Ads by Google X

رواية احببته الفصل الرابع 4 - بقلم نســـــــمه

الصفحة الرئيسية

رواية احببته الفصل الرابع 4 - بقلم نســـــــمه

رواية احببته كاملة بقلم نســـــــمه

رواية احببته الفصل الرابع

_طقني 
=انتي اي اللي بتقوليه ده انتي عارفه بتقولي اي 
_اه عارفه بقولك طلقني 
=عمر صدمه لسه فيه ومش مستوعب ولا قادر يتكلم 
نسمه بجمود وش خالي من اي حاجه  _عايزه اطلق مستحيل اكمل مع نقاش وبشهاده الاعداديه انا كمان كام سنة واكون دكتوره جراحه ونجاحه وبنسبه لفلوس ملازم وتعبك معايا انا بشكرك جدا وهردلك فلوس ف قرب وقت 
=صح عندك حق مفيش دكتوره تتجوز نقاش وبشهاده الاعداديه كماان ادخلي لمي هدومك هوصلك لي اهلك بكره صبح ورقه طلاقك بكره هتكون عندك
نسمه دخلت الاوضه اول م قفلت الباب انهاردت تماما _انا اسفه اني جرحتك وجعتك اوي بس مينفعش نكمل سوااا ده صح اسفه قعدت ساعه بتعيط وبعدها لمت هدومها وطلعت لعمر كان باين عليه الحزن بس حاول يخفيه قلبها كاان بيوجعها عليه بس ده صح بنسله ليهاا 
=خلصتي 
بجمود_اه يلاا 
نزلوا وعمر وصلها لي اهلها وبعدها ررح البيت اول م دخل وقع ع الارض 
=ليييي عملتي فياا كدااا كسرتني جامد وكسرتي قلبي اللي حبك لييي عملتلك اييي علشان تعملي فياااا ااااااه ياقلبي يارب ارحمني عمر فضل بعيط ع حب ٣ سنين وهو كان بيحبها من قبل ما يتقدم ليهااا فضل يعيط لحد صبح صحي وكان عيونه منفوخه من كتر العياااط 
_____________________
*انا عايزه افهم هيطلقك لييي 
_ مفيش ياماما مش مرتاحين لبعض 
*انتي هتجننيني مكنوا زي السمنه ع العسل وبتجيوا لينا وفرحتكم باينه في عينكم 
_يوووه ياماما مقولتلك مش مرتاحين ينفع تسيبني انام بقي 
*ماشي بس لينا كلاام تاني بعدين 
امها مشيت ونسمه دموعها نزلت تاني =اسفه مكنش ينفع ياعمر والله اسفه ياحبيبي سامحني 
______________
عدا اسبوع ونسمه مش بتطلع من اوضتهاا وخست جامد وبتأكل كانت بتهرب من اهلها باي حجه انها تعبانه او اي حاجه وعمر كان بردو بطل يأكل وبقي عنده بررود وجمود مش طبيعي ومرضيش قول لاامه اللي حصل قالها مش مرتاحين وبس كدا هما الاتنين اتغيروا خالص ومحدش فيهم زي الاول  
***********
عمر كان بيصلي ويدعي ان ربنا يهون ع قلبه ويريحه فضل نص ساعه بعيط وبيشكي لي ربنا وبعدهااا راح يجهز وينزل شغل بتاااعه 
بعد ساعه 
عمر بيخبط جامد ع البيت نسمه 
*ايوه جايه 
*مين عمر اهلا وسهلا يابني تعال ادخل 
=نسمة فين 
*نسمة نايمه من يوم ما جات ومش بتطلع  
= عمر جري علي اوضتهااا 
عمر بيخبط ع باب=نسمة نسمه ردي عليااا نسمااااه 
مش بترد 
*ف اي ياعمر مالك 
= من فضلك ابعدي هكسر الباب 
عمر كسر الباب وكانت صدمه ليه نسمه كانت واقعه ع ارض ومناخيرها بتنزف ومغمي عليهاااا 
عمر بدموع والم =نسمااااه قومي بالله عليكي متسبينيش ياحبيبتي انا عرفت لي طلبتي طلاق قومي بالله عليكي نسماااااه 
* بدموع بنتي مالها ياعمر حصلها اي 
=مش وقته ساعديني البسهااا بس 
عمر وامها لبسوهاا وعمر اخدها وجري بيها ع دكتور 
 _دكتور بسرعه بالله عليكم بتموت 
دكتور محمد اللي متابعه حالتها = اهدا ياشتاذ عمر هناخدها نعملها تحاليل ونبدا ف جلسه الاول مش لازم نضيع وقت اكتر من كدا 
_طيب 
فلاااش بااك 
عمر راح يجهز علشان شغل بيفتح دولا وقع ورق ع الارض 
=اي دا 
عمر فتح الورق وعرف انها تحاليل بس مش عارف بتعت اي بس قلق اوي لما شاف اسم نسمه خدهم وراح لدكتور اللي متابع حالتها
_ حضرتك انا جوز نسمه ممكن اعرف مالها 
=اخيراا عرفت حد من اهلها مدام نشمه عندها كانسر ولازم نبدا في جلسات العلاج بتصل بيها تلفونها مقفول لو تأخرنا ممكن تموت 
_اي انت بتقول اي 
=هو ده اللي حصل يفندم 
عمر نزل من عند دكتور جري وراح بيتها 
بااااك 
عمر فاق ع صوت دكتوررر 
=لازم نبدأ أول جلسه لو تاخرنا هيكون خطر عليهاا 
بدموع والم عليها_ارجوك ساعدها المهم تكون كويسه 
=متخافش هنعمل الللي علينا والباقي ع ربنا ايدعلها بعد اذنك 
_يارب متحرمنيش منها يارب خليك جنبها وساعدها 
*بنتي مالها ياعمر 
عمر اول ما شاف امها حضنها وعيط كان محتاج حضن ويعيط فيه 
_نسمه هتكون كويسه مش هتسيبني هي اوعدني قبل كدا انا مقدرش اعيش من غيرهاا والله 
بعياط هي كمااان*مالها بنتي ياعمر فيها اي 
ابوه نسمه&انطق قولي مالها 
بدموع_ نسمه عندها كانسر ف المرحله الاخيره 
*بنتي حبيبتي ااااه يارب اشفيها ونهارت امها تماما وكذلك ابوها عيط حضن امها وفضل يهديها ويدعوا لنسمه تقوم بسلامه وعمر كان ف مكان تاني مشغغول بس بقلبه اللي جوا قلقان عليها اووي بيدعي ربنا يشفيهااا 
=دكتور طلع وطمنها عليهم وبعدها عمر دخل ليها 
دق دق دق 
=ادخل 
=عمر 
_ لي مقولتيش ليااا
=مكنش ينفع تكمل وانا هموت خلااص 
عمر حضنها جامد وباسها _هشششش بعد شر عليكي انتي هتكوني كويسه وهتفضلي معايت 
 بعياط =اما اسفه اني زعلتك عارفه كلاامي جراحك اوووي متزعلش بس مكنش قدامي حل غير ده انت احسن من مليون دكتور واي حد 
_هشششش كفايه كلااام انسي محصلش حاجه مش زعلاان خلااص اوعدبني تكوني معايااا بس 
= اوعدك هفضل معاك 
نسمه فضلت ف حضن عمر وهو بيقرأ ليها قران 
=عمرر
باس راسها _قلب عمر وروحه وعمره 
=بحبكك اوي متسبنيش 
_وانا بعشقك ياقلب عمر أنتي متسبينيش و اوعدك مش خسيبك بس انتي اوعديني انتي كماان 
شويه واهلها دخلوا واهل عمر اطمنوا عليها ومشبوا وقالوا هيرجعوا صبح نسمه بدات ف جلسات وعمر معاه وبشجعها وهو اهلها واهله ودايما ليدعوا لبهم وعمر بيطلع صدقات  بنيه ربنا يشفيها وهي كانت مبسوطه بحب عمر واهتمامه ليهااا كانت بتعشق الوقت اللي بيقعد معاهااا فيه 
=عمر 
 _قلب عمر 
=شعري وقع وبعدها عيطت 
_هششش انتي قمر ف كل حالاتك بحبك 
حضنته=وانا بمووت فيك 
عدوا ٨ شهور ونسمه اتعافت تماما من مرض ورجعت بيتها 
عمر بيوس راسها وايدها 
_نورتي قلبي من تاني قبل بيتك 
=بنورك دايما بيك ياحبيبي 
_تعالي ارتاحي بقي شويه 
=لااا عايزه اقعد معااك اتوحشت قعده معاك ف بلكونه 
_لاا ارتاحي وبعدهاا نتكلم كتتيرر زي مانتي عايزه 
=هاتاخدني ف حضنك وتحكيلي حدوته صح 
_ههه اتجوزت طفله ياناس حاضر هحيكلك اوامر اميرتي تتنفذ من غير اعتراض 
عمر شالها وحطهاا ع سرير وخدها ف حضنه وحكلها حدوته وبعدها قالت بحبك ونامت 
_عمر بعشقك هو كماان نام 
عدوا يومين ونسمه رجعت اتحسنت اكترر 
ف البلكونه 
_نسمه عرفتي امتا ان عندك كانسر 
= فلاااش بااك 
نسمه بعد مارجعت نامت وبعدها صحيت ع صوت الفون 
=الو 
مدام نسمه معايا 
=ايوه 
للاسف يافندم عندك كانسر ف المرحله الاخيره ولازم نبدا العلاج تحاليل بتقول كدا 
=انت بتهزر معايا صح 
لا لاسف تحاليل اللي قدامي بتقول كدا 
=طيب شكرا 
لازم نبدا بكره اول جلسه 
بدموع=ان شاء الله 
نسمه قفلت ونهارت وعيطت جامد وبعدها قررت تسيب عمر 
باااك 
=اسفه وال........
خدها ف حضنه وباسهاا _هششش انسي خلااص كل حاجه رجعت انتي بيقتي كويسه وقمر بحببكككك
وبتدفن نفسها ف حضنه اكترر= وانا اكتر 
= استني هجيب حاجه ورجعلك 
 عمر راح اوضه نوم جاب ورق ورجع 
_ اي داا 
=افتحي وشوفي 
نسمه فتحت الورق وكان ورق لتكميل دراسه ف ثانويه عامه 
بدموع وجعجريت حصنته _انت بتعمل ليي كدااا انت والله احسن من اي حد كلام اللي قلتله مكنش قصدي انا ححبيتك كظا مليش دعوه باي حاجه انا عمر وبس مليش دعوه بحاجه 
=طب بتعطي ليي دلوقتي انا بطيوم ماتجوزت كنت م قرر اعمل كدا وكنت عايزك تكوني معايا واانا بحقق حلمي عايزه ابقؤ مهندس وانتي معايا 
_ يعني انت نش بتعمل كدا بسبب كلامي 
 طلعها من حضنه وباس راسها وايدها =لاا 
_بجد 
=اه والله 
باس خده =بحبكككك اوووي 
_ططب اي 
=اي 
عمر شالها وخدها الاوضه (نسيبهم بقي 🙂)
بعد عشر سنين عمر كان بيتكرم ونسمه بردو
عمر بقي اشطر مهندس ف مصر وعمل شركه وكبرت ف وقت قصير جداااا ونسمه اتكرمت لانها اشطر دكتوره جراحه 
عمر=سبب نجاحي هي وقفت معايااا ع حلوه المره بحب اشكرها اوي ربنا يخليكي لياا 
دمعت بفرحه_وانت سبب كل  حاجه حلوه في حياتي وسبب اللي وصلت ليها انهرده لحبكك اوي عمر حضنها وعلي صوته وقالها بحبك 
(عمر ونسمه خلفوا ياقوت و يوسف وهي حامل في مكه 😍) 
*تمت 
ممكن رايكم بالله عليكم اكمل كتاابه ولااا 🙂
هتقبل رايكم عادي جدا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية احببته " اضغط على اسم الرواية



google-playkhamsatmostaqltradent