رواية احببت تلك السمراء البارت الرابع 4 بقلم حورية مصطفى
رواية احببت تلك السمراء الفصل الرابع 4
نوال بصدمه انتي..
أدهم مين يا نوال اللي على الباب..
انا يا أدهم بيه..
أدهم بصدمه :- صفاء..
صفاء بابتسامه :- ايوه صفاء يا أدهم... 🙂
احمد بتدخل :- مش تعرفنا يا أدهم..
أدهم :- دي صفاء صديقه فريده المقربه الله يرحمها.. يا احمد ♥️
احمد بود :- تشرفنا يا مدام صفاء..
صفاء :- الشرف ليا اكيد يا استاذ احمد.. 💜🖇️
أدهم اعرفك يا صفاء على فرح بنتي ويوسف خطيبها ودي ميرنا بنتي..
صفاء راحت ناحيه فرح وحضنتها بكل حب وقالت شبه فريده اووي 💜..وبعدين قالت نسيت اعرفك يا أدهم على أمير ابني طبعا أمير كان نظراته كلها مواجه على فرح..
أمير بابتسامه :- اتشرفت بمعرفتك يا عمي..
أدهم :- اكيد الشرف ليا يا بني اتفضلوا ندخل نقعد جوا...
نوال بكره :- وانتي اتجوزتي بعد ما جوزك مات يا صفاء ولا لسه..
صفاء بخبث :- لا يا نوووال مفكرتش في الموضوع ده المهم عندي أمير دلوقتي ثم همست في ودن نوال مش انا اقتل القتيل وامشي في جنازته ولا انتي ايه رايك...
نوال بخوف :- انتي قصدك ايه من كلامك ده..
صفاء ببرود :- قصدي انتي فهمتيه كويس..
أحمد :- فرح يوسف وفرح كمااان شهر اتمنى تشرفينا يا مدام صفاء..
صفاء :- اكيد يا احمد بيه فرح زي بنتي ولازم احضر..
فرح بابتسامه :- تسلمي يا طنط..
أمير :- بس مش بدري اووي..
أدهم :- ولا بدري ولا حاجه يوسف شاب محترم وعنده شغله الخاص وجاهز ف ليه التأخير..
أمير بيأس :- تمااام الف مبروك يا يوسف.. الف مبروك يا فرح.. 💔🥺
يوسف وفرح :- الله يبارك فيك عقبالك..
ميرنا :- أمير شاب حلو اكيد لازم ينتظر الجميله اللي هتيجوزها..
على اما اعتقد يا يوسف انت اتسرعت في موضوع الجواز من فرح انت الصراحه تستاهل واحده أجمل واحسن من فرح بكتير..
أدهم بعصبيه :- ميرنااا😡😡😡..
احمد :- مالها فرح يا ميرنا فرح مشاء الله جميله وأدب وأخلاق..
ميرنا بوقاحه :- اه ما انا شايفه الجمال ده اهووو...
أدهم بغضب :- اتفضلي على جوااا يا ميرنااا..
نوال:- في ايه يا أدهم هي البنت قالت حاجه غلط..
أدهم :-بس بتفرقيك في المعامله بين فرح وميرنا البنت كرهت اختها وكل ده بسبك انتي...
صفاء :- اهدوا يا جماعه مش كده..
بعد وقت ليس بطويل كل واحد رجع على بيته.. ♡︎✰
✰✰✰✰✰✰✰
في الصباح التالي.. ♥️
في شركه البحيري جروب.. 💙
يدخل بهبيته المعتاده تحت نظرات الجميع بس جماله منها الحقد والغيره والحب..
يوسف للسكريتره :- هاتي ملفات صفقه الحديد...
السكرتيره بدلع :- حاضر يا فندم..
في مكتب يوسف..
_ انا جيت يا بيبي ♥️😂..
يوسف بضحك :- اطلع بره..
براء بصدمه :- هااا
يوسف ببرود :- اطلع بره وخبط على الباب زي الناس انت مش داخل على زريبه..
براء ببرطمه :- وهو خارج ربنا ينتقم من الظالم المفتري انا من أمته وانا بخبط على الباب...
يوسف :- بتقول حاجه يا براء..
براء :- بكح حرام الكحه كمان انت غريب يا جدع...😂😂
براء خرج وخبط على الباب
يوسف:- مين
براء بغيظ :- على اساس انك مش عارف يعني ودخل
يوسف ببرود:- انا قولتلك ادخل يا حيوا*ن..
براء :- طب والله ما انا خارج..
أثناء حديثهم السكرتيره دخلت بغنج ودلع في ماشيتها..
السكرتيره :- ده ورق صفقه الحديد يا يوسف بيه..
يوسف:- تمااام اتفضلي... حبيبه
_ ايوه يا فندم...
يوسف :- ياريت بلاش اللبس ده انتي مش في كباريه عشان تلبسي اللبس ده...
حبيبه بحرج :- تمااام يا فندم عن اذنك..
يوسف ببرود :- اتفضلي..
بعد ما خرجت.. 💙
يوسف مكنش لازم لازم كلامك ده انت حرجتها..
يوسف :-*كان لازم اعمل كده لأنها زودتها اوووي..
براء :- تمااام اعمل الي شيفه صح..
يوسف :- يلا قوم شوف شغلك انت كمااان..
براء :- انت بتطردني...
يوسف :- انت شايف ايه
براء بغباء:- شايف انك بتطردني..
يوسف :- طيب اتفضل على مكتبك والا هيتخصم من مرتبك..
براء خرج وهو بيقول حسبي الله ونعم فيك يا أخي... 🙂😂
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
عند فرح.. ♥️
ساره :- ما ترني على يوسف يا فرح عشان تشتروا حاجات الفرح...
فرح بحزن :- لا انا مش هروح مع يوسف هو مش طايقني وع طول بيعايرني بشكلي... 😥💔
ساره بحب :- بصي يا فرحتي انتي لازم تتقربي من يوسف يا حبيبتي وتحبيه فيكي انتي هتجوزيه وتعيشي معاه في بيت واحد يا حبيبتي..
فرح :- بس يا ساره...
ساره :- بلاش كلام كتير ورني عليه يلا...
فرح :- اوكي..
وبالفعل فرح رنت على يوسف..
يوسف بتريقه :- فرح هانم بترن عليا..
فرح :- بلاش تريقه يا سي يوسف انا رنيت بس عشان نروح نشتري حاجات الفرح..
يوسف :- قصدك جنازتي
فرح بحزن :- ياريت لما تفضي ابقي عرفني هنروح أمته...
يوسف ببرود :- ساعتين وهبقا اعدي عليكي ياريت تكوني جاهزه..سلام
فرح :- سلام..
ساره :- قالك ايه..
فرح :- ساعتين وهيجي عشان نروح..
ساره :- قومي يلا عشان نشوف هتلبسي ايه..
فرح :- هلبس اي حاجه مش فارقه..
ساره :- يلا يا فرح بلاش برود..
فرح :اوكي.. 💛
فعلا ساره اختارت فستان بيبي بليو وبالفعل فرح كانت جميلة اوووي فيه. ♥️
ساره :- جميله اوووي يا فرحتي..
فرح بابتسامه :- شكرا يا ساره على حاجه شكرا على إنك في حياتي..
ساره بحب :- انتي اختي يا فرح مش مجرد صديقه وخلاص..
فرح :- انا بحبك اوووي يا ساره..
ساره :- وساره بتحبك اوووي يا فرح.. 💙
بعد وقت يوسف وصل
يوسف ببرود :- اتفضلي اركبي..
فرح ركبت ومش ردت عليه وهو اضايق منها...
فرح :- هنفضل لحد أمته كده
يوسف :- قصدك ايه
فرح :- قصدي على معاملتك ليا يوسف انا عارفه انك مش موافق على الجوازه وانك وافقت بسب عمي مش اكتر بس انا تعبت يا يوسف تعبت من المعامله دي انا بشر وبحس زيكم مش ذنبي اني مش عجباك مش ذنبي اني مش حلوه مش ذنبي انك مجبور عليا فتعاملني بالطريقه دي انا انسانه وعندي مشاعر وليا طاقه انا معتش قادره استحمل اكتر من كده حرام عليكم اللي بتعملوه فيا ده..
يوسف :- اهدي يا فرح انا اسف على معاملتي ليكي بس معاملتي ليكي نتجيه اني مجبور عليكي مش اكتر..ويا ستي ايه رايك نكون اصدقاء واحنا اكيد مع الوقت هنتعود على بعض..
فرح بابتسامه :- موافقه اكيد
يوسف :- ايه رايك نروح نتغدى في مطعم وبلاش نشتري حاجه النهرده
فرح :- موافقه جدا..
فعلا روحوا على مطعم واتغدوا وهم خارجين شافوا شي صدمهم
فرح بصدمه:- ميرنا..
ميرنا بصدمه :- فرح افهميني بس الاول..
فرح :- بتتعاط*ي المخ*در*ات يا ميرنا 😲
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت تلك السمراء" اضغط على أسم الرواية