رواية طفلة ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثلاثون والأخير 30- بقلم رحمة ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثلاثون والأخير 30
اسر: بسمه حامل مني
الكل اي
اسر: ايواه بسمه مراتي وعائشه متجوزه عمر وكذالك غيث وبسنت
عز: لي مقلتوش من اول
يونس: ولله احنا حرين بقا
الكلام داير وبسمه بتعيط في صمت
سنيه: حقك عليا يابتي بس انا مكنتش اعرف بردو
اسر: حصل خير ممكن تطلعو بره
الكل خرج بعد ما باركولها وهو راح قعد جنبها مسك ايديها وباسها بحنيته الموعوده
اسر: الف مبروك يابسمتي خلاص بقا في هنا نونو تخيلي كده نونو شايل نونو
ضحكت وسط دموعها وحضنته
اسر: انا اسف كان لازم اقولهم من الاول حقك عليا
بسمه: ت تعرف ال دكتوره دي قليله الادب
اسر: لي عملتلك اي
بسمه: لا عيب مش هقول
اسر: ههههه داعب انفها الاحمر من البكاء وقال بتتكسفي مني يابسمتي
بسمه: اممم هوا
اسر: شششش استني وطي ع بطنها وزي الطفل حط ودنه ع بطنها وكانه بيسمع حاجه
بسمه: اسر بتعمل اي
اسر: عاوز اسمع صوتها
بسمه: هي مين
اسر بابتسامة: كيان
بسمه: الله لو بنوته كيان
اسر'اها وهوا مزال ع ةضعه
بسمه'اسر مفيش حاجه دي لسه نقطه دم
اسر: وانتي عرفتي منين
بسمه بخجل: من بعد اول مره كتت بقراء في كتب للاطفال
اسر ضحك بشده واخدها في حضنه فهي من بعد اول لقاء بينهم بتتمني بيبي
اسر'فاكر وعمري ما هنسي بعد ماحصل قلتيلي يبقا هنا في نونو
بسمه: اه وانت ياقليل الادب قلتلي لما يحصل تاني
اسر: اااه بحبك يابسمتي عده اليوم وبسمه واسر نزلو قعدو تحت معاهم
عمران: احنا عاوزين نعمل فرح كبير عشان يتعرف انها متجوزه
بسمه: الله وافق ونبي يا اسر عاوزه اللبس فستان
كان هيرفض لولا فرح طفلته ووافق واتفقو يعملو فرح اسر ويونس وغيث وعمر في يوم واحد وفعلا بعتو جابو ام بسمله وتم اكبر في الصعيد اربع شباب عين اعيان البلد وكذالك البنات
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
في غرفه بسمله ويونس
شال الطرحه الي ع شعرها وشالها وعاشو اول لقاء بينهم بعد شويه بعد عنها ولبس هدومه وخرج رمي شرف**ها للناس تحت وابتدي ضرب النا*ر والزغاريط دخل نام جنبها وحضنها
بسمله'كان لازم نعمل كده لي
يونس: حبيبي انتي في الصعيد وبعدين تخيلي كده اسر وغيث هيعورو ايديهم عشان يسكتو الناس دي
بسمله: انت اتغابيت عليا
يونس: حقك علي قلبي اتغابيت يبقا اصلح الي عملته وسكتت شهرا ذاد
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
في غرفه عمر وعائشه
عمر'بصي يابت انتي الناس الي تحت دي هتولع فينا لو مخلصناش اخلصي وتعالي
عائشة'لالالا انت مستعجل وممكن تاذيني لا
عمر: ياحبيبي ااذيكي ازاي بس تعالي ربنا يهديكي وانتي قمر كده
عائشة: طب ب براحه
عمر: حاضر يلا قربت ورجعت تاني
عمر: طيب خلاص مش هعمل حاجه تعالي نتكلم سويه
قربت شالها نيمها ع السرير
عائشة: لال عمر انا خايفه ابعد عني ونبي
فكلها النقاب والطرحه
عمر'هشششش غمضي عيونك الحلوين دول ومش هتحسي بحاجه خالص مش انتي باثقي فيا
هزت راسها باايواه
عمر: خلاص يلا غمضي وفعلا بعد دقايق كان خرجلهم ورجع تاني
عمر بضحك: وشك تولعي من عليه الكبريت اهدي ياماما انا جوزك يعني
عائشه: اممم طلع نام جنبها وحضنها
عمر: كان لازم اعمل كده لو عليا كنت اسيبك لحد. ما انتي توافقب بس انتي شوفتي عملو اي لما بس شكو في بسمه
عائشة: اه سبحان من خلاني امسك نفسي عن الحربايه سنيه
عمر: طب هتقضيها كلام
عائشة: هنعمل ايه يعني
عمر: بصراحه كنت مستعجل وما اخدتش فرصتي تعاالي بقا
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
في غرفه غيث طبعا عور ايديه عشان يسكتو الناس
بسنت: مش لو كنت صبرت كان احسن دلوقتي
غيث: بت رغايه اوي يعني تعالي ياختي انهارده.دخلتنا🤫
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عند اسر وبسمه
بسمه: لالالا ولد
اسر: بنت
بسمه: ولد
اسر: بتت
بسمه: طب نعمل قرعه
اسر: يس طلعت بنوته😉
بسمه: كده مش عوزاها هه
😅😅😅😅😅
اسر: الي يجيبه ربنا حلو تيجي نخليهم توأم
بسمه:ابيه
اسر:قلبه
تمت رواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
•تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3" اضغط على أسم الرواية