رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس بقلم إسراء محمد
رواية طفلتي الصغيرة الفصل السادس
جنه بصريخ:رعدددددد😨😨
(ضرب النار كده خلاص وقف والناس دول مشيوا )
طلعت تجري عليه هي ومراد
جنه بعياط:رعد اصحي ي رعدي اصحي والنبي عشان خاطري رعد مبينطقش اخد الرصاصه طب وقع
مراد بخوف ودموع : يلا ناخده ع المستشفي بسرعه وشالوا واخدو ع المستشفي وف اقل من خمس دقائق كان ف المستشفي
جنه نزلت من العربيه:دكتور دكتوور بسرعه قالت كده بصريخ
دكتور جه ومراد نزل رعد من العربيه وحطوا ع الترولي ودخل العمليات
جنه عماله تعيط جامد ومراد عمال يهدي فيها وقاعد يطبطب عليها وهي عماله تعيط جامد
عدي ساعه ورعد لسه مطلعش وجنه زي ماهي عماله تعيط
الدكتور طلع وجنه ومراد قاموا جري
الدكتور : الحمد لله بقي كويس بس هو لسه مفاقش
جنه بفرحه طب ممكن ادخلوا
مش دلوقتي لما يتنقل الاوضه العاديه
وبعد فتره رعد اتنقل الأوضه العاديه
وجنه دخلت واترمت ف حضنه وحضنته جامد:رعدي
رعد بالم بس مش عاوز يبين :شششششش ومسح دموعها انا كويس اهو
مراد قرب من رعد :الف سلامه عليك ي صاحبي
رعد:الله يسلمك ي مراد وطبطب ع ايده
بعد فتره ياسمين جت :رعد ابني وجريت عليه
رعد:انا كويس اهو قدامك ي ،مش عارف اقولك امي ولا اي
ياسمين:انا عارفه انك زعلان مني بس انا فعلا اعتبرتك ابني وربيتك ع الاساس ده انك ابني أما عن سليمان انا مكنتش اعرف باي حاجه متزعلش مني ي بني متسبنيش ي رعد
رعد طبطب عليها ومسح دموعها بحنان وباس أيدها :انا مستحيل اسيبك يىست الكل
وبعد فتره كان مراد مشي وياسمين مشيت بعد مناهده مع رعد أنها عاوزه تبات معاه بس مرضيش عشان هو خايف عليها ومش عاوز يتعبها
اما جنه ف صممت أنها تبات معاه
باليل جنه نايمه ف حضن رعد وحد دخل الاوضه لابس لبس دكاتره
وحط حقنه لرعد ف المحلول وخطف جنه
تاني يوم رعد صحي ملقاش جنه اتجنن (الحقنه دي كان فيها زي نسبه منوم عشان رعد ميحسش بحاجه لحد الصبح )
انتو ي بهايم يا للي بره
رعد الحراسه كانت مشدده عليه لأنهم مافيا وهما اللي ضربوا بالنار
جنه فين اختفت من هنا ازاي وف اقل من عشر دقائق كان مراد عرف وجه
مراد:هي لابسه السلسله اللي انا ادتهالك وقولتلك ادهالها امبارح
رعد:اه
Flash Back
بعد ما ياسمين ومراد مشيوا جنتي
جنه:اي ي رعدي
رعد:خدي البسي السلسله دي مراد ادهاني وقالي أنك تلبسيها احتياطي عشان لو حد فكر يعمل حاجه دي فيها جهاز تتبع
جنه لبستها
Back
بعد نص ساعه عرفوا المكان
مراد :انت اتجننت ي رعد هتخرج ازاي والجرح انا هروح
رعد بعصبيه:انت بتقول اي انا هاجي معاك فاهم ولا لا
ومشيوا ورعد الجرح كان بيشد عليه ومفرقش معاه
رعد:ي رب نحلقها أن إحنا عملنا حسابه صح اه بس معملناش حساب أنهم ممكن يدوني مخدر عشان محسش كده كاننا معملناش حاجه عشان حنا اغبيييه المفروض كنا نعمل حساب كده
بعد شويه وصلوا(رعد كان متوقع أن هما خلاص عاوزين جنه عشان الصفقه وأنه مش هيلاقيها ف المكان ده عشان كده كان بيقول أن موضوع السلسله ع الفاضي عشان مفكروش صح أو مفكروش ف موضوع أنهم هيخدروا وكان معتقد أن هما خلاص هربوا البنات والصفقه تمت )
بس اتصدم لما راح ولقي جنه بس اللي موجوده
سليمان:جتلي برجلك ي رعد هو انت مفكر اني خطفتها عشان الصفقه لا انا خطفتها عشان اجيبك هنا وانا عارف انها لابسه السلسله عشان اقتلك بس قبل ما قتلك اقتل الاموره قدام عينك
رعد بغضب:مش هقدر تلمسها لا لا وف اقل من ثانيه كان سليمان ضرب طلقه وجت ف جنه (جنه كانت ف حضن رعد رعد اول ما دخل جنه جريت عليه سليمان سابها عشان ينفذ خطتته ويقتلها قدام ر وهي ف حضنه )
رعد بصريييخ :لااا جنه جنه فوقي فوقي والنبي
ولسه جاي يضرب نار ع رعد :مراد دخل ومعاه القوات لان رعد كان دخل لوحدو وقبضوا ع سليمان
رعد مصدوم ومراد عمال يفوق في وبعد فتره هما ف طرقيهم المستشفي وصلوا
رعد:دكتوور بسرعه
جه دكتور واخد جنه ودخل العمليات وياسمين جت وهي ومراد عمالين يهدو ف رعد
الدكتور بعد ساعه طلع رعد جري ها ي دكتور طمني
الدكتور:البقاء الله
رعد بصريخ وعياط:لااااا جننننههههه
يتبع الفصل السابع اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية طفلتي الصغيرة" اضغط على اسم الرواية