Ads by Google X

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الثامن والعشرون 28 بقلم ملك ايمن

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 كاملة

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثامن والعشرون 28

اسر: في حاجه وجعاكي
بسمه: لا هوا 
اسر: مالك 
بسمه: هوا احنا هنروح هناك بجد
اسر بضيق: ايواه
بسمه: طيب ه هوا لي مش قلت اني يعني اني مراتك
اسر: لما نروح هناك هعلن جوازنا عشان انا لسه مواثقتش العائد
بسمه: اممم 
اسر: واه لما نروح الزفت عز ده لو لمحتك حتي بتسلمي عليه هتبقا ليلتك سوده 
بسمه: لكن ده ابن عمي
اسر بزعيق: ابن عمك ولا ابن خالك الي قولته يتسمع فاهمه ولا لا 
بسمه بدموع بعدت عن اسر: حاضر عن اذنك وقامت دخلت الحمام غمض عنيه بندم كان لسه معاها وعاملها كده 
عندها جوه كانت بتاخد دش وهي بتعيط
بسمه: اكيد دلوقتي قال انا اخدت الي عاوزه وهيبتدي يزعقلي و ويضربني كمان 
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عند غيث كان بيشتغل بابه خبط 
غيث: ادخل 
دخلت بسنت بإبتسامة 
بسنت: فاضي ياحبيبي
غيث: تعالي ياروحي قفل اللاب توب وبصلها 
غيث: مالك 
بسنت: قلقانه بخصوص موضوع بسمه اشمعني هي مش عائشه
غيث: عشان عائشة كبيره وتقدر تدافع لكن بسمه لا تفكيرهم مش سهل
بسنت: معاك حق طيب انا هنزل بقا كانت خارجه مسك ايديها زقها خبطت في الباب 
غيث: مش كفايه بعد بقا
بسنت بتوتر: غ غيث ا ابعد 
غيث وقرب اكتر: تؤتؤ مش عايز 
بسنت كانت هتتكلم قاطعها بقب*له وبعدها شال**ها نيمها ع الس"رير 
بسنت: غيث بجد مش جاهزه استني خمس دقايق 
غيث: هتعملي اي
بسنت: هجهز نفسي الاول
غيث: تؤ انا عاوزك كده و دلوقتي 

"" لم اكن اعلم اعلم انك انتي جنتي التي انعم بها والان اصبحتي عالمي الخاص الذي استطيع ان اكشف عن مدي عشقي ولكن بطريقه اخري"""

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عند عائشة وعمر
عمر: عائشة انتي بقالك ساعه بتلعبيتي استغمايه مش كفايه
عائشة: انت تعبت طب يلا نام تصبح ع خير
عمر: نااااعم ياعمر
عائشة اي
عمر: تعالي يابت انتي انا مش لسه كاتب كتابي عليكي هه
عائشة: عمر ولله لو حصل حاجه مش هسامحك ولا هسامح نفسي لازم الدنيا تعرف اني بتعتك
عمر: خلاص خلاص اهدي مفيش حاجه روحي ارتاحي شويه ونزلي النقاب يلا
عائشة: حاضر

"" التفاهم بين الازواج بيصحح حجات كتيره في العلاقه حتي احيانا بتولد حب بين اي اتنين"""

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عند اسر وبسمه خرجت وراحت سرحت شعرها وبعدها لبست الحجاب وفتحت البلكونه ودخلت قعدت من غير ما تكلمه وهوا متابع خطواتها اتنهد بحزن وقام دخل الحمام قامت هي غيرت الملايه وعدلتها وقعدت في البلكونه تاني خرج راحلها 
اسر: انا اسف مكنتش اقصد ازعلك مني او اتعصب عليكي بس انا بغير وارجوكي حاولي تقدري ده انا بغير عليكي من غيث مش هغير من اهلك 
بسمه لا رد
اسر اخد نفس طويل: بسمه ردي
بسمه ببعض العصبيه: الحكايه مش انك بتغير انت قلت خلاص انا اخدت الي عاوزه هعاملها حلو لي بعد كده
كان مزهول من طريقه تفكيرها لاول مره فعلا يشوفها طفله
اسر'اي الجنان ده 
بسمه: هي دي الحقيقه كانت خارجه مسك ايديها شدها خبطت في صدره
اسر: انتي عارفه انا ببقا عامل ازاي وانتي في حضني عارفه اي احساسي كل مره بتبقي معايا عارفه اني كل مره بنبقا مع بعض بحس انها اول مره بحس اني ملكت الدنيا مش ملكت ست وخلاص انتي بنسبه ليا عمرك يا كنتي شه*وه في عيني ولا مره بصيت لجس*مك كانه شئ انا محتاجه انا مش محتاج غير قلبك وبس حضنك بيريحني يابسمه 
بسمه ببكاء خبطته خبطه خفيفه ع كتفه: لي زعقتلي دنا حتي مكنتش قومت من ع صد*رك 
اسر: عشان

google-playkhamsatmostaqltradent