رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت العشرون 20 بقلم ملك ايمن
رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل العشرون 20
سكتت وشهقت بصدمه
اسر: في اي مالك فيكي اي
بسمه: ابيه في دم هنا اهو
اسر بضحك: ده عادي ياروحي
بسمه: ابيه انت متعور اي الدم ده وابتدت تعيط
((ملاحظه اسر قافل عليها من وهي صغيره فا مش فاهمه حاجه))
اسر؛ بس بس بس قومي خودي دش ولما تيجي هقولك اي ده
بسمه: طيب بس مش تقوم عشان التعويره مش تنزل دم تاني
ضحك اسر ع برائتها طفله هتتعلم كل حاجه ع ايديه بين ايديه هتعيش الحب معاه
بسمه: ممكن ياابيه توسع
اسر بمكر: اوسع اي
بسمه: ا ا الملايا
اسر: تؤتؤ قومي كده
بسمه: يالهوي لا عيب ونبي ونبي وسع
اسر: خلاص اهو قومي قامت دخلت الحمام اخدت دش وخرجت كان اسر غير فرش السرير قعدها عليع ودخل ياخد دش
عند عائشه بسنت قاعده معاها
بسنت: عائشه بالله عليكي قولي لاسر يرجع عمر بقاله قد اي بره بيبات عن اصحابه
عائشه: يابسنت انا قلت لابيه يرجعه بس هو الي مش راضي
بسنت: طيب ع الغدا قوليلو تاني
عائشه: حاضر حاضر يابسنت
خرجت بسنت وراحت ع غرفه غيث
(((يونس اعترف ل بسمله وهي كمان اعترفتله لكن هيتقدم اخر السنه بسبب تعب والدتها))
في غرفه يونس قاعد قدامه شغل مشغول فيه ومركز قطع تفكيره صوت الفون ترن ترن ترن
كان رقم
يونس: الو مين
بسمله مغيره صوتها: احم حضرتك دكتور يونس
يونس: ايواه انا مين
بسمله: احم انا بصراحه واحده معجبه بيك موت ونفسي بس اكون معاك
ابتسم يونس ع عمايل حبيبته الغيوره: اه ومالو تعاليلي الڤيلا بليل ونشوف الموضوع ده
بسمله بغيظ: واي عنوان ڤيلتك
يونس: عنوانها ********
بسمله: اه هكون عندك ياشيري باي باي وقفلت وهي هتشيط
يونس: مجنونه فكراني مش هعرف صوتها مفايه دقت قلبي دي هه
في غرفه غيث كان نايم دق دق دق
غيث: ادخل دخلت بسنت
بسنت: جبيبي فاضي
غيث: تعالي ياروحي كنت برتاح شويه بعمل امتحان للسكشن
دخلت طلعت نامت جنبه اخدها في حضنه اخد نفس طويل
غيث: ريحتك وحشتني اوي
بسنت ابتسمت: غيث
غيث: نعم ياقلب غيث مالك ياقلبي
بسنت بدموع: عمر وحشني اوي
غيث: ولله ياحبيبتي هوا واحش الكل لكن هو غلط
بسنت ببكاء: خايفه عليه اوي نفسي بس اسمع صوته مش بيرود عليا ياغيث لي سابني كده
غيث: جالي امبارح الكليه
اتنفضت من حضنه: كان عامل اي يعني بياكل حلو لبسه نضيف
غيث: اهدي ياروحي هو كويس ولله العظيم وسال عليكي وع الكل
بسنت كانت هتتكلم لكن فون غيث رن وكان مكتوب غرام
بسنت: غرام مين
غيث ببعض التوتر: د دي طالبه عندي اخدت بسنت الفون وردت
غرام: اذيك ياددكتور
.........
غرام: غيث ممكن اعرف انت زعلان مني لي انا عملت اي من اخر مره كنا فيها مع بعض وانت متغير قفلت بسنت الفون وادتهوله وقامت كانت هتخرج قام قفل الباب وحضنها من ضهرها
بسنت: لو سمحت سيبني
غيث: كنت تعبان اوي وقابلتها صدفه يوم ما جت معايا عند بسمه في المستشفى وبعد كده قطعت كلام معاها خارج السكشن وحيات بسنت عندي هو ده الي حصل
بسنت: متكلمهاش تاني
غيث: من عيوني الجوز يالوز انتي
بسنت ضحكت ع كلامه
عند اسر وبسمه خرج كانت قاعده زي ما سابها ضحك بخفه
وراحلها قعد جنبها
بسمه: فين التعويره عشان اعقمها
اسر كان هيتكلم الباب خبط قام فتح
يونس: يلا عشان نتغدا
اسر: ماشي يلا يابسمه واخدها ونزلو كانت بسنت وعائشه وغيث موجودين قعدو وابتدو ياكلو
بسمه: ابيه يلا عشان اعقم لك التعويره
غيث: تعويره اي مالك
يونس: فيك حاجه يابني
اسر بغيظ منها: لا ياشباب مفيش حاجه خبطه صغيره تعالي معايا واخدها وكانو دخلين المكتب
بسنت: اسر لو سمحت عمر هيرجع امتي
اسر ببرود: الله اعلم
بسنت بغضب: عمر ليه في البيت ده زيه زيك
اسر: بسنت صوتك
عائشه: ابيه لو سمحت رجعه كفايه كده
اسر: قلت الله اعلم ودخل المكتب ومعاه بسمه
طلعت بسنت ع اوضتها وهي بتعيط وغيث راح وراها وعائشه طلعت اوضتها يونس كان طالع
بسمله: انت يا اخ
لف لها وابتسم بحزن باين عليه
بسمله بخوف: مالك
يونس: جيتي في وقتك تعالي ودخلو الصالون
👀👀👀👀👀👀👀
عند اسر
بسمه بدموع
يتبع ياتري بسمه بتعيط لي عارفه صغير وهعوضكم بس عندي امتحان
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3" اضغط على أسم الرواية