فيكي ايه وجعك قوليلي في اي مضايقك
بسمه: جسمي مكسر اوي ياابيه ودماغي مصدعه وايدي طول اليوم بتترعش جسمي سخن بس حرانه
شالها دفست راسها في حضنه واخدهة وطلع بيها ع الاوضه نيمها ع السرير دخل مللها البانيو مايه دافيه وخرجلها شالها نزلها في الحمام
بسمه: بتعمل اي
اسر: هتاخدي شاور دافي يريح جسمك شويه يلا
بسمه: طب اخرج بره
اسر: بسمه
بسنه: اممم
اسر: يلا
بسمه: طب لف وشك طيب
اسر: طيب ولف قلعت هدومها وقعدت في البانيو فضل معاها خلصت ولف وشه لبست وشالهة ونيمهة ع السرير وطلع جنبها في ثانيه رمت نفيها عليها
اسر: بسمه قربك هيخليني اعمل حاجه انا مش عاوز اعملها دلوقتي
بسمه: ابيه هو انت هتخوني
اسر: اخونك لا طبعا لي بتقولؤ كده
بسمه: فيفي زميلتي قالتلي انه لو انت لسه مش لمستني يبقا هتخوني
اسر: هههههه لا متقلقيش ياستي مذ هخونك
بسمه: وعد
اسؤ: وعد ياست البنات قرب منها قبلها قبله رقيقه في اابدايه كانت مصدومه ولكن مع الوقت بادلته كانو في حاله عشق لاول مره يشهدها كلاهما كاد ان يسحق تلك الصغيره في عالمه قاطعهم صوت زعيق عمر من تحت اتعدلو وعدلو نفسهم نزلو واتصدمو من...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3" اضغط على أسم الرواية